@ MissQ: Lieverd had helemaal niet gereageerd op jouw berichtje... sorry.... Wat super fijn dat je weer begonnen bent en je er zo'n goed gevoel bij hebt..... Dat geeft je inderdaad zoals je omschrijft weer een hoop energie om er tegen aan te gaan.... knap hoor hoe jij hiermee bent omgegaan en nog doet.... @ Vivi: beterschap meid hopelijk ben je snel weer opgeknapt... @ Zeepaardje: pfff ik zou echt vragen of je eerder mag dan 11 april hoor.... .vind dit niet heel normaal @ Sloppy: Verdorie... daar zaten jullie nu niet op te wachten... heel veel succes ermee en hopelijk komen ze er snel achter hoe en wat en kan Susannah geholpen worden zodat ze weer snel de oude is. Hier vanavond de ooievaar in elkaar geknutseld... bedoel iig de roze hydrofiel luier eraan gemaakt en de boel eens goed schoongemaakt en geplakt.... mag een hele mooie lenen van een vriendin.... wil m ophangen maar moet nog even geduld hebben hahahaha... dadelijk eff lekker douchen en dan strijken voor de tv uiteraard al zittend hahahahaha oh voel me soms zo oud he...
@vivy, beterschao meis, ik heb een week of 3 geleden ook griep gehad en het is niets waard, zeker niet als je nog een paar kindjes rond hebt lopen, beterschap! @Slopp, hoop datz e snel iets vinden meis @Chell, het geeft niets, hopelijk ben je niet de hele dag met MIJ bezig! Het werken vanmorgen viel me echt heel erg mee. Ik had best wel buikpijn toen ik ging, toch wel spanningen. Duurde gelukkig niet lang toen ik eenmaal binnen was. Heb heel veel lieve collega's langs gehad (voor exacte collega's PB me.... wil zo op zp niet laten weten waar ik werkzaam ben!). Vooral hele lieve reacties gehad, doet me heel erg goed. Ik heb nu ook echt zin om donderdag weer te gaan werken. Morgenmiddag met mijn zusje weer gaan sporten, leuk!
@ Zeepaardje: Bij deze een foto van de ooievaar zoals hij uitziet als hij ophangt... btw hier hing hij bij mijn vriendin op vorig jaar hoor is dus nog niet bij mij... Bekijk bijlage 227067 @ MissQ: Nee hoor ben idd niet de hele dag met ZP bezig hahaha, maar evengoed vind ik het vervelend dat ik je vergeten was..... probeer normaal altijd op iedereen te reageren... maar goed gelukkig heb je t mij vergeven
Hey meiden, Heb even geen puf om bij te lezen, ben heeeeel moe en niet erg fit maar wilde toch even laten weten hoe het gegaan is gister. @All, hier gister de intake gehad. Was eigenlijk meer alsof ik bij de notaris zat hihi. Moest heel veel papieren tekenen. Nu zijn er hele contract opgesteld over het invriezen en hoeveel ze terug mogen plaatsen etc. Best apart allemaal vond ik. Verder start ik 14 maart met het spuiten van decapeptyl om mijn cyclus stil te leggen en overnieuw te starten. Na ongi daarvan gaan we over op de Gonal F, deze keer de dubbele hoeveelheid en dan is het wachten en echo's maken hoe het gaat. Het nadeel is dat wij uit gaan komen rond pasen en dan doen ze geen puncties in het UMCU dus zal ik een week langer meds moeten spuiten. Hebben wij weer maar ja anders moest ik nog langer wachten. Dan maar een paar spuitjes extra hoor. Moet zeggen dat het nu toch wel erg dichtbij komt maar tegelijkertijd lijkt het nog zo'n eind weg. Ik zeg KOM MAAR OP!!!!
uitslag; hb moest lager zijn dan 6,5 voor actie is 6,6... over 4wk weer ijzer prikken... wel waren er grote ontstekingswaardes op te zien...moet dus in de gaten houden wanneer ik koorts heb. dus voorlopig blijven we hier mee rond lopen... :x fijne dag allemaal xxx chelleke; wat gaaf mooi hoor sunshine; oh meid dat klinkt erg spannend allemaal!!!!! knuf
@ Sun: Oh meid... dan komt het nu wel echt dichtbij allemaal.... spannend..... Uiteraard ga ik heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen ok? @ Zeepaardje: Niet te geloven.......... vind dit echt niet normaal.... ik zou hier geen genoegen mee nemen lieverd...... dit hou je zo toch niet vol???? Sterkte ermee...... @ all: Gisterenweer goedgekeurd voor 2 weken, mocht zelf kiezen of ik iedere week wilde komen of om de week nog 1x.. aangezien de Vk hier vlak bij zit afgesproken voor over 2 wkn als iets is heb ik zo gebeld... daarna iedere week. Ons dametje was nu volledig ingedaald en zat vast in het bekken.... ligt er dus helemaal klaar voor......bloeddruk was weer keurig nadat ie vorige week echt te hoog was.... gewicht nu +17 ( veel he???) buikje was weer 2cm gegroeid in 1 week. 33cm...... Kreeg weer complimenten over mijn buikje hahaha.... ben er toch ook wel trots op nu hoor dat ie zo mooi is gebleven..... ach ja..... ik geniet er nog maar even van want binnenkort is het allemaal weg.... al krijg ik er iets moois voor terug @ Vlinder en Bianca: Hoe is t met jullie meiden????
hier besloten om morgen het zkh te bellen en te overleggen, kijken wat hun zeggen, ook gaat ml de ha bellen die is woest! chelleke; fijn dat je weer bent goed gekeurd, ben heel nieuwsgierig wanneer je bevallen gaat!
hoe is het hier met iedereen?? hier druk druk druk, net de griep gehad en morgen maar weer eens gaan werken hahaha. Vanmorgen met evi naar de ha geweest, ze is al meer dan 2 maanden vakantie en gezien de situatie van bryan wou ik haar toch ff laten nakijken. De ha kon duidelijk horen dat er slijm op de longen zaten in ieder geval bovenin, onderin kon hij niet zo goed horen. Maar aangezien ik volgende week vrijdag met bryan naar de longarts in nijmegen moet vond hij het wel verstandig om evi ook daar even te laten nakijken. pfff spannend weer, de kans zat er in dat evi net zoals bryan astmatisch is @zeepaardje lees net wel jouw bericht, ben erg benieuwd wat ziekenhuis heeft gezegd, vind het echt niet normaal dat de ha jou zolang laat doorlopen hoor vooral niet als hij ontstekingswaardes ziet dan zit er toch duidelijk ergens iets pfffffff artsen kan me goed voorstellen dat je man verschrikkelijk kwaad is geworden dikke knuffel meid
Dames... het is hier maar zo stil he..... Iedereen een fijne zondag en een hele dikke knuffel. Vandaag alweer 36 weken jippie.....
Thnx mrt, hihi, nog een weekje dan mag ik gaan spuiten! @Zeepaardje, hoe is het? @Chelleke, nog een paar dagen en dan mag het Of wil je liever in het z'huis bevallen?
@ Sun: ik wil sowieso poliklinisch bevallen, maar idd over 6 dagen mag ze komen.... wil haar toch graag meteen mee naar huis dus vandaar die 37 weken grens....... Ik ben er klaar voor en eigenlijk ook wel een beetje klaar met de zwangerschap..... ik geniet enorm maar het wordt echt heelzwaar nu en ik ben ook gewoon verschrikkelijk nieuwsgierig..... En jij spannend meid... hopelijk binnenkort jij ook op roze.... laat die IVF maar komen meid..... jij bent er sterk genoeg voor!!!! Sterkte.... Btw dames... Omdat ik geen internet op mijn telefoon heb zal ik niet zo snel kunnen komen vertellen mocht ons meisje geboren worden, maar ik zal mijn vriendinnetje Vivi vragen of ze jullie zsm op de hoogte wil stellen..... Vivi???? Wil je dat voor me doen
@Chelleke, Kan me er wel iets bij voorstellen ja. Op een gegeven moment heb je ook alles klaar. Kamertje, inkopen, met verlof enz. En dan ben je gewoon zo nieuwsgierig hoe het er uit zal zien en hoe je zal zijn als papa en mama. Nog even geduld, succes. Ik vind het inderdaad erg spannend. Ben benieuwd hoe ik op alles medicijnen zal reageren. Het engst vind ik of er wel bevruchting plaats zal vinden. Ben echt een beetje bang dat er niks zal zijn. Maar goed, dat duurt allemaal nog ff. Nog een weekje rust en dan gaat het hele circus beginnen.
Lieverd.. dat snap ik heel goed... Ik hoop echt heel erg voor je dat alles meevalt enne... natuurlijk vind er bevruchting plaats.... en zelfs genoeg cryo's om in te vriezen....... komt allemaal goed... Denk aan je X
Heb nog wat foto's gemaakt afgelopen vrijdag en vandaag... Gaat hard nu http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/312866-april-2012-mamas-deel-2-a-458.html
@chelleke tuurlijk doe ik dat leest iedereen over mij heen???? snik snik hahahaha sorry meiden ik heb het ook veels te druk