We zijn gister toch weer naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze Suzannah haar darmen weer gespoelt. Er kwam echt heel veel bende uit en we hebben nu ook voor thuis fosfaat klysma's gekregen zodat we, indien nodig, haar kunnen helpen. De microlax, dat is een kleine klysma, deed niet voldoende. Verder moeten we de forlax ophogen naar 6zakjes! per dag en als het dan werkt dan kunnen we heel langsaam terug naar een normale dosis. Hoe dan ook moeten die darmen blijven werken als ze onderzoeken willen gaan doen. Dat kan namelijk niet, heb ik nu gebrepen, als die darmen vol zijn. Ze gaan nu ook bespreken of er een biopt genomen kan worden van Suzannah haar dikke darm om de oorzaak te achter halen. Wel zegt ze dat er zelden een oorzaak van dit soort verstoppingen gevonden worden al zien ze nu wel in dat het heel ernstig is. Ze slaapt inmiddels wel al een stuk beter al huild ze nog wel in haar slaap maar dat is niet zo erg als het geweest is. Ook zie ik vandaag dat ze wat ondernemender aan het worden is met naarvoren komen in de buggy. We zullen nog wel een lange weg te gaan hebben. We gaan het zien.
@ Slop: Oh wat fijn dat ze reageerd op die clysma's... t zijn idd pittige dingen die fofaat clysma's... heb ze vroeger op t werk 6x op 14 dgn moeten geven aan een cliënt.... Je was gezegend als je dat mocht opruimen.... Ik hoop zo dat je meisje snel helemaal de oude is en weer lacht en rustig kan slapen... Dit is toch niet leuk meer zo..... Hopelijk vinden ze toch iets met die biopsie dan.... Sterkte lieverd.... Hier nog geen nieuws... krampen houden aan, maar doen tot nu toe nog niet heel veel volgens mij, behalve dat ze vervelend beginnen te worden..... We wachten af
Hier nog meen keer het lijstje.... t verdwijnt af en toe weer NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, IVF MissQ, 30 jaar, 2e kindje, 29-03-12, IVF, afspraak gyn Zwangeren: 01-04-2012; Chelleke84, 27 jaar, 1e kindje, meisje, 29-03: vk controle 03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje, 27-02-12 gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012 - Bianca 87 - Rosan -40wkn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ
hee lieverds sorry van me afwezigheid zit door pim niet lekker in me vel nu elke week koortslip... is de een weg komt de ander pim zit telkens op zijn speen, wil niet zonder... als die wakker is fles of speen anders krijsen, en met slapen ook speen! haal ik hem eruit als die slaapt wordt hij ook wakker! overdag slaapt hij niet, hooguit 15min erg vermoeiend meneer wil continu vermaak om zich heen... ga nu snel pim naar me ouders brengen, boodschap doen overblijven en dan naar me opa en oma... die zijn eenzaam aan het worden knuffels en tot snel xxx hoe is het hier
Even een ego update: Vanmorgen bij Vk geweest. inwendig onderzoek was positief. 1 cm ontsluiting en na toucheren al heel makken 2-3 cm. baarmoedermond was al 3/4 verstreken. alleen is mijn bloeddruk te hoog 152/95 en moet ik vanmiddag om 14:30u voor controle naar het ZH. hele reutemeteut van CTG, echo, bloed prikken. Maar in de urine test was niets te zien dus ws geen zwangerschapsvergiftiging. het zou heel goed kunnen zei de Vk dat de bleddruk hoog is omdat de bevalling zich aankondigt... we zullen het zien... Nu veel harde buiken en erg ongi gevoel na het strippen dus ik hoop dat t wat doet..
Oohhh spannend Chelleke, ook al lees je dit waarschijnlijk niet meer, ik denk aan je. Ga je eindelijk je kleine meisje zien Je kan het. Dikke knuffel
Chelleke: wat spannend meid! Ik denk aan je!! Ik had trouwens pas een berichtje geplaatst hier en op iedereen gereageerd, maar heb van niemand een reactie terug gehad snik.. Ben er niet zo vaak, maar probeer toch regelmatig ff bij te lezen en te reageren! Leef met allemaal mee hoor. Sloppy: voor jou nog ff hart onder de riem, want is niet niks wat ik allemaal lees! Vind t heftig voor je al die zorgen voor je kleine meisje!! Knuffel
@vlinder: Dank je voor je liever woorden! Ik heb jou berichtje helemaal gemist Moet ik ook zeggen dat ik echt op het moment in mijn eigen wereldje aan het leven ben. @Chelleke: Hoes die nu? Ben je al mama?? @Sun: Dit word jou maand hoor! Jou beebje is in de maak hoor Ik duim heel hard dat jullie snel zwanger mogen zijn nu Hier een hele zware dag gehad gister. Suzannah haar ontlasting komt nu wel maar het ziet er echt niet uit en met elke poepluier word ik erop gewezen dat het niet klopt. Ik baalde gister echt heel erg toen ik weer een luier deed waarvan ik had gehoopt dat het er anders uit zou zien. Zolang je niet weet wat er aan de hand is haal je je alles in je hoofd. Voor de nieuwsgierigen onder jullie ik heb een foto in mijn album gezet..........kopje: poep
Vlinder! Hoe gaat het met Indya? Chel, al mama ? Knuffel voor jou Slop, balen dat het zo moeizaam gaat allemaal in het zkh. Wanneer moet je terug?
Sloppy: snap ik hoor! Geen probleem je hebt ook wel wat anders aan je hoofd. Meijke: met Indya gaat alles goed, dank je! Behalve dat ze best veel last van haar darmpjes heeft dan. Maar ja, we doen eraan wat we kunnen en verder hopen dat het gauw beter gaat. Het is over het algemeen gewoon een heel vrolijk en tevreden meisje! Sinds een week is ze heel erg haar handen en voeten aan het ontdekken! Die zijn momenteel interessanter dan de speeltjes in de box Hoe is het met jou en je kleine meisje??
We hebben vandaag contact met de KA dan heeft ze gesproken met de MLD-arts en met de neuroloog over de behandelwijze. Ook hebben we contact gehad met een chirurg en deze heeft ook contact gezocht met onze KA. Er is nu een heel team wat zich over haar dosier aan het buigen is. Het moeilijke is ook, naar het moeilijk poepen, dat ze nog maar nauwelijks eet en als ze eet is dit heel pijnlijk voor haar. Ze neemt max. 750ml per dag (incl fruit en groente) dit is echt heel weinig en dit zie je ook wel terug in haar plasluiers. Wat dat betreft hoop ik echt dat ze een plan trekken voor volgende week of zo........want ik weet niet hoe lang het goed zal blijven gaan op zo weinig eten en ik wil niet dat ze straks uitgedroogt is of dat ze met spoed dingen moeten gaan doen omdat ze te lang gewacht hebben.
Gisteren bij de gyn geweest en we mogen weer door! Hele tas met medicijnen opgehaald, we zijn erg blij. Sorry, verder niet bijgelezen, succes iedereen.
buddy nieuws vanmiddag om 15.30 is chelleke mama geworden van dochter Mila ze weegt 3340 gram alles gaat goed met moeder en dochter zodra ik meer weet horen jullie van me sorry niets bijgelezen