Hey dames, Daar ben ik weer...Sorry dat ik er zo weinig ben! Heb m'n handenvol aan de kleine meid en m'n huishouden Maar we genieten enorm! Ze doet het super, ik ben heel trots op haar Ze gaat steeds meer reageren, zo leuk! Lacht veel en brabbelt er flink op los! Chelleke: nog even hè? Spannend hoor! Leuk kamertje heb je zeg..echt lief! Sloppy: vreselijk die schoonouders van jou Zeepaardje: wat vervelend dat er wat stukjes zijn achtergebleven. Hoop dat curettage niet nodig is! En zonde dat Pim zo huilt..Weet je inmiddels waar het vandaan kan komen? Sterkte hoor. Miranda: je bent de 12 weken alweer gepasseerd, gefeliciteerd! Wat gaat het snel..Hoe voel je je? MissQ: wat gaaf dat je de buik van de maand hebt gewonnen! Je hebt het verdiend! Nog even en dan heb je weer een afspraak zie ik..spannend! Hoe is het verder met je? Vivi: hoe is het met jou? Zag dat je mei/juni had voorgesteld om met het clubje af te spreken klopt dat? Lijkt me leuk! Sun: hoe is het met jou? Ongi al gekomen? Binnenkort IVF afspraak hè? Spannend meid! Ik denk aan je!! Bianca: ook lekker aan het genieten? Lastig als je meisje niet wil slapen..Goed dat je haar toch consequent in haar bedje probeert te doen! Dat helpt zeker. Mrt: hoe is het met jou en de kids? Sandra: ik vind het knap hoor 3 kids, werk en opleiding! Goed dat het bevalt! Hoop niet dat ik iemand vergeten ben.. Trouwens leuke foto's van jullie kleintjes in carnaval kostuum! Knuffel voor allemaal
Goede morgen allemaal, Wij zijn gister bij de KA geweest en Suzannah is weer redelijk goed gekeurd Haar medicijnen voor de reflux blijven ongeweizigd omdat ze nu toch wel wat meer last heeft doordat ze wat bewegelijker word. Ook heeft ze haar forlax onbeperkt opgehoogd. Ze dat al weer een paar dgn vast en ze vond dit niet goed. Ook had ze een hele pijnlijke buik en dit is niet goed. Dus een recept gekregen voor een hele pot van dat spul Ook heeft ze haar ontwikkeling gecontoleerd en ze was niet heel ontevreden maar ook niet heel tevreden. Ze blijft achter. Ook zijn haar reflexen niet in orde. Vooral haar linker arm en bovenlijfje aan de linker kant is afwijkend. Niks waar ze nu iets aan kunnen doen of over kunnen zeggen maar wel iets wat ze in de gaten gaan houden. Al met al zijn we wel blij naar huis gegaan
@ Vlinder: Dank je vooral die meubeltjes he... erg smaakvol hahaha ja het begint nu hard te gaan, spannend dat wel... pfff bij alles wat je voelt denk je oeh das nieuw, wat betekend dat.... hahahah moet nog dik 5 weken maar goed, de (gezonde) spanning begint te komen...... We zijn er klaar voor, ik heb alles in huis dus het kan..... @ Slop: Oei hopelijk is het gewoon een momentopname en is de volgende keer wel gewoon alles in orde... Ach zolang jullie tevreden zijn met hoe ze het doet is het goed toch???? en al;s jullie blij naar huis zijn gegaan dan is dat meer waard dan een uitslag van een kinderarts...
Dames, even een vraagje.. Vanmorgen, toen Lotte wakker werd, liep ik naar haar kamer e toen ik de deur open deed, zat ze op handen en knieën en was ze aan het kruipen.. Nou ja, het ging er voor door... Maar in ieder geval, is ze daar niet veel te jong voor?!?!?
Nee hoor daar is ze niet te jong voor Wat goed van haar hoor!! Suzannah probeerd het ook wel al een beetje maar die krijgt haar benen nog niet onder haar billen en ze heeft niet genoeg kracht in haar armen. Wel kan ze sinds gisteren van rug naar buik rollen
Chelleke: ik ken het gevoel ja..Is ook gewoon spannend! Over 2 weken mag het officieel, dus dat is weer een leuke mijlpaal Mrt: ik weet niet of het te vroeg is, maar lijkt me niet! Wel knap van haar zeg!!
@Mrt: Wow wat knap van je dochter.... ik zou er trots op zijn.... weet niet of het te snel is, maar in ieder geval een hele mijlpaal @ Vlinder: oh ja nu je het zegt over 2 weekjes hahaha..... pffff krijg t er warm van.... laat maar komen.... Zie net op mijn banner staan nog 35 dgn tot aan de uitgerekende datum.....manlief roept hier oei.... nog maar 2 weken... volgens mij was hij zich nog niet helemaal bewust ervan hahaha
Morgen ga ik voor het eerst weer sporten met mijn zusje! En dinsdag ga ik weer starten met werk voor 2 halve dagen in de week, spannend, maar wel zin in!
@MissQ: hoop dat het sporten lekker is Spannend weer aan het werk gaan maar wel lekker lijkt mij hoor. Hier merk ik dat ik het werken toch ook wel mis hoor. @Chelleke: Ja dan komt het in ene wel heel erg snel dichtbij.......ook wel heel leuk hoor! JE bent vast ook heel nieuwgierig naar hoe je kleintje er uit zal zien? @Sun: hoe is die met jou? @Bianca: Dat is inderdaad erg pittig als je kleintje niet wil slapen. Megan had het zelfde probleem en vanaf het moment dat we zijn gaan inbakeren ging het een heel stuk beter. Ook op haar eigen kamer wil wel eens werken. Zowel Megan als Suzannah slapen in een puckababy. Bij Megan konden de armen er met 5mnd al wel uit alleen bij Suzannah gaat dit echt nog niet. Dit heeft volgend de KA te maken dat ze nog geen 7mnd is maar net 5,5maand ivm met haar achterstand. Ze gaf ons de tip om, als de puckababy niet meer past, een slaapzak met mouwen te kopen en dan de mouwen dicht te maken of gewoon naar binnen trekken. Dan heb je het zelfde effect als met een puckababy alleen veel goed koper Ik hoop dat het snel lukt. Helaas slaapt Megan hier nog steeds heel moeizaam..... @Mrt: En heeft ze al weer een "kruip"poging gedaan??? @Vlinder: Lekker genieten meis! @Sandra: hoe is die bij jullie? @assje: Hoe is het met jou meis? We zien je hier niet meer Suzannah is zwaar gefrustreerd op het moment. Ze wil alles maar kan nog niks zelf hahahaha Daardoor word ze weer heel moe en krijg ik er bijna geen kans voor om haar groente en fruit te geven. De KA vond dit niet zo'n heel ernorm probleem als we haar maar introduceerde met brood of brood producten dan kwam de rest vanzelf wel. Megan at tot een jaar geleden nog amper groente en fruit en is ook groot geworden. Die eet nu prima en qua fruit eet ze elke dat een fruitreep wat ik dan ook weer goed reken als een stuk fruit eten. Moet echt toe geven dat ik het wel lastig vind hoor als ze zo moeizaam eten. Komt vast wel goed Verder heeft ze gister met een tuit beker gedronken wat ik echt super goed vind! Het is wel een hele handige (brother max) die kan je op haar borst neer zetten en kan ze zelf vast houden. Ze drinkt al echt een paar slokken! hihihihi
Jawel, vandaag is de hele kamer rond gegaan, tijgerend, dat wel, maar als ze genoeg weerstand voelt bij de voeten, dan gaan de billen omhoog en de knietjes eronder.. Echt zo leuk!! Slapen is hier ook een probleem.. vooral met Lotte. Overdag gaat nu redelijk, 's nachts is het een drama.. vanaf een uur of 4 half 5 is ze wakker en gaat ze niet meer slapen. We hebben ook de puckebaby zak er weer bij gepakt. Dit gaat overdag goed maar 's nachts dus niet.. Als ze wakker is, dan wil ze draaien en haar speen, en dat gaat allemaal niet in die zak! Dus aankomende nacht maar weer de gewone slaapzak proberen. En soms draait ze dus wel om in die zak, maar dan komt ze niet meer terug.. En volgens mij mag ze ook niet meer in die zak omdat ze kan draaien, maar dat weet ik niet zeker.. Het is even tobben maar hopelijk komt het snel goed... Hoest met de rest? Lekker sporten, MissQ? Goed bezig, hoor! en werken,het moet niet gekker worden!! Lekker toch.. Nou, toedeloe!
@Mrt: Hier een beetje het zelfde verhaal in de nachten. Bij ons komen dan die darmkrampen er bij die zo rond 4uur beginnen. Als Suzannah in het wiegje ligt dan kan ze niet draaien maar in het ledikant wel.......maar ze kan ook niet meer terug draaien. Als we haar armen uit de zak laten dan haald ze dus haar speen uit haar mond en is ze daar weer wakker van....... Ik vind dit een lastige leeftijd hoor. Omdat ze alles willen maar het gewoon nog niet kunnen. Ben blij als Suz kan zitten en kruipen dan word ze hopelijk weer een beetje rustiger
@ Mrt: Ai das vervelend dat ze jullie in de nachten wakker houd.. Hopelijk slaapt ze vannacht door. Hier alles wel redelijk... begin echt heel moe te worden en bij het minste of geringste rollen de tranen over mijn wangen.. pffff kreeg het nog niet eens meer voor elkaar vanmiddag om een paprika fatsoenlijk te snijden... Ben echt heel moe en alles wat ik probeer te doen gaat mis hahahaha.. Is dat normaal???
Ik zou niet weten of het echt normaal is om zo moe te zijn. Ik zou toch ff je verlos bellen hoor. Dat huilen kan ook komen omdat je zo moe bent. Misschien heb je wel bloedarmoede... Doe rustig aan meis
lieve meiden sorry dat ik er niet ben voor jullie! Voel me erg down... ml denkt alleen maar aan seks ga morgen draakzak halen... Vanmorgen dus 8.50u ha... verhaal verteld... ik moest erna bloed prikken, donderdag of vrijdag is de uitslag er... als me hb 6,5 of hoger is moet ik wachten tot 11 april... is die lager dan naar de gyn... stiekem hoop ik dat die lager is, maar ik denk het niet... Wil gewoon dat het vloeien nou eens stopt! voel me gesloopt...! Knuffel voor jullie! xxxxxxxxxxxxxxx
@ Zeepaardje: He meid wat vervelend dat je je zo naar voelt... En wat betreft de behoeftes van onze mannen.... ik herken het.... hij zou ook het liefst willen dat hij weer "mocht" maar in deze situatie peins ik er nog niet eens over... laat m maar lekker wachten tot dat alles weer op orde is.... ze willen alleen de lusten, maar helaas niet de lasten..... Wat betreft je HB, de mijne was de laatste keer 7 en dat was goed zeiden ze, maar als jij je zo slecht voelt dan vind ik persoonlijk dat ze je niet moeten laten wachten tot 11 april...... ik zou wat meer op je strepen staan... Dit hou je toch niet vol???? @ Sloppy: Volgens de VK was het normaal dat de vermoeidheid nu in alle hevigheid zou toe slaan, bij de een wat meer dan bij de ander, maar had niet verwacht dat het zó erg zou zijn..... Vannacht de halve nacht wakker gelegen... uit ellende onder de douche gesprongen en daarna even geslapen, maar 4 uur later weer klaar wakker en maar opgestaan en nu dus weer kapot moe...... dadelij keven stoffen en zuigen dan kruip ik denk ik als het lukt nog een uurtje terug... pffffffffffffff
@Slopp en mrt, goed he Het sporten gisteren was lekker, heb nu heerlijk spierpijn Vanmorgen naar het werk gegaan, was ook heel fijn. Al die lieve reacties van collega's die oprecht blij zijn dat ik er weer ben!!!! Ik heb mezelf getracteerd op een broodje carpaccio, had ik wel verdiend dacht ik zo! Nu heb ik al weer een was opgehangen, nieuwe in de machine gedaan en staat een mand vouwwerk klaar voor me. Zo de vaatwasser even uit en inruimen, stofzuigen en dan de kleine weer van school halen. Ik begin er weer zin in te krijgen, gelukkig!
Hoi dames Ik verwaarloos jullie beetje, maar heb het druk en tot overmaat van ramp heb ik nu ook nog eens griep pfffff. Heb ook alleen laatste pagina gelezen Sorry @mrt super zeg dat ze al kruipt @misq wat goed zeg dat je weer zin krijgt dikke knuffel @zeepaardje anders eens vragen of ze je op vit b12 tekort willen prikken Daar word je ook moe lusteloos ect van moet je maar eens googlen @chelleke komt allemaal goed meid
Ik ben net door de KA gebeld. Ze was toch niet gerust op de afwijkingen die ze in haar armpje ontdekt had en heeft contact gezocht met een neuroloog. Deze hebben haar status doorgeworsteld en ze zijn er toch niet gerust op. Je moet het zien in een ziekenhuis als het VU dat ze je niet bellen als ze zich geen zorgen maken. Hoewel ik me niet heel erg zorgen maakte is dat nu dus even anders. Heel even heftig en ik ben ook echt even aangeslagen hoor.... Maar goed het is niet anders en ik ben blij voor Suzannah dat ze er naar gaan kijken en hopelijk komen ze er achter dat er niks aan de hand is. En anders zien we het dan wel weer. @missQ: hoe was het om weer te mogen werken??
chelleke; idd mijn ijzer moest ook hoger zijn dan 7, maar helaas wil niet, maar ja niet zo gek als ik maar blijf vloeien... nee tot 11 april w8en duurt me ook te lang missq; fijn dat je lekker bent wezen sporten! en wezen werken, fijn meid! vivi; thx voor de tip kan het do/vrijdag altijd doorgeven, maar vermoed zelf dat het door ijzer komt... beterschap sloppy fijn dat ze wel er naar gaan kijken! all; zo pim zijn id kaart opgehaald xxx