Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @bianca als de meds niet aanslaan moet je ff contact opnemen met je ha er zijn nameljk ook nog andere
    bij bryan was ik ook mega ziek en de eerste meds die ik kreeg werkte niet en daarna heb ik andere gehad en die werkte wel scheelde een hoop

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @bianca: Fijn dat het vandaag een stukje beter gaat! en heel herkenbaar......dat van die emmer :)

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hey ladies.
    Het lachen bij de gyn was weer snel voorbij...
    Nergens een eitje te bekennen. dus waarschijnlijk is hij of al geweest, of ik heb een hele late eisprong wat zou kunnen komen door de HSG.

Potverdikkie.... eindelijk mogen we na al die tijd en 10 maanden lang keurige echo's en nu niks te zien.

Heb bloed geprikt op oestradiol en mag om 14u bellen voor de uitslag.

we keep in toutch

Liefs Chelleke

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: ohhhh balen meis!!! Ik duim voor je dat je een late eisprong hebt hoor, dan heb je nog alle kansen voor deze cyclus ;)

Ik heb weer nieuwe foto's in mn album gezet :D

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    leuke foto's Sloppy...

@ all: net gebeld naar ZH. moet woensdag weer terug om bloed te prikken (oestradiol) en dan om 14:00u weer bellen voor de uitslag en hoe en wat....... ik snap er niks meer van..
    Weten jullie wat dat betekenen kan?

Liefs Chelleke

6. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @chelleke; dat is flink balen meid. Ik hoop voor je dat je gewoon een hele late eisprong hebt. Ik weet verder niet wat het te betekenen heeft...sorry.

@vivi; thnx voor de tip ;) Voel me vandaag wel aardig, dus kijk het nog eventjes aan

7. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Leuke foto Sloppy, ik hoop zo voor je dat je binnenkort toch een keer niet zo misselijk bent. Wat vreselijk vervelend en ja, mannen....... soms stuur je ze liever even naar de maan ofzo, ookal is het goed bedoeld.

@Chelleke, oh dat is balen zeg, ik hoop dat je een laat ei hebt en je alsnog de eerste IUI krijgt deze week. Duim, duim, duim. Weer wachten tot woensdag.

@Bianca, je komt maar bubbelen hoor, en nee ik heb geen zin om naar de gyn te gaan, moeten er straks om half zeven zijn, pfff. Ik hoop dat ik nog iets naar binnen krijg.

Ik kom straks melden hoe het was.

8. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @sunshine; spannend hoor. Ik ben benieuwd.

@sloppy; mooi buikje heb je hoor. Je bent er nog zo mooi slank bij (niet zo gek als je niet normaal kan eten).

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hey dames.
    Net es eff wat gegoogeld.
    Het blijkt dat het oestradiol vóór de eisprong wordt geprikt dus ik neem aan dat mijn ei dan nog mag komen :) de ass. wist verder niet veel alleen dat ik woensdag terug moest komen om weer die oestradiol te prikken..... dus zover ik het nu begrijp late ei. Dit schijnt ( als ik internet moet geloven) vaker voor te komen bij mensen die een HSG hebben gehad. Ik ben in ieder geval weer wat gerust gesteld... mijn ei is dus nog onderweg...... hopelijk een hele goeie en dikke....

Zo en nu weer eff kijken hoe het met de aanstaande mamma van mijn aanstaande petenkindje is. ze moet nog 9 dagen en germ ze heeft t zwaar.

Liefs Chelleke

10. sunshine81

GOED NIEUWS, wij mogen in augustus (vanwege de zomerstop) starten met IUI. Eerst gaan we het proberen in de eigen cyclus. Heb al een heleboel ovulatietesten mee gekregen, toch handig hihi.
    Wij zijn echt zo blij dat we niet meteen door hoeven naar IVF.
    Nu dus wachten tot augustus, pfff, het duurt nu al lang haha. Ze zei nog: Geniet nog van je wijntje deze zomer. Wel heel positief:p

11. sunshine81

@Chelleke, ik weet wel dat ik na mijn HSG ook een heel laat ei had. Hopelijk komt ie nog!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat fijn zeg!!!

13. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke: Ik duim ook voor een hele late eisprong!
    Wel heel erg jammer, want ik had zo gehoopt dat je gelijk kon beginnen.
    Eerst maar even de bloed uitslag afwachten.

@Sunshine: Wat fijn dat jullie in Augustus met de IUI kunnen beginnen!

@Sloppy: Sterkte met de misselijkheid. En Sloppyman kan best zijn zwangere aanstaande helpen;)

@wolfje: Alles weer goed thuis, en hoe is het met de moeheid?
    Dikke knuffel

@Bianca: Jij ook sterkte met de misselijkheid. Jammer dat de medicijnen niet helpen:(
    Voel je je verder wel goed?

14. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Prachtige buik Slop!

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo dames.
    Het is denk ik zo goed als zeker dat mijn ei nog moet komen :) anders laten ze mij geen 2e keer oestradiol prikken. heb alles opgezocht hahaha.
    Oh meiden , het gaat nu echt beginnen.... wat ben ik hier aan toe zeg...

@ Sunshine: joepie!!!!!!!!!!! gaan we samen de IUI in. en weet je.... IUI is voor ons genoeg.... hopelijk zijn wij snel zwanger samen met Miranda en MissQ dan is de hele pinkladies pink!!!!

Let the summer and party begin!!!!
    Liefs Chelleke

16. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Lang leve internet Chelleke
    Ik ben erg blij voor jou en Sunshine!

17. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Ik voel me vandaag weer erg goed :D. Ik word er bijna weer onzeker van, aangezien ik namelijk de laatste weken elke ochtend standaard eerst moest spugen. Wellicht werkt de emesafene toch.

@chelleke en sunshine; spannend hoor. Fijn dat jullie beide eerst IUI mogen proberen :D

18. sunshine81

JAAAAA Chelleke, daar doe ik het voor. Toch fijn soms dat googelen! Succes morgen, ik hoop dat je deze week nog kan beginnen. Het wordt wel eens tijd dat iedereen zometeen PINK is.

@Bianca, wat fijn dat je niet meer misselijk bent zeg. Toch handig die medicijnen soms hihi. Geniet ervan.

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    hey ladies.
    Hier alles rustig, niks te melden.
    Morgenvroeg weer bloed prikken en om 14u bellen voor uitslag.
    Nu snel verder aan mijn voorbereidingen van mijn pleidooi donderdag.

1 vraagje:
    Soms ben ik behoorlijk bijgelovig......
    Willen jullie donderdag als jullie thuis zijn van 14u tot 16u een kaarsje branden..... heb dan mijn pleidooi en er komen behoorlijk wat docenten en ervaringsdeskundigen kijken begreep ik vanmiddag..... .... echt heel eng.

Liefs Chelleke

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met iedereen?

@Bianca:Ik denk dat je medicijnen helpen en daardoor minder misselijk bent. Niet over inzitten , maar lekker van genieten. Het is ook wel eens lekker om op te staan zonder te spugen.

@Chelleke: Ik ga voor jou morgen middag een kaarsje branden, want ik wil graag dat jij een super hoog cijfer krijgt.
    En ik zal vandaag ook duimen voor een goede bloed uitslag.

Ik heb gister een Super dieren boek gekocht bij de AH!!!!
    Voor mijzelf en een beetje voor de kleine man, ik vind die plaatjes echt leuk dat ik ze maar ben gaan sparen... niet verder vertellen!

Deel Deze Pagina