Met de kleine net toch even bij de huisarts langs geweest omdat ik bang was dat hij misschien toch iets van mijn bacterie mee had gekregen. Blijkt dat ie een keelontsteking heeft, arm schaap. Nu aan de AB en hopelijk binnen een paar dagen van de koorts af.
Ahhh MissQ wat zielig voor jullie mannetje hopelijk knapt hij snel op. Knap dat je het zo vertelt hebt. Weet nog wel dat ik even snel naar het dorp wilde toen ik net bevallen was van Lucas en hij nog in het ziekenhuis lag, je zag iedereen kijken waar is jouw buik?? Werd er helemaal ongemakkelijk van. Voor jouw is dat nog extra moeilijk, dikke knuffel. @Chelleke: Verstandig dat je even je urine laat controleren. @Sloppy: Oei niet zo'n best nachtje dus. @Vivi: Nu al weer aan het werk, jeetje wat gaat dat snel. @Miranda: Wauw mooi!!!!!!!!! @Vlinder: Ben zo benieuwd Hier vanmorgen even naar de ikea geweest met Jasper en Lucas. Thomas had een feestje. Maar volgens mij ging heel zuid holland naar ikea, jeetje wat was het druk.
sloppy; altijd naar bijwerkingen van de prikjes... missq; beterschap met Sil! Sandra; nog geslaagd bij de Ik.ea? vk controle; alles was goed met ons kindje... wordt echt een flinkerd. nu geschat op ruim 4100gr... boeddha van me maar heb aan gegeven dat ik er echt doorheen zit... mocht kiezen of ik vrijdag of maandag gestript wou worden... heb gekozen voor maandag... maar als ik vrijdag wil, diensttelefoon en dan komt ze bij huis... spannend Nu nog mega verkouden benauwd en ontstoken tandvlees! Hierdoor heel de nacht wakker gelegen, ben op...
@Bob: Beterschap voor je kleine man en hopelijk is hij gauw weer beter. Dat dagje uit bewaar je gewoon voor een volgende keer. Ik het knap dat je al weer zoveel buiten komt ,ik denk wel dat het heel goed is @Zeepaardje: Laat het nu maar komen, begrijpelijk dat je er door heen zit. Je voelde je de laatste tijd al helemaal niet lekker. Mocht het vrijdag niet gaan, dan laten strippen. Sterkte met de laatste dagen (hoop ik)
@Chelleke: Sterkte met de buikpijn. en ik zou zeker je urine even laten controleren. Misschien is het een blaasontsteking en dat is makkelijk te verhelpen.
hier weer haast geen stem meer... zo naar! sem lacht me gewoon uit en krijg weer oorpijn:x knuffels vanavond ben ik er niet meer... xxx
Koorts is weer opgelopen naar 39,6. Hij is zo hangerig, zo ken ik hem helemaal niet. Net een ijsje gegeven. Wanneer zouden jullie weer bellen met de ha? Boven de 40 graden? Niet te hopen dat ie zo stijgt natuurlijk...
@misq als je het niet vertrouwd moet je zeker bellen, nu is hoge koorts bij kinderen niet zo heel raar heb je hem al zetpil gegeven?? als je niet verteld gewoon ff de hap bellen voor advies
@MissQ, pfff wat dapper van je zeg... Ik snap het gevoel, ik heb het ook altijd, als er iets is, veel erover praten. Is meteen een soort verwerking. Zie je nu tegen oud en nieuw op? Zielig zeg voor je mannetje, hopelijk knapt ie er snel van op... @Miranda, WOW wat zie ik nu? Ze zijn heel duidelijk zeg. Stiekem alvast een klein beetje gefeliciteerd. Hoe voel je je eronder? Ik ga heeeeel hard duimen voor een plakbeeb, deze keer MOET het goed gaan. Dikke knuffel @All, sorry dat ik er niet zoveel ben en niet op iedereen reageer. Hier is het wederom mislukt. We gaan op naar de laatste poging en anders IVF. Wel nog 5 januari een speciale echo om te kijken of er een poliep zit, dat vind ik nog wel even spannend... Dikke knuffel voor iedereen
Ik had hem vanmorgen om 08:00 uur een zetpil gegeven en vanmiddag om 15:00 uur heeft ie de AB voor het eerst gehad. Ik wil eigenlijk met de zetpil wachten tot hij naar bed gaat, hopelijk kan hij dan wat slapen.
@Sunshine, kl*te voor jullie dat deze poging ook weer tot niets is uitgelopen. Probeer hoop te houden! Hoe moeilijk dat ook is. Veel praten doet goed, al is het soms niet makkelijk. Ik merk wel dat iedere keer als ik mijn verhaal doe, ik wat sterker ben. Het doet mij en Ries ook heel veel goed dat er zoveel mensen zijn die aan ons denken en met ons meeleven. Oud en nieuw, zie er niet echt tegenop, het is een beetje een afsluiting van een K jaar. We zouden eerst lekker met zijn drietjes oud en nieuw vieren, maar heb gevraagd of mijn ouders naar ons toe willen komen. Voelt wel heel fijn. Ze steunen ons ook in alles en zijn zo onwijs lief en met ons begaan.
@Sunshine: Ohh meis wat ontzettend balen weer! En zeker spannend 5 januari. Ik hoop dat ze niks vinden en als ze wat zien dat het makkelijk te verhelpen is! @MissQ: Jeetje wat naar voor je mannetje dat hij zo ziek is Ik hoop dat de AB snel helpt! En ja Oud & nieuw is een mooi moment om te vieren dat dit Kjaar over is en dat jullie weer naar de toekomst kunnen kijken.........wat dat ook mag gaan brengen Hier ook een heel ziek meisje opgehaald bij het KDV....... Zij zien het niet en het is ook niks ernstigs maar ik heb haar om 6uur op gehaald en was om 6.30 weer thuis. Toen een fles en ze slaapt al weer. Daar haalde ze haar ook uit haar bedje dus ze zat weer goed in de slaapmodes Ze had een beetje verhoging (38,1) Dus een paracetavriendje gegeven. Ook zit ze weer verstop (vertel eens wat nieuws!) en ook verstoppings diaree.....met klei klonten (sorry voor de details) Dus vandaag maar een heel zakje forlax ipv een halve en ik ben ook gestart met probiotica en ik hoop dat het gaat helpen want heel eerlijk ben ik de gebroken nachten wel zat nu. Ze huild namelijk niet maar ligt te kreunen en te steunen en te persen enzo in haar slaap en dat is heel onrustig. tot ze goed doorslaapt slaapt ze bij ons op de slaapkamer. Gelukkig hebben we een grote wieg gekocht en kan ze er met gemak nog in maar ideaal is natuurlijk anders. Zeker voor het kleine meisje! Wij denken nu dat haar ontwikkeling voornamelijk achter blijft omdat ze zo veel pijn in haar buikje heeft..........maar zeker weten doe je het niet... Fijne avond verder!
Hey meiden! Sorry voor de wat late reactie, maar kon gewoon nog niet eerder een rustig momentje vinden om hier ff een berichtje te plaatsen. Maandagochtend om 2e kerst is om 11.09 onze prachtige dochter Indya Grace geboren!! Ze weegt 2900 gram en is 50 cm lang. De bevalling is goed verlopen en opzich nog best vlot..Zal later het hele verhaal doen. Alles gaat goed met ons en we genieten ontzettend van haar! Hoop gauw weer ff een moment te vinden om de rest te vertellen en op jullie te reageren. In elk geval wil ik Zeepaardje nog ff een hart onder de riem steken! Meid, succes met de laatste loodjes..hoop dat jij ook snel je hummeltje in handen hebt!! Ik denk aan je en duim heel hard voor je. @Miranda: Duidelijk zwanger!!! Van harte meid..Het is je enorm gegund! Ik duim voor een dikke vette plakkerd!!!
Wow Vlinder!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje, wat een mooie namen hebben jullie haar gegeven!!!!! -x- en dikke knufff.
@Vlinder gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige namen! Wat fijn dat alles goed is verlopen. Geniet er van. @Bob: 40 graden koorts kan geen kwaad, je ziet vaak bij kinderen dat het hoog oploopt. Ik ben zelf niet zo scheutig met paracetamol, het is een natuurlijke reactie van het lichaam en des te sneller is hij weer op de been. Ik geef het vaak wel voor de nacht en als ik duidelijk zie dat hij pijn heeft. Keel ontsteking lijkt mij pijnlijk, dus ik zou voor de nacht eventueel wat geven. Groot gelijk om oud en nieuwe met je ouders door te brengen, wat fijn dat ze zo'n enorme steun voor jullie zijn. @Sun: Wat ontzettend klote om het maar even heel grof te zeggen. Ik had zo anders voor jullie gehoopt. Ik ben er verdrietig van, dikke knuffel voor wat het waard is. @Wolfje"Ook nog oorpijn, het zit je ook totaal niet mee. Ik hoop dat het einde snel in zicht is.
@Sloppy: Het zit jullie ook niet mee en zeker niet voor Suzannah. Het is zeker wel frustrerend dat je soms zo weinig kan doen als ze weer last van haar buik krijgt. Hebben jullie nog wel begeleiding van een kinderarts of CB? Beterschap voor de kleine meid
wow vlinder, prachtige namen! Geniet van je wonder.. Zeepaardje; kop op! Ik duim voor je dat het spoedig zal beginnen en dat jij ook je wonder in je armen hebt.
Sun; Wat een k*t bericht.. Net wat Miranda zegt... Het mag nu wel eens tijd voor jullie worden.. 2011 was het niet, 2012 gaat um zeker worden! Dikke kus
@Vlinder: Dat is zeker nog vlot gegaan! Mooie naam hebben jullie haar gegeven Geniet maar heerlijk van je meisje en je gezinnentje. @Miranda: Ik ga vandaag naar de KA bellen. Dit kan zo niet langer. Onze nacht was weer heerlijk........NOT! Suzannah heeft de hele nacht krampjes gehad. Ze slaapt dan wel maar laat maar windjes en ligt maar te kreunen en te steunen. Elke 15min haar speen geven en dan ging het wel weer. Om 4uur is ze eindelijk rustiger gaan slapen en ze slaapt nu nog. Om 6.30 riep Megan om mama dus mijn nacht was 2,5uur Gek genoeg voelt het aan alsof ik heerlijk geslapen heb..hihi Wel een beetje mot met sloppyman vannacht. Hij ligt aan de kant van het wiegje........handig (not) en hij word niet wakker van Suzannah. Dus dan moet ik er uit struikelend over zijn schoenen, sokken en jogging broek om die speen er in te doen. Zo gaat het elke avond/nacht en ik was het zat! Vond hij een beetje gek Maar goed hij slaapt nu aan de andere kant en ik hoefde nu alleen maar mijn arm uit te steken en ik was bij die speen Nu zegt hij dat hij ook alles gehoort heeft en zo brak als maar zijn kan is...............tja dat geloof ik niet zo goed want bij elk klein piepje was ik er al bij. Maar goed we gaan het vandaag weer proberen. Eerst zo maar boodschappen doen want dat zou sloppyman doen maar de belangrijkste dingen zoals melk en toiletpapier (net de laatste rol gepakt) was hij vergeten gister. Gelukkig stormt het niet zo De dirk zit hier 3min lopen vandaan dus das nie zo erg. Wel moet ik ook naar het dorp noodjes halen voor sloppyman ivm eindejaars feestje met zijn collega's maar dat doe ik wel als mijn ouders hier zijn. kan ik ff zonder de kids Oja gister aso gewinkeld bij de Hema 1+1gratis...... 2 shirts met lange mouwen 2 dunne zomer vestjes 1 glitter trui 1 lang zwart vest (die doe ik aan vandaag )