Jij heel veel succes MissQ, mijn duimen draaien voor jou en voor Sunshine. Verder voor iedereen een dikke knuffel.
Thx Sandra! Gisteren het gesprek met de gyn gehad en hij zag geen belemmeringen om er weer voor te gaan, super blij natuurlijk. Bij mijn eerst volgende ongi (denk ergens volgende week) mag ik weer gaan starten met de pil. @Sun, hoe is het met jou? Gaat het spuiten goed?
@Chelleke, GEFELICITEERD!!! Geniet van elkaar en de kleine!!! @Sloppy, ik was toch erg nieuwsgierig en dat doe poep ziet er niet echt goed uit. Ik hoop dat ze heel snel met een plan van aanpak komen en dat ze weten wat het zal zijn. Dikke knuffek @MissQ, spannend zeg! Het spuiten gaat prima, heb wel een gatenkaas in mijn buik. Spuit nu 2,5 week decapeptyl en ga woensdag starten met de Gonal F. 12 april hebben we dan de eerste meting. Het gaat nu echt dichtbij komen en het duurt me nog allemaal te lang. Heb wel regelmatig moeilijke momenten maar goed, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen. Wanneer ga jij beginnen met spuiten?
@Sun, ja, die blauwe plekjes kan ik me van de vorige keren ook nog goed herinneren! Ik mag straks (als mijn eerst volgende ongi weer komt) eerst beginnen met de pil om mijn cyclus stil te leggen. Dan moet ik weer ongi worden en op dag 2 begin ik ook met decapeptyl en vanaf dag 3 puregon erbij. Spannend allemaal he!
@chelleke: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Mila! Leuke naam! Up-date suzannah: we moeten volgende week weer bij de kinderarts komen en dan gaan ze kijken hoe het dan is. Als het nog niet verbeterd is dan gaan ze een observatie opname plannen. Ze heeft vandaag wel veel gepoept en daardoor kon ze wel redelijk eten! Wel heeft ze nog steeds heel veel pijn.
Hoi meiden, Ik leef ook een beetje in mijn eigen wereldje en heb jullie verwaarloosd. Ik dacht laat ik eens kijken hoe het met jullie gaat, lees ik gewoon dat Chelleke is bevallen. Een mooi punt om weer in te haken. Hier gaat verder alles goed, heb mijn eerste AB kuur achter de kiezen en verder is het rustig, geen rare dingen. Ik voel mij ook goed ben niet meer misselijk en moe en geniet volop. En er begint een buikje te komen. @Sloppy: Wat zielig allemaal voor Suzannah! Wat een gedoe! Wel heel fijn dat ze nu goed kijken en wat er allemaal aan de hand is. Sterkte! Want het zal voor jullie allemaal ook heel vermoeiend zijn. @Zeepaardje:Het zit jullie en Pim ook niet allemaal mee. En wat een ellende dat Pim overdag zo slecht slaapt. Hoe is het verder met je? Ben je al je stolsels nu kwijt? @Bob: Wat een goed nieuws dat jullie weer gaan beginnen met IVF, wat spannend allemaal, ik ga heel hard voor jou en Sun duimen. Ik hoop zo dat jullie beide snel zwanger mogen worden. Voor de rest een dikke knuffel! Ik heb niet alles terug gelezen maar ik zal vanaf nu weer regelmatig komen mee kletsen. Fijn weekend
NOD-Lijstje: Sunshine, 30 jaar, 1e kindje, IVF MissQ, 30 jaar, 2e kindje, 29-03-12, IVF, afspraak gyn Zwangeren: 03-09-2012; Miranda80, 30 jaar, 2e kindje, 16-04 20 wk echo Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas Sander - 35wkn + 1dg 06-05-2011 - Meijke - Nienke - 37wkn 04-08-2011 - Sloppy - Suzannah Joann - 38 wkn 06-08-2011 - Mrt - Lotte Elisabeth - 39wkn + 5dgn 19-08-2011 - Assje - Een prachtig knulletje - 37wkn + 2dgn 08-09-2011 - Bibaatje - Chelsey Pearl - 39wkn + 4dgn 17-10-2011 - Vivi - Evi - 39 wkn + 5 dgn 26-12-2011 - Vlinder86 - Indya Grace - 39 wkn + 2 dgn 02-01-2012 - Zeepaardje - Pim - 41wkn + 2dgn 22-01-2012 - Bianca 87 - Rosan -40wkn 30-03-2012- Chelleke- Mila-39+5dgn Engeltjes * Jan 2011 - kindje van Miranda (21+5) * Sept 2011 - kindje van Miranda (7) * 16-12-2011 - Tristan en Kyra van MissQ
miranda; welkom terug! haha! Fijn dat het goed met je gaat.. Missq en Sun: Kop op meiden.. ik denk aan jullie en het gaat lukken.. Het is niet niks, en ook wel heftig af en toe denk ik. Maar jullie zijn sterk! Vlinder; mop, sorry dat ik niet gereageerd heb... Lees ook niet altijd alles.... sorry Slop; fijn dat ze wat gegeten heeft zonder pijn en dat ze nog steeds poept.. heb je foto nog niet bekeken.. Zeepaardje; Denk ook aan jezelf he? niet door blijven rennen maar af en toe ook even aan jezelf denken.. Sandra; Ben je al in het ziekenhuis aan het werk? Hoe is het? Meijke; alles prima? Hier; MOE, MOE, MOE, MOE.. Lotte slaapt nu overdag prima maar 'snachts is ze nog vaak wakker en ligt ze gelukkig niet te huilen maar lekker te kletsen en te lachen.. Beetje jammer dat ik eigenlijk nog wil slapen... Zou zo graag weer eens een uur of 8 aaneengesloten willen slapen.. Maar ja, dat komt wel weer. Dames, dikke kus, ook aan iedereen die ik vergeten ben...
@missQ en Sunshine mijn duimen draaien overuren voor jullie @Miranda fijn weer wat van je te horen en fijn dat het zo goed gaat @ Sloppy: ik hoop dat ze snel vinden wat je meisje nou precies heeft @vlinder ik ben er de laatste tijd niet zoveel geweest dus sortie dat ik geen reactie heb gegeven @oei hopelijk kan je snel weer lekker slapen Hier gaat alles goed, heb mijn eerste toets gehad en had een heel goed cijfer, over twee weken ga ik beginnen in het ziekenhuis. We zitten nu op de camping, we hebben een voorseizoensplek. Met Lucas gaat het heel goed, nog een klein maandje en dan is hij jarig Fijne avond allemaal!!!
Chelleke is lekker thuis en word goed verwend door mijn collega, dinsdag ga ik de kleine mila bewonderen. Mijn andere vriendin is vandaag bevallen dus helaas geen werk bij vrienden Sorry dat ik er so weinig ben maar druk druk mijn hoofd loopt onderhand over pffff laten we hopen dat het snel goed komt
Chelleke: gefeliciteerd!! Wat goed meis. En leuke naam! Geniet ervan. Miranda: welkom terug! Fijn te horen dat t goed gaat.
Dames daar is sloppy weer hoor met het Suzannah en haar tand verhaal.... Een tijdje geleden dacht is dus dat ik een tand had gezien in haar gehemelte.......de volgende dag was hij weer weg dus ik had goed hoop dat ik het gewoon niet goed gezien had.... Helaas vandaag was ik in de gelegenheid om er fotos van te maken en ik zou graag jullie reactie willen. Echt ik geloof het zelf niet maar ik denk dat de foto's duidelijk genoeg zijn Het kan er wel bij hoor...