jeeeeeeeeeeee alles was heel goed we krijgen een kerngezonde baby!!! zou jullie graag vertellen wat het word maar een vriendin van me leest hier ook mee en we willen niet dat ze het weet, sorry meiden
hier; vanmorgen bij de ha geweest ivm aanhoudende diarree... veel drinkboullion drinken en kleine beetjes water... is het eind van de week niet over, dan weer terugkomen...en kijken wat te doen... knuffels xxx vivi fijn dat alles goed is met 20wk echo!
@Bianca: Mooie test!! En bij mij was het controlle streepje ook iets minder donker (wat ik bij die van jouw trouwens haast niet zie) en het mannetje ligt hier heerlijk in de box, dus niets om je druk over te maken. @Vivi: Joepie wat fijn dat alles goed was, ben wel benieuwd wat je krijgt. Misschien kan je het per PB vertellen @Wolfje: Beterschap, hopelijk knap je snel op
@sandra; ik loop me ook weer veel te druk te maken. Het blijft toch wel afwachten Wat een ontzettende leuke foto's van lucas zeg. Echt een moppie om te zien. @wolfje; balen dat ej nog steeds diarree hebt. Ik duim hard mee dat het snel over is. @missq; nog op je roze wolk? @all; net bij de huisarts geweest. Had gisteravond weer hypertensie. Moet dus gaan afvallen. Want heb een BMI van 31. Dus ik zei al van hoe moet dat als ik zwanger ben. Dat kon best zei hij, maar hij gaat toch maar even met de gynaecoloog overleggen. Hoor het waarschijnlijk morgen terug. Moet naar de psycholoog om mijn eetgedrag aan te pakken. Ik schrok er best van, maar geloof wel dat de hypertensie daar vandaan komt. Hij was heel direct, maar wel heel prettig. Hij zei zelf ook 22kg te zijn afgevallen in 2 jaar tijd.
@MissQ, OOOOHHHHHHH het streepje is echt veel donkerder, super gaaf. Kan je heel stiekem een beetje gaan genieten. Morgen nog ff afwachten en dan kan het beginnen hihi. Ik ben echt super blij voor je. @Vivi, gefeliciteerd dat alles goed was. Een hele opluchting. @Wolfje, wat naar zeg, die diarree. Heb je nog geen ORS gekregen? Hopelijk is het snel weer over. @Bianca, mooie test hoor. Niks om je zorgen over te maken lijkt me. Duidelijk toch? Geniet ervan. @Chelleke, hoe is het met jou? Is je scriptie al klaar? Succes nog ff. Hier weer naar de gyn geweest. Het viel eigenlijk een beetje tegen. Mijn HSG en foto waren perfect maar ze twijfelen nu toch heel erg over het zaad. Manlief krijgt een uitgebreid zaadonderzoek om te kijken of het wel goed genoeg is voor IUI en anders wordt het meteen IVF. Oh trouwens de Toppers waren helemaal geweldig. Heb ontzettend veel lol gehad hihi.
@sunshine was hare majesteit bij jullie ook aanwezig hahaha, vrijdag waren ze heel ff daar voor de opening moesten we het wilhelmus zingen @bianca afvallen tijdens zwangerschap zal niet makkelijk zijn lijkt me @sandra je krijgt pb hoor maar mondje dicht ivm meelezers
@Vivi, haha ja die waren er ook, met Maxima en Alexander. Wij moesten lang zal ze leven voor Maxima zingen. Jan Smit stond ook vanaf hun te zingen. Komisch hoor! Echt over de top allemaal.
@sunshine hahaha wij alleen het wilhelmus verder niets hahaha en idd jan smit stond ook daar op die border vond het gewoon geweldig de hele show ik hou daar wel van dat over de top gedoe volgend jaar weer hoor!!!
@MissQ: Sterkte vandaag met je urine test, maar het gaat helemaal goed komen. Je hebt al 2 mooi testen. @Vivi: Fijn dat de 20 wk echo goed was en zeker als de vorige keer niet zulk goeds nieuws hebt gekregen. @Wolfje: Nog steeds aan de diaree wat vervelend. Beterschap. @Sloppy: Wat fijn dat Sloppyman je gaat steunen. Succes met warm etens;middags en hopelijk gaat het helpen. @Sandra: Dank je wel, 30 mei is weer voorbij. @All": Hoor ik vandaag dat het het concert op het strand niet door gaat (RBC in Scheveningen) echt heel erg balen,hadden al kaarten en 2 overnachtingen. We gaan toch want het is al betaald en 27 Augustus gaan we weer.
Heb hem net gedaan, kan alleen niet zien of hij echt donkerder is... En het is nu erg donker in huis, weet niet of ik hem nu goed op de foto krijg
dan moeten we afwachten. Hcg verdubbeld elke 2dgn dus het zal niet gek zijn als hij niet veel donkerder is hoor.
Ik heb net alle drie de testen erop gekregen. Zie alleen wel dat de controlestrepen van de eerste 2 ook redelijk terug zijn gelopen qua kleur. Weet niet wat dat over de teststrepen zegt
@Bob: Testen zien er goed uit,laatste test is zeker wat donkerder dan de test van gister een eer gister. Gaat helemaal goed komen vandaag
Durf het nog niet echt te beseffen geloof ik...... Eerst maar even onze afspraak in het ziekenhuis afwachten meiden