Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Tip voor het lijstje!
    Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen!

NOD lijst:

31-05-2011; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, IVF
    01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG
    05-06-2011: Miranda, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    23-12-2011; Wolfje22, 2de kindje,, 6juni termijnecho, 29 juni vk controle
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, termijnecho 10juni, vk 17 juni

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ben benieuwd hoe het met Sunshine is, haar NOD komt ook in zicht.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Kom net lekker uit de douche en kan de hele wereld aan .... Nog maar 1 dagje en dan kan ik testen, dus dat houden we nog wel uit.

We gaan opzoek naar een nieuw bed voor onze kleine man. We willen een soort halfhoogslaper in jungle stijl. Straks alvast een nieuw matras kopen, wordt vast mooi!

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen dames!!

@assje goed omte horen dat je fijne vakantie gehad hebt, en klagen mag hoor meid kan me voorstellen dat je je zp na zoveel kwaaltjes moe bent
    @sloppy hele dikke digi knuffel voor jou meid!!
    @chelleke de verjaardag van luca was heel leuk!!! en de TOPPERS gewoon SUUUPPPPPEEEEEERRRRRRRRRRR echt wat een spektakel zetten die neer hoor
    moet wel zeggen dat ik nu brak ben, waren pas om 3 uur vannach thuis en manlief moest om kwart over 8 weer weg pffffff dat word lange dag

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Sloppy & Assje: Ik snap jullie heel goed hoor en ik bedoelde het ook echt helemaal niet negatief, sorry als jullie hetzo hebben opgevat...
    @Vivi: whaha super man, heb je foto's kunnen maken? dan kom ik snel weer kijken hahaha. doe maar lekker rustig aan vandaag ( Bryan naar opa;)??) of schoonma;)??.( dat laatste was een grapje) geniet van het fijne weekend

@all: ik ga weer aan de scriptie, en over 1 uurtje mag ik gaan werken, tis zelfs zo erg dat ik nog niet eens meer vloeiend kan typen, mijn handen doen zoooooooooo'n pijn...

Nog ffkes dinsdagavond MOET hij af zijn.

fijn weekend allemaal.

liefs Chelleke

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @Chelleke Ik had je reactie ook helemaal niet negatief opgevat hoor! Voel me wel wat bezwaard het zo te zeggen, want ik weet inmiddels beter dan ooit dat er veel vrouwen zijn die dolgraag in mijn schoenen zouden staan :) Aan de andere kant, er zijn altijd mensen die het beter of slechter hebben dan jezelf, dus ik ga ook niet zeggen dat ik het allemaal geweldig vind terwijl ik baal.

Ik had gewoon niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn, zo'n aanslag op je gezondheid. Op vakantie wilde ik graag een mooie wandeling maken, maar na nog geen kilometer moesten we echt terug, omdat ik toen al 3x moest gaan zitten i.v.m. hevige bandenpijn. Daar krijg ik nu al last van als ik rustig door de stad slenter! Ook zijn afgelopen week mijn benen pijnlijk geworden, elke middag staan de randen van mijn sokken in mijn dikke enkels en als ik dan in bed lig voelen mijn benen zwaar en pijnlijk. Dan moet ik kiezen: benen omhoog en bekkenpijn, of kussen tussen de knieën en beenpijn? :(

Iemand die niet zwanger kan worden en dat heel erg graag wil zou natuurlijk beide pijnen tegelijk willen doorstaan, dat snap ik goed, maar ik raak er toch wel door gefrustreerd soms! Maar als ik dan weer Sloppy's verhalen lees zie ik dat het nog veel erger kan (althans ik vond de misselijkheid erger dan de pijn, misselijk zijn vind ik echt verschrikkelijk) en ben ik weer blij dat ik dat niet heb!

Zo probeer ik het dan ook te benaderen! Hoewel ik ook eerlijk moet zijn dat ik ook erg op zie tegen de eerste tijd met een baby. Veel stress, extreme vermoeidheid (ik ben er zo eentje die echt een wrak is als ik niet 8 uur slaap). Ik ben zo blij dat ik besloten heb te stoppen met werken eerst!

Ik zie er heel erg tegenop!!

Mijn laatste gesprek bij de verloskundige vroeg ze ineens nog even, toen ik mijn jas alweer aan had, of ik thuis of in het ziekenhuis wilde bevallen. Ik vond dat raar, want ten eerste is dat wat mij betreft geen onderwerp om op de valreep aan te snijden en ten tweede weet ze hoe zwaar ik ben. Ik heb begrepen dat je boven een bepaald BMI niet eens meer thuis mag bevallen? Ik moet namelijk wel nog extra groeiecho's laten maken i.v.m. mijn BMI, dus ging ik er vanuit dat ik al onder extra controle sta? :(

Ik probeer er verder niet meer aan te denken een tijdje. Ik weet dat de kans op een bevalling bij (een goed verlopen) zwangerschap 100% is ;) Dus het komt hoe dan ook aan de orde. Ik kan mezelf elke dag wel in een paniekaanval jagen als ik er aan ga denken. Dus ik probeer het nu een paar weken gewoon links te laten liggen :)

Zo dat was even een ego bericht :) Ik ga eens proberen jullie belevenissen terug te lezen. Zal er maar een pot thee bij gaan zetten!

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda, dank je wel:) ja idd 10 wk, super:D

missq;wow nog 1 nachtje tot testen, duim duim duim!

chelleke; duim voor je dat je op tijd scriptie af hebt!

assje; ik heb een bmi van 34 (dacht ik) ik moet extra suiker prikken, en eind van de zwangerschap krijg ik steunkousen aangemeten... :( vanaf bmi van 40 mag je niet meer thuis bevallen, ik mag nog wel thuis bevallen alleen wel beneden, de vk even vragen of je het protocol in mag zien wat betreft overgewicht, dan weet je wat meer meid;)

rest dikke knuffel

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Hoe gaat het hier? Nog bijzonderheden? Ik heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, iemand een samenvatting voor mij?:p

Ik zie wel dat je morgen mag testen MIssQ, spannend zeg, ik hoop zo voor julllie dat er nu iets positiefs mag gebeuren?

Wij zijn weer terug in het land helaas. Brrr, wat is het hier koud haha. We hebben het heerlijk gehad met super mooi weer en die twee weken gingen veel te snel voorbij. Maar goed, thuis is ook wel weer lekker.

Op vakantie hebben we even helemaal afstand genomen van het hele MMM gebeuren en hebben dus ook niet verplicht geklust. Deze maand kunnen we dus overslaan of ik moet een heeeeeeeeeel laat ei gehad hebben. Maandag gaan we weer naar de gyn en ik ben benieuwd wat die nu gaat zeggen na de HSG-test.

Fijn weekend allemaal, ga hier zo verjaardag van manlief vieren, die was op vakantie jarig.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sunshine; welkom terug:) fijn dat je het leuk hebt gehad, nog gefeliciteerd met manlief... en s6 maandag bij de gyn!

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Assje: Zwanger zijn is inderdaad een aanslag op je lichaam en dat valt zeker niet mee. Misschien zijn steunkousen een idee, want volgens mij hou je vocht vast (denk ik). Met steunkousen kun je misschien ook wat meer wandelen, het geeft ook een hoop stevigheid aan de benen.
    Leuk staat het in ieder geval niet.
    Ja de bevalling, daar praat je niet op de valreep nog over, ga eens voor jezelf bedenken wat je wilt. En een bevalling is ook eng en zelfs helaas pijnlijk, maar het is ook zo mooi. Gelukkig maak je tijdens de bevalling een soort hormoon aan waardoor je het allemaal wat beter aan kunt.
    Maak je zelf niet gek. Sterkte!

@Sunshine: Welkom terug, lekker nog even na genieten van de vakantie. En fijn dat je alles omtrent de MMM even heb los kunnen laten. Gefeliciteerd met je man en maak er een leuke avond van.
    Verder zijn hier niet echt bijzondere dingen gebeurt.

@Bob: Heb jullie een leuk bed gevonden? Het idee klinkt heel gaaf. Dat zal de kleine man wel leuk vinden. En super dat je je vandaag zo goed voelt

@Chelleke: Succes met de laatste scriptie lootjes!

11. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Vivi: Gaaf dat je bij de toppers bent geweest, zijn toch hele aparte idiote figuren waar je lekker om kunt lachen.
    Heb je je mobiele telefoon nog verkocht een die ene gast met die gekke naam?

12. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Tip voor het lijstje!
    Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen!

NOD lijst:

31-05-2011; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, IVF
    01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG
    05-06-2011: Miranda, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    23-12-2011; Wolfje22, 2de kindje,, 6juni termijnecho, 29 juni vk controle
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, termijnecho 10juni, vk 17 juni

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Miranda, al 4 dagen gestopt zie ik, wat goed :)!

MissQ, spannend morgen...!! Duimen draaien hier!

Wolffje, vervelend dat je zulke kwaaltjes hebt, hoop dat het met 13 weken minder wordt! En al weer 10 weken zwanger, wat heerlijk!

Assje, gelukkig voor jou, het laatste trimester is aangebroken en dan straks je kleine frummel in de armen!

Slop, hoe is het met jou? Ook geen voorbeeldige zwangerschap lees ik...

@all knuffel van mij

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx voor jullie duimen! Doet me goed. Zijn geslaagd voor het bed voor de kleine man! We kunnen hem dinsdag ophalen :) Dit is hem geworden: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.promofolder.nl/data/n_leenba/active/n_leenba015n0000022.jpg

Ik heb me net bij mijn ouders toch ineens het zuur gekregen. Ben nu nog steeds bezig om het weg te slikken. Ik vergeet zo nu en dan ook woorden die ik wil zeggen, vreemd! Morgen testen, spannend. Ga vanavond maar niet te veel drinken, dan is het morgen wat geconsentreerder.

Zo lekker met mijn mannen uit eten bij de Griek, heb er zin in!

Sun, welkom terug. Hoe was je vakantie?! Jij morgen NOD, toch? Hoe gaat het?

Sorrie dat ik op de rest niet kan reageren, maar moet de kleine omkleden, manlief is zo terug met de honden uit laten.

-x-

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi allemaal!!

@MissQ: Jippie morgen al testen wel ontzettend spannend hoor!! Mijn duimen draaien nog steeds voor je.
    En wat ontzettend gaaf bed voor je zoontje!!

@Miranda: Wat goed dat je al vier dagen gestopt ben!! Ik had nooit moeite met stoppen met roken, maar wel pas als ik een positieve test had. Dus dit is extra knap.
    Ik blijf nu trouwens wel gestopt, anders lukt het me nooit meer om te stoppen:D

@Sloppy: Jeetje wat vervelend dat je, je nog steeds zo rot voelt:(

@Assje: Voor jouw ook.

Het is zo jammer dat hier meiden zitten die zich zo rot voelen, want een zwangerschap is een zo mooi iets en doordat jullie je zo rot voelen kun je er minder van genieten.
    Dikke knuffel van hier.

@Chelleke: Wauw super dat je scriptie bijna af is!! En ik snap dat je het zwaar heb, het is ook gewoon niet eerlijk de 1 is in een poep en scheet zwanger en de ander moet zo lang wachten. Ook voor jouw een dikke knuffel.

@Wolfje Wauw 10 weken alweer, de tijd vliegt echt!

@Meyke: En hoe gaat het met je kleine meisje?

@Sunshine: Wat fijn dat de vakantie geslaagt was, heel veel succes maandag!

@Hier: Gaat allemaal zijn gangetje, morgen is mijn uitgerekende datum. Wel gek hoor Lucas is al ruim een maand oud.
    We hebben het nu heel rustig, de twee oudste zijn logeren bij opa en oma en komen morgenavond pas terug.

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hoi Lieve meiden.
    @ Assje: gelukkig dat je t neit verkeerd opvatte, voelde me er enorm rot onder want boedelde het niet verkeerd.

@ Sandra: ja soms is dat iid vrusterend maar hety zal zo moeten zijn, hopelijk komt mijn tijd nog...

Door alle stress rondom de scriptie en de hele MMM ben ik de laatste tijd behoorlijk chagereinig...en dood op....
    trouwens al een hele poos vanaond enorme last van steken in mijn rechter lies en het lijkt wel mijn eierstok??? heel raar, leuk is anders.

@all: zit nog op mijn werk, ben echt dood en dood moe. collega zou mijn dienst tussen 20u en 22u overnemen zegt ze net vlak voor 20u ineens dat het niet kan, ze moet weg..... grrrrrrr.

Liefs Chelleke

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoera het is zondag!!

Missq: hoe is je test gegaan?

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Goedemorgen, ik hoop zo dat je goed nieuws hebt.
    Het bed ziet er heel gaaf uit, echt heel stoer voor een jongens kamer. Leuke avond gehad bij de griek?

@Goedemorgen sloppy, ben jij eigenlijk met het kamertje begonnen?
    Is de soep goed gevallen?

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zou het dan echt?!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Soep was prima :D
    En wij hebben geen extra kamer dus we zijn nog niet met het kamertje begonnen :)
    We hebben wel een meegroeibed voor Megan gekocht en die komt volgende maand en dan is Megan haar bed voor de baby.
    Verder hebben we een commode in de slaapkamer met een wiegje.
    Die gaan we opzetten zodra de timmerman geweest is voor de laatste stukken plint te plaatsen. Waren we vergeten na de verbouwing :)

Deel Deze Pagina