Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Bah, MissQ lijkt em idd geen pretje. ik vrees eerlijk gezegd dat ik er ook niet onderuit kom, mijn gevoel zegt dat IUI geen optie is...... vrijdag krijg ik de HSG.
    xxx

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke: Is het gelukt met de picknicktafel? Ik weet dat je op ziet tegen de HSG maar ben je ook bang dat er iets naars uit komt?
    @Sloppy: Klinkt lekker soep en meloen, maar na 14 dagen wordt het toch wel wat eentonig. En af en toe een frietje moet kunnen, alleen denkt je maag daar anders over. Die is al dat vet niet meer gewent.
    @Wolfje: Rode bieten is niet mijn ding. Maar de steak klinkt er lekker.

Hier waren de wraps lekker

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda ech ik lust alles:p dus dat is makkelijk; oh nee 1 ding lust ik echt niet; erwtensoep...bleh

chelleke; s6 vrijdag meid!

missq; hoe voel je je nu ?

all; dikke knuffel

4. Zeepaardje

oja... ga toch elke avond zwemmen... vanaf dat sem 6wk is...

hier mogen ze pas met 5jr op zwemles, maar heb nu via de badjuf iemand die het particulier doet...

hij mag in sept starten!!!!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen op deze zonnige dag,

Klinkt goed Wolfje die zwemlessen voor Sem.
    Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Erwten soep is echt VIES! Lijkt net kots
    Ben ik helemaal met je eens.

7. Zeepaardje

miranda, hihi ja he:p maar voor de rest lust ik alles:)

als wij niet zoveel zouden zwemmen zou ik gewacht hebben tot hij 5jr is, maar ja wij gaan elke dag... dus heb het liever dat hij het nu op een goede manier leert, dan dat hij allerlei dingen eigen maakt die hij straks weer af moet leren;)

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

Iedere dag zwemmen dat is wel heel sportief.
    Dan heeft Sem het niet van een vreemde;)

Gister was niet erg gezellig in de dierentuin want het begon heel hard te regenen.

En hoe is het met de rest???

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    En nu schijnt de zon!
    Waren we dan toch maar vandaag gegaan

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Chelleke, balen zeg, is het dus toch de stress geweest! Alvast succes voor de HSG. Hopelijk is die gewoon goed. Ook ik heb het gevoel dat wij meteen doorgaan voor IVF. Irritant is dat, meestal is het namelijk wel goed. Nou ja, dan hopen we maar dat het snel raak is.

Hier de bruiloft van mijn broertje gehad vrijdag. Wat hebben we mazzel gehad met het weer zeg. Alleen 's avonds beetje regen, zijn we toch aan het feesten haha. Het was een geweldige dag maar ben nu helemaal gaar en ga dan ook maar niet zoveel doen met pinksteren.

Soms weet je niet wat je moet kiezen Miranda, lastig is dat he?! Was het zeker wel lekker rustig?

Elke dag zwemmen Wolfje, dat is sportief. Heb je een zwembad in je tuin ofzo?:D

11. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Jullie inderdaad geluk gehad met het weer.
    Nog gefeliciteerd, ben benieuwd wat ze van jullie kado vonden.
    Ze zijn nu vast en zeker druk met de muntjes.

Het viel mee met de drukte in de dierentuin, tja sommige mensen checken eerst buien radar;)

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    heey ladies.
    Ben ik weer.
    Gisteren hele dag gewerkt en 's avonds verjaardag van vrienden gehad. was super gezellig maar ben nu wel gaar... dadelijk werken :S.
    De picknicktafel staat idd op ja :) hij is erg leuk, al zeg ik het zelf. alle plantenbakken hangen op en staan op hun plaats. 2000kg grijze split verwerkt en de tuin begint ergens op te lijken maar we zijn er nog lang niet. ( tuin is 1000m2) .

OF ik bang ben dat er wat uit de HSG komt.... ja eigenlijk wel, dit omdat er mij in december tijdens de laparoscopie gezegd werd dat de eileiders dicht zaten maar middels de HSG toen open gemaakt zijn. maar de vraag is natuurlijk, hoe open zijn ze???? dat kon mijn fert. arts niet vertellen en daarom wil ze t zelf zien. zijn ze voldoende open dan wordt het IUI, zijn ze niet voldoende open dan wordt het IVF.... hopelijk krijgen we eerst nog wat IUI kansjes, we gingen er zowieso dan 3 ongestimuleerd doen en 3 gestimuleerd....

Maar goed, vrijdag 12.30u in ZH zijn voor HSG, daarna spuitinstructie. heb al 4x gezegd dat ik kan spuiten vanuit mijn beroep en weet hoe t moet, maar nee ik moet toch echt de instructie krijgen..... ik denk maar zo HSG zal wel eff irritant zijn, maar ach een bevalling lijkt me veel pijnlijker :)
    Ook hier kom ik wel overheen....

Dames een hele fijne 1e pinksterdag allemaal, en ik ga nu "lekker" werken.

Liefs Chelleke

13. sunshine81

@Miranda, ja haha, ze moesten er erg om lachen en hadden echt zo iets van oh nee. Hihi gister zijn ze met zijn vieren 1,5 uur bezig geweest om ze uit te zoeken en te openen.
    Buienradar, ja die hebben we net ook maar even gecheckt. Wordt morgen slecht weer dus hebben maar besloten om naar de bios te gaan. Hebben nog kaarten liggen voor de film Black Butterflies. Daarna misschien ff shoppen.

@Chelleke, werkse en spannend hoor die HSG. Ik hoop dat alles open is en jullie gewoon kunnen beginnen met IUI.

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Thanks Sunshine.
    We zullen wel zien, ik blijf positief.... uiteindelijk hoop ik toch wel een keertje zwanger te raken....

Liefs Chelleke
    ( en nu ga ik echt racen naar mijn werk;))

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    btw Sun, die die HSG bij jou erge pijn? x

16. sunshine81

Nou Chelleke, fijn is anders. Ik zag alleen veel meer tegen de uitslag op dan tegen het onderzoek zelf. Op het moment dat ze de vloeistof inspuiten kreeg ik hele erge ongi-krampen en dat deed zeer. Daarna is het ook gelijk over. Ik had wel nog heel lang last van nabloedingen waardoor ik dus niet kon klussen maar wel mijn ei had. Dat was dus een beetje jammer.

Ook wij mogen een keer zwanger raken, Chelleke, dan maar met hulp en hopelijk hoeven we niet nog veel langer te wachten. Heb altijd gezegd voor mijn 30e, toen zei ik : ik hoop dat ik voor mijn 30e zwanger ben (oktober) en nu zeg ik volgend jaar haha. Wie weet. Nu snel werken jij, succes!

17. Zeepaardje

@miranda; dat is jammer met regen in de dierentuin

@sunshine; dat klinkt als een gezellige dag!
    haha zwembad in me tuin, nee helaas. alhoewel zo'n kleine opblaasbadje haha nee met 5-10min zijn we bij het zwembad;)

@chelleke werkse vandaag! spannend vrijdag!

@all; hier de magische grens van 12wk bereikt:p:p

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Tip voor het lijstje!
    Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen!

NOD lijst:

01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG
    01-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2
    08-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 7 na laparoscopie op naar IUI of IVF
    ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Wolfje: Gefeliciteerd met de magische 12 weken grens.
    Gezellige dag gehad?

@Chelleke: Ga je ook gelijk beginnen met spuiten.. wat spannend.
    Dus deze maand hoeft niet verloren te gaan door de HSG.
    Wat hebben jullie een enorme tuin:$:$
    Daar passen wel 10 picknicktafels in.

@Sunshine: Fijne avond in de bios.

20. Zeepaardje

miranda jazeker, alleen te veel gegeten;)

Deel Deze Pagina