Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie Miranda! Dat is fijn, zeg... Het blijft een bijzonder geluid, he, dat hartje...

Zeepaardje; Ik vind dat ook wel weinig hoor, 4 flessen van 135 per 24 uur.... Ik weet dat de minimale vocht intake voor baby's 120 ml per kg per dag moet zijn...
    ff rekenen;

hij heeft nodig: 4.525x120ml=543ml
    hij krijgt:4x135=540

dat is net op het randje...

En als je op het pak babyvoeding kijkt, dan staat daar zelfs 150 ml per kg per 24 uur...

Om de hoeveel uur bied je de fles aan? Of voed je op verzoek?
    Succes ermee...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miranda: fijn dat de echo goed was!

@zeepaardje: dat is echt wel heel weinig hoor! Suzannah dronk ook te weinig maar die groeide wel goed en dan is het niet erg. Ik hoop dat hij snel beter gaat drinken.

@missq: succes morgen!

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Jaaaa Miranda dat is super goed nieuws... gefeliciteerd lieverd... je bent nu dus wat eerder uitgerekend dan de 7e??? ben heel blij voor je. xxx

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

@Mrt: Hartje horen kloppen blijft heel bijzonder, en ik wist niet dat dit al met 9 weken kon. Bij de vk was het meestal rond de 12/14 weken.

@Chelleke: De uitgerekende datum is nu 03-09-12, ik zal het nog even aanpassen op het lijstje.

@Bob: Succes vandaag met de na controle bij de gyn.

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    NOD-Lijstje:
    Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI
    MissQ, 30 jaar

Zwangeren:
    01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 07-02 controle groei-echo / 13-02: vk controle
    03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje, 27-02-12 gyn

Bevallen:
    25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg
    06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn
    04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn
    06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn
    19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn
    08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn
    17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn
    26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn?
    02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn
    22-01-2012- Bianca 87 - Rosan -40wkn

Engeltjes
    * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5)
    * Sept 2011 - kindje van Miranda (7)
    * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede middag........

Ik kwam ff spieken of MissQ al geweest was. Ben wel erg benieuwd, ik hoop zo op goed nieuws!

Verder hier erg druk met mijn meiden en erg moe........
    Mijn internist had 6wkn geleden besloten dat mijn schildklier medicatie nog wel verder omlaag kon (ik zei al dat kan niet) ik ben in die 6wkn 6kilo aangekomen!!! Ik ben nu nog zwaarder als toen ik zwanger was. Baal als een stekker natuurlijk en ik hoop dat het er snel weer af is maar ik voel me voornamelijk ook zo slecht dat ik daar nog het meeste van baal.

Komt wel weer goed hoor!

Heeft het bij jullie ook zo gesneeuwd? Sloppyman moet nu toch echt de slee gaan maken voor Megan :D

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Dat is veel 6 kilo in 6 weken!
    Kan mij voorstellen dat je daar van baalt. Dat zou ik ook doen.
    Moet je weer terug komen? En anders zou ik het gewoon aan geven dat je met minder toch niet af kan.
    Haal die slee maar uit de schuur, want er ligt een flink pak sneeuw.
    Hier sneeuwt het ook behoorlijk.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Miranda: Ik moet volgende week donderdag naar de internist en ik heb zelf mijn medicatie al opgehoogd.......ik had nog nooit zo laag gezeten met mijn medicatie.
    Ben benieuwd wat ze gaan zeggen :D

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ sneeuw: hier de dans ontsprongen..... hier is helemaal niets gevallen terwijl er 15 km verderop wel een flink pak ligt;) gelukkig maar..... vind t doodeng met dit weer.... al ben ik gek op sneeuw

@ Sloppy: hopelijk kun je idd de medicatie wat ophogen en heb je er minder last van.... vervelend als je je niet goed voelt.

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Goed idee om zelf al te gaan ophogen.
    Je voelt je lichaam zelf het beste aan.

@Chelleke: Gelukkig dat er bij jou geen sneeuw ligt (ik HAAT sneeuw)
    Misschien moet ik ook maar die kant op verhuizen.

Wij hebben straks een bruiloft in Arnhem, zullen jullie aan mij denken als ik op mijn pumps loop en een rok aan heb.
    Ik heb het nou al koud!

11. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Miranda, joepie, wat fijn zeg en toch wel erg bijzonder om het hartje te horen... Stelt ook weer gerust...
    Brrrr, succes in de sneeuw met je pumps, hihi zie het al voor me! Wel leuk trouwen met sneeuw:D

@MissQ, hoe is het? Hopelijk heb je positief nieuws gekregen. Dikke knuffel

@All, nou er waren ruim 50!!!! stellen voor de info-avond en nee Pien, ik ben geen bekenden tegengekomen:D Wel was het allemaal erg confronterend maar heb ook veel geleerd. Pffff, wat een spuiten moet je zetten zeg en na de terugplaatsing ook nog 18!!!! dagen 2x per dag 2 capsules in je vagina stoppen;-(
    Ze vertelden daar dat je IVF doet als je meer dan 2 miljoen zaadjes overhoudt en onder de 2 zou je ICSI moeten doen. Dit ga ik dus ff navragen want wij hebben ook onder die 2 miljoen gezeten. Ook blijkt dat je van de pregnyl twee weken later nog misselijk kan zijn en dat je daar gespannen borsten krijgt, dit verklaard mijn misselijkheid wel in 1 ronde. Maar ja, het komt wel allemaal heel dichtbij en je moet zelfs vanalles tekenen als je embryo's wilt laten invriezen enzo. Ik kijk er ook wel naar uit maar het is me nogal wat. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben en vooral manlief zat vaak met open mond haha...
    Nu hebben we 28 febr de intake in het z'huis en dan gaan we meteen van start als mijn cyclus meewerkt...

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda; super meid een mooie echo en hartje gehoord:D

sloppy; jee dat is idd veel meid, zou ook onwijs balen:(

missq; en en en:(

sun; spannend meid!

even snel berichtje van mij...
    gister om 23.45u fles en meneer melde zich pas om 8.45u
    Das erg lekker voor een zondagmorgen

xxx en fijne dag allemaal.

hier koopzondag ff stad in zo en daarna naar me opa en oma

knuffels

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sun: meid... wat een info allemaal... Ik hoop echt dat je snel op roze kan nu hoor!!!! t heeft lang genoeg geduurd.....
    @ MissQ: En? alles goed in het ziekenhuis?
    @ Zeepaardje: Jeej... wat een bofkonten zijn jullie met zo'n zoontje die lekker lang slaapt.... heerlijk, geniet ervan en een fijne zondag..

@ all: hier stress..... ik moet dringend naar de winkel morgen om de laatste dingetjes te halen voor de komst van onze kleine meid.... heb alleen zoooooooooooo geen zin om de kou in te gaan..... wil gewoon nu echt alles af hebben deze week, ik kan mijn rust anders echt niet vinden........ zaterdag nog eff met mams kijken voor nieuwe BH's ( heb nog steeds mijn eigen aan :D) en dan is het allemaal echt klaar:)

14. Zeepaardje

chelleke; hopelijk heb je snel alles in huis, het is ook te koud bah!

genieten doen we zeker:) xxx

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sun: het komt nu inderdaad heel dicht bij........en ja hem moet heel veel spuiten zetten voor IVF. Ik had op een gegeven moment zelfs een hele buik met blauwe plekjes ;)
    Hier, omdat ik een innestelingsprobleem had, 3x daags die mutsenbollen . Was niet echt een pretje maar het was voor een heel goed doel :D

@zeepaardje: Dat is pas lekker slapen! Goed van hem hoor :D

@MissQ:.........waar ben je nu?

Hier vandaag van een jongens piraten pak een meisjes piraten pak gemaakt..........want megan wil: Ahhrrrrr! Piejaat zijn :D:D

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi lieffies!

Gisteren heel goed nieuws gehad in het ziekenhuis. Mijn bloedwaardes zijn allemaal weer helemaal goed! Ben zo onwijs blij!!!!! Ze gaf ook aan dat we zeker (als we wilden) over 6 weken een afspraak moesten gaan plannen bij de fertiliteitspoli en ook dat ik pas op 1 maart weer aan het werk zou gaan. Nogmaals, ik ben super blij met het gesprek wat we met haar hebben gehad!!!!! Op naar het goede nieuws allemaal!

Alleen mijn kleintje is nu erg ziekjes.... vannacht bijna 40 graden koorts, 1 paracetamolletje gegeven en het vandaag even aangekeken. Hij heeft wel 3 keer een uur op de bank geslapen, dat is zo niets voor hem. Hij is echt een heel ziek vogeltje nu. Arm ding. Hoop dat ie snel weer beter is meiden.

-x-

P.s.: Sorrie, heb niet terug gelezen......

17. Zeepaardje

missq; fijn dat je goed nieuws gekregen hebt, ben blij voor jullie!

heel veel beterschap voor sil! Hopelijk knapt hij snel op!
    xxx

18. Zeepaardje

sloppy leuk zeg:)

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob:Wat een ontzettend goed nieuws!
    Gelukkig is je lijf goed hersteld en kunnen jullie eventueel weer met IVF beginnen. Beterschap voor je kleine man!

@Sunshine: Wat fijn dat jullie kunnen gaan starten.
    Gelukkig is zo'n info avond wel heel leerzaam. Helaas kampen heel veel stellen met dezelfde problemen. En al die spuiten, ik krijg er rillingen van. Wat nodig is dat moet.

@SloppY: Weer lekker crea bezig geweest, zo knap.
    Ik heb 2 linkerhanden wat dat betreft.

De bruiloft was koud!!! Maar wel heel bijzonder met de sneeuw op de achtergrond.

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo meiden,

Ik meld me nu ook weer hier!!
    Hier gaat alles prima. Vandaag begonnen met een grote speen op de fles. De kleine deed ruim 30-60 min over een fles. Ze doet het ook in meerdere fases. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Ze deed nu 10-15 min over de fles en dronk nog meer ook :D. Dus met een beetje geluk komt ze ook nog minder vaak.

@mrt; hier rekent het consultatiebureau zelf 150ml/kg per 24uur.
    @zeepaardje; lekker dat Pim zo goed door slaapt. Nu maar hopen dat hij overdag wat beter gaat drinken.
    @missq; wat een super goed nieuws zeg!!
    @sunshine; spannend meid!! Nu maar hopen dat je cyclus ook nog een beetje mee gaat werken :D
    @miranda; Gefeliciteerd met de goede echo meid!! Ja met 9 weken kan je zeker het hartje horen. Ik hoorde hem zelf al met 7 weken en 1 dag.

Deel Deze Pagina