Bianca van harte gefeliciteerd met jullie dochter Rosan! Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn, geniet ervan!
Bianca gefeliciteerd met jullie dochter Rosan!!! Bekijk bijlage 217332 Wat een turbobevalling zeg haha, heerlijk dat jullie nu thuis zijn. Laat je maar lekker verwennen en geniet van de kraamtijd en al het moois wat daarna komt. Liefs Sandra
NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI MissQ, 30 jaar Zwangeren: 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 03-01: vk controle 03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn? 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012- Bianca 87 - Rosan -40wkn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ (18+5)
Bianca van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Rosan... geniet ervan.... en idd het was geen heel kleintje.... Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's
NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI MissQ, 30 jaar Zwangeren: 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 25-01: vk controle / 07-02 controle groei-echo gyn 03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn? 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012 - Bianca 87 - Rosan -40wkn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ (18+5)
@Bianca, GEFELICITEERD met jullie dochter! Geniet van elkaar en de kleine.... Thnx meiden, doet me goed.... @MissQ, zie je er erg tegenop om weer te beginnen met IVF? Het lijkt me dan weer zo'n confronterend moment. Ik moet 28 febr. voor het intake-gesprek en dan zal ik waarschijnlijk net mijn ongi voorbij zijn en zullen we daarna starten... Ik vind het heel spannend maar kijk er ook erg naar uit, er is dan toch weer meer hoop... Ik twijfel alleen een beetje over het "ding" wat in mijn baarmoeder zit. Ze zeggen wel dat het waarschijnlijk geen zw.schap in de weg moet staan maar waarom is het dan nog steeds niet gelukt? Ik ga woensdag maar eens met de arts bellen denk ik. Aangezien we nu toch rust hebben kan ik het maar beter nu doen misschien. Als de 1e IVF mislukt zou het er alsnog uit moeten dus dan maar liever nu, misschien heb ik dan ook wat minder bloedverlies, wordt er gewoon een beetje slapjes van. Dit heb ik trouwens altijd... Wat zouden jullie doen?
@sunshine: ik zou het dan toch nog een keer met je gyn bespreken maar.......de vraag waarom het dan nog steeds niet gelukt is beantwoord het niet. Bij mij werd een keer gevraagd: als je zo "makkelijk" zwanger word waarom heb je dan voor IVF gekozen?? Als het maar heel klein is dan maakt het echt voor een zwangerschap niet uit en zijn de bezwaren van zo'n in greep veel groter. Maar ik zou niet kunnen zeggen of ik het voor de eerste IVF zou doen of niet..... Ik begrijp echt heel goed dat je wil weten waarom het niet lukt maar ik denk dat dit antwoord nooit zal komen. Bij mij zou het ook spontaan moeten kunnen maar toch word ik niet spontaan zwanger. Hoe moeilijk het ook is ik zou de komende tijd proberen er vrede mee te vinden dat jullie bij de IVF zijn aangekomen en dat de kansen op een zwangerschap er nu echt wel zijn hoor! Ik was trouwens ook heel blij dat we eindelijk bij de IVF aangekomen was. Een dikke digi knufffff voor jou meis!
@Bianca: gefeliciteerd met je dochter!! Leuke naam! Wat een turbobevalling zeg..Fijn dat alles goed gaat, geniet ervan meid. @Sun: moeilijk te zeggen meid..bespreek t idd nog eens. En tja als er verder geen risico's aan verbonden zijn, zou ik t denk k ook doen! Suc6 en knuffel! @mrt: leuke foto! Wat een lachebekkie
hoi meiden zo pim is nu echt uit maat 56... vanmorgen dus naar de Prenatal geweest leuke kleren gekocht mt 62 en een super leuk setje van Mexx! Verder bloed wezen prikken kijken hoe hoog me hb is, denk vrijdag uitslag. knuffels
@Sloppy, ik ben ook heel blij hoor dat we met IVF gaan beginnen omdat de kansen dan veel groter zijn maar het zeurt ergens in mijn hoofd. Ik ga morgen gewoon ff bellen en dan nog eens kijken wat ze zegt. Misschien heb ik het de vorige keer wel niet goed begrepen... @Zeepaardje, ohhh wat gaat dat snel he?! Wel leuk dat je weer nieuwe kleertjes mag kopen
@Bianca: Gefeliciteerd met jullie dochter Rosan! Toch nog van zelf gekomen en wat is het snel gegaan zeg. Lekker genieten. @Sunshine: Bellen kan toch altijd! Als het je zo bezig houd zou ik zeker bellen. Sterkte met de IVF!
Jeeetke, hoorde net dat er aan het eind van het jaar waarschijnlijk een Action tegenover ons komt, das niet goed voor de portomonee
Oh Action das idd een leuke winkel... ligt hier ook te dicht bij hahaha @ Sun: meid, ik denk aan je.... dikke knuffel @ Zeepaardje: Wow das een flinke kerel dan al zeg mt 62.... @ Miran: hoe gaat ie bij jou??? @ All: Vanmorgen weer op controle geweest bij de Vk en helemaal goed gekeurd... kleintje bewoog goed, hartslag goed, tensie ook gewicht was tov de laatste keer 1 kg bij gekomen dus das netjes, maar wel nog steeds boven de curve ( nu +14kg) oh en de Vk heeft me precies laten voelen waar wat ligt... dat was zooooo gaaf.... mag over 3 weken terug komen ( mocht ook 2) maar over 2 weken moet ik ook in het Zh op controle komen dus dat is wat dubbel op.... nu dus nog een keertje over 3 wkn en vanaf dan over 2 wkn..... oooooohhh het gaat nu echt snel....... heb er zin in
chelleke; helemaal goed missq; haha ik kom er eigenlijk nooit, hier ook 1 in de buurt... sun; zeker leuk all knuffels