Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Nou Chelleke, misschien nog een heel klein beetje hoop!!! En laat het anders maar snel doorbreken, weet je tenminste ook waar je aan toe bent.
    Leuk zeg, zo'n spiegel, weten ze er vanaf?

Ik kijk ook altijd uitzendig gemist, ideaal! Vanavond kan ik het zomaar een keer zien.

Hier een kado bedacht voor de bruiloft van mijn broertje vrijdag haha. Vind het zelf wel grappig. We geven een buste om haar jurk later op te hangen maar we wilden daar geld bij doen, maar niet in een enveloppe. Nu heeft mijn broertje altijd bierviltjes gespaard en nu heb ik een paar duizend bierdopjes geregeld en dan doe ik er in 100 50 cent. Dit past precies als je de randjes omslaat. Pff, wat zullen ze een werk hebben haha:D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat heeft ze gekregen?
    Megan had een zeer ernstige vorm van reflux en had motilium maximale dosis en omerprazol om te zorgen dat het maarzuur niet zuur meer. Met 8mnd ging megan meer lopen en is het over gegaan.
    Maar dat schreeuwen gaat door merg en been omdat ze echt pijn hebben.
    Sterkte ik hoop dat ze snel de medicatie goed hebben in gesteld.

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ha ha wat een origineel kado sunshine!
    Daar zullen ze wel even werk aan hebben.
    Maar jij ook om het er allemaal op te plakken;)

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Omeprazol (Losec) inderdaad, maar ze reageerde daar niet goed op. Vreselijk verstopt ervan en daardoor alleen maar huilen en krijsen inderdaad. Ja, ze heeft ook pijn van de reflux. Het is verborgen reflux, het blijft omhoogkomen, de hele dag door en dan slikt ze het weer door. We horen haar heel vaak rochelen, piepen, slikken, verslikken... Zodra ze rechtop bij ons op de borst ligt, op haar buik, gaat het beter, maar ja...dat kunnen we ook geen half jaar volhouden... Ze denkt er nu over om haar Zantac te geven. Ze vertelde ook over Motilium maar dat schrijven ze in ons zkh niet meer voor. Eventueel wel andere meds die het transport van maag naar darmen versnellen. En ze willen misschien koemelkallergie uitsluiten, dat zou ook nog de oorzaak van de Reflux kunnen zijn, aangezien de Omeprazol geen effect had.

Dus Megan had het ook...ja het is echt zo zielig. Heeft bij haar lang geduurd ook dan. Ik lees dat het met 4 maanden vaak ook wat beter gaat, meer vast voedsel en zitten. Ik hoop het!!

Succes in de wachtkamer :)

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Miranda, ja haha, ik heb nu 5000!!! bierdopjes (mijn vader houdt nogal van verzamelen:D) en 120 x €0,50. Hoop dat wij sneller klaar zijn dan hun hihi. Het is wel een grappig gezicht.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo ik ben weer terug van de gyn :D
    Weer helemaal goed gekeurd...........alleen vond ze mijn buik aan de kleine kant voor deze termijn.
    Als ik vorige week geen echo gehad had dan zou ze er een hebben aangevraagt om te kijken of de baby wel goed groeid. Wel een beetje dubbel omdat mijn baby als een flinke word geschat tewijl mijn buikje dus aan de kleine kant is.......
    Ook hebben we een plan gemaakt voor de bevalling.
    Ik mag bellen bij de eerste tekenen van bevalling en dan houden ze me nauw in de gaten. Met 1.5 á 2cm ontsluiting nemen ze me op in het ziekenhuis.
    Mocht het heel snel gaan dan mag ik hier de verloskundige bellen om met haar vervolgens zo snel mogelijk naar het ziekenhuis in haarlem te komen. Daar beval ik dan en word ik overgeplaats naar het VU waar ik een paar dgn moet blijven.
    Waarom zo? Omdat toen het bij Megan eenmaal inzette zat ik van niks op 7cm ontsluiting binnen 1uur en van weeën om de 6min naar een weeënstorm binnen dat zelfde uur. Het is dat ik complicaties kreeg en ze pas 5,5uur later geboren is maar het had een turbo bevalling geworden. Ze zeggen dat de tweede in de regel sneller gaat.
    Omdat ik schildklier patient ben kan dit grote gevolgen hebben voor ons meisje. Ze kan hartritmestornissen hebben tot aan hartvalen aan toe........
    Dus ik zeg vandaag dat ik niet bang ben voor de bevalling maar dat ik zo bang ben om het ziekenhuis niet te halen en dan lang de A10 beval en zo toch nog mn kind kwijt raak. Dit begreep ze en vandaar dat ze ook een heel plan heeft gemaakt om te zorgen dat ik geholpen word als het gaat beginnen.
    Moet zeggen dat het wel een stukje rust geeft.......maar ook de angst wel wat los maakt.

Ik hoop maar dat ik mn hoofd koel kan blijven houden :D

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ahhhrrrrrggggggg!!!

Ik moet ff mopperen hoor!
    Onze schilder, pand heeft er een in dienst, is vandaag begonnen met onze buitenboel schilder klaar maken. Dit doen ze een keer in de 2jr.
    Maar dit jaar doen ze het dus goed en ook met het nodige schuurwerk......
    Nou zit daar het probleem! Ik was weg dus ik heb er niet op tijd wat van kunnen zeggen maar, hij had stroom van ons app. gepakt voor zijn schuurmachine. Dat is op zich niet erg als er ook een stofzuiger aan zijn schuurmachine vast zou zitten maar helaas was dat niet het geval! Dus mijn hele huis van onder tot boven is WIT!!!! ik vind het te belachelijk gebeuren. Het is zelf nog erger als toen we aan het verbouwen waren, omdat we toen alles hadden afgeplakt enz. dus ik denk dat ik morgen maar even een gordijn of zo ga ophangen of plastic was dit is bizar!

Blehhhhh

Tot overmaat van ramp..........kom ik er tijdens het dwijlen achter dat onze vloer niet goed meer licht. Ze hadden hem op een paar plaatsen te ver van de kant gelegt waardoor de plak plint er niet over heen kwam en er dus een kier ontstond. Ze hebben dit gemaakt door die planken op te schuiven zodat die plint erover heen zou komen en je het niet meer zou zien. Nou zijn die planken weer terug geschoven. Door het lopen erop natuurlijk...........maar goed de kier is dus weer terug.......blehh
    En dat bedrijf wil ik hier nooit meer terug zien, dus BOB kan je nog ff een vloertje komen leggen?

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Fijn dat alles goed is met de baby Sloppy.
    Het zal je ook wel wat rust geven nu je een geboorte plan heb gemaakt.
    Hopelijk houd de baby zich ook aan de gemaakte afspraken.
    Zie je erg tegen de bevalling op?
    De vorige bevallig was erg pittig toch?

Ik zou ook heel kwaad zijn als mijn hele huis onder de witte stof zat:$
    Misschien hebben ze het niet door gehad. Succes met schoonmaken.
    Misschien heeft Bob tijd om een vloertje te komen leggen;)

@Bob: Dikke knuffel!!!
    Hebben jullie al een caravan gevonden.

@Meijke: Lees net pas over de reflux van Nienke, wat vervelend.
    En aldoor maar huilen is ook niets. Ik hoop dat de medicijnen snel helpen

@Chelleke????

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Dat schiet al lekker op.
    Misschien een idee om iedereen in de omgeving bier te laten drinken, dan heb je een flinke hoeveelheid doppen bij elkaar.

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja, ik kan het zo stellen dat als we in Afrika onder een boom hadden gelegen dan hadden we het beide niet gehaald:$
    Maar ik hou me eraan vast dat we het wel gered hebben en dat we beide gezond zijn :D

11. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Dat klinkt inderdaad heftig, ik ben blij dat jullie er nog zijn.
    Nou hoop ik des te meer dat het deze keer een hele mooie bevalling mag zijn zonder rare toestanden.

12. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Tip voor het lijstje!
    Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen!

NOD lijst:

01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG
    08-06-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 6 na laparoscopie --> op naar IUI
    01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2
    ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo hallo.
    Ik ben er nog;)
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen. alleen bij de grote boodschap een beetje helder rood/roze, maar daarna alleen maar beige. Ik zelf denk persoonlijk dat het door de stress komt, dit omdat het al bijna 5 dagen beige en roze verlies is. Dit kan niet van een innesteling zijn.... en ongi krampen tot en met, maar mijn borsten zijn totaal niet gespannen ofzo dus zal wel niks zijn, maar ik ben nog nooit over tijd geweest, maar testen doe ik nog niet. daar wacht ik zeker nog een dag of 4 mee. voel me niet zwanger dus heb ook geen testdrang ofzo, verwacht dat ongi wel komt.

Zo ik ga snel babyboom kijken op de herhaling en dan lekker mijn bedje in, morgen dagje vrij en lekker met man lief de hord op.

@all: Sorry dat ik niet gereageerd heb op iedereen, maar ben heeeeeeel moe. beloof morgen te reageren oké?

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs Chelleke

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@chelleke: Pfffff als je dan niet zwanger bent dan moet die ongi wel optijd komen hoor!

Hier gister eerste les zwangerschapscursus gehad, combi van Yoga en informatie.
    Ik ben de enige die al een keer bevallen is en dan met mijn heftige verhaal moest ik wel een beetje voorzichtig zijn. Wel ben ik niet de enige die heel bang is voor de bevalling dus daar kan ik wel open over praten en dat is heel fijn.
    Er zijn 2vrouwen die krijgen een 2ling (2x 2 jongens) en zijn beide 32wkn. 1 vrouwtje is 27wkn zwanger van een jongen en het andere vrouwtje is 21wkn en krijgt deze week te horen wat het word. Zou lachen zijn als het ook een jongen word :D

Verder zijn we met hele spannende dingen bezig hier.
    Jullie weten dat mijn broer in Amerika woond, en ik ben er natuurlijk al heel vaak geweest...
    Nu is de wet van immigartie zo dat als je een familielid daar hebt wonen je heel gemakkelijk een verblijfsvergunning kan krijgen.
    Die gaan we straks na ons huwelijk aanvragen :D En dan ook echt met de intentie om ook naar Amerika te gaan, met de meiden natuurlijk.
    Mijn ouders zullen dan ook wel mee gaan en dan is het alleen nog aan mijn zus wat zij zal doen.
    Ik vind het zo leuk en spannend tegelijk! Ik ging er altijd vanuit dat het een onmogelijke zaak zou zijn om daar naar toe te kunnen, en nu het kan wil ik eigenlijk volgende week al vertrekken :)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik had gister in de wachtkamer nog een heel verhaal geschreven maar toen moets ik naar binnen, dus niet gepost.....
    Dus nu nog een keer:
    Bij Megan hebben we tot 4mnd lopen modderen met een krijzend kind.
    Megan is met 4wkn geopereerd aan een verdikte spier tussen de maag en darmen en ze dachten dat het een complicatie van de operatie was en dat het zelf over moest gaan.
    Wij zijn nog 2keer naar een kinderarts geweest en die wilde niks doen. Toe hebben we een verwijzing gevraag naar een ander ziekenhuis en daar hebben ze de nodige onderzoeken gedaan..........conclusie: Hele ernstige form van reflux. Toen was ze al bijna 5mnd en kreeg ze pas de medicijnen.
    Megan had in het begin last met haar ontlasting door de motilium maar na een paar dgn ging dat beter.

Raar dat jullie geen motilium krijgen, dit is vaak het eerste wat voorgeschreven word.

16. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat fijn dat je daar je verhaal kon doen over de vorige bevalling.
    Maar ik denk dat de andere er ook best een beetje tegenop zien, het is voor hun de eerste keer.
    Spannend hoor emigreren.
    En ook heel prettig dat de rest van de familie mee gaat.
    Waar willen jullie naar toe?

@Chelleke:Laat die ongi dan maar komen, dat wachten er op is ookniks.
    Fijne dag met je man.

17. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Vandaag precies 30 weken, 3/4 zit er al weer op.
    Hoe staat het met de naam?

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Miranda: De naam is helemaal rond :D We wisten het al heel snel.
    We zouden dan naar Huntington Beach gaan in Californië, daar woont mijn broer ook.
    En ja 30wkn! Nog maar 1/4 te gaan :D
    Ik blijf toch wel een beetje hopen dat ze me met 38wkn inleiden hoor......dan ben ik heerlijk veilig in het ziekenhuis.
    Al is het echt wel een fijn idee dat ik bij de eerste tekenen naar het ziekenhuis mag komen en dat ik dan in de gaten gehouden word en bij twijvel mag blijven.

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gisteren MvM afgebeld. Toen was het toch allemaal wel ineens heel definitief, heb een potje moeten janken toen ik haar had opgehangen. Zit vandaag niet zo lekker in mijn vel. Heb me ziekgemeld op het werk en ben nadat ik de kleine op school heb gebracht terug mijn bed ingegaan. Ben er net een kwartiertje uit en het gaat iets beter. Het zonnetje schijnt en ik denk dat ik zo eens even in mijn kasje wat onkruid ga plukken.

Tuurlijk wil ik een vloertje komen leggen bij je Slopp! Zeg maar wanneer ;) Kom ik bij jou Bob de Bouwer spelen, nice :)

Caravan: JAAAAA! We zijn maandag gaan kijken en hebben hem dinsdag al opgehaald. Ik moest de caravan eerst tenaamstellen, kregen maandagavond gewoon de papieren mee. Hoezo vertrouwen! Moest ik natuurlijk ook bij je bank geld pinnen. Jeetje wat een hoop zeg. Gelukkig bleef de bankbediende erbij staan en mocht ik in zijn kantoortje mijn briefjes van 50 na tellen. Hij staat nu gestald op de zaak waar manlief werkt, ideaal, is maar 5 minuten hiervandaan. Manlief gaat zijn baas vragen of hij hem in de loods mag stallen. Dat zou echt super zijn!

Ik heb hier trouwens ook nog erg veel bierdopjes, mocht je er nog te kort komen.......

Zo maar eens een boterhammetje gaan maken en dan in mijn kasje aan de gang.

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat een gave sleurhut Bob!!
    Wanneer gaan jullie er mee weg, dit weekend?

Logisch dat je een paar traantjes moet laten als je MvM moet afbellen.
    Knuffel!

Deel Deze Pagina