Ik lees net in een ander topic waar ik actief in meeschrijf dat er maar 1 op de 9 stellen cryootjes hebben. Ik wist niet dat dat percentage zo laag was.. Ik heb net mijn bakje brinta naar binnen gewerkt en ga mijn winterjas maar eens uit de kast tevoorschijn toveren en even lekker uitwaaien. Tot straks meiden.
@Sloppy: 7.00 is vroeg, maar volgens mij worden veel kinderen dan wakker. @Bob: Ga maar even lekker uitwaaien en laat al je zorgen en spanningen daar achter. Als het percentage 1 op 9 is, dan is het helemaal niet zo gek dat ze niet van goede kwaliteit waren, maar wel erg jammer. Wel fijn dat je wat eerder kan testen, dan komt het opeens wel heel dicht bij. Sterkte met het wachten.
Hallo dames. Even een berichtje van mij. Nog steeds heel hard bezig aan de scriptie.... valt zwaar hoor, maar ik heb goede hoop. misschien halen we de daedline van 1 juni nog..... maar het wordt dan echt heel wat nachten doorwerken. mijn lieve leidinggevende heeft me zondag vrij gegeven . Gisteren bij Viv was gezellig, eindelijk weer eens eff eruit, en oh wat kun je dan genieten van die kleine man van haar he, zo'n heerlijke ondeugd. Buikje van Viv groeit al goed, be jalouse nou eenmaal op het werk draaide de goeie zin meteen weer om, 2 flinke escalaties gehad.... klap in mijn gezicht, haren trekken, stampen, gooien met een zadelkruk etc. was om 20:00u klaar, moest ook nog eens tot 20.30u blijven, babyboom dus ook nog gemist...... Meiden ik wil een enkele reis naar de maan, wie gaat er mee. Liefs Chelleke
Dat klinkt heel heftig....je hebt toch hopelijk wel terug geslagen...geintje. Klinkt helemaal niet leuk! Klinkt zelfs pijnlijk. Lief van je leiding gevende dat ze je vrij heeft gegeven
meiden sorry reageer ff niet, voel me hondsberoerd! onwijs aan de diarree... hoofdpijn... moe... niet geweldig dus!
Goedemorgen meiden, @Wolfje: Hoe gaat het met je? @Bob: Hoe gaat het met jou,nog 2 nachtjes slapen. Mijn pendel zegt Augustus, jongen, we zullen zien of het uit komt. Ga nu racen naar mijn werk. Fijne dag allemaal
]Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 31-05-2011; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, IVF 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 05-06-2011: Miranda, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 23-12-2011; Wolfje22, 2de kindje,, 6juni termijnecho, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, termijnecho 10juni, vk 17 juni Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
bedankt meiden... smorgens wil het vaak wel, maar in de loop van de middag tot begin nacht is het hopeloos... heb nergens energie voor... het gevoel dat ik continu slapen kan en telkens hoofdpijn... ook zo aan de diarree... zit dus volop aan het beschuit en bananen En dan nu 10wk zwanger
@ MIssQ: dat mag jij... maar wacht nog eff tot je positief getest hebt zondag, denk dan dat je toch niet meer mee wilt. Die testen hebben ze nl niet op de maan @ Wolfje: beterschap.. @ Miranda: hahah, nou wel bijna idd, heb haar redelijk offensief naar haar kamer geholpen!!!! ach ja ze zitten niet voor niks op een gesloten jeugdgroep @ Vivi: hoe was t feestje van Luca?? veel plezier bij de Toppersssssssss @ All: eindelijk inzicht gekregen in die methodiek, werd tijd zeg... nu een kwestie van invullen hopelijk redden we het toch nog om de scriptie woensdag in te leveren ik ga weer snel verder, verder niks te melden behalve slapeloosheid, oververmoeidheid en buikpijn en misselijkheid. (allemaal zwangerschapssymptomen, maar bij mij te wijten aan die SCRIPTIE hahaha) xx Chelleke
Hallo dames! Wilde even melden dat ik er nog ben. Net een week vakantie gevierd in Duitsland, heerlijk! Nu weer in het dagelijkse ritme komen Ben momenteel niet zo veel op ZP, want ik ben op een punt dat ik heel erg zat ben van de zwangerschap en alles er omheen en het even een beetje opzij wil zetten. Het blijft voor mij helaas een aaneenschakeling van ongemakken en kwaaltjes, het ene is nog niet weg of het andere dient zich aan. Gelukkig niets ernstigs tot nu toe, maar ik heb het erg zwaar met de gedachte dat dit nog een dag of 100 aanhoudt.
@ Assje: oh heerlijk, dat kon ik nu wel gebruiken zeg vakantie!!!! Zwanger zijn zal zeker niet altijd even leuk en gemakkelijk zijn denk ik, vooral als ik sommige "pechvogels" hoor, maar uiteindelijk weet je waar je het voor doet hè ??? Zeg wel eens tegen mijn zeurderige zwangere collega "ik zou er een moord voor doen om me zo te mogen voelen", maar anderzijds kan ik ook wel begrijpen dat het niet altijd even makkelijk is. Komop Assje, nog "maar" 14 wkn en 5 dgn en dan ben je trotse moeder van een prachtig kindje. Liefs xx Chelleke
fijn dat je vakantie zo heerlijk was! En ik kan je een hand geven hoor...........ik ben de zwangerschap ook zat
Ook ff een ego berichtje van sloppy....... Ik ben nu al weer 4dgn aan het overgeven Vandaag, en ik weet het domdomdom, had ik trek in een hamburger met frietje een een milkshake. Dus wat haal ik, ja dat haal ik. 's Morgens niet veel gegeten dus ik denk dat zal vast wel gaan... Helaaaaaas alles er weer uit, en als het nu in een keer komt nee elke keer als ik denk het is nu wel over begint het gezeur weer op nieuw Dus uiteindelijk toch maar 2witte broodjes kunnen eten en die zitten er nog wel in maar ik ben zooooo misselijk. En daar tegen in heb ik zo de behoefte om te eten..... Ben al weer een kilo kwijt. Het is het zelfde als de laatste wkn bij Megan en ik kan echt wel weer janken! SOrry echt ik weet als geen ander hoe moeilijk het is als je maar niet zwanger wil worden en de dames die dan wel zo gelukkig zijn dat ze een kindje mogen krijgen zo te horen klagen...... Maar ik kan echt niet meer Mijn maag en mijn slokdarm doen nu echt zo pijn van het maagzuur wat ik maar niet onder controle krijg.....en ik wil zo graag eten! denk dat ik vanavond maar weer aan de soep ga. dikke knuffff voor iedereen hier! Want ik ben zo blij dat ik het hier kan opschrijven, morgen voel ik me al weer beter en heb ik weer de kracht om me aan mn eet gewoontes te houden.........geen frietjes meer voor mij
Assje; fijn weer even wat van je te lezen, wat heerlijk vakantie in duitsland! Meid nog een paar maanden en je hebt een prachtig kindje in je armen, s6 meid! Chelleke; fijn dat het nu met scriptie wat beter lijkt te gaan, heel veel s6 meid! sloppy meid wat ontzettend rot voor je!!!!! sterkte meid dikke knuffel van mij! all; ik voel me eindelijk wat beter...
Goedemorgen dames, @Assje: Hopelijk ben je wat uitgerust na de vakantie. Wat vervelend dat je allemaal nare kwaaltjes hebt. Zie je op tegen de bevalling en zo? Sterkte voor de aankomende tijd. @wolfje:Wat fijn dat je je weer beter voelt. Gefeliciteerd met de 10 weken, 1/4 zit er al weer op. @Sloppyie misselijkheid houd bij jou ook maar niet op...bah! Voortaan de Mac maar laten staan, maar soms is de verleiding te groot. Dan maar weer over gaan op soep. Ik hoop dat Sloppyman lekker soep kan maken @Bob: Hoe gaat het met je? Volgens mij sta jij onder hoog spanning. Ik denk aan je