@ Viv: ooh ja ik zie het helemaal voor me... pfff moet er nog niet aan denken gelukkig duurt dat hier nog minimaal 4 jaar hahahaha.... Hopelijk hoef je er niet meer uit voor 18:00u al blijft het weer wel rustig vandaag... ik ga strakjes nog eff kienen in Heel hahaha eens kijken of de prijzenpot van de baas dit jaar geslonken is
vivi; tja daar zit ik ook mee komt vast goed, fijn dat hij het wel leuk vond... voor sem zal het flink wennen zijn, die kan niet tegen drukte... en is tot nu toe 24/7 bij mij geweest.spannend wordt dat nog chelleke; veel plezier met kienen! all morgen met mams en oma dagje weg en nu met manlief naar de bios, suskind ben benieuwd! xxx
@miranda ik denk dat kienen bij jou beter bekent staat als bingo nou ben er niet meer uitgehoeven gelukkig straks weer een dienst van 8-18 ben benieuwd. Bryan gaat zo naar het kdv en evi naar oma (oma wou dit graag hoefde ze niet hele dag beschikbaar te blijven voor geval dat ik weg moet ) dus ik heb wat tijd voor me alleen geloof dat ik nog uurtje terug kruip straks hahahaha
@Vivi: Bedankt voor de uitleg, bingo dat ken ik natuurlijk wel. Ik wist niet dat daar ook nog een ander woord voor was. Ik hoop dat je een rustige dag hebt vandaag en slaap lekker voor zo. @Chelleke: Heb je wat gewonnen met bingo?
Jippie.....missQ heeft de buik van de maand verkiezing gewonnen!!!!!!! @ Miranda: Nope helaas niets gewonnen met de bingo hahahaha maar t was wel gezellig... al was ik om 23:00u wel dood en dood op.... was uiteindelijk pas om 23:30u afgelopen dus ik was pas om 0:00u thuis.. Helemaal dood op en erge last van trekkend gevoel aan mijn buik, dus ik heb maar besloten dat ik toch de volgende keer iets beter luister en naar huis ga als het me te veel wordt..... maar ach al met al was t bere gezellig... vooral om weer eens samen te zijn met mijn 2 zwangere vriendinnetjes. ( 8 wkn zwanger & 15 wkn zwanger )
Hahah een beetje veel.... ik geniet er nu wel volop van, al wordt t zwaarder en ben ik verschrikkelijk moe.. echt de hele dag door.... mijn man en ik beginnen nu wel echt heel erg nieuwsgierig te worden en we verheugen ons ook echt op de komst van ons meiske..... stiekem vind ik het langzaamaan ook echt spannend worden... wat komt er op ons af, wat kan ik verwachten.... hoe verloopt de bevalling..... spannende tijden nu... nog 2.5 week werken en dan verlof... daar heb ik wel echt heel erg veel zin in... gewoon lekker rustig aan doen wat ik wil iedere dag en geen verplichtingen meer...... gewoon eff samen met mijn man en de honden genieten van onze laatste weekjes met zijn 2en ( 4en met de honden)
Ik zal eens twee foto's laten zien van onze kanjers. De bovenste is Kimo hij is 3 jaar oud en de onderste is Luna zij is 2 jaar oud. Bekijk bijlage 219975 Bekijk bijlage 219976
Wat een gave beesten Chell! Welk ras is het? En natuurlijk kijken jullie er erg naar uit. Wanneer volgt er een recente buikfoto?!! xxx
@ MissQ: op pagina 460 staat buikfoto van vorige week.... trouwens die linkse is een amrikaanse stafford en de rechtse een bull mastiff.... grof geschud maar zooooooooooooooooo lief en zo zacht van karakter...
@Bob: Gefeliciteerd met de buik van de maand! Je hebt het zeker verdiend. @Chelleke: Jammer niets gewonnen, maar gelukkig was het een gezellige avond. En wat een lieve honden
@ MIranda: Als ik me niet vergis moest jij vandaag toch terug voor controle bij de gyn? Hopelijk kun je ons goed nieuws vertellen? Ik duim voor je XXX
Vandaag is Pim precies 1 maand bij ons en wat genieten we van hem!Hij doet het super goed... vaak rond 23.00u de laatste fles en dan weer rond 8.00u! Hierdoor krijgt hij dus 4 flessen van 135 voeding... Zojuist bij het cb geweest, Pim is een temperament vol ventje, erg sterk! Bij zijn geboorte woog hij 4280gr. en nu 4525gr....dus maar 245gr gegroeid in 1 maand tijd... Kreeg het advies om hem wakker te maken voor een voeding, maar dan drinkt hij niks, heb dat al eens gedaan... Of om meer in de fles te doen... ook dit wordt niks, want van die 135 voeding laat hij ook zeker een speen vol over... 8 maart moeten we weer terug, hopelijk is hij dan meer gegroeid! Knuffels xxx missq; vrijdag toch gyn of vandaag...s6 in ieder geval chelleke; mooie dogs
Hoi Meiden, De echo zag er heel goed uit! Ik heb weer een paar dagen kado gekregen. We hebben zelfs het hartje horen kloppen. Dus we zijn helemaal gelukkig.