@Zeepaardje: Sterkte met de echo morgen, ik hoop dat er iets uit gaat komen (niet iets ernstigs) maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Want zo kan het ook niet langer. Ik hoop zo dat je gauw wat beter gaat voelen. En natuurlijk sterkte met de kleine Pim! @Chelleke: Wat een goede service van de babydump. En wat komen ze toch nog snel. Wel fijn voor jullie want dan is alles in orde voordat de kleine zich gaat aandienen. @Bob: wat ziet jouw kereltje er stoer uit zeg! Ik geef zelf geen bal om carneval en hou al helemaal niet van verkleden. Dus misschien kan ik Vivi haar diensten overnemen
@miranda als dat zou kunnen sprong ik een gat in de lucht!!! hahaha, ik ga ieder jaar 2 dagen op stap eentje zonder de kids en eentje met de kids en das gewoon geweldig maarja dit jaar slaan we over
@Miranda, ja he!!! Hij was zo onwijs stoer!!!!!! @vivy, das vet balen, kun je niet een shift ruilen met iemand die er toch niets om geeft??
@Vivi: Ja dan is het echt balen en zeker als je het ieder jaar doet. Misschien met iemand ruilen of zijn ze bij jullie allemaal gek op carnaval? Ga je ook verkleed? @Bob: Zeker een hele stoere vent! Ga jij ook verkleed? Ik moet de kleine man morgen ook verkleed op het KDV afleveren. Maar ben het helemaal vergeten en heb niets in huis. Dan maar overslaan.
Hier nog iemand die geen klap geeft om Carnaval, dus ik ga wel met je mee hoor, Miran, als je die dienst gaat overnemen van ViVi! Verkleden en stappen vind ik wel leuk, maar Carnaval, daar ben ik niet mee opgegroeid.. ik denk dat dat het is.. Wat een lekker ventje, MissQ! Die stoppelbaard ook.. helemaal stoer! Zeepaardje; verborgen reflux, hebben ze daar al aan gedacht? En inderdaad, anders lekker inbakeren. Heb ik met Lotte gedaan tot afgelopen week. Het heeft haar heel veel rust gebracht en ze heeft er heerlijk door geslapen. Succes met de echo morgen. Hier; alles gaat lekker. Vorige week gehoord dat ik in september voor de tweede keer tante ga worden! Helemaal blij dus!
@ Vivi:.. tja dan gaan we helaas samen moeten genieten van een jaartje zonder carnaval..... ik kom wel met je mee op dienst hahaha dan kan ik alvast spieken hoe het in zijn werk gaat @ Carnaval: Hier wel een groot fan, maar sla dit jaar wijselijk over.... beetje veel van het goede nu denk ik... @ Zeepaardje: Succes met de echo morgen, hopelijk niets ernstigs maar wel iets wat verholpen wordt zodat je geen last meer hebt..... @Mrt: Gefeliciteerd met dit leuke nieuws.... tante... spannend!!! @ MissQ: Wat een stoer ventje zeg.....
Dat zijn altijd van die fijne momenten,met je benen wijd en dat allerlei mensen komen meekijken. Kun jij toch ook niet weten dat het inwendig is. Wat balen dat er allemaal kleine stukjes zijn achtergebleven,ik hoop dat je lichaam het de komende tijd zelf gaat afstoten zodat een curretage niet nodig is. En het allerbelangrijkste dat jij je nou eindelijk is beter gaat voelen. Dikke knuffel
dienst ruilen heb ik zeker geprobeerd al was het maar voor een dag, maarja degene die geen carnaval vieren zijn allemaal al ingepland en de rest vecht zelf om vrij te krijgen hahaha. @miranda jazeker ga ik verkleed op stap met carnaval anders val je op hahahaha. nou vannacht dus nachtdienst gehad maar heb heerlijk geslapen geen babietjes voor mij, hoop dat er vandaag iemand uit ziekenhuis komt dat ik kan starten maar ben der bang voor, en heb nog dienst tot 18 uur pfffffffffffffffffffff
@Vivi: Jammer van geen baby, ik zal vandaag duimen voor een baby! Dat maakt het niet carnaval vieren dan toch weer een beetje goed.
NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, 5e IUI MissQ, 30 jaar Zwangeren: 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 07-02 controle groei-echo / 13-02: vk controle 03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje, 27-02-12 gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn? 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012- Bianca 87 - Rosan -40wkn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ
Voor iedereen die carnaval gaat vieren.... een hele fijne dag...... Voor iedereen die helaas net als mij niet kan...... vet balen he.... Maar goed, ik weet waar ik het voor doe.... we halen volgend jaar de schade wel in Dadelijk even neuzen bij de action en de xenos en daarna eff door naar ons mam.... koffie leuten..... @ Miranda: joepie nog 2 daagjes....... dan ben je alweer 12 weken zwanger...... wel raar dat je de 27e pas een echo krijgt.... jullie doen geen nek plooimeting of combitest begrijp ik dan???
@Chelleke: fijne dag ondanks geen carnaval. Ik heb al 2 echo's gehad, met 6 en 9 weken. Combinatie test en nek plooi meting daar doen wij niet aan. Het enige wat we doen is een 20 weken echo. Ja al bijna 12 weken! Dat is toch een soort van mijlpaal.
Hoi allemaal Ik kom ook weer even om het hoekje kijken, heb wel meegelezen hoor. Maar door alle nieuwe indrukken op school even niet de puf kunnen vinden om te reageren. Dus als jullie het goed vinden haak ik hier weer in. @Zeepaardje: Dikke knuffel, wat vervelend zeg dat je nog steeds niet bent opgeknapt. @Chelleke: Het gaat nu echt opschieten, spannend hoor. @Miranda: Wow de eerste 12 weken zijn voorbij, super hoor. @MissQ en Sunshine hopelijk voor jullie ook snel een wondertje in jullie buik, dikke knuf. @Vivi: Jammer dat je geen carnaval kan vieren. @MRT: Gefeliciteerd, wat leuk! Hier alles prima, nu drie weken van de opleiding achter de rug en het is nog leuker dan ik had gedacht, in die drie weken al heel veel geleerd. Over zeven weken mag ik gaan beginnen in het ziekenhuis, eerst 10 weken stage (2 dagen school/ 2 dagen werken) en voor het echie als leerling verpleegkundige (1 dag school/ 3 dagen werken), de afdeling waar ik ga beginnen is ook al bekend. Heb er al helemaal zin in.
@sandra super om te horen dat het je zo goed bevalt is het te doen met de kids?? ik wil dit eigenlijk ook nog gaan doen maar weet niet of het gaat met 2 van die kleine kids? en salaris hoe zit dat bij jullie....mijn leidinggevende heeft me beloofd als ik er aan toe ben dat we dan gaan kijken of er via onze stichting mogelijkheid is dus wie weet
@ Viv, ik denk financieel gezien dat je in de opl. Vp-4 ietsje achteruit gaat op het geen je nu krijgt, maar das vooral het 1e en evt het 2e jaar... daarna denk ik dat je meer verdient .... maar is het mogelijk dat jij die opl. geheel binnen groene kruis doet, want je moet dan ook een stage ZH doen he??? moet je je goed navragen want anders kun je alsnog zorgen dat je die stage ZH op eigen houtje doet en dan heb je die tijd dus geen inkomen ( is gebeurt bij meisje dat ik ken) @ Sandra: Fijn dat de opl. je zo goed bevalt.... Dat motiveert alleen maar
@Vivi: Ik krijg nu het wettelijk min. loon, op fulltime basis, omdat ik boven de 25 ben is dat nog wel redelijk, ga nu elk jaar omhoog. Ook wordt mijn opleiding + boeken compleet betaald. En als ik straks ga werken krijg ik ook nog ORT toeslag. Ik doe de VP niveau 4 opleiding en moet dus ook echt werken in een ziekenhuis (een verzorgingshuis mag volgens mij ook, maar dan moet je wel een externe stage doen in het ziekenhuis, dus ik weet niet hoe dat bij jouw zit.) Maar als jij al een verzorgende niveau 3 opleiding heb, kan je deze opleiding verkort doen. (2,5 jaar geloof ik) Ik vind het nu goed te doen met de kinderen, maar dat komt wel omdat we goede opvang voor de kids hebben.
Even een foto spammen van Lucas Bekijk bijlage 224685 Hij kan trouwens ook al staan, nog wel een beetje wiebelig maar hij doet het wel.
@MissQ: hele leuke foto van jou mannetje! Super @zeepaardje: Balen dat er toch wat achter gebleven is zeg! Ik hoop dat het vloeien snel stopt en je niet gecurriteerd hoeft te worden. @Sandra: ook een leuk foto! En stoer dat hij ook al wil staan zeg. Leuk om te lezen dat de opleiding bevalt. @Miranda: Toch altijd weer fijn als je die eerste wkn achter de rug hebt! Zal niet 100% rust geven maar het is toch wel prettig. Hier heel druk geweest deze week.........megan wilde als Pijaat naar Canaval toe dus mama moest aan het werk. Maar met een oor ontsteking is dat toch wel pittig. Mijn oor zit nog steeds dicht en ik ben ook echt serieus doof aan een oor. De HA zegt dat het wel over gaat........we gaan het beleven. Megan slaapt vannacht voor het eerst in een open bed We hebben een paar spijlen uit haar ledikant gesloopt Scheeld weer een peuter bed kopen hahaha En hier dan nog even de foto van Megan als Pijaat (zelf geknutseld):