Ladies, Chelleke kwam me opzoeken (via PB ). Ik lees elke dag mee om te weten hoe het met jullie gaat. Of Sun al zwanger is en Chel al bevallen bijvoorbeeld. MissQ ik hoop dat de FA jullie gauw kan helpen voor een brusje voor Silvester, Tristan en Kyra. Hier gaat het goed! Gaan richting de 11 maanden al weer. Haar eerste tandjes komen nu net door (aan de late kant ) en sinds vorige week gaat ze zelf zitten, de knapperd .
@ Meijke: Jeeeeej wat leuk dat je eff langs komt hier Fijn dat alles goed gaat met jullie en met Nienke..... Wat gaat het snel he.... je was destijds de 1e die beviel....... Hopelijk zien we je weer vaker hier al besef ik wel dat het voor iedereen die momenteel een kindje heeft vaak heel druk is en ze niet meer zo veel tijd en zin hebben voor te internetten.... wellicht ga ik dat ook ervaren binnen een paar dagen/weken. Dikke knuffel voor iedereen en tot straks misschien... Zo meteen weer even op controle bij de VK.... benieuwd wat ze te zeggen heeft...
Ik ben hier ook op het moment een stuk minder. Het gaat echt niet lekker met Suzannah. Ze heeft vorige week een clysma gehad en krijgt nu 3 zakjes forlax p/d. Sinds dien huild ze niet maar gilt ze en ze kan zo een uur door gillen zonder dat ik haar stil krijg. Ik ben echt op nu. Sloppyman heeft vnadaag het ziekenhuis gebelt want ik kan gewoon niks meer uit brengen omdat ik zo ongerust ben over haar. Ik had gister al gebeld maar kon niet langs komen met haar en moest maar naar de HA, dat heb ik gedaan en die vond haar wel echt heel pijnlijk maar kon zo geen dingen bedenken waar voor ze direct door een kinderarts gezien moets worden. We zijn nu bang dat ze een partiele verstopping heeft en haar symtomen zijn wel heel erg gelijk aan dit. Blijkbaar helpen de clysma en de forlax gewoon niet en moeten ze in het ziekenhuis maar actie gaan ondernemen. Ik vind zelf dat je na 7mnd continu verstoppingen toch wel mag verwachten dat ze wat voor je baby gaan doen...... We gaan het beleven.
Sloppyman heeft vandaag de KA gebeld ivm de darmkrampen van Suzannah. Ze willen nu wel zeggen dat ze denken aan een slecht funtionerende dikkedarm en dit gaan ze uitzoeken. Kon er wel bij Hoe vel het me nog meer beangstigd ben ik wel blij dat ze ons en de klachten van Suzannah serieus nemen. We moeten vandaag een clysma geven en dan bijhouden wat er uit Suzannah komt en hoeveel..........hmmm echt een leuk klusje. Dan hebben we vrijdag contact met de KA en horen we wat ze gaan doen op korte termijn....Sorry ik word echt af en toe verscheurd door de zorgen en mijn Moeder wist van de week te zeggen: ach gelukkig zijn het maar krampjes en niks ernstigs. Ik denk dat ze dat nu niet echt meer kan zeggen als blijkt dat haar dikke darm niet goed werkt....ppffff bij wie kan ik ff komen uithuilen?
@chelleke; hier ben ik hoor!!! Ik heb heel weinig tijd om te reageren. Maar ik kom wel regelmatig spieken of je niet stiekem bevallen bent . Spannend he als het zo dicht bij komt. En dat rommelen zegt helaas niks. Ik wist vanaf 36 weken bijna elke dag zeker dat het snel ging gebeuren haha. Al hoop ik het natuurlijk wel voor je!!! De eerste weken met zo'n kleine zijn best pittig. Maar het is het waard, want wat is het toch bijzonder!! Heel veel succes de komende tijd meid! @meijke; je kleintje alweer bijna een jaar!! Wat gaat de tijd toch snel. @sloppy; wat vreselijk zo'n krijsend ontroostbaar kindje zeg. Dan sta je echt met de rug tegen de muur. Hopelijk kunnen ze snel iets voor suzannah betekenen. @all; hier gaat het nu steeds beter. De kleine meid is heerlijk temperamentvol. Ze wil zo veel, maar kan nog zo weinig. Ze wil het liefst de hele dag spelen, maar helaas is ze na een uurtje wakker zijn weer moe, en daar is ze het niet altijd mee eens haha. Inbakeren geeft haar wel wat meer rust en daardoor slaapt ze overdag beter. De nachten gaan eigenlijk vanaf het begin af aan al heel goed en ze slaapt sinds 2 weken ongeveer door. Heerlijk zeg!! We genieten hier volop!
Hahaha....Chelleke is ons allemaal even aan het wakker schudden...en toch we zijn er allemaal nog maar hebben wat minder puf om te reageren...We houden jou goed in de gaten hoor zijn allemaal benieuwd naar jou kleintje en wanneer die zich aan gaat kondigen! Hier gaat het heel goed met Chelsey wel moet ze binnenkort onder het mes dan word er een deel van haar linkernier verwijdert vandaag naar UMCG geweest naar anesthesist voor gesprek nu dus wachten op de oproep. Sloppy meis ik kan me jou zorgen goed voorstellen hoor pffff snap echt niet dat ze jullie zo lang laten doorlopen komt toch niet goed dat ze zoveel pijn en verstopping heeft! Hoop dat jullie gauw hulp krijgen. Ik duim ook voor sun en missQ! Miranda hoe gaat het met jou?
Hahaha Jup ben idd iedereen aan het wakkerschudden hahaha ik heb verlof he en dus tijd genoeg om me te bedenken wat ik allemaal ga doen hahahahaha.. Nee was gewoon nieuwsgierig naar iedereen...... Wil niet opdringerig overkomen hoor....... vond t altijd zo gezellig. @ Slop: Lieverd dikke knuffel... een ontroostbaar kindje is het ergste wat er voor een moeder is...... sterkte... @ Bibaatje en Bianca: Fijn dat het met jullie meisjes zo goed gaat...... spannend bibaatje dat Chelsey onder het mes moet... hopelijk verloopt alles goed.... Nou dames ben er weer vandoor.. krijg zo visite van mijn petenkindje...... dus ga even volop oefenen en genieten.... Geniet allemaal lekker van het heerlijke weer en de mooie dag..... Tot vanavond wellicht
lieve meiden sorry voor dit ego bericht maar ben kapot! wel vloei ik nu niet meer!!! Vanmorgen sem naar school gebracht. Hij vond het geweldig, me mams ging hem ophalen, de juf zegt daar is oma, hij haalt zijn schouders op en speelt verder, hahaha! Ik zeg maandag mag je weer naar school... nee mama morgen wil ik weer Geweldig zo, wel was hij nu erg moe! Maar dat lijkt me logische, had ook gym gehad, wist ik niet, dus gymschoenen gekocht net een hele nieuwe (leuke) fase gaan we nu in! Heb er lang tegenop gezien, maar nu denk ik er wel van te kunnen genieten! Pim is nu bij me mams... raakte geiirriteerd van het huilen en das niet goed, ga nu lekker slapen! Knuffels
goedemorgen meiden ook ik ben niet zo vaak meer hier te vinden maarja druk druk druk, moet nu nog 3 dagen werken en dan heb ik lekker weekje vrij. Maarja dan moet er nog zoveel hier in huis gebeuren heb het idee dat ik achter de feiten aanloop. vandaag heb ik tot 16uur vrij en dan een wachtdienst tot 0.00 dus ben benieuwd of er iets komt (voor zelfde geld zit ik gewoon hele tijd thuis) \ allemaal hele dikke knuffel @michelle wel wachten tot na volgende week he
Hier zit ik erg op de wip.......sloppyman word straks gebeld door de KA over hoe we nu verder gaan met Suzannah. pffff plof bijna
Heb je al iets gehoord Slop? Wat een narigheid met Suzannah, arm meiske! Bibaatje en Bianca, fijn dat alles goed gaat! Wel rot dat Chelsey onder het mes moet... Chelleke, nog een paar weekjes JOEHOE !! MissQ, knuffel voor jou! Miranda, hoe is het met jou? Hoe ver ben je nu? Zeepaardje, wat leuk dat Sem het zo naar zijn zin heeft. Pak van je hart als moeder lijkt me...!
Nee we hebben nog steeds niks gehoord..........dus we zullen wel weer moeten wachten tot maandag voor verder onderzoeken! We zouden gebeld worden tussen 8 & 9 en toen sloppyman om 10uur beld wisten ze van niks Ben echt op van de zenuwen en waar voor? Kunnen we nog langer wachten. @bibaatje: ohh spannend dat jullie meisje onder het mes moet. Valt nooit mee.
Hey meiden, Ik meld me ook weer ff Heb ff vluchtig bijgelezen hoor..is lastig bijhouden allemaal. Zeepaardje: wat rot dat je je steeds zo voelt! Flauwvallen en vloeien..pff! Sterkte hoor meid. Sloppy: wat heftig allemaal met Suzannah! Kan me echt voorstellen dat je er af en toe doorheen zit hoor. Sterkte en knuff Chelleke: wat komt het dichtbij nu hè..spannend joh!! Ben echt benieuwd! Ik probeer hier zoveel mogelijk te spieken om te zien of je meisje er al is Sun: spannende tijd voor jou..Hoe voel je je?? Miranda: hoe is het met jou?? Hier gaat alles goed! Deze week weer begonnen met werken..Jeetje wat is dat verlof snel om Was ff spannend en had weinig zin, maar toen ik eenmaal begonnen was toch ook wel weer lekker. Ff wat anders dan 24/7 bezig zijn met moeder zijn. Met Indya gaat alles goed! Een heerlijk vrolijk meisje en nu al pit Ze groeit, eet en slaapt nog steeds goed, dus niet te klagen. Ze kan nu voor t eerst een paar pakjes mt 56 aan en verder alleen nog 50! Wij hebben dus onwijs veel plezier van de babykleertjes Ze brabbelt al heel wat af, dus dat wordt wat Liefs en tot snel weer
We hebben eindelijk wat gehoord! Suzannah moet volgende week een poli Klysma krijgen en daarvoor moeten ze haar een dagje opnemen. En dan mag ze 's avonds weer mee naar huis. Eindelijk gaan ze wat doen voor het poppetje!
@ Sloppy: Oh wat een fijn nieuws om te horen dat ze eindelijk iets gaan doen met jullie kleine meisje.... Hopelijk doet het meteen zijn werk en is dat arme kind van de pijn af en jij van je verdriet...... sterkte lieverd...
Vanmorgen bij de eerste......ja of toen ik er wakker van werd....krampen en persen een klysma gegeven en toen heeft ze binnen een paar minuten gepoept. Wel is waar niet heel veel maar voor haar wel fijn Toch hoop ik dat ze kunnen zeggen wat het is volgende week want ik kan natuurlijk geen klysma's blijven geven om 6uur in de ochtend...
@ Slop: Fijn om te lezen dat Suzanna in ieder geval iets gereageerd heeft op de klysma... Hopelijk lucht het voor haar wat op want dit is geen doen germ..... Trouwens had t al op FB gezegd, maar wat een leuke foto zeg van Megan en Suzanna in de box.... echt super gaaf..... Zou zomaar een foto kunnen zijn als t mijn kids waren die ik liet uitvergroten en aan de muur liet hangen......
Zo nou het verhaal Suzannah word steeds raarder..........pfff nog ff een ik geloof het zelf niet meer dus als jullie inmiddels twijvels gaan krijgen vind ik dit niet gek.... Suzannah haar eerste tand is door! WOEPDIEDOEEEE zou je denken..... toch? Waar het niet dat hij niet zit waar hij hoort te zitten:x Hij zit in haar gehemelte! En ik dacht het laatst al dat ik daar iets raars voelde maar goed ik maak me dus echt niet snel druk....... Maar helaas ik had als moeder wel weer gelijk. Ik denk dat ze daardoor ook zo moeizaam drinkt. pfffff hopelijk kunnne ze daar ook naar gaan kijken volgende week. Inmiddels word ze wel heel interesant voor de doctoren in opleidig