Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even een quote van mijn berichtje wat ik in mijn topic over Tristan en Kyra heb geschreven:

Het is me gelukt.. helemaal in mijn eentje! Ben zo trots op mezelf!!! Ik heb het urntje en de spulletjes van Tristan en Kyra schoongemaakt en een nieuw plekje gegeven. Zo blij nu! En dat zonder traantjes te hoeven laten. Ze staan nu tussen de banken in en zo zijn ze bij dichter bij ons als we 's avonds op de bank zitten :)

Fijn weekend meiden!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Goed gedaan meid, knuf!!!

3. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi, MissQ...

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: wat een pracht meis zeg! En je hebt best een prettig bevallingsverhaal :)

@missq: heel goed hoor! Fijn dat jullie ze zo dicht bij kunnen hebben.

Hier gaat het van kwaad tot erger. Omdat we snachts nauwelijks rust krijgen zijn we heel moe. Vannacht heeft sloppyman met suzannah op de bank geslapen! Nu missen we echt die extra slaap kamer hoor.
    Haar ontlasting is echt niet goed. Het is nu van diarree naar drap gegaan wat veel weg heeft van teer... De kleur is donkergroen tot grijs! Overal lees ik dat de kleur van suzannah haar ontlasting echt niet goed is.
    Ze heeft ook na het poepen echt pijn en ze blijf heel onrustig.
    We zijn inmiddels echt helemaal op!
    Ik ga dinsdag weer met de ka bellen en ze moeten nu echt wat gaan doen.

Komt ook nog bij dat mn schoonmoeder met voorbodes op een hartinvarkt is op genomen in het ziekenhuis gisteren. Hele hoge bloeddruk. En mijn sv heeft niet eens de ambulanse gebelt..... Wat is dat nu weer, sm heeft zelf de ambulanse moeten bellen. Raar zooitje.

Morgen naar mijn ouders, waar ik denk ik ga vluchten naar mn zus en mn meiden ff bij opa en oma laat spelen.
    Mijn moeder is nog steeds van mening dat we blij moeten zijn dat ze niks ernstig mankeert....
    Suzannah kan zich sinds deze week voort bewegen. Haar manier van tijgeren heeft ze ontdekt. Ze gebruikt haar rechter been en haar linker arm. Die linker arm kan ze niet normaal gebruiken maar met haar rechter arm moet ze evenwicht bewaren. Heel knap van haar maar voor de ka duidelijk dat de neuroloog snel moet kijken dis daar mogen we donderdag naar toe :)
    Voorlopig veel onzekerheid en slapeloze nachten. Maar we komen er wel door heen :)

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Slop: Wat een raar verhaal mbt je SO's..... wordt steeds gekker daar;) KAn me voorstellen dat je veel slapeloze nachten hebt ivm gezondheid van Suzannah... pfff hetftig allemaal.... ik denk aan je... nu ik zelf mijn kleintje heb besef ik pas hoeveel dat het voor je kan betekenen....... je moet er toch gewoon niet aan denken dat zo'n klein hulpeloos kindje iets overkomt....

PS: Slop... ik heb gestemd he bij de baby van de maand:)... volgende maand doet Mila ook mee als t goed is;)

@ MissQ: Wauw meis, wat knap van je.... Daar mag je zeker trots op zijn en nu zijn ze nog dichterbij jullie...

Thanks voor de reacties op de foto's van Mila:) ben ook helemaal trots op mijn mooie meisje.....

Helaas minder blij met mijn ontstoken hechtingen... doen erge pijn en dat ondanks 3x dgs soda.... heb nu ook verhoging erbij ( 38.0) Morgenvroeg weer tempen en als ik dan nog verhoging heb staat mijn moeder erop dat ik naar de HAP ga.....

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke 38 graden is geen verhoging das koorts dus ik zou toch ff bellen als ik jou was, denk dat je een kuurtje nodig hebt

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Chellek: dank je voor je lieve woorden! En wat Vivi al zegt: dat is koorts. Goed in de gaten houden hoor. Ik hoop dat het snel over is.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy dikke Knuff voor jou meid

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Vanmorgen 37.2 dus gelukkig is koorts weg... pfff morgenvroeg toch maar naar de huisarts en hopelijk weet ik dan meer.... het lijkt vandaag wel wat rustiger te voelen en minder hard/opgezet.... hopelijk gaat het de goede kant op...

Vannacht onze eerste zware nacht gehad;) die momenteel nog steeds doorgaat...
    Mila is erg onrustig, veel honger en krampjes.... ze heeft echt moeite met de stoelgang... gelukkig reageert ze goed op de SAP alleen wil de stoelgang niet echt.... het hoort erbij heb ik me laten vertellen, maar t is zo zielig.... Heeft ook vanaf 10:00u tot nu nog niet geslapen....

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank jullie wel voor de lieve reactie meiden!!

@Sloppy, kun je niet eens naar een ander ziekenhuis gaan voor een second opinion bij de ka? Het klinkt toch echt niet goed meis. Hopelijk heb je wel een paar fijne paasdagen achter de rug.

@Chell, rustig aan doen jij he! Enneuh, probeer vooral te genieten, ondanks je pijn.

@All, gisteren bij mijn oom en zijn vriendin geweest. De hele familie mocht daar komen eten vanaf 2 uur. Kindjes eerst paaseieren gezocht in de tuin, daarna eten, super lekker allemaal! Toen zijn we nog met haar zoon naar de politiehonden kennel geweest, super beesten zeg! Zou er zo een paar mee willen nemen ;) Zijn vader (ouders zijn gescheiden) heeft een "optrekje" met wat "diertjes" erbij. Hebben in zijn tuin 2 kamelen gezien, een kudde zeebra's een stel emoes, bokjes, ezels, ganzen. De kleine vond het super (en mama genoot mee!). Nu visite en straks gourmetten.

xxx

11. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Chelleke, wat een mooi meisje zeg! Hopelijk wordt ze snel een beetje rustiger. Geniet van elkaar!!!

@Sloppy, wat een gezeur allemaal zeg. Die SO's houden je ook maar mooi bezig, kan je er ook zo lekker bij hebben. Het idee over een second opinion is misschien nog niet eens zo'n slecht idee. Dikke knuffel

@MissQ, knap hoor, hoe je er allemaal mee om gaat en wat fijn dat je ze nu dichterbij hebt.

@All, wij hebben familieweekend gehad en ben helemaal gesloopt. Het was echt super leuk maar druk en weinig slaap. Gelukkig viel het weer heel erg mee en hadden we alleen gister regen. Nu ben ik nog lekker twee dagen vrij en heb klokje rond geslapen. Even bijkomen. Heb wel sinds gister pijn in mijn buik, hopelijk wordt het niet nog erger. Donderdag krijgen we de eerste echo om te kijken hoeveel eitjes er zijn. Ben erg benieuwd, komt nu wel dichterbij allemaal...

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @missQ En Sun: Bedankt door jullie reacties....en die second opinion is wel een goed idee maar we zitten in een van de beste ziekenhuizen met Suzannah en een heel team van artsen buigt zichover haar dosier.
    Ik kreeg vandaag een mail van een kinder chirurg en die gaf toch aan dat we moeten vragen naar een verwijzing naar een kinder chirurg want die kan onderzoeken gaan doen. Hij gaf aan het echt niet oke te vinden om maar forlax te verhogen tot ze poept zonder dat ze hebben uitgezocht wat het probleem is.
    Hier gaan we donderdag op aan dringen.

De paas was redelijk, Suzannah ging gelukkig net ff goed. Vandaag weer een mindere dag.

@Sun: Spannende dag donderdag :D Ik hoop dat je een mooie score zal hebben hoor!

@missq: klinkt heel leuk allemaal!

13. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi meisje Chelleke! Hoop dat stoelgang gauw beter wordt!

Sun: spannend donderdag! Ik duim voor je.

MissQ: goed van je zeg! Vind t echt knap hoe je ermee omgaat.

Hier gaat t goed, maar sinds een week of 2/3 huilt Indya vaak bij het voeden! Adviezen gehad en vanalles geprobeerd maar kom er niet achter waarom en wat ik kan doen!
    Ze hapt wel steeds en wil ook drinken maar soms drinkt ze even en schreeuwt ze het ineens uit!
    Zo zonde..word er echt moedeloos van! Elke keer troosten, weer ff drinken, weer troosten...
    Na een aantal keer drinkt ze meestal uiteindelijk wel goed en is ze daarna weer heel vrolijk. Dan lacht en brabbelt ze weer verder!

Geen idee wat t is, maar is vreselijk vermoeiend..af en toe zit ik gewoon een potje mee te janken omdat ik het niet meer weet en helemaal op ben!
    Verder doet ze het gewoon super en huilt ze amper..
    Iemand enig idee???
    Van cb word ik niet echt wijzer

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @vlinder is het geen spruw? Heb je misschien al naar gekeken maar klinkt zo

16. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hoi dames,
    Hier morgen de grote dag dat Chelsey op genomen moet worden om donderdag geopereerd te worden alleen heeft ze nu 39 graden koorts pfff...dus hopen zo dat ze morgenvroeg geen koorts meer heeft! Ze heeft het wel vaker en dan is het 1 of 2 daagjes en dan is het weer voorbij...denk nu ook dat de koorts komt door een tandje die zit te drukken.

17. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Bibaatje... Das ff naar... Hopen dat ze inderdaad wel de operatie doorzetten.. Wat gaan ze ook al weer precies doen? Niertje verwijderen? (sorry, ben t vergeten..) Iig heel veel sterkte donderdag..

Voor jou ook een spannende dag donderdag Sun... Komt wel dichtbij nu he?

Vlinder; mijn eerste gedacht was ook reflux... Geef je nog helemaal borstvoeding? Spruw zou idd ook kunnen... En anders naar de huisarts ipv CB.. Tenminste, dat doe ik als ik het even niet weet en twijfel..

Slop, kop op! Blijf vechten totdat je een bevredigend antwoord hebt van de artsen! Jij bent de moeder en daarmee de stem en oren van je kindje..

Hier alles redelijk onder controle... Ben aan het wachten op een berichtje van mijn schoonzusje.. Zij kan elk moment tante worden.. (Haar schoonzusje, de vrouw van dr broer ligt NU te bevallen... alleen wil het niet opschieten... duimduimduimduim...)

Kus aan de rest!

18. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibaatje: sterkte met Chelsey! Zonde Hoor..zal aan jullie denken!

Meijke/Vivi/Mrt: Heb me ook afgevraagd of het geen reflux of spruw is.
    Ik geef nog volledig bv en bij oppas krijgt ze afgekolfde melk uit fles.

Overstrekken tijdens voeden doet ze inderdaad ook! Maar na de voeding huilt ze nooit, dan valt ze in slaap of gaat lachen en brabbelen. Verder is ze ook meer vrolijk dan dat ze huilt ofzo.
    En spugen doet ze ook niet gek veel.
    Dus weet niet zeker of het dan reflux kan zijn?

Spruw zou ik toch in haar mondje moeten zien?
    Heb ik bekeken, maar zie niks..

Ben vorige week nog bij ha geweest, maar dat is echt geen relaxte vent! Die vind dat zolang ze aankomt er geen probleem is! Nou daar heb je dus ook helemaal niks aan!!
    Nou moeten we di naar kinderarts voor bultje in dr nek, dus kunnen we meteen dit probleem ook eens aankaarten.
    Anderen vragen zich af waarom ik niet gewoon stop met bv, maar ik wil het nog te graag om zomaar op te geven..Ik weet dat dit zo ook niet door kan gaan, maar wil het nog ff proberen hoor! Ze genoot er juist altijd zo van en ikzelf ook.

19. Vlinder86

Vlinder86 Actief lid

13 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net nog eea opgezocht en las wat stukken over verborgen reflux en daar lijkt het wel op. Aangezien ze daarbij niet zo spugen als gewone reflux en naast de voedingen ook gewoon vrolijk kunnen zijn.
    Hikken en verslikken doet ze ook en als er wat bovenkomt slikt ze het vaak weer door...die symptomen vond ik terug bij verb. Reflux.
    Misschien is dat het niet, maar ga het di wel bij de ka bespreken

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Bibaatje, sterkte, hopelijk is het doorgegaan vandaag...

@Vlinder, je kan het altijd even aankaarten bij de arts, is het niet zo, dan weet je het ook. Succes, kan me voorstellen dat het zielig is om te zien en dat je het niet weet.

@Sloppy, hopelijk krijg jij morgen ook meer duidelijkheid. Ze zullen toch iets moeten gaan doen. Fijn dat de paasdagen aardig rustig zijn verlopen

Deel Deze Pagina