@chelleke nog ff meid en je weet het he niet voor 5 april hahaha @sloppy das echt niet alleen bij jullie, nu slapen de kids hier wel door maar als er eentje wakker is moet ik toch echt op hoor want manlief hoort niets en eer ik hem wakker heb ben ik zelf al klaarwakker grrrrrrr uitslapen dat woord ken ik ook niet hahaha @sun mijn vingers blijven gekruist voor jou meid hoop dat de eerste ivf direct een treffer is!!! verder druk druk druk, mijn kereltje is deze week 4 geworden dus nu op en neer naar school scheuren hahaha hij zag er opeens weer zo klein uit tussen die grote kinderen maar ging donderdag goed, volgende week zijn eerste volledige week en dan al week vakantie. onze kleine meid doet het ook super krijgt rond 8 uur de laatste fles en als we haar laten liggen word ze niet wakker voor 9.30 das een echte langslaper hahaha dus als ik niet hoef te werken laat ik haar lekker slapen hoor
Pfff dames.... een super goeie nacht gehad, lekker gewerkt , lekker bij een vriendin geweest, nog even langs oma... voelde me zoo goed vandaag....... kwam verplegend personeel tegen bij oma en die zeiden ineens goh... je vader heeft net gebeld... wat erg voor jullie.. heel veel sterkte... ( oma is beginnend dementerend dus alle info gaat via mijn vader).... ik zo goh wat is er dan, ja de medicatie wordt opgehoogd... ik wist dat idd wel maar dacht dus dat ze het over de haldol hadden...... Ik thuis toch maar eens mijn ouders gebeld... wat blijkt... Vanmorgen hebben ze foto's gemaakt na een val vorige week en hierop was te zien dat de aorta van oma zo dusdanig verwijd is dat deze op knappen staat... de plek waarbij dit het geval is is absoluut niet te behandelen en heeft tot gevolg dat lever, nieren en longen er per direct mee stoppen. met andere woorden.... als de aorta knapt is oma er niet meer........ de kans dat dit gebeurt op korte termijn is zeer groot....... Oma krijgt dit als het goed is op dit moment te horen, maar ik moet zeggen dat ik al heel de middag van slag ben..... merk het ook aan mijn harde buiken dat ik echt snel een plaatsje moet gaan geven wat er vanmiddag verteld is tegen me want voor ons kleintje is dit niet goed....... ik hoop zo dat ze de 7 weken nog haalt.... wil haar zo graag ons meisje kunnen laten zien........ Sorry dames.... ik moest dit even kwijt.... zal vanavond proberen om op iedereen te reageren, maar wil nu eerst heel even alles laten bezinken.... xxxx
Heel veel sterkte Chelleke, wat is de kans dat de medicatie op korte termijn aanslaat? Dikke knuff meiss......
De medicatie die ze nu krijgt is puur om haar rustig te houden.... aanslaan heeft geen zin meer.... tis min of meer wachten tot "de bom"ontploft........
Bij ons staan door het hele huis, gesneden uien... Stinkt een beetje maar zorgt er wel voor dat je neus niet verstopt gaat zitten. Ik zet ze altijd naast het bed van de kinders als ze slapen.. Succes!
Slop: bovenstaande tip is ook voor jou! Chelleke; wat en verschrikkelijk nieuws... Bah.. Sterkte... Hier een heerlijke tocht geschaatst vandaag.. Voel alleen nu al mijn spieren, dus lekker vroeg onder de wol...
@chelleke: ohh meis wat erg voor julllie! Heel veel sterkte en ik ga duimen voor je dat je oma met de rust die ze haar proberen te geven die 7wkn ruim gaat volhouden hoor! @Mrt: hmmmm uien dus Hier wel weer een arme sloppyman hoor! Hij moest vandaag om 4uur in alkmaar zijn dus om 3uur uit z'n bedje en dan is hij vanmiddag om 4uur pas weer thuis. Megan word zo opgehaald door mijn ouders en dan morgen weer terug gebracht. Vind dat zo super van ze! Helemaal uit lelystad met deze benzine prijzen. Ik zou haar gebracht hebben maar sloppyman moest werken vandaag. Zo nu ff koffie doen en aankleden want ik moet Megan haar spullen nog in Trunky doen
Ow wat erg!!!! Ik doe dit altijd wel bij Silvester zijn bedje als hij verkouden is..... kan dat natuurlijk ook bij mezelf doen THX mrt!!!!!
Uien helpen hier ook altijd goed. Daarnaast stoom ik ook regelmatig, nadeel daarvan is dat het maar tijdelijk helpt. @Chelleke": Sterkte met je oma! Wat een akelig nieuws.
Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties.... Ze hebben de ventonyl pleisters opgehoogd vrijdag en toen ik gisteren daar was herkende ze mij niet eens meer...... erg verdrietig maar tis niet anders. Liever dat, dan dat ze pijn heeft..... hoe lang het gaat duren op deze manier is ook niet te zeggen.... het hangt er helemaal vanaf hoe zij zich houd.... Pfffff ... Verder is hier gelukkig wel alles goed.... begin wel wat last te krijgen van het indalen.... gaat nu ineens wel erg hard aan op de 40 weken..... we hebben er heel veel zin in, maar we vinden het ook heel erg spannend...... alles is in principe klaar dus ze zou kunnen komen, maar dat willen we natuurlijk nog even niet..... Ben benieuwd wat de Vk morgen te vertellen heeft.... mag om 10.30u weer op controle Iedereen een hele fijne zondag en tot vanavond misschien....
@Chelleke, jakkes wat een naar nieuws zeg net nu je bijna moet bevallen. Wat verdrietig dat ze je niet meer herkende, misschien de volgende keer weer wel als ze een goede dag heeft. Ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft en haar rust kan vinden. En ook dat jij je rust een beetje kan vinden. Dikke knuffel @Uien, hier zet ik ook altijd uien naast mijn bed, kan ik in ieder geval de nacht doorslapen. Manlief vindt het iets minder lekker haha @Mannen, als wij hier kindjes te logeren hebben, hoort hij ook nooit wat en moet ik er ook altijd uit. Hij zegt altijd dat dat wel anders wordt als het ons eigen kindje is maar ik heb daar een hard hoofd in, en als ik dit allemaal lees nog meer hihi. @All, hier gaat het goed. Wachten duurt alleen best lang wederom... Aan de ene kant vind ik de "rust" wel lekker maar aan de andere kant kom maar op!!!
@ Sun: Dank je lieverd.... ik vind op zich mijn rust wel.... het gaat al langer slecht met haar maar nu gaat het hard en ik wil gewoon zo graag ons meisje nog aan haar laten zien. Ik weet namelijk dat dit momenteel het enige is waar ze echt naar uit kijkt..... dat wil ik haar niet ontnemen..... het is haar 1e achterkleinkind... We blijven hopen... hoop doet leven.... En jij??? natuurlijk duurt wachten veel te lang voor al als je weer een grote stap gaat zetten..... vaak brengt wachten twijfels met zich mee, terwijl je er nu van overtuigd moet zijn dat het ook daadwerkelijk gaat lukken!!!! Van alle mensen die IVF hebben gedaan die ik ken is tot nu toe ook iedereen zwanger geworden op eentje na, en dat kwam bij die persoon doordat haar vriend zaadbalkanker heeft gehad en daardoor gewoon echt vrijwel niets produceerde..... dat probleem heb jij niet dus kom maar op met dat roze!!!!!!!! Je mag trots zijn lieverd op de manier waarop je nu vecht.... en je vechtlust zal beloond worden... xxxx
@Chelleke, goed dat je blijft hopen... Je hebt maar zo kans dat ze dat nog wel redt, als ze hier zo naar uitkijkt hoor je dat wel vaker maar ja je weet nooit wat een lichaam gaat doen. Sterkte... Bedankt voor je lieve woorden. Soms voel ik me heel sterk en soms kan ik wel janken als een klein kind. Maar ja, dat laat ik maar gewoon even lekker gebeuren, lucht ook wel op soms. Ik weet zeker dat dit het wordt voor ons... Alleen als je naar de cijfers kijkt, wordt de helft van alle stellen die met IVF beginnen maar zwanger dus dat was wel even een klap in mijn gezicht maar goed ik ga er vanuit dat dat niet voor ons geldt...
'T begint langzaam aan genant te worden... pfff .... allebei van vandaag.....precies 33 weken. Waar gaat dit heen met 40 weken???? ( toch stiekem een beetje heel erg trots) Bekijk bijlage 222950 Bekijk bijlage 222951
Net terug van het ziekenhuis, ik werd gebeld dat ons navelstreng souvenier er was en we hem op konden komen halen. Hij is zo onwijs mooi geworden!!!! Verder erg last van een kies, denk dat die ontstoken is, voel het kloppen in mijn kies, niet fijn. Denk dat ik morgen de tandarts maar eens ga bellen
vandaag weer ongesteld geworden..?? Heb ineens een cyclus van 28 dagen?!?!?!? 16 december bevallen, daarna op 16 januari ongesteld geworden, erg heftig, 3 dagen en nu op 12 februari weer ongi geworden (tenminste ik verlies een klein beetje bloed sinds vanmorgen). Kan dit???
Mijn cyclus voor ik in de mmm ging was niet regelmatig! Ik zat tussen de 18 en 32 dagen in.... Het zou wel heel fijn zijn als ik nu wel weer eens een regelmatige cyclus zou hebben
Dat zou zeker fijn zijn... En ga je nu direct weer de MMM in als je daar klaar voor bent natuurlijk... (of vind je deze vraag misschien te direct... bedenk ik me nu.)