Heeel schattig Brianca, een heel klein poppetje, zolang ze in goede gezonheid is, is het goed he. En jullie meisje is heel gezond. Laten we daarvan uit gaan lieverd!!!!
@Bianca:Zeker schattig van die kleine baby's. Mijn kleine man was ook een kleintje 3100 gram . Als het gezond is maakt het niet uit of het groot of klein is. @Chelleke: Klinkt goed hoor je curve. Je lichaam heeft het zelf weer recht getrokken. En voor je eigen gemoedsrust eventueel nog een paar keer meten. Maar ik denk dat het wel goed zit.
@ Bianca: Stiekem hoop ik ook wel dat onze meid idd niet zo groot is als ze denken en we ook een klein poppetje krijgen.... tis idd zo schattig, maar ook grote baby's zijn super, mijn petekind was echt groot, maar ach t was zo'n heerlijke baby... @ Miranda: ja ik denk dat ik maandag nog een keer prik op het werk, maar van de andere kant ik krijg dinsdag toch de uitslag.... we zien t wel. Kan er toch nis aan veranderen
@Chelleke:Als je dinsdag de uitslag krijgt, zou ik dat gewoon afwachten. Anders maak je zelf misschien gek. Lekker rustig hier,logisch want het is weekend. Hier lekker aan bank hangen met de laptop en een boek. Verder niets bijzonders, is ook niet erg voor een keer. Iedereen een fijn weekend
Ik moet zeggen dat ik me er ook behoorlijk onzeker over maak...... en eigenlijk is internet nu ook niet goed hahaha, maar ja.... gelukkig lees ik veel positieve verhalen, dat geeft moed.... NEt te horen gekregen dat mijn buddy op het "mamma's april 2012 forum"opgenomen is met weke bmm en bloedverlies..... heeft sinds gisteren onafgebroken harde buiken gehad die ook pijn deden...... Hopelijk is alles goed met haar en mag ze na observatie gewoon weer naar huis....
hoi meiden Ben ik weer even... Zo Pim doet het super goed... overdag zo'n 3,5 uur tussen de voedingen en 's nachts zo'n 4,5/ 5 uur! We kunnen dus lekker bijtanken. hij huilt alleen als hij honger of een vieze broek heeft... Heel tevreden maar pittig mannetje... weet wat hij wil... Hij slaapt alleen op zijn zij Kraamverzorgster lief en leuk mens, alleen mega chaotische...! Doet 10 dingen te gelijk en maakt uiteindelijk nog niks af Sem is een erg trotse broer die overal mee wil helpen, hij doet het ook erg lief allemaal! Gister nare dag gehad, ben ruim een liter bloed verloren met de bevalling ... zit aan de ijzertabletten... Paar keer bijna flauwgevallen en wat lijkwit, kon alleen maar op bed liggen... zo rot om geen controle over je lichaam te hebben! Gelukkig gaat het nu beter, al moet ik het erg rustig aan doen en goed op me lichaam letten. Knuffels voor jullie meiden!
Sorrie meiden, hier even geen puf om te reageren, lees wel met jullie mee. Dikke knuff voor jullie.....
Hallo lieverds. @ MissQ: ik kan het goed begrijpen dat je even geen puf hebt..... meis je hebt me ook wat meegemaakt zeg.... Dikke knuffel en denk aan je!!! @ Zeepaardje: Wat super te horen dat Pim het zo goed doet..... hopelijk voel je je zelf ook weer snel een stuk sterker en fitter en ben je weer lekker op de been zodat je met je trotse mannen er op uit kunt. @ all: Hier vandaag een lekker luier dagje... gisteren met manlief het hele huis gepoetst ( te veel gedaan m.a.g. harde buiken) dus vandaag even heerlijk bijtanken.... jullie nog plannen???
@Zeepaardje:Vervelend van het vele bloedverlies, hopelijk helpen de ijzertabletten. En verder rustig aan doen en heerlijk genieten van je gezinnetje. @Bob: Logisch dat je even geen zin hebt. Hoe is het verder met je? Dikke knuffel. @Chelleke: Hier gister ook heerlijk niets gedaan. Sterkte voor je Buddy, ik hoop dat het niets ernstigs is. Nu naar het werk! Bah!
@miranda; dat klinkt goed haha... De misselijkheid dan. Moet je nou binnenkort weer naar de gyn ofzo? Gezien je voorgaande 2 zwangerschappen? Hoe gaat het verder met je? Kan me wel voorstellen namelijk als het nu allemaal extra spanning met zich mee brengt.... @zeepaardje; Fijn dat het zo goed gaat met Pim. Niet meer zo'n last van het flauwvallen? @missq; reageren hoeft toch ook niet altijd? Lekker rustig aan doen hoor, kan me ook heel goed voorstellen dat je niet altijd zin/puf hebt om iets te sturen
@MissQ: Je hoeft ook helemaal niet te reageren op ons meis! Als je ff van je af wil schrijven ben je welkom en neem lekker de tijd voor jezelf. ~xox~ @miranda: Oehh misselijk....... vervelend maar in jou geval vast erg welkom @Chelleke: dat klinkt heel eng! Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij je buddy! Hier vandaag het KDV voor Megan & Suzannah opgezegd. Omdat ik niet werk moeten we het helemaal zelf betalen en ik vond het zonde van mijn geld. Megan gaat 1 dag extra naar PSZ en Suzannah is zo makkelijk dat ik mijn werk gemakkelijk kan doen met haar erbij. Megan gind naar KDV omdat ik zo ziek was tijdens de zwangerschap. Dus nu weer heerlijk thuis elke middag Hier is zaterdag onze scooter gevallen en hij is heel erg beschadigd! Stomme sloppyman! Die zou heb 3mnd geleden al binnen gezet hebben en heeft dat steeds niet gedaan omdat hij het niet doet en er was elke keer wel een reden om het ff niet te doen. Hij si van het caliber: thuis is thuis en dan wil hij niet meer naar buiten...................pfffffffffff Nu mocht ik gelukkig heel boos op hem zijn want hij wist dat het zijn schuld was.......2 tellen wilde hij nog zeggen: jij had het ook wel ff kunnen doen! hahahaha hij slikte snel zijn woorden in want als hij die zin had afgemaakt dan was ik werkelijk ontploft Maar goed het scherm is stuk en voorspadbord helemaal stuk. Hij is verroest aan alle kanten en hij doet het dus niet meer. Helaas!
Goedemorgen allemaal! @MissQ: Gewoon lekker doen waar je, je goed bij voelt. Heb je geen zin om te reageren, lekker niet doen. Dikke knuffel. @Zeepaardje: Oei rustig aan, hebben ze je HB gemeten? Bij mij heeft het heel lang geduurt voordat mijn HB weer goed was. Laat je maar lekker verwennen. @Chelleke: Heerlijk dat je man zo goed meehelpt. @Miranda: Oei bah misselijk, maar wel een goed teken. @Sloppy: Balen van de scooter. En ja kdv is heel duur, dus als je alles zelf moet betalen is haast niet meer haalbaar. @Hier: Lucas is al een week aan het kwakkelen, met diaree, spugen enz. Dan gaat het weer een dagje goed, en dan is het weer terug. Vanmiddag toch maar even naar de huisarts met de kleine man. Zelf ben ik mijn stem compleet kwijt, kan alleen nog maar fluisteren, heel erg lastig.
@Bianca: Ik kan nog niet echt blij zijn, krijg soms paniek gedachtes dat alles weer verkeerd zal gaan. Maar ik probeer dat zo veel mogelijk naast mij neer te leggen. 16 Januari voor het eerst naar de gyn en ben nou al zenuwachtig. @Sloppy: Groot gelijk om het KDV af te zeggen, kost erg veel geld als je niets terug krijgt van de belastingdienst. Gelukkig bestaat er ook nog een PSZ en dat kost geloof ik een stuk minder. Stoute Sloppyman! Wat zonde van de scooter! Dat wordt voortaan de bus nemen. @Sandra: Wat zielig voor Lucas! Ik hoop dat hij gauw weer beter is. Volgens mij heerst er iets want iedereen is ziekelijk. Sterkte met je stem,lijkt mij erg lastig als je niet kunt praten. Wanneer ga je beginnen met de opleiding? @Vlinder: Hoe is het met jou? En met Indy? Hier een kort dagje van het werk, het is zo rustig aan het begin van het jaar dat ik 2 uurtjes eerder ben weg gegaan.
@ Miranda: ik begrijp volkomen hope je je voelt. Nu heb ik niet zulke verschrikkelijke ervaringen gehad als jou, maar omdat wij er ook bijna 2 jaar over gedaan hadden was ik ook heel bang en paniekerig in het begin dat het mis zou gaan, en zelfs nu heb ik dat nog. ben echt zo verschrikkelijk nerveus voor morgen... zo bang dat er iets is met onze kleine meid...... pffff wordt er gewoon onrustig van... Bij deze ook voor jou een kaarsje lieverd, dat alles maar goed mag gaan deze keer... Bekijk bijlage 213466
Dank je wel lieve schat! Zo hebben we allemaal onze eigen redenen om bezorgt te zijn. Maar we moeten uit gaan van het goede hoe moeilijk dat ook is. Hoe is het met je buddy? Al wat gehoord?
@ Miranda:Ja, naar omstandigheden gaat het wel goed met haar. De weeën en harde buiken hebben gelukkig niet doorgezet. Heel misschien mag ze morgen naar huis, maar dan wel met absolute bedrust tot aan de bevalling..... ben benieuwd, verder vanmiddag nog niets gehoord dus nog even afwachten....
hoi meiden nou hier een zeer goede nacht gehad... 23.30 voeding toen pas om 4.45 uur... vloeien moet ik goed in de gaten houden... anders over 2 weken de verloskundige bellen... voel me nog beetje licht in me hoofd... hopelijk snel voor bij Vandaag afscheid genomen van onze kraamverzorgster...Sem kreeg een leuke ballon en een mooie sleutelhanger... wij een lieve kaart en een doosje merci! zij kreeg van ons een mooie bos bloemen en tekening van sem Kom snel weer wat meer mee kletsen meiden knuffels xxx
@Chelleke:Hopelijk mag ze morgen naar huis en blijft alles goed gaan. Weeen op dat termijn wil je niet hebben. @Zeepaardje: Het huis weer voor jullie alleen. Altijd jammer als de kraamverzorgster weer weg gaat. Hopelijk blijven de nachten zo. Geef je bv of fv?
@miranda; ik weet niet hoe het voelt, maar kan me wel een voorstelling maken hoe je je nu moet voelen. Spannend hoor de gyn. Ze houden je MRSA wel goed in de gaten neem ik aan (dat was toch de boosdoener?). Ik duim ontzettend hard met je mee dat het nu wel goed mag gaan. Maar of je de 12 weken nou voorbij bent of niet, onzekerheid zou je altijd blijven houden. Juist jij denk ik....