Termijnecho was super! Baby lag er perfect voor! Hersentjes mooi gesloten, ogen neus en kaak al heel mooi zichtbaar! Zwaaien met de armen en benen omhoog! Zo super! Uitgerekende datum veranderd naar 25 december!
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI 01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 21-01-2012; Bianca87, 1e kindje, 6 juni Gyn,10 juni termijnecho, vk 17 juni 03-02-2012; MissQ, 31 jaar, 2e kindje,16 juni echo (o.a. voor check bbz) Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
@wolfje; wat goed zeg!! En uitgerekend op 1e kerstdag haha. Leuk hoor. @all; ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. Hij heeft toch een echo gemaakt. Het is nog klein en pril, maar zag er wel goed uit! Hij was erg positief. Hartje klopte ook al. Heb niet meegekeken, omdat we vrijdag de termijnecho heb. Moet over 3 weekjes weer terug komen.
@ bianca: wat een geruststelling zeg, geweldig. @all: Hier eerste tekenen van ongi te bekennen.zet nog niet door, maar komt eraan. op naar HSG dan maar.... en Slop, dank je wel voor de gerust stelling we weten waar we het voor doen toch!!!! Ga vanavond even kijken hoe het gesteld is met mijn aanstaande petenkindje en zijn/haar moeder hahaha.... altijd weer leuk... Dikke knuffel voor jullie allemaal. Liefs Chelleke
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI 01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn 03-02-2012; MissQ, 31 jaar, 2e kindje,16 juni echo (o.a. voor check bbz)
@Assje: Helaas hoort het er bij jou dus bij dat bruin verlies. Vervelend is het wel. Wat die cyclus betreft: mijn moeder is 5mnd gewoon ongesteld geworden toen ze zwanger was van mij........dus volgens mij kan dat best hoor. @Wolfje: Wat geweldig zeg!! @Bianca: Ook heel goed nieuws zeg! Hier zit ik nu op de luchthaven en we gaan met ongeveer 40min vliegen. Eindelijk weer naar ons meisje toe! Wat hebben we haar gemist zeg. Tot morgen
Hoi lieve meiden, helaas geen goed nieuws vanaf deze kant. De baarmoeder was al een heel end schoon en het vruchtje zat al bijna in de baarmoedermond. In augustus kunnen we verder met de volgende poging. Ik heb net heerlijk biefstuk en filet american op en bij mijn moeder net een lekker glas koude witte wijn. Laat de zomer maar komen! Even een leuk berichtje, we gaan zodadelijk kijken voor een caravan!!!! Ineens gisteren bedacht dat ons dat wel heel leuk lijkt voor de kleine man
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI 01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn
@MissQ: Wat ontzettend verdrietig zeg Heel veel sterkte en een dikke knuf van hier. @Wolfje en Bianca: Gefeliciteerd met de goede echo's. Wij zijn vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de MRI scan van Lucas. Vanmorgen eerst controle door de kinderats, ze vond Lucas een erg allert mannetje en zijn bewegingen waren ook zoals ze zijn moesten. Dus ze was erg tevreden over hem. Hij krijgt wel wat fysiotherapie voor zijn voorkeurshouding. En toen de MRI scan, ik mocht met lucas mee de buis in, lag op mijn buik voor hem zodat ik zijn hoofdje stil kon houden, als dat nodig was. Maar het is helemaal niet nodig geweest, hij lag heerlijk te slapen en dat terwijl die scan een partij herrie maakt . Na 20 minuten was de scan klaar. Terug naar de kinderafdeling, en daar werd zijn naveltje nog even aangestipt (zat een stukje wild vlees) En toen mochten we weer naar huis. Oja hij is ook nog gewogen en hij woog 4030 gram!! (hij groeit als kool) De uitslag van de scan krijgen we 15 juni, dus het blijft nog even spannend. Maar eigenlijk verwachten ze geen gekke dingen.
Ahhhhhh nee, GVD, heeft die daar boven nog niet geluisterd zeg...... Ik voel me echt rot voor je, had t je zo gegund lieverd.... Hopelijk komt jullie tijd echt heeeeeeeeeeel snel, misschien wel voor augustus al.....ik zou zeggen knal juli zwanger de maand uit ZONDER IVF... Dikke xxx
@ Sandra: Oh wat een goed nieuws en wat een stoer kereltje zeg.... Ik ga hard voor je duimen voor een goede uitslag, maar er zal wel niks mis zijn... xx
Oh nee MissQ, wat vreselijk klote zeg. Een hele dikke knuffel. Wel fijn dat je de afleiding kan zoeken in de caravan. Succes. Fijn dat de echo's bij jullie goed zijn dames!!! @Sandra, wat een super goed nieuws! Gelukkig is 15 juni niet heel ver weg meer. Hier heb ik ook genoeg afleiding. Vrijdag trouwt mijn broertje en ben ceremoniemeester dus nog genoeg te doen deze week. Straks maar ff boekjes vouwen hihi. Zo is het hopelijk snel 20 juni. Manlief moet morgen om 13.00u zaad inleveren, hihi moet ie vanuit zijn werk ff naar huis en dan naar het z'huis. Raar idee altijd maar ja, jij moet er ook maar wat voor over hebben
@misq jeetje meid wat klote!!! dikke digiknuffel @wolfje super meid goede echo @sandra wat goed dat lucas het zo goed doet meid
@missq: ohhh wat een vrezelijk nieuws! Dikke digi knufffff voor jouw, en het is echt wel heel snel augustus hoor. En drink je een rosetje voor mijn
Ben weer terug van een heerlijk weekend weg. Het was ontzettend leuk en hebben echt genoten,maar ook weer fijn om de kleine man weer te zien. @MissQ:Wat een klote nieuws! Ik heb nog aan je gedacht en had zo gehoopt om goed nieuws te lezen. In Augustus er weer met goede moed tegen aan en tot die tijd lekker eten en drinken Wat een leuk idee een caravan, hopelijk kunnen jullie iets leuk vinden. @Bianca en Wolfje: Wat fijn dat de echo's goed waren! Toch weer een hele opluchting. Wolfje ben je weer beter? @Sandra:Wat fijn dat Lucas stil lag tijdens de MRI. En hopelijk heelgoed nieuws in Juni. @Sloppy: Zo te lezen heb jullie ook een heel goed weekend gehad. Het is wel erg lekker om er even met zijn tweeen uit te zijn. @Chelleke: Balen van de naderende ongi, helaas toch de HSG.Maar hopelijk daarna op roze
vivi whahaha als die kerel een hoop geld heeft graag grapje miranda; ja gelukkig wel hoe gaat het stoppen met roken? sandra ja geweldig hoe die kleintjes met zoveel lawaai slapen kunnen he missq; vind het mega rot voor je, dikke knuffel bianca; goede echo, gelukkig! all knuffels