@sloppy dat badjasje heb je dat zelf gemaakt??? echt geweldig!!! hier ook sneeuw bah bah bah, reactie van bryan vanmorgen mama mag ik buiten gaan spelen pffffffffff nee bryan het is net 7 uur en nog donker hahahahaha, heb vannacht nachtdienst dus hoop dat het heel snel weg is want houd er niet van
Goedemorgen dames,zag al dat het hier heel rustig is de laatste tijd,maar ik weet ik schrijf zelf ook weinig mee Wel lees ik alles met jullie mee vind het soms gewoon moeilijk wat ik moet zeggen (schrijven) maar ben er wel! Vorige week is Chelsey heel ziek geweest heeft ze een nacht in het ziekenhuis doorgebracht ze had op eens erge koorts en dan moeten we gelijk haar urine laten checken....konden gelijk in ziekenhuis komen en ze wilden een catheter in brengen maar dit mislukte pffff wat hebben ze haar pijn gedaan:x vervolgens kreeg ze een plaszakje voor tja dat ze dat dan niet gewoon gelijk doen...maar ja dat duurde een eeuwigheid dat ze ging plassen want het deed natuurlijk harstikke pijn na dat gedonder met die catheter,ze werd steeds maar zieker dus hebben ze d,r opgenomen...uit haar bloed kwam lichte ontsteking en krijgt ze antibiotica wat ze geven voor blaasontsteking haar urine staat op kweek krijgen we vandaag uitslag van. Vrijdag mocht ze weer naar huis maar nu maak ik me zorgen ze heeft nu 2 dagen geen koorts gehad maar vanaf gister kwam de koorts weer opzetten dus is ze nu weer flink ziek...normaal moet het door de antibiotica toch nu wel over zijn? Gelukkig belt eind van de morgen de arts voor uitslag van haar urine dan kan ik gelijk doorgeven dat ik het niet vertrouw.. Ook een beetje vreemd vond ik dat ze 3x 5ml antibiotica op een dag moet hebben en lijkt me erg veel voor z,on kleintje? In het ziekenhuis leek het minder in het spuitje....nou ja we zullen het straks wel horen!
Tjee, Bibaatje, das niet niks... helaas hebben wij er alle ervaring mee... Als de temperatuur van Julian ook maar iets omhoog gaat, ga ik al met een plasje van hem naar de huisarts. Plaszakjes had ik standaard in huis, maar tegenwoordig kunnen wij hem makkelijk katheteriseren omdat hij dat stoma heeft... Sneu he, hoe ze dan aan het klungelen zijn met zo'n katheter... ik voel me dan altijd zo machteloos.. Sterkte ermee en alles vragen aan die arts hoor. Zeker als je twijfet aan de hoeveelheid medicijnen. Mooi Slop! Ook al lekker crea bezig dus! Hier trouwens ook geen sneeuw
Veel sterkte bibaatje, als je het niet vertrouwd zou ik de huisarts of de kinderarts bellen. Silvester kreeg toen hij oorontsteking had maar 1 x 5ml per dag antibiotica... Sloppy, goed bezig meis! Ik was gisteren al blij toen ik Silvester zijn slaapzak aan de zijkant weer dicht heb kunnen krijgen met naald en draad (ben daar niet zo'n ster in!!!). Het was net een klein beetje gaan sneeuwen, helaas blijft het niet liggen, anders hadden we lekker een sneeuwpop kunnen gaan maken. Ik ben trouwens ook wel weer een beetje goed bezig. Mijn moeder helpt me een beetje om mijn huisje weer echt goed schoon te krijgen, nou, een jas wordt uitgetrokken hier hoor! Wat een beetje duurder schoonmaakspul en de hulp van je moeder al niet te weeg kunnen brengen! Manlief heeft het plafond van de keuken gewit en een paar balken. Ik ben er zo onwijs happie mee! Vanmorgen bloed wezen prikken en vrijdag de nacontrole bij de gyn. Ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Dikke knuff, MissQ.
hoi meiden hier weer goede nacht gehad...23.30 fles en toen om 6.30uur Net even stad in geweest, sem nieuwe handschoenen, en pim nieuw mutsje Zit alleen dus aan de ijzertabletten... en kan moeilijk naar de wc...vanmorgen geweest, maar heb er nu nog last van Fijne dag allemaal, vanavond net 5 kijken
@Sloppy, thnx, ja de tijd gaat snel. Vind het nu wel even lekker, even een paar weken "rust". Donderdag hebben we info-avond in het UMC dus ben benieuwd. Vind het voor manlief belangrijker, zelf lees en hoor ik me wel in maar hij praat er amper over. Gaaf zeg die kleertjes, ik heb al moeite met een knoop aan naaien @Chelleke, ik is jaloers op jou buik Mag je ook heel erg trots op zijn. @Meeten in mei/juni lijkt me een goed plan. Tegen die tijd ben ik ook zwanger dus kan ik gezellig mee @Bibaatje, vervelend zeg, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de arts bellen... @MissQ, goed bezig en het is nog niet eens voorjaar hihi. Kan me voorstellen dat je het een beetje spannend vindt. Dikke knuffel @Sneeuw, hier wel maar in de woonwijk is het echt spekglad, heb al een paar keer BOEM gehoord... Ik heb wel zin om te gaan schaatsen...
Waarom wil iedereen toch sneeuw ik vind dat alleen leuk als ik vakantie heb, nu niet dus heb vannacht wachtdienst en hoop dat alle beebjes lekker blijven zitten is veels te koud
vivi; nou ik wil dus echt geen sneeuw, wil de zon! lekker de deuren open, zonder jas lekker naar buiten, terasje pakken *zucht* zal nog even moeten wachten...
@Sloppy": Wat knap dat je dat zelf kunt maken! Het ziet er heel goed en mooi uit. Als ik jouw was zou ik een online winkeltje beginnen. @Bibaatje: Sterkte en beterschap voor de kleine meid. Wel heel heftig allemaal. Ik hoop dat ze snel weer beter is. @Chelleke: Wat een prachtbuik! Het schiet voor jou al lekker op. @Bob: Lekker bezig geweest met de schoonmaak, en wat fijn dat mams lekker heeft geholpen. Het is goed voor je om bezig te blijven. @Zeepaardje: Wat een heerlijke nachten met de kleine man! Zo komen jullie ook nog aan slapen toe. Ik hoop dat je wat zult opknappen van de ijzer tabletten. Hier verder alles goed. Met vlagen misselijk en overgeven. Mijn eetlust is niet helemaal optimaal. Ik kijk uit naar de echo van donderdag.
NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI MissQ, 30 jaar Zwangeren: 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 03-01: vk controle 07-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje, 02-02-12 gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn? 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012- Bianca 87 - Rosan -40wkn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ
NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI MissQ, 30 jaar Zwangeren: 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 07-02 controle groei-echo / 13-02: vk controle 07-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje, 02-02-12 gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn? 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012- Bianca 87 - Rosan -40wkn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ
pfffffffff wat een sneeuw hier..... tis niet leuk om nu in Duitsland te wonen hoor hahaha hier wordt namelijk helemaal niet gestrooid.... Het is echt overal wit en hartstikke glad.... hopelijk wordt het niet erger vandaag, moet vanavond nog weg..... gaan lekker ouderwets en ordinair kienen met de PV van het werk... lachen gieren brullen dus @ Slop: wat ben je creatief zeg... pfff...echt niks voor mij @ Miranda: Wat fijn dat je je niet zo lekker voelt hahaha, tis een goed teken.. @ Sun: goed zo idd... in Mei ben jij gewoon zwanger @ MissQ: Hoe was de nacontrole? @ Viv: en.... veilig in je warme bedje kunnen blijven vannacht en je manneke naar de 1e proefdag kunnen brengen??? @ Zeepaardje: Vannacht weer lekker kunnen doorslapen?? @ Vlinder & Bianca: Hoe is het met jullie en jullie meisjes??? @ Sandra: Hoe bevalt de opleiding???? je bent toch al begonnen?? @ Bibaatje: pfff niks is zo erg als zorgen om je kindje... en het mijne is nog niet eens geboren dus kan me voorstellen hoe jij je voelt... sterkte meid.. @ Mrt: Hoe is t met jouw kids??? verder wel alles rustig nu met ze?? @ Meijke: Hoe is het met jou en jullie kleine meid??? @ Assje: lang niet meer gezien, kom je hier ook nog eens neuzen en vertellen hoe t met jou en je knulletje gaat??
@chelleke jep veilig en warm in bedje gebleven hahaha en heb zelfs mijn kereltje kunnen brengen en halen dus helemaal toppie. nu nog dienst tot 18 uur ben benieuwd als er nu iets komt is het of ovk of thuisbevalling niet vaak dat er smiddags nog iemand ontslagen word uit zh wel raar hoor om bryan zo uit de grote school te zien komen, lief aan het handje bij de juffrouw en helemaal beduusd vroeg zelfs nu om naar bed te gaan hahaha helemaal moe van de spanning
miranda; nou de ha weer gebeld, dat het nog niet beter werd, nu weer tablet extra en volgende week controle ziekenhuis... missq; hoe was het? vivi; hoe vind hij het op school? oh zie er zo tegenop, hier volgende week intake gesprek en wennen afspreken...bleh... hoe ga ik dat doen met pim fles en brengen en halen hihi all; wow weer een super nacht gehad 23.30-8.00u morgen dagje uit, ben benieuwd xxx
Zo met het zonnetje lijkt het af en toe best op het voorjaar De nacontrole is vrijdag meiden....... hebben officieel om 16:00 uur een afspraak staan, maar deze gyn loopt altijd onwijs uit, dus mag ik om 15:00 uur bellen hoe erg ze uitloopt, zodat we er niet weer een uur moeten zitten wachten!
@zeepaardje hij is vandaag gaan wennen en vond t leuk maar was wel wat beduusd door alle indrukken haha, donderdagmorgen gaat hij weer wennen en dan vanaf volgende week donderdag gaat hij voor t echie haha en idd wat je zegt hoe moet dat met flessen ect ect als evi dit ritme houd gaat t goed maat anders kom ik in knoop hahaga