Spannend Chelleke een extra echo is natuurlijk wel leuk, maar de rede is wat minder. Hopelijk is alles goed. @Bianca: Succes hoor morgen, hoop dat alles goed is.
@Chelleke: Leuk dat je schoonmoeder gaat. Moet voor haar ook bijzonder zijn. @Bianca:Sterkte morgen bij de gyn en ik hoop op een goede echo.
Lieve meiden Ik zou 02-1-12 om 7.00uur ingeleid worden omdat er dus op 1-1-12 geconstateerd was dat ik te weinig vruchtwater had en te lage bloeddruk... Maar de kleine besloot eerder te komen... 02-01-12 om 02.00 uur begonnen de weeen, om 3.30 uur naar het zkh. Om 5.35 uur is P.im geboren! 4280 gram en 56 cm lang! Sem is een hele lieve trotse broer die graag overal mee wil helpen! Ik ga nu lekker genieten van ons gezinnetje, tot gauw! -xxx-
@Zeepaardje: Ik was heel benieuwd of de bevalling van zelf begonnen was. Gelukkig maar dat de bevalling toch nog uit zich zelf begonnen is. Lekker genieten nu met je gezin en wat fijn dat Sem al zo'n lieve grote broer is.
@Zeepaardje: Wow wat een turbobevalling, wel fijn dat het nog uit zichzelf is begonnen. Waarschijnlijk stilte voor de storm. Heerlijk gaan genieten nu. @Miranda: Dankjewel, vind het ook een knap mannetje, maar ja ik ben zijn moeder haha. Hij wordt inderdaad ineens alweer zo groot.
sandra; nee puur door te weinig vruchtwater minder leven teken dat kindje er echt uit moest... miran; gelukkig idd uit zichzelf
Vandaag weer een hele tijd in het ziekenhuis vertoefd. Om half 12 hadden we een afspraak bij de internist. Heel gesprek gehad en het is zeer waarschijnlijk dat de bacterie mee is gekomen toen de eitjes zijn terug geplaatst. Daarna mijn bloedwaardes van afgelopen dinsdag bekeken en wat bleek, mijn infectiewaardes waren weer erg gestegen. Zat van onder de 6 weer op 53. Internist vulde weer formulieren in voor bloedafname en moest urine in gaan leveren. Omdat ik toen ik in het ziekenhuis lag geen oogarts had gezien, belde ze gelijk op om te vragen of ik langs kon komen. Schrik zat er weer erg in. Na het bloedprikken even bij mijn zusje snel een boterhammetje gegeten en toen weer terug naar de oogarts. Gelukkig is de bacterie niet in mijn ogen aangetroffen en ze waren bovengemiddeld goed. Wel vervelende druppeltjes in mijn ogen gekregen waardoor ik nu nog steeds erg wazig zie. Toen weer naar de internist. Bloedwaardes waren weer aan het dalen, infectiewaarde zit nu op 10. Volgende week belt de internist terug voor de uitslag van de bloedkweek. Het was me het dagje wel weer zeg...
@Bob:dat is zeker een druk dagje, denk je even voor controle te gaan ben je een hele dag kwijt. Het is wel heel goed dat het gedaan wordt. Ik hoop dat de infecties waardes gedaald blijven en dat je bacterie vrij blijft. En gelukkig zijn je oogjes in orde! @Bianca:Nog nieuws? Hoe was de echo?
@miranda; echo was goed. Schatting is nu 2500 gram. Wel klein dus. Maar hij had actie ondernomen als ze onder de 2300 was. Mogelijk is heeft ze met 40 weken rond de 2800 gram. Een kleine meid dus die het wel goed doet. @missq; wat een dag zeg. Ben benieuwd wat er uit de kweek komt
hier ook geruster het weekend in. Kon het toch niet laten om op het werk vandaag mijn bloedsuiekrs te controleren. na ontbijt 4.8 voor lunch ( na hele hoop tussendoortjes) 5.6 10 minuten na een glas sterke ranja was hij 10.7, maar drie kwartier later was hij gewoon weer keurig 6.2... Volgens mij niets mis mee toch???? (even voor de verpleegkundigen onder ons hahahaha)
@chelleke; die 10,7 is wel aan de hoge kant, gelukkig daalt hij daarna wel weer snel Ziet er opzich wel netjes uit haha @all; is het heel erg dat ik stiekem blij ben met zo'n klein kindje? Vind die extra kleine poppetjes altijd zoooo schattig haha. Vind mezelf nu al een ontaarde moeder
@ Bianca: ja die 10.7 was ook te hoog, maar dat schijnt wel normaal te zijn na een glas sterke ranja. de verloskundige van deze site gaf iig aan dat die reactie normaal was. Mijn lichaam heeft het ook zelf weer snel rechtgetrokken en dat is toch juist wat bij diabetes niet gebeurt??? of snap ik t nu verkeerd??? hahahahaha
@Bianca, helemaal niet slecht hoor! Mijn zusje heeft 2 reusjes ter wereld gebracht en dat zijn echt geen ukkies geweest. Ik ben altijd heel blij geweest met mijn ukkie van 3505 gram, echt een heel klein ding!!!!! Bij mijn zusje waren ze ruim 4 kilo, das toch wel andere koek he!
Daarom zeg ik ook dat het g oed is dat hij daarna zo goed zakt. Wij meten ook pas minimaal een half uur na suiker inname in geval van een hypo. En als het gewoon gemeten moet worden, meten we 1,5 uur na de maaltijd. Dus zw diab. is kleine kans zeg ik
Jaaaa dat is toch super schattig haha. Ik vind grote baby's ook leuk hoor, maar zo'n kleintje vertederd me gewoon helemaal . Nu wordt mijn kleine meid op 2500 gram geschat door de gyn. Dus over 2 weekjes dan rond de 2800 gram. Heel klein, maar stiekem vind ik het wel heeeeel schattig (zolang het goed met haar gaat uiteraard)