@sloppy zo eet ze al weken, haar ontlasting is ook behoorlijk dik maarja ze poept veel en lijkt er geen last van te hebben geef haar daarom wel wat meer vocht zoals water en diksap maar niet teveel melk want mijn mening zijn dat alleen maar voedingsstoffen en ze krijgt haar nodige voedingsstoffen met eten gewoon binnen maar das mijn mening en in suzannah haar geval is dat natuurlijk heel anders he dikke knuffel meid
meiden mag ik nog terug komen ?? zal niet veel meeschrijven maar soms wil ik wel eens mijn mening geven of mijn verhaal kwijt tussen de drukte door dan he dus me niet kwalijk nemen als ik iemand vergeet of niet reageer
@vivi: tuurlijk mag je meeschrijven! Niet ook weggaan/blijven hoor Suzannah deed het er ook goed op en ik heb me nooit druk gemaakt over de hoeveelheid. Ze had zelfs dagen dat ze alleen maar melk dronk en dan rond de 900ml uit kwam en dat was zlefs 2wkn terug nog. Ik ben er nu mee bezig omdat het wel heel weinig word en ze de melk nog zo hard nodig hebben. Ze heeft vanmorgen wel in 3 etapes haar melk 220/7 opgedronken maar daarna wel weer heel onrustig en schreeuwen.... Hopelijk helpt de pepti en dan zou dat wel eens toch de oplossing kunnen zijn........maar ik weet het echt niet meer. Sommige dagen denk ik: het gaat goed! En andere dagen is het weer helemaal mis. Sorry maar ik ben er echt klaar mee! maar goed nog 11dgn. Nog ff wat anders..... Wat zouden jullie doen. Sloppyman gaat volgende week naar de F1 in Barcelona. Hij gaat daar 5dgn naar toe. Helemaal geweldig voor hem want hij heeft hier heel lang voor moeten sparen. Hij mag zlefs door de pittstraat lopen Nu gaat hij met de man van mijn beste vriendin en hun zoontjes zijn de beste vriendjes van Megan. Zouden jullie met de hele bende naar je vriendin gaan? Met al het krijzen en gillen van jullie jongste? het is mijn beste vriendin en ze begrijpt me echt maar ik zie er zo tegen op dat ik het nog niet eens met haar heb durfen bespreken..........JA ik ben een muts ik weet het. Maar alles met Suzannah maakt me dat ik het liefste thuis ben zonder mensen om me heen. Iedereen deeld zijn mening en verteld me wat ik allemaal kan proberen terwijl we alles aan het proberen zijn en het er wel eens niet over willen hebben en genieten van de momenten dat ze neit gilt krijst en huild... Wat zouden jullie doen?
Even snel een kort berichtje van mij.. De meting gisteren gehad. Er is er 1 van 21 mm en de rest (een stuk of 7) zit onder de 17. Dus nog even doorspuiten tot vanavond en morgen de Pregnyl zetten. Dinsdag om 9 uur de punctie en als alles goed gaan vrijdag de terug plaatsing!
@ MissQ: Wauw... dan gaan we weer heeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor je..... super zeg!!!! @ Vivi: Tuurlijk mag je terug komen, maar nu wel blijven he, anders kom ik je hoogst persoonlijk ophalen @ Sloppy: Moeilijke keuze denk ik... Volg je gevoel... je kunt desnoods toch gewoon lekker op visite gaan naar je vriendin en daarna gewoon weer lekker naar huis wanneer jij dat wilt.... Je zegt dat ze je begrijpt dus dan zal dat echt geen probleem zijn toch??? @ all: Een vraagje. Mila slaapt de nachten al door van 0:00u tot 08:00u en ik moet haar iedere ochtend wakker maken.... Zou ik haar de laatste fles bijvoorbeeld ipv 23:30u al om 22:30u-23:00u mogen geven zodat ze eerder gaat slapen, of is ze daar nog te jong voor??? dan zou ze dus 9 uur aan een stuk doorslapen als ze dat doet tenminste hahaha
@missQ: Ohhhh wat spannend Laten jullie er een of twee terugplaatsen? Dahct dat je al gezegt had dat jullie er weer twee wilde doen om de kans op een tweeling te vergroten maar weet het niet zeker meer. Net de eerste fles pepti gegeven en het ging heel goed Van de 220/7 liet ze maar 70ml staan en het ging redelijk makkelijk terwijl dat spul echt heel vies is.....hahaha @chelleke: ga mijn vriendin wel bellen en bespreek het wel met haar. Kan gewoon heen gaan met al mijn spullen en als ik het toch niet zie zitten rij ik wel weer naar huis......
Ik zie trouwens dat we een nieuw topic moeten openen........ We gaan nu hier heen: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/355717-pink-ladies-deel-3-a.html#post12673043