Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames. ik vind het hier maar stil...... waar is iedereen?
    Ik ga iig nu lekker naar bedje wat uitrusten, Het weekend weer hele dag werken.

Liefs Chelleke

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke: Wat een goed nieuws dat de HSG goed was dus geen gekke dingen. En beginnen met IUI!!!! Wat ontzettend spannend allemaal.
    Wat jammer dat je man niet mee kon, maar wel heel lief van je vriendinnen.

@Sunshine:Dag 11 moest het worden, maar toen is het er niet van gekomen en nu is mijn man al een paar dagen onverwachts weg voor het werk. Dus ik moet het hebben van dag 10. Deze maand gaat het niet lukken. Maar hopen dat dag 11 voor jou meer geluk brengt.

@Bianca:Sterkte met de misselijkheid! Het hoort er wel bij maar echt leuk is het niet.

@Sloppy: Voor jou ook sterkte! Alles klaar voor de bruiloft?
    En pas je de jurk?

Ik ben een beetje druk mijn man is weg en dan moet ik toch alles alleen doen.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @miranda: Mijn jurk begint al aardig te passen :D Gister toevallig weer aangehad. Hij is alleen te lang maar dat kan ik wel laten vermaken.

Ik duim voor je dat dag 10 jullie dag was hoor :D

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Langer maken is geen probleem, als het voor de rest maar goed zit.
    Als je weinig bent aangekomen dan moet de jurk misschien iets ingenomen worden. Je hebt nog even. Heeft Megan ook speciale kleding?

Ik denk niet dat sperma 4 dagen kan overleven, we wachten maar weer af.

Allemaal een fijne dag.

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Wat een bagger weer!!!

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Tip voor het lijstje!
    Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen!

NOD lijst:

01-06-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG
    02-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2
    08-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 7 na laparoscopie op naar IUI of IVF
    ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 8 april, pretecho 1 april Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pfff hier de laatste dagen niets anders dan moe,moe en nog eens moe vraag me af of dit een verlengde voorjaarsmoeheid is ;)
    ook moet ik laatste week smorgens en soms savonds weer overgeven
    maandag maar eens naar de ha voor mijn urine te laten controleren ben als de doods dat ik weer blaasontsteking heb en bij bryan liep dat uit naar nierbekkenontsteking das laatste waar ik nu zin in heb

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben nu zo'n 4kilo aangekomen. En mn boob's zijn ook wel redelijk gegroeid dus het gaat allemaal net.
    Het bovenlijfje is was ruim maar dat zit niet vervelend dus ik denk dat ik het zo laat. Als het heel warm is (waar ik op hoop) dan zet je toch op van de warmte en dat is wel zo prettig. Ook ga ik er vanuit dat die kleine mijn ribbenboog nog iets verder naar buiten drukt en dan zit het ook wel goed.
    En die lengt komt wel goed, das het minst erge :D

Tja 4dgn is ook wel erg lang voor die zwemmers.........maar er zijn vrouwen van minder zwanger geworden dusssssss ;)

En ja wat een vrezelijk weer! Op dit soort dgn ben ik blij dat mijn hond door een ander uitgelaten word hoor.
    Al is het wel onwijs stil in huis zo zonder hondje.

Ik heb zo les 2 van de zwangerschapscursus. Heb er zin in.

oehhh Megan word wakker :D ga snel kijken! ze heeft nog nooit zo lang geslapen.

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Vivi: Doe maar gauw even je urine laten nakijken. Want nierbekken ontsteking klinkt niet erg prettig.
    En probeer als het kan lekker aan de moeheid toe te geven. Ben je inmiddels aan het werk of ben je nog thuis?

@Sloppy: Wat fijn dat Megan zo lang heeft geslapen, wel jammer dat jij al wakker bent.
    Succes op je zwangerschap les.
    Met jouw jurk komt het wel goed

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden ben er voorlopig niet... veel familiegedoe ruzie met ml en met ma en pa...terwijl ik zo close met ze ben....voel me echt kl#te! sorry meiden

fijn weekend nog!

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ wolfje: oei dat klinkt niet goed... heel veel sterkte en succes ermee, hopelijk is alles snel weer goed.

@ all: wat een k*y dag, merk dat de HSG zijn uitwerking nog heeft. pijn aan schouders en middenrif, hele dag honger honger honger en misselijk te gelijk ( ben niet zwanger hoor:)) ben blij als het maandag is, dan weet ik tenminste wanneer de 1e IUI komt, hopelijk op woensdag en niet op donderdag, donderdag is bad timing want dan heb ik om 14:00u mijn pleidooi...... duimen jullie met me mee dat ik op woensdag mag???

Liefs Chelleke

12. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Wolfje:Ruzie? Hoe komt dat nou, je moet nu juist gelukkig zijn en een beetje rust houden. Veel sterkte en ik hoop dat jullie het weer snel bijleggen.

@Chelleke:Natuurlijk ga ik voor je duimen. Het komt natuurlijk beter uit op woensdag, maar ik denk dat de uit gangs echo het gaat bepalen.
    En vervelend van de nawerkingen, misschien een lekker warm bad.
    Lekker met de benen op de bank en een leuke film opzetten.

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    haha, ja een lekker warm bad was heerlijk, maar helaas heb ik dat niet;) ik laat t idd maar afhangen van de uitgangsecho hahaha, kan er toch niks aan veranderen:)

Liefs Chelleke

14. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Jammer van het bad, maar ook een beetje dom van mij om aan te nemen dat iedereen een bad heeft.
    Kruikje? En lekker in bed kruipen.
    En hopen dat het snel over gaat.

15. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    ahhh en warm bad, wat lijkt me dat lekker haha. Helaas heb ik die luxe ook niet. Doe het wel met met douche.

@chelleke; lekker rustig aan doen meid. Maar wat ontzettend fijn dat je toch snel met IUI mag beginnen.

@miranda; er bestaan theorieen dat zaad zelfs 7 dagen kan overleven, dus wellicht toch een klein kansje? :p

@all; gisteravond toch maar naar huis gegaan van de camping. Had gisteren een kotsvrije dag, nadat ik vrijdag de hele dag door heb gespuugd. Helaas werd alleen gisteren me eten nauwelijks verteerd, waardoor ik vanmorgen om half 6 alsnog de maaltijd van gisteravond half 8 eruit gooide. Ben weer non stop aan het spugen en hou niks binnen. Emesafene helpt helaas ook niet :s

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Wolfje, oh nee, wat naar nou! Ik hoop dat het snel weer goed komt allemaal, zodat je weer kan genieten van de z'schap! Sterkte en een dikke knuffel!

@Chelleke, ik duim ook nog steeds hoor, we houden gewoon niet meer op haha. Hopelijk zet je goede nieuws door.

@Bianca, wat balen dat je eerder weg moest. Hopelijk hebben de medicijnen even zijn tijd nodig en gaat het alsnog werken.

@All, hier een behoorlijk druk weekend. Merk aan mijn darmen dat ik toch al erg zenuwachtig ben voor wat we morgen te horen krijgen. Duimen jullie dat we toch met IUI kunnen beginnen en niet meteen IVF moeten doen? Thnx.
    Ik ga nu met de buuf naar een musical, gezellig.

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh enne...... trouwens, jullie mogen best een keer ons bad gebruiken hoor, kan je nog bubbelen ook:D

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ohhh sunshine, ben jaloers.... morgen is lucky day..... heb tot nu toe lucky week dus ik stuur wel wat good luck naar jou....

Dames heb gewoon zin om morgen naar de gyn te gaan hahaha, zooo benieuwd wanneer de 1e IUI deze week gaat plaats vinden...... ach ja wie had dat gedacht, blij om naar de gyn te gaan en niet eens zwanger ....

@ bianca: meis toch, t hoort er allemaal bij denk ik, maar leuk is idd anders. hopelijk slaan de medicijnen snel aa en kun je je eten beter binnen houden....sterkte ermee.

@ Wolfje: enne meid, de gemoederen weer wat gesust???

@ MissQ: meis trek je t allemaal nog? mocht je dit lezen een hele dikke knuffel voor jou... ik stuur ook wat good luck jouw kant op ok???

Liefs Chelleke

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Bianca: Ohh wat balen dat je zo misselijk bent! Bij mij hielpen die pillen ook niets hoor. Ik hoop dat het snel over is.

@Wolfje: Nee ohh wat naar! Sterkte meis!

@sunshine: Ik ga voor je duimen dat je eitje lekker 20mm is en je woensdag de IUI hebt........miss morgen al ;)

hier word ik een beetje gek van de goed bedoelde hulp van sloppyman!
    Als ik weer eens moet spugen, zegt nou dan moet je dus nog minder eten of nog vaker eten op een dag........pfff eet al bijna ieder uur en zlefs al eet in een 1/2 boterham dan word ik nog misselijk.
    Verder moet ik maar blijven zitten en rustig aan doen maar vervolgens ruimt hij nog niet eens het loggerbed van Megan op die hoog in de kast moet. Dat kan ik lekker zelf doen.
    hij heeft nergen mee geholpen als het gaat om de baby spullen op de juiste plekken in huis te krijgen en dit was heel veel werk omdat we alles moesten verplaatsen ivm ons kleine huis.

Dan vind ik moet je er ook niet mee bemoeien!

pfffffff mannen! Hij bedoeld het goed hoor maar soms wilde ik dat hij z'n mond hield hoor.

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @chelleke; toch apart dat je 'zin' hebt om naar de gyn te gaan. Maar ik snap het heel goed hoor haha. Zou ik namelijk ook hebben. Hartstikke leuk. Veel succes!

@sunshine; ik wil graag gebruik maken van jou bubbelbad haha. Heerlijk. Maar heb jij ook al 'zin' in morgen?

@sloppy; ahhh, het is goed bedoeld, maar kan me voorstellen dat je het beu bent haha. Mijn vriend zegt ook als ik weer in de emmer hang van ga is rechtop zitten. Niet met je hoofd bij die emmer blijven hangen, dan wordt je ook wel misselijk..... pffff. Heel lief, maar kan het dan net ff niet hebben. Verschrikkelijk dat jij het gewoon ook je hele zwangerschap door hebt. :(

Ik voel me vandaag eigenlijk heel goed :D Niet gespuugd nog. Heb ook zowaar kunnen eten. Toch maar wel ff de nachtdienst van aankomende nacht afgebeld. Ben nog zo verschrikkelijk slap en duizelig.

Deel Deze Pagina