Helemaal vergeten te vertellen... De kleine man heeft vanavond voor het eerst achter een blokken wagentje gelopen. Hij liep de laatste weken al langs de meubels en zo, maar vandaag pakte hij die wagen en liep er zo mee weg. Morgen ochtend moet ik naar het CB voor extra controle omdat hij nog steeds niet loopt, dus dat komt mooi uit
over 5 dagen is hij 21 maanden, dus hij is erg laat. Wat ze ook zegt morgen, ik ben er erg blij mee. Hoe was baby boom, ik heb niet gekeken. De uitzending van vorige week vond ik erg aangrijpend, zeker met dat kleine mannetje die een dodelijke spierziekte heeft. Misschien van de week de herhaling kijken
Even snel berichtje van mij........ ik moet om 13.15 in het ziekenhuis zijn omdat ik hele erge harde buiken heb die niet willen afzakken. En zelfs als ze weg zakken dan hoef ik maar te bewegen en dan zijn ze weer terug. Mijn meisje voel ik wel goed, die beweegt door de harde buiken heen maar dat doet dan echt heel pijn. Ook heb ik er sinds vanmorgen lage rug pijn bij en dat was voor mij de reden om toch te bellen. Ik hou jullie op de hoogte, maar ik denk niet dat het ernstig is hoor. Maar liever zekerheid
Hoi Slop, Ik hoop dat het niets ernstig is! Maar voor de zekerheid maar even laten nakijken. Kom straks lezen hoe het geweest is. Sterkte
Slop, jeetje zeg...hmm toch schrikken. Geen weeenactiviteit al hoop ik??? Miranda, wat fijn dat je zoontje nu ineens gaat lopen !! Chelleke, ik duim voor je vanmiddag, succes! Hier gaat het hopelijk nu snel beter, gisteren gestart met medicatie. Pff, er staan 3 verschillende flessen meds voor haar, niet fijn... Maar goed, het werd steeds erger en geen medicijnen omdat papa en mama dat liever niet willen slaat nergens op. Maandagavond heeft ze non stop 2 1/2 uur gehuild, ontroostbaar echt. Vreselijk! Dus dinsdagochtend de kinderarts gebeld dat het zo niet langer kon. En ik ben voorzichtig positief. We zijn er nog niet, maar ze is veel rustiger, nu al!
Ben weer terug van CB en we zijn weer door de keuring. De kleine man mankeert lichamelijk niets, hij is gewoon laat. Maar dat wisten we al. En hij heeft daar ook nog achter een karretje gelopen, gaat helemaal goed komen.
@Meijke:Wat een ellende en wat zielig voor dat kleine poppetje en natuurlijk haar ouders. We willen allemaal liever geen medicijnen, maar soms is het gewoon nodig. Ik hoop dat het nu wat beter gaat worden, dan krijgen jullie allemaal wat rust
Ik ben gelukkog weer vrij gelaten uit het ziekenhuis! Alles was goed, baarmoeder mond was nog mooi gesloten, ctg was goed en geen blaasontsteking Ik moet dus nu algehele rust houden! Door het overgeven is mn lichaam gewoon wat verzwakt en dat veroorzaakt de harde buiken. Sloppyman gaat kijken wat hij kan regelen met zn werk en megan moet nog een dag extra naar het kdv..... Ze namen het in het ziekenhuis heel serieus en als het niet ging moest ik direct bellen.
Ha meiden. Eff kort berichtje ga zo lekker uiteten. IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bedankt voor al jullie kaarsjes... Zh is ander verhaal, ik had nog geen goed eitje, maandag weer voor echo is ie maandag nog niet goed, dan wacht ik tot volgende maand anders blijf ik 4x per week naar het ziekenhuis gaan.... vertel vanavond of morgen meer ok? Liefs Chelleke
@Miranda, fijn dat alles gewoon goed was en ja, hij is inderdaad een beetje laat met lopen maar ach, hij moet nog heel lang op zijn benen staan. Ik vind babyboom ook vaak confronterend maar dan kan ik vaak ff lekker een potje janken, lucht soms lekker op. @Meijke, sneu he, voor zo'n kleintje. En voor jullie natuurlijk ook, het is zo zielig als ze zo huilen en je kan niks voor ze doen. Hopelijk wordt het snel beter. Succes. @Sloppy, gelukkig ben je weer "vrij" gelaten en houden ze je goed onder controle. Pfff, niks doen is best lastig. Mag je wel gewoon wandelen ofzo? Een voordeel dat het volgende week mooi weer wordt, kan je lekker buiten zitten/liggen. Blijf nog maar een poosje zitten kleine!!! @Chelleke, JIPPIE gefeliciteerd, toch een opluchting dat alles achter de rug is. Nu lekker uit eten. Wat een eigenwijs ei heb je deze maand. Kan me voorstellen dat je dan denkt, volgende maand maar weer. Ik zie dat het dag 14 voor je is, dus maandag kan ook nog prima. Ik duim nog even voor je door. Hoe is het eigenlijk met je a.s. petekind?
@chelleke: gefeliciteerd!! Goed hoor! @shunshine: ik moet het per dag bekijken maar aks mn buik hard wird moet ik rusten..... We gaan het beleven.
Fijn dat je weer bent vrij gelaten Slop. Het was dus echt een waarschuwing van je lichaam. En nu rust in acht nemen, als Megan een extra dag naar KDV kan en Sloppyman wat kan regelen dan moet dat gaan goed komen met jullie.
Dank je wel dames. Ben net terug... het was heerlijk.... Zit nu echt bommevol hahahaha/ Zometeen lekker languit op bed film kijken en..... morgen alles van school na de zolder, ben er eff klaar mee.... Wij hebben nog maar 1 doel!!!!! Liefs Chelleke
Goedemorgen dames, Ik ben er al vroeg bij, heb cursus om 8.30 in Amsterdam. Maar heb heel beroerd geslapen, dus de kringen zullen straks wel zichtbaar worden onder de ogen. Heerlijk geen school meer Chelleke, je bent er lekker klaar mee. Hup die spullen naar zolder en je richten op andere dingen. Sloppy rustig aan doen vandaag! Zo ver als dat allemaal kan. Het wordt van het weekend mooi weer, dinsdag zelfs 32 graden. Fijne dag allemaal.
goedemorgen dames pfffff wou dat die kleine man is een keer deed uitslapen hij is nu gewoon al dagen om half 7 wakker dus ook hier zullen de kringen wel heel zichtbaar zijn verder sukkel ik gewoon door, veel last van harde buiken en helaas ook mijn rug is nog niet beter en to overmaat van ramp begin ik nu ook last van mijn bekken te krijgen pfffffff