@Sandra: Wat een mooie foto weer van jullie mannetje! En heel fijn dat de arts je een beetje heeft kunnen gerust stellen. Het is helaas afwachten wat er gaat gebeuren en wat het wel of niet heeft veroorzaakt. Maar het klinkt echt allemaal heel positief!
@sandra wat is het een knap ventje zeg! Ff vraagje is het Hey licht inval bij de foto of heeft lucas zo'n geel tintje? Wel super dat de ka je gerustgesteld heeft! Hier maar weer eens begonnen met zindelijkheids training Pfff wat een werk us dat zeg hoop dat hij het snel door heeft scheelt weer een hoop haha
Goedemorgen allemaal, Het wordt een heel lekker weekend met veel zon en BBQ. @Meijke:Gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie naam. Toch nog een paar daagjes eerder dan gepland,ik hoop dat jullie het goed maken. @Wolfje: Met de foto;s ga ik binnenkort aan de slag. Bedankt voor de uitleg. @Vivi"Het is een hoop werk, maar daar na heb je geen luiers meer. @Sandra:fijn dat je gerust gesteld ben. En Lucas is een kanjer! @MissQ; Deed het spuiten pijn of viel het mee? En kun je ook last krijgen van bijwerkingen? Ik ga duimen voor de meeting. Ik ga een boodschappenlijstje maken,ik krijg vanavond 3 vriendinnen voor een BBQ
@Sandra, wat een mooie foto van jullie kanjer!!! Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. @Miranda, het spuiten valt mee. Ik heb natuurlijk al (dagelijks) gespoten tijdens mijn laatste 3 IUI's. De eerste keer is wel heel vreemd als je jezelf moet injecteren, hopelijk is het allemaal voor een goed doel. @All, ik zit hier weer met een paars spoeling in mijn haren! Had er zin in! Dalijk naar mijn schoonmoeder in Papendrecht, alvast voor de moederdag. Vanmiddag krijgen we vrienden op visite, gezellig allemaal. Dikke knuff voor jullie all
@MissQ: Je bent al aardig bedreven in het spuiten. Dat is dan weer een kleine troost en als er geen bijwerkingen zijn dan loopt het allemaal toch een stuk prettiger. Ik heb de boodschappen in huis, ga nu opruimen en het zwembad opzetten dan kan het weekend hier niet meer stuk.
@miranda wat ben jij al lekker actief zeg, ik ga nu pas beginnen moet opruimen/poetsen heb besloten alleen onder te doen hahaha, zwembadje twijfel ik nog over hahaha kan vanmiddag altijd nog he veel plezier vandaag
Hallo dames. Allemaal een heel fijn weekend gewenst. Ik ga zo weer werken, voel me echt bagger.... Slap, moe, koud, pfffff nog 2 dagen en dan heb ik vrij. Liefs Chelleke
@Vivi; Hij was inderdaad wat geel, maar hij is er een aantal keer op geprikt maar het bleef binnen de waardes, het wordt nu al minder
@sandra; wat een onwijs mooi ventje! fijn dat alles er zo positief uitziet voor jullie!!! @vivi; ga maandag dan maar zwangeren vitamines halen, slik nu alleen foliumzuur... wat betreft zindelijkheidstraining, begin daar alleen mee als je ventje er klaar voor is meid, anders heeft het weinig zin... s6 ermee! Hier is sem nu 2mnd dag en nacht van de luiers af, ideaal @miranda; veel plezier meid! @missq; paars, wat gaaf veel plezier ook gewenst! @chellke; beterschap, werkse en fijn weekend gewenst! @all; zwaai, fijn weekend hier voel ik me goed! 7wk vandaag
Hoi Lieve meiden. Ik moet even iets kwijt, moet het even delen... Omdat ik er met niemand over praat (bewust) vind ik het moeilijk om het voor me te houden hahaha.Overigens niets speciaals want ik heb al vaker deze gedachte gehad en het was voor niks, maar ik krijg meer een meer een positief gevoel over deze ronde. Ik weet dat het wellicht te vergeefs is en ik blijf mij bewust ervan dat ik ws gewoon ongi ga worden, maar ergens in mijn hoofd roept een stemmetje, zou het dan toch? net voor de IUI??? Ik ben al een paar dagen niet helemaal fit, heel moe, veel ongi krampjes wat voor mij erg vroeg is, heb dit altijd pas 1 dag voor mijn ongi, rommelende darmen, honger, maar al ik dan een klein beetje heb gegeten zit ik vol...mijn borsten blijven gezwollen met af en toe een steek erin en ik heb af en toe een weëig gevoel in mijn buik. Nogmaals ik ga er vanuit gewoon ongi te worden, maar wilde eht gewoon even met jullie delen.... pfoe, dat lucht op..... Liefs Chelleke
Lieve chelleke je hoort best vaak dat als mensen zich er bij neer gelegd hebben dat ze opeens spontaan zwanger zijn ik wil je geen.valse hoop geven maar wie weet ik duim voor je
Ik heb ook geen hoop, het is een gevoel. maar dat kan morgen weer goed anders zijn. we zullen het zien ik zal woensdag als er nog niks te bespeuren is wel een testje wagen.... en anders gaan we op naar de 1e IUI!!!! Liefs Chelleke
@chelleke: je hoort het wel vaker om je heen dat je zo net voor de IUI of IVF toch spontaan zwanger word. En wat zou het gaaf zijn als het bij jullie gebeurt. Volgens mij speelt het ook mee dat het deze ronde niet heel erg veel uitmaakt omdat je dan toch mag beginnen met de IUI en dat geeft een heel sterk gevoel van rust. Hier heerlijk naar het strand geweest Oefff wat was het warm zeg! Maar heerlijk. Wel weer grappige reacties gehad op mn huiduitslag: Hey je moet ff wat aan trekken want je bent aan het verbranden.............nee hoor die kleur had het vanmorgen al Ik word wel inmiddels langsaam gek van de jeuk en dat is niet handig als je onder het zand zit want krabben is meer scrubben en ik heb al menig plekje open gekrapt. nog 14wkn
NOD lijst: 23-04-2011; Bianca, 23 jaar, 1e kindje, ronde 8 ???????????; MissQ, 31 jaar, 2de kindje, ronde heel veel, op naar IVF 11-05-2011: Chelleke , 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na laparoscopie 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11mei HSG Zwangeren: 27-05-2011; Meijke, 33 jaar, 1e kindje, VK/gyn controle: 31 maart meisje 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 9 mei gyn, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 24-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, eerste echo 18mei, intake vk 24mei ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
@Chelleke: Spannend hoor, zou wel supergaaf zijn als het nu raak is, mijn duimen draaien voor je. @Sloppy: Vervelend van die jeuk zeg @Wolfje: Joehoe alweer 7 weken!! Ben je al misselijk We hebben vandaag Lucas voor het eerst in bad (Tummy tub) mogen doen, hij vond het heerlijk: Bekijk bijlage 149209
Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Hier ben ik super verwent, vanmorgen van mijn twee oudste mannen een gedichtje en een zelfgemaakte ketting. Toen kwam ik bij Lucas en toen lag er een hartje met allemaal snoepjes erin in zijn bedje, zo lief van de zusters. Er lag ook een doosje met een pandora bedeltje, nu heb ik drie mannetjes aan mijn pandora armband. En van al mijn mannen samen heb ik een draagdoek gehad, echt heel lief. Verder gaat Lucas steeds beter zelf eten, hij moet 48 uur lang geen dipjes hebben en dan mag hij van de monitor af, hij zit nu op 25 uur, dus duimen dat hij de komende 23 uur dipvrij blijft. Dan is het naar huis komen weer een stapje dichterbij!
@Chelleke Fijn toch dat je zo'n positief gevoel hebt? Misschien komt dat ook doordat je nu een vervolg in zicht hebt als het niet spontaan raak is. Kan me voorstellen dat dat toch een soort steuntje in de rug is. Een positief gevoel is in ieder geval nooit verkeerd! En wie weet... @Sandra Gelukkig dat het goed gaat met Lucas. Vind het er toch sneu uitzien zo met dat slangetje aan zijn gezicht. Dat kan nooit lekker zitten denk ik dan altijd, vooral niet voor zo'n kleintje. Ik heb geen moederdag meer gevierd sinds halverwege de basisschool, mijn moeder vond dat ook niet belangrijk. Wel eens een ontbijtje op bed maar geen cadeau's. Mijn man heeft me voor moederdag wel iets gegeven Hij vond dat ik er maar alvast aan moest wennen haha! En wij hebben de verloskundige nog op bezoek gehad vanmorgen. Ik ben ziek geweest en sindsdien had ik de kleine niet meer gevoeld. Vannacht een hele slechte nacht gehad, hele spijsvertering in de war Normaal voel ik de kleine nu elke avond, maar gisteravond alweer niet, echt helemaal niets. Daarbij had ik gisteren behoorlijk meer bruinverlies dan anders. Dus vanmorgen toch maar even gebeld, situatie uitgelegd en ze kwam even langs. Gevoeld en geluisterd, alles was in orde. Waarschijnlijk is hij zo gedraaid dat ik de bewegingen niet meer kan voelen want ze kon ze wel horen. Alsof hij de boel afbrak daarbinnen Ik voelde me wel een beetje schuldig dat ik op zondag belde, maar ze zei dat het juist goed was en dat het voor haar echt niet uitmaakt. Kon ik weer gerustgesteld van het zonnetje genieten vanmiddag. Daar ben ik ook lekker van opgeknapt weer, hopelijk trekt het nu dan echt weg, ik kwakkel de hele week al wat.
@Meijke, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter. Hopelijk blijft alles goed gaan en mogen jullie snel thuis gaan genieten. @Sandra, wat een prachtig ventje. Ik ga helpen duimen dat hij snel mee naar huis mag. @Chelleke, oh nee, wat spannend zeg. Ik hoop het zo voor je. Duim, duim, duim. Dikke knuffel. @Assje, gelukkig ben je weer gerustgesteld. Toch altijd weer een beetje naar. En ach, die verloskundigen hebben ook gewoon dienst hoor. Krijgen ze weer extra centjes als ze worden opgeroepen hihi. Mijn man heeft ook wel eens dienst in het weekend en vind het nooit erg dus voel je niet schuldig. Hier nog een weekje werken en dan lekker vakantie. We hebben nog niks geboekt maar we gaan toch lekker ergens naar toe vliegen ofzo. Eerst ff het onderzoek woensdag en dan even heerlijk ontspannen.