Goedemorgen meiden, @Sloppy: Is het nog laat geworden met Sloppyman? Klinkt goed auto van de zaak, dan maar een uurtje extra door werken. Lees trouwens af en toe je blogs, heel grappig dat filmpje van de boodschappen uitpakken. @Chelleke: Ik had zo gehoopt dat HSG niet nodig zou zijn:x Leuk een picknick tafel, is het voor in de tuin. @Wolfje: Fijn dat de diaree over is en nu lekker genieten en op naar de 12 weken. Ik heb de kleine man net weg gebracht naar het KDV, en dat terwijl ik vrij ben. Het voelt heel raar,maar had een dringend de behoefte aan een dagje voor mijzelf. Ga maar even wat poetsen enz.
Sloppy, spannende tijd voor jullie. Ik hoop dat ie die promotie krijgt! Wolfje, fijn dat het weer wat beter met je gaat! Chelleke, soms is duidelijkheid ook wel heel fijn. Knuff en veel plezier met je picknicktafel! Miranda, hier ook vanaf half 9 tot net alle verdiepingen gedaan. Voelt wel lekker nu het allemaal weer opgeruimd en schoon is. Zo nog een wasje ophangen, zelf douchen en dan de kleine man van school halen. Jullie nog plannen voor het weekend?
Het voelt wel heel lekker als alles weer schoon is. Ik ben nog steeds met de beneden verdieping bezig. Wij gaan eerste pinksterdag uit eten , met zijn drieen. En 2de pinksterdag krijg ik vrienden te gourmetten. En zaterdag gaan we naar de dierentuin, Burgers Zoo met de kleine man. En dan is het weer uit met de pret, want dinsdag moet er weer gewerkt worden
Ik zit net even te bedenken dat het eigenlijk behoorlijk klote is dat je geen cryo's meer hebt. Dat betekent opnieuw een punctie, heb het toevallig gezien bij babyboom. RESPECT hoor.
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 08-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 7 na laparoscopie op naar IUI of IVF ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
@chelleke:x knuffel @miranda; geniet even lekker van de dag voor jezelf @missq; ook hier fijn gevoel als alles schoon is, kan mezelf er de laatste tijd alleen slecht toe zetten @all; heb vanmorgne wel me klerenkasten opgeruimd, resultaat; 6vuilniszakker kleren die weg kunnen... nu is de kleren kast voor de baby ook al vrij Ga maandag de commode leeghalen en schoonmaken pinksteren; zondag lekker dagje met ons 3tjes en 's avonds thuis lekker mini wokken maandag met me ouders dagje uit oh en sinds vandaag moet ik me knoop van me broek los doen.... anders zit die te strak
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG 01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 08-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 7 na laparoscopie op naar IUI of IVF ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
Kom even langs stormen, weinig tijd vandaag dus een ego berichtje. Wij hebben dinsdag een 4D echo gehad in de hoop de wat teleurstellende 20-weken echo in te halen. Dat is zeker gelukt! Heel apart om te zien, ik hoefde nu niet te zoeken naar lichaamsdelen want je ziet ze gewoon zoals ze zijn. Deze mevrouw doet ook medische echo's dus ze kon alles laten zien (hartje, maag, rug) en nog eens meten. Vorige maand zei de vk dat mijn kindje waarschijnlijk tot 2 weken voorliep, maar hij bleek na het meten precies gemiddeld te zijn, helemaal volgens het boekje. Ik heb gewoon een korte romp en daarom zit hij al zo hoog. Helemaal gerust dus en weer een ervaring rijker Ik heb 2 foto's in mijn album geplaatst, als iemand interesse daarin heeft.
@Wolfjeus het buikje begint te komen Ga je de kast nu weer vullen met kleding? Voor je zelf of voor de baby. Klinkt goed jouw pinkster weekend.
Assje eerst even vriendjes worden dan kan ik kijken bij je foto's. Op een 3D echo kun je alles heel goed zien. Hoe gaat het er verder mee?
miranda; nee heb alles anders ingedeeld dus houd een kast over, die meer dan genoeg gevuld is Lege kast kan ik straks vullen met beddengoed en slaapzakken voor de baby Ja buikje begint te komen en volgens mij hebben de buren ook al iets door zitten telkens bedenkelijk te kijken van zullen we het vragen of niet Maandag gaan we het lekker vertellen al weet de meeste familie en vrienden het al wel
Lekker om wat extra kast ruimte te hebben. Heerlijk zeg die bedenkelijke gezichten van de buren, maar ze durven er niet naar te vragen. Ik denk dat heel veel mensen aan mij willen vragen of ik zwanger (omdat ik gestopt ben met roken)ben maar ze dat niet durven.
miranda; ja ach na maandag zal ik ze een handje helpen haha vind het wel knap dat je gestopt bent met roken vanavond komen vrienden langs, dus wordt een bank hang avondje zo meteen lekker eten koken, dan zwemmen en op naar de koffie
Ik ben eigenlijk ook best wel trots op mij zelf Lekker zwemmen, dat doen wij hier ook regelmatig, gewoon voor ontspanning. Fijne avond alvast. En ben benieuwd hoe jou buren na maandag reageren.
miranda; mag je ook trots op wezen wij eten aardappels, rode bieten met ui, en een steak erbij eetse!
@eten: Sloppyman gaat Turkse Durum eten (zo'n pakje van honig ofzo) En ik........ik ga een heerlijk kommetje soep eten met een bakje meloenstukjes toe. Wel lekker hoor maar dat eet ik nu al 14dgn en ik wil wel eens wat anders. Vandaag had ik weer eens een bakje friet met een 3/4de hamburger gegeten. Helaas was mijn maag het er niet mee eens. In hongarije moest ik ook alles overwegen wat ik wel en wat ik niet zou eten...........pffff Jongens: IK HEB TREK OVERAL IN! maar kan het niet eten
sloppy klinkt allbei erg lekker balen dat je overal zin in hebt maar niks eten kan... oh ja ik heb een nieuwe verslaving, geef er zo min mogelijk aan toe, maar ohhh wat heb ik een trek in kaassoufle's!!!
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Alles moet nu weer van voren af aan gebeuren. Alle spuiten, echo's, de punctie, de bevruchting in het lab.... etc etc