Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: Wat fijn dat het iets beter gaat zeg! En wat super dat je arts het zo doet zeg, heel fijn. Ik hoop dat het goed blijft gaan.
    Qua anticonceptie......ik ben nog steeds aan het modderen. Ik had de pil en die wilde ik doorslikken maar kreeg doorbraakbloedingen en nu weer ff zonder weet niet zo goed wat ik wil. Allen geen hormonen meer dus aan mij heb je niet veel.

@Su: hoe is die gegaan meis? Je laat ons wel in spanning hoor. Ik hoop dat alle 11 eitejs mooi zijn doorgegroeid en je nu je puntie al heb gehad :D Ik duim hoor!

Ik heb weer een up-date van Suzannah........

Helaas neit met dat alles heel goed gaat en dat we denken dat eht afgesloten kan worden...nee geen goed nieuws..

Het ging allemaal lekker en we dachten dat ze met 3,5zakje forlax de juiste dosering gevonden hadden.
    Dus zaterdag en zondag weer begonnen met bijvoeding en lekker dat ze het vind Wij helemaal blij en Suzannah helemaal blij. Ze ging namelijk ook aangeven dat ze wat anders als melk wilde en dat mag ze ook dus natuurlijk ook gedaan.
    En ohh wat hebben we weer een spijt!
    Zondag veranderde haar ontlasting al en de hoeveelheid werd al minder.....na zoveel maanden van drama vol je het aankomen.
    Maandag was het duidelijk, ze poepte maar het was een hele grote klont heel vies en heel naar van kleur.
    Dinsdag geen poep (soms wel lekker hoor )
    En vanmorgen overloop diarree met zwarte harde klonten erin.......

Dus maar weer overleg met de kinderarts of we overmoeten gaan naar een klysma of toch haar forlax weer omhoog.

Blehhhhh! We kunnen pas 16mei bij de kinder chirurg terecht en net toch maar de verzekering gebeld of ze wachtlijst bemiddeling willen doen. Al scheeld het maar een week!

Word er nu echt gek van! Als we weggaan nemen we 3 zets kleding mee en een extra voetenzak of deken voor in de maxicosi. We hebben al 2keer gehad dat ze helemaal onder de poep zat en dat we niks bij ons hadden. Ellendig!
    als we nauw weten dat dit de enige oplossing is dan kunnen we ons erbij neer leggen en gaan we vooruit kijken maar nu we niks weten word ik er alleen maar dood ongelukkig van
    Je vraagt je direct weer af: waarom nu toch weer verstopt? Hoe kan dat nou?

pffff ben verdrietig en bang nu

@SM: ze ligt nog in het ziekenhuis en ze moet gedotterd worden. Ze hebben 1 ader gevonden die dicht zit en die gaan ze openmaken en een stand in zetten. Al met al valt het reuze mee gelukkig.
    Wel komen nu alle problemen naar boven........ze zit zelfs nog met dat Megan met 4,5week geopereerd is. Daar zitten wij niet eens meer mee. Ja ik baal af en toe giga omdat ik nu ook geen normale baby tijd heb maar ik kan daar geen slaap meer over verliezen. Het is zoals het is en ik hoop dat we snel vooruit kunnen kijken maar mijn SM zit hie rdus nog allemaal mee. En dat haar man een nieuw hartklep heeft, haar moeder 20jr geleden overleden is en ze haar zo mist, dat ze naar behandeld is op haar werk door haar collega's..........enzenz.
    Ze gaat na de behandeling de revalidatie is en dat is maar goed ook dan kunnen ze al die onverwerkte dingen eens goed gaan aanpakken want anders kunnen ze het dotteren wel overslaan. Dan ligt ze er met 6mnd weer en kunnnen ze nog een keer.

Klinkt misschien hard hoor (mijn moeder heeft 10x op IC gelegen en hadden ze haar op gegeven) maar ik ben blij dat het nu gebeurt is. En hopelijk kunnen ze haar weer een duw de juiste richting op geven.
    Ik ben nu 12jr bij sloppyman en ik hoor niks anders als klaagzang en gezeur. Terwijl ik zelf bijna in een rolstoel gezeten heb en 6x onder het mes gelegen heb.......2 kinderen gekregen met hele heftige bevallingen enzenz (dat weten jullie) en ik kan ook nog lachen. Als je daar allemaal van in de put moet raken..........zal het maar niet opschrijven ;)
    Ik ben daar heel nuchter onder. We zijn er allemaal nog en we hebben het goed wat wil je nog meer?
    Ik kan het eten kopen wat ik wil eten en een drankje doen op het terras en ook nog voor mijn meiden mooie kleding kopen.........oke we kunnen geen grotere auto kopen of een splinter nieuw en ne ik kan geen 3wkn op vakantie en we gaan maar 12 dgn maar dat is allemaal toch hemels?
    Ik zie alleen het positieve en mijn schoonouders (en helaas sloppyman soms ook) ziek alleen maar wat ze niet hebben en wat ze zouden willen hebben en waar ze allemaal spijt van hebben..
    DAAR KAN IK NIET TEGEN!...........grrrrr

Zo daar ben ik weer vanaf. Bedankt voor het lezen meiden ;)
    xxx sloppy

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden...

Ik merk dat nu Sem naar school gaat ik echt veel tijd te kort heb...had verwacht juist nu wat meer rust te hebben...Maar het halen en brengen en Pim erbij kost me gewoon erg veel tijd...

Ik heb gewoon niet de rustige momenten om hier bij te lezen en op jullie te reageren en voel me daar erg schuldig over...

Ik heb hierdoor besloten om jullie te verlaten.

Meiden ik gun jullie allemaal het allerbeste!
    Bedankt voor alle steun die ik heb mogen ontvangen van jullie!

Liefs Ilse

enne een PB is altijd welkom hoor, maar me abo gaat er nu af;)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @zeepaardje: jammer dat je weggaat! Maar ik begrijp het wel hoor :D
    Ik hou je via BB ook nog in de gaten.

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Zeepaardje: Wat jammer... begrijp je keuze wel hoor, maar ga je wel missen hier..... Succes met alles en met je kids... heb jij trouwens FB??? dan voeg ik je even toe als ik dat nog niet gedaan heb;) xxx

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Chelleke, thx meis. Het gaat redelijk.

@Sloppy, grommmmmmmmmmmmmm, wat een ellende allemaal weer. pffff

@Zeepaardje, lieverd, ik begrijp je heel goed. Veel plezier met je kiddo's en we spreken elkaar zeker nog wel.

@All.. Toestraks bij de buuf op de koffie gegaan. Hebben ze bij haar uit de tuin (onze tuinen zijn een meter of 25 diep) een krat bier gestolen waar nog een fles of 8 of 10 inzat. Grapte ik voor de gein, als ze dan die grote fles bier bij mij van de veranda maar niet mee hebben genomen. En je begrijpt het al wel, die is dus ook weg. Voor de zekerheid in de garage gekeken en manlief gebeld of die hem niet ergens anders neer heeft gezet, maar nee hoor. Heb net via internet aangifte gedaan bij de politie. Ben benieuwd of we er nog iets over horen. Op de garagedaken grenzend aan onze tuinen liggen diverse lege alcoholische flessen... Het moet toch niet gekker worden hier.....!

6. Zeepaardje

thanks meiden:)

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @zeepaardje ik herken he
    t verhaal heel goed, uk merk nu ook dat ik nog minder tijd heb nu bryan naar school gaat. Brengen en halen kost enorm veel tijd en dan idd evi die er ook nog is daar bovenop mijn werk en huishouden pffff

Dus dames ik ga me helaas bij zeepaardje aansluiten, heb gewoon de tijd en energie niet meer en voel ne altijd schuldig als ik niet kan reageren. Ik probeer soms mee te pezen als het wat rustig is maar verwacht niet teveel.
    Voor degene die Facebook hebben altijd welkom xxxxxxx

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
  9. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Lieve meiden,

Gister dus de punctie gehad. Het was erg pijnlijk. Ja, ik kreeg 3 verdovingsprikken maar voelde het nog steeds. Er zijn uiteindelijk 10 follikels uit gehaald, de rest was te klein en hier kwamen ook 10 eicellen uit dus hele mooie score. Alleen het zaad van manlief blijkt waarschijnlijk niet goed genoeg om iets te bevruchten. We waren net thuis toen we werden gebeld of hij nog een keer wilde komen. Er waren te veel dode cellen waardoor de goede er niet goed door konden. Ook de tweede keer was dit het geval. Het wordt dus erg spannend of er zaterdag wel een terugplaatsing kan vinden. Ben best van slag en de dagen duren ook erg lang. Ik heb nog steeds veel pijn dus kan alleen maar een beetje op de bank zitten en piekeren en wachten. Nu is mijn zusje er even en morgen een vriendin dus moet wel ff wat afleiding hebben... Zenuwslopend dus...

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh meis wat ontzetten naar nieuws van de zwemmers van je man! Konden ze niet de tweede keer kiezen voor isci? Ik ga heel hard duimen dat die 10eicellen goed bevrucht zijn en dat je zaterdag de tp zal hebben hoor!
    En ik vond de puncti ook heel naar. Bij mij werkte de verdoving niet omdat ik er van ging overgeven....ze moesten daar weer wat voor geven wat de verdoving tegen werkte. En ze zijn 40min bezig geweest.......kan je wel voorstellen hoe leuk ik het vond...
    Dikke digi knuffffff en ik geheel hard duimen hoor!

11. Zeepaardje

12. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeepaardje en ViVi; Jammer maar wie weet tot facebook..

Slop; "Graag gedaan!" (het aanhoren/-lezen van je verhaal!! :)) T is al niet wat allemaal...

MissQ; het moet niet gekker worden!!

Sun: Meid, wat spannend! Hier brand het kaarsje voor je hoor! Laat je het weten of je een TP hebt zaterdag? De Duimen blijven gewoon voor je draaien!! Topper!

Chelleke; Wat een schat van een huisarts! Die zie je (helaas) niet vaak meer...

Hier; Lekker zn gangetje.. Nog steeds weinig slaap dankzij Mevrouw Duits.. Poept het liefst 's nachts en wil met een vieze luier natuurlijk niet meer slapen.. *zucht* En dat dan een keer of 3... Maar goed, wij zeggen maar zo: "het is een fase, het komt wel weer goed!" En zolang je dat maar blijft zeggen, ga je er vanzelf in geloven! hahahahaha

gekheid natuurlijk, maar het is wel zwaar zo zonder slaap. en ik probeer wel mijn uurtjes te maken, alleen het probleem is dat ik graag weer eens meer dan 5 uur aaneen gesloten zou willen slapen... Misschien toch maar eens af en toe een nacht op zolder gaan liggen met oordoppen in....(maar ik lig zo graag naast mijn lief...)

anticonceptie; hier heb ik gekozen voor een spiraal. Hubbie is pas 30 en ik vind dat nog te jong om er een knoop in te laten leggen. Wel weten we dat ons gezin compleet is.. Maar mocht er toch nog iets gebeuren (die kans is echt HEUL klein, nog niet een keer zonder medicijnen zwanger geworden...) dan is het wel welkom maar voor de zekerheid heb ik een mirena laten zetten. (Spiraal) bevalt goed, alleen duurde het wel een maand of 3 voordat het vloeien/spotten over was.. En nu vloei ik helemaal nooit meer!!
    Dus...

Nou ik ga maar eens vroeg op bed, wie weet gaat het deze nacht lukken! We blijven positief!
    Toedeloe

13. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hoi meiden,
    Ook ik merk dat ik bijna geen tijd heb, maar vinden jullie het goed dat ik toch af en toe nog ff in haak? Vind het jammer om na al die tijd ineens weg te gaan.

@mrt; Mirena is toch wel handig hè? Ik had hem voor de zwangerschap ook. Toen inderdaad 2 maanden bloedingen gehad en na 6 maanden werd ik ook echt niet meer ongesteld. Heb vorige week dinsdag weer eentje laten plaatsen en heb maar 2 dagen bloedverlies gehad. Heerlijk.

@sloppy; wat een ellende weer. Volgens mij ken jij het telefoonnummer van de ka bijna uit je hoofd. Heel veel sterkte.

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @bianca: ik ga ook nergens heen hoor dus vind het fijn als er toch meiden over blijven hoor :)

SM gaat vandaag naar amc toe voor de dotter/stand ingreep. Ze was erg nerveus wat natuurlijk helemaal normaal is! SV heb ik moeten ompraten om voordat ze opgehaald word door de ambulanse nog even een uirtje met haar door te brengen! Hoe bizar is dat. Ik denk als ze 20jr jonger waren geweest hadden ze al lang gescheiden geweest!

Mijn ouders komen straks megan terug brengen die heeft vanaf woensdag gelogeerd. Pfff moeten met hun ook ff een gesprekje hebben. Ze draven dat kind helemaal af. En ze hebben haar een fiets gegeven.....we hadden gezegt dat ze die voor haar verjaardag zou krijgen en dus zijn ze ons weer voor :( balen daar goed van!

Suzannah heeft hoger dus tot later!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames... wat jammer allemaal..... Ik heb ook weinig tijd merk ik, maar ik blijf!!!!! vind het hier veel te gezellig....:D:D:D En... ik kan de hulp van de ervaringsdeskundigen hier wel gebruiken...

Dikke knuffel voor iedereen enne.... vannacht voor de 2e nacht op rij heeft Mila doorgeslapen van 23:00u tot 05:00u:D:D:D ... Zooooooooo trots!!!!

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Lieve meiden,

Wij hebben helaas slecht nieuws gehad en geen terugplaatsing. We zijn erg verdrietig en moeten het echt even een plekje geven.
    Ik ben er de komende dagen ook niet zoveel denk ik. Even rust.
    Bedankt voor jullie steun.

Liefs S.

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Sun! Wat naar, niks uit die 11 follikels gekomen? Of nog meer slecht nieuws? Sterkte

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sun: ohhh meis wat een slecht nieuws!

19. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Sun, wat naar....
    Meis, mijn gedachten gaan naar je uit...

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje Sun ik weet even niet wat ik moet zeggen...... Een hele dikke knuffel.

Deel Deze Pagina