@MissQ: Ik moet de heletijd aan je denken! Ik hoop dat het helpt en dat je kleintje nog warm in je buik zit hoor!
Super lief van je Miranda, jullie zullen straks allemaal wel eelt op jullie duimen hebben vanwege mij.......
Dank je wel voor je lieve PBtjes Wolfje. Ga jij maar lekker je bedje in meis! Het kan nog steeds alle kanten op he Miran, ik moet er misschien iets minder bij stil staan...
ga idd nu me bed opzoeken ml was film aan het kijken, was aan wachten tot die klaar is truste allemaal
Geen bloed meer verloren vannacht. Als het een miskraam is, zou ik toch veel bloed moeten verliezen en kramp/buikpijn moeten hebben?
Lijkt mij van wel. Al hoor je ook wel eens verhalen waar in de persoon haast niets heeft gevoeld. Gelukkig is het bloedverlies gestopt, dat is alvast een heel goed teken. Heb je een beetje geslapen?
@missq: ik kan me nog herinneren van mijn vmk dat ik de eerste dag giga veel bloed verloor! Het klinkt volgens mij verder toch positief hoor! Pffff wat een spanning zeg.
Lijkt mij van wel. Al hoor je ook wel eens verhalen waar in de persoon niets heeft gevoeld. Gelukkig is het bloed verlies opgehouden, dat is weer een heelgoed teken
Ik kan me van mijn 2 vmk ook herinneren dat ik erge buikpijn had en veel bloedverlies. Maar toen was ik wel verder dan nu. Toen bijna 6 wkn en ruim 8 wkn. Afwachten, afwachten en nog eens afwachten. Had erover zitten denken om een bloedtest aan te vragen. Ik bel maandag gewoon even met de verpleegkundige om het slijmverlies aan te geven. Wellicht geeft ze zelf wel iets aan. Doe zondag nog een test om te kijken hoe het met de streep is. Vandaag wordt het heerlijk weer meiden. Mijn opa en oma komen bij ons BBQ'en. Vanmorgen samen met manlief en kiddo al het huis opgeruimd en schoongemaakt. Manlief moet nu nog even bij een neef gaan werken, rond de middag naar de kapster en daarna mijn opa en oma opgehalen. Ben druk met de was bezig en ga zo met de kleine even naar de Kruidvat. Ik heb redelijk geslapen, duurde even voor ik ingedut was en heb behoorlijk liggen draaien in bed. De kleine riep om kwart over 6 al dat ie moest plassen, er even uitgeweest, manlief met hem om half 7 naar beneden gegaan en ik om 7 uur eruit. Hoe gaat het met jullie? Nog leuke plannen voor vandaag?
Probeer er toch een leuk weekend van te maken, het weer zit mee. Maandag inderdaad even bellen naar zh om te vragen hoe of wat. Hier gaat alles goed, heb net de tassen gepakt want we gaan een lang weekend weg. Tot maandag allemaal. En voor allemaal een fijn weekend
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI 01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 23-12-2011; Wolfje22, 2de kindje,, 6juni termijnecho, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, 6 juni Gyn,10 juni termijnecho, vk 17 juni 03-02-2012; MissQ, 31 jaar, 2e kindje,16 juni echo (o.a. voor check bbz) Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
@MissQ: Dat zal dan wel een goed teken zijn? @Miranda: Fijn weekend!! Wij gaan zo naar blijdorp (daar hebben we een abonnement van) met mijn ouders. En vanavond gaan we BBQ.
Poeh het lukt me niet om jullie steeds bij te houden Ben met zoveel bezig dat ik maar weinig op ZP zit. Probeer af en toe bij te lezen maar vergeef het me als ik iets mis! Sterkte MissQ Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden. Wolfje, beterschap! Hier gaat het allemaal vrij normaal, ik heb last van echt van alles en nog wat en barst daardoor regelmatig even in tranen uit, maar het is mooi weer en de baby beweegt goed. Ik probeer me te troosten met dat ik al op tweederde van de zwangerschap zit. Bruinverlies is nog altijd niet gestopt en ik reken er ook niet op dat dat nog gaat gebeuren. Inmiddels hebben we er wat meer inzicht in en het lijkt een cyclus te hebben van 3 weken beige en dan een week donkerbruin waarvan ook 2-3 dagen rozebruin en soms een drupje rood. Alsof ik een mini-menstruatie heb elke maand! Ik heb maandag controle van de gyn en ga dit aangeven. Zelf ga ik er inmiddels vanuit dat het slipje van de placenta achteraf dus niet de oorzaak is. Is het trouwens normaal dat een baby 's morgens amper beweegt, in de middag dan wakker begint te worden en 's avonds de pan uit swingt? Overdag voel ik hem amper, maar als ik in bed ga liggen trilt mijn hele buik vaak mee! Ben hier wel blij mee want dit is voor mij echt een lichtpuntje, iets om dagelijks weer om te glimlachen en even de bekkenpijn en dikke enkels te vergeten
@misq hoop zo dat het niets is meid!! mijn duimen draaien overuren @san veel plezier vandaag mijn kerel vertrekt zometeen voor 2 dagen naar antwerpen gaan ze met de mannen eruit morgenavond komen ze terug ik ben vanmorgen bij fysio geweest moet opletten dat het niet richting schaambeen en bekken gaat, dus niet teveel dezelfde bewegingen, niet tevaak trap lopen en niet tever fietsen nou dan houd werken dus echt op hoor want weet je hoevaak ik een trap op en neer loop hahahaha verder heeft hij mijn rug lekker gemasseerd en das echt een fijn gevoel een dag niet zo stijf, proberen nu zoveel mogelijk te trekken tot ver in de zwangerschap krijg zowiezo 12 behandelingen vergoed en daarna even verder kijken