Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Slechte nacht gehad met de kleine. Heb om 1 uur nog een keer een zetpil gegeven omdat hij niet slapen kon en op 39,4 weer zat nadat hij eerst terug was gegaan naar 38. Toen heeft ie tot 6 uur geslapen en is manlief er met hem uitgegaan. Temp: 37.9!!!! Hij is nog wel heel hangerig en pieperig, maar gaat al wel wat beter.

Zo eerst douchen, heb erg last van mijn buik, denk beetje te veel gedaan gisteren. Heb de kleine ook 1 keer vanuit zijn bedje naar beneden gedragen (22 kilo schoon aan de haak). En mijn schouder zit heel erg vast dat ik een beetje misselijk van de pijn wordt, gelukkig kan ik morgenmiddag bij de kraker langs. Iets wat ik eigenlijk al wilde toen toen Tristan en Kyra nog niet geboren waren, maar niet durfde omdat ik bang was dat de afvalstoffen die wij komen na de behandeling slecht zouden zijn voor ze.

Om 12:15 uur afspraak bij de gyn. Duimen jullie dat we wat meer duidelijkheid zullen krijgen?

xxx
    MissQ.

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We waren dus samen wakker missQ :D

Ik hoop dat jullie man snel opknapt!
    En ik hoop ook dat jullie vanmiddag wat antwoorden zullen krijgen hoor. Heel veel succes.

3. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen van je nacht, Slop.. Maar wat betreft het horen van de kleine, hier het zelfde verhaal! manlief hoort Lotte nooit en ik hoor elk zuchtje. Daarentegen hoort hij Julian weer en die hoor ik bijna nooit.. Zal wel uit de oertijd komen dat moeders wakker worden van de baby en dat op die manier de man een goede nacht maakt zodat hij weer fris is voor de 'jacht', oftewel, het werk...
    Hier in huis is alles verkouden. Overal staan gesneden uien, de lucht is niet te harden, maar het werkt gelukkig wel.

MissQ; Succes bij de Gyn... Zeker weten duimen voor meer duidelijkheid.

ps; Hema 1+1 gratis heeft hier ook gezorgd voor een nieuwe kledingcollectie! hihi En niet alleen voor de kinderen! ;)

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Vlinder: Wow dat is snel gegaan.... hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en idd.... wat een prachtige namen.... geniet van elkaar...
    @ Zeepaardje.... ik denk aan je, hopelijk ben je inmiddels aan het bevallen, of gewoon al bevallen.....
    @ MissQ & Sloppy: ik hoop voor jullie vannacht op een beter nacht.... pfffff wat vermoeiend zeg....
    @ MissQ: en???... al wat meer duidelijkheid???

@ hier: vandaag begonnen met het behangen van de babykamer...... de roze muur is echt super gaaf aan het worden....:):):):) helemaal happy.... dadelijk even naar de HA om te kijken of ik blaasontsteking heb..... hoop van wel, dat verklaard de gevoelige buik.... zo niet dan ben ik benieuwd wat de VK dinsdag te zeggen heeft en hou ik me lekker rustig tot die tijd:) heb vanmorgen te horen gekregen dat ik maandag nog lekker vrij heb, ga dan dinsdag een paar uurtjes werken om een collega in te werken.... alleen commanderen en uitleggen hahaha, verder hoefde ik niets te doen.... prima toch??

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

ik voel me echt ontzettend beroerd:x

griep koorst ontstoken tandvlees...
    alles doet me nu pijn...

vanavond eten bij de mac;) hadden we sem beloofd:)

Knuffels

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Na een uur wachten in het ziekenhuis toch eindelijk aan de beurt.
    Ze zijn erachter welke gist bacterie het veroorzaakt heeft, naar alle waarschijnlijkheid is het door de punctie van de IVF behandeling in mijn lichaam gekomen. Dit is pas in 7 gevallen over de hele wereld beschreven. Echt heel zeldzaam dus, als je nagaan hoeveel kindjes er per dag geboren worden. Ze zijn nog steeds bezig met een team van artsen uit diverse gelederen van het ziekenhuis om alles te onderzoeken. Ook uit vakliteratuur. Dat is wel heel fijn om te horen.

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Net even bij HA geweest... blijk toch een hele lichte ontsteking in mijn urine te hebben, wat ook wat krampjes of hardere buiken zou kunnen veroorzaken, maar het was te weinig om een kuurtje voor te schrijven. over een week moet ik weer terug om urine te laten controleren zodat ze het even extra in de gaten houden.... voor nu mee gekregen om veel te drinken ( kan dus op het toilet gaan kamperen) en zorgen voor genoeg vitamine C... & zure dranken.....
    Ach ja.... gelukkig niks erg.... harde buiken zijn vandaag ook bijna niet aanwezig dus zal wel een paar pech dagjes hebben gehad. In ieder geval fijn dat ze mij even in de gaten houden nu...

@ MissQ: Wat fijn om te horen zeg.... nu voel je je in ieder geval serieus genomen nu er onderzoek naar gedaan wordt....

@ Zeepaardje: beterschap meid.... het moet voor jou nu echt snel komen hoor......

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heel goed Chelleke, fijn dat je nu extra in de gaten gehouden word.

Ben blij dat ze een oorzaak hebben gevonden, we hebben op internet al gezien dat deze gist bacterie uiterst zeldzaam is, wel logisch als er maar 7 gevallen op de hele wereld bekend zijn he!

9. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel goed, Chelleke, veel drinken en je zou ook iets, maakt niet uit wat, met cranberry's erin kunnen proberen. Of appelsap.. Het zuur uit deze sappen werkt als een natuurlijke antibiotica bij blaas en urineweginfecties!!

Fijn dat er een oorzaak gevonden is.. Beter iets dan niets.. En hebben ze ook nog iets gezegd over de toekomst?

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ben heel blij idd dat ze iets hebben gevonden. We hebben zelf op internet gevonden dat dit iets heel zeldzaams is. We hopen er stellen in de toekomst voor te behoeden hun kindje(s) te verliezen. Voor onze toekomst.... daar praten ze nog niet over. Als we zover zijn, gaan ze kweekjes bij mij afnemen om te kijken of die bacterie weg is, zoniet, dan gaan ze proberen hem te bestrijden. Manlief en ik vrijen al wel, stukje geborgenheid, dus wellicht komt het sneller dan verwacht........

11. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thnx meiden voor jullie steun!!!

@Vlinder, GEFELICITEERD!!! Geniet van elkaar.....

@MissQ, wel fijn dat het in ieder geval bekend is maar wel weer irritant dat het zo zeldzaam is. Wel vreemd dat ze niet gewoon meteen gaan kijken of de bacterie er nog zit. Je zou denken dat het er zo snel mogelijk uit moet als het er nog zit. Zou een nog groter wonder zijn als het spontaan gebeurd:D

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Chelleke: verstandig dat je toch even langs de HA bent gegaan!

@MissQ: pffff het is wel fijn dat ze een oorzaak gevonden hebben maar 7 gevallen over de wereld is wel heel zeldzaam hoor!
    fijn dat jij en je man toch intiem kunnen zijn en ik hoop voor jullie op een wonder hoor!

@Zeepaardje: Och meis ik heb heel erg met je te doen! Ik hoop dat je mannetje snel komt............hummmm waarom schijf ik dat nu weer....ik wilde schrijven ik hoop dat jullie hummeltje snel komt.....
    Ik duim voor je hoor.

Hier een hele zieke Suzannah! We zijn zelfs langs de HA geweest en als haar koorts niet onder de 38.0 zakt ik morgen weer moet komen.
    Ze drinkt nauwelijks meer sinds gister middag en vandaag hele kleine beetjes en dan slaapt ze direct weer in.
    Ze is al met al denk ik 1uur wakker geweest.
    Ze heeft nu al 3dgn koorts en 3dgn niet meer gepoept......
    Wel gek want hoe ziek ze ook geweest is ze heeft altijd heel veel moeite gedaan om haar fles leeg te drinken en dat doet ze nu dus niet meer.
    Ze heeft geen oorontsteking of keel ontsteking, longen zijn leeg maar ze vond haar luchtpijp wel richting bronchitus klinken dus we moetsen het goed in de gaten blijven houden....
    We zullen wel weer een onrustige nacht in gaan ben ik bang.

13. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee, slop, dat klinkt niet fijn. Heb je al een scheutje olijfolie in haar fles geprobeerd? Werkte bij ons goed tegen verstopping..

Hier net iets bijzonders mee gemaakt...
    Al een aantal dagen is Julian erg op mij gericht; 'Mama kroelen' roept hij de hele dag door. En gisteravond was het bal. Manlief was er niet, dus ik legde hem op bed. Normaal gesproken is hij als ik hem op bed leg altijd erg vervelend... Hij wil alles zelf doen, nog een boekje en nog een boekje lezen, lichtje mag niet uit (bij papa wel!) Hij gaat niet op zijn kussen liggen maar wil stoeien en door het bed springen. En als ik dan een kus geef en de kamer uit ga met een vrolijk:"Welterusten!" krijg ik zijn pop en zijn speen naar mijn hoofd gesmeten en begint hij te gillen.... Gister was het een hoogte punt van mama-brengt-Julian-naar-bed-en-ik-ga-even-lekker-vervelend-doen...
    Uiteindelijk lag hij om 22h00!!! in zijn eigen bed en ging hij slapen. Tot die tijd had hij alleen maar gegild, gekrijst tot spugen aan toe... En als ik dan zijn kamer in kwam draaide hij om als een blad aan een boom, wilde hij kroelen, was ik lief, etc..
    Vandaag was manlief weer weg en mocht ik Julian weer op bed brengen.. En je raad het al, het was weeeeeeer feest!!!

Toen heb ik mijn moeder gebeld, zij is (oa) speltherapeute en zei; misschien is Julian gewoon bang dat je weg gaat. Hij heeft zo ongelooflijk veel nachten alleen in het ziekenhuis doorgebracht, dat zijn mama er 's nachts niet was, misschien moet je hem zeggen dat je bij hem blijft en bij hem wil zijn en dat je weet dat Julian ook graag bij mama wil zijn. Ga des noods bij hem liggen en laat weten dat je niet weggaat...
    Zo gezegd, zo gedaan... En warempel, binnen 10 minuten was hij stil en in dromenland :$:$:$:$
    Alleen wil ik niet een ouder worden die elke nacht bij zijn kind gaat liggen tot hij slaapt, maar mijn moes zegt dat dat niet het geval is. Dit is tijdelijk en waarschijnlijk een verwerking van het ziekenhuis. Ook gaf zij als tip om overdag Julian voor te zijn en zelf te zeggen; Mama wil Julian kroelen! Mama wil bij Julian zijn..

Einde echo bericht (met een hoog Dereck Oglivie gehalte) maar het werkte en ik moest het even kwijt...
    Nu op de bank met een welverdiende Borrel!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @vlinder gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter. Wat een prachtige namen
    @misq meid wat fijn dat je beetje duidelijkheid hebt en beterschap voor sylvester
    @chelleke goed drinken hé
    @sloppy hoop dat t morgen beter gaat ket de kleine meid. Succes voor vannacht

Voor iedereendie ik vergeten ben dikke knuffel!!

Hier vandaag mijn eerste werkdag gehad en het ging heel goed, al ben ik nu wel gaar. Morgen nog een en dan weer 2 dagen vrij

15. sandra

sandra Fanatiek lid

@Vlinder: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kerstkindje haha hoe krijg je het voor elkaar:D En wat heeft ze een mooie namen gekregen.

@MRT: Dat is nog eens handig zo'n moeder, en fijn dat het hielp. Wat je moeder zegt klinkt logisch, maar ja je moet er zelf maar opkomen.

@Sloppy: Ahhh wat een getob zeg met jullie meisje, hou d'r inderdaad maar goed in de gaten.

@MissQ: Wel fijn dat ze een oorzaak gevonden hebben, maar wel hard dat het zo zeldzaam is en dat het precies jullie moet treffen. Dikke knuffel voor jullie.

@Sunshine: Wat ontzettend verdrietig voor jullie dat nu weer niet is gelukt. Dikke knuffel...

@Zeepaardje: Ahhh hoop zo voor je dat de kleine snel komt.

Hier eigenlijk weinig bijzonders, ben heerlijk aan genieten van de vakantie samen met mijn kids. Ik hoef maar heel weinig te werken deze weken. Daarna nog een week of twee en dan ben ik hier klaar.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Mrt: ik durf niet zo goed ook omdat ze al Forlax krijgt. Ze mag nu een heel zakje ipv een halve.........ben benieuwd
    Ik begrijp helemaal wat je moeder bedoelt hoor! Hier ook een meisje wat van de ziekenhuis opname van mij en het elke keer naar het ziekenhuis gaan als zij lag te slapen en dan wakker worden als ik er niet ben heel erg van slag af. Ik kon haar ook niet in bed meer leggen en overdag wil ze maar bij me zijn. Als ik wegga zonder haar dan is het echt drama.
    Wij leggen haar elke keer heel duidelijk uit dat ik weer terug kom en dat helpt.
    Super dat hij nu zo snel is gaan slapen! Ik hoop vannavond een herhaling :D

@Sandra: fijn toch dat je niks te melden hebt?? Geniet maar heelijk van je gezinnetje :D

Hier een goede nacht gehad :D Vanmorgen de koorts over en ze heeft haar fles (210+7) helemaal leeg gedronken!!
    Gister had ze in totaal 550ml gedronken en heel veel geslapen.
    Gepoept heeft ze nog steeds niet (dinsdag ochtend voor het laatst) dus hopelijk vandaag mega veel :D

17. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

@zeepaardje; beterschap. Ik hoop voor je dat de kleine snel komt en jij je snel wat beter voelt. Misschien ben je nu wel aan het puffen ;)

@all; sorry heb niet zo heel goed bijgelezen. Ik zag wel wat zieke kindjes voorbij komen? Sneu hoor :( Het heerst wel flink, echt de tijd er weer voor.

Ik heb de laatste 2 weken al last vna indalingsweeen. Vorige week bleek ook dat de kleine al gedeeltelijk was ingedaald. Maar heb sinds een paar dagen toch wel forse voorweeen. Daar wordt je best wel onzeker van. Gisteravond een uur lang a 5 min en dan ineens is het weer over. Nu begint het weer te zeuren onderin me buik. Misschien is het ook wel een teken dat ik te druk ben geweest ofzo, ik weet het niet.

18. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    NOD-Lijstje:
    ???????????; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI

MissQ, 30 jaar

Zwangeren:
    25-12-2011; Zeepaardje, 2de kindje, verrassing, 28-12: vk controle
    22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 04-01: vk controle
    01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 02-01: controle vk
    ???????????; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje

Bevallen:
    25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg
    06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn
    04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn
    06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn
    19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn
    08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn
    17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
    26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn?

Engeltjes
    * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5)
    * Sept 2011 - kindje van Miranda (7)
    * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ (18+5)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    NOD-Lijstje:
    ???????????; Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI

MissQ, 30 jaar

Zwangeren:
    25-12-2011; Zeepaardje, 2de kindje, verrassing, 28-12: vk controle
    22-01-2012; Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, meisje, 04-01: vk controle
    01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 03-01: vk controle
    03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje

Bevallen:
    25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg
    06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn
    04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn
    06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn
    19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn
    08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn
    17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
    26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn?

Engeltjes
    * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5)
    * Sept 2011 - kindje van Miranda (7)
    * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ (18+5)

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    hier is idd alles nog rustig...
    al is de baby mega druk echt me buik is een golfslagbad...volgens mij kan die de uitgang niet vinden ofzo
    maar we wachten af...
    werd net nog wel gebeld door me opa en oma, ze zouden het erg fijn vinden als we 1jan komen zouden...
    dus nu gaan we die kant op als ik nog niet bevallen ben...

knuffels

Deel Deze Pagina