@vivi: oehh klinkt ook niet zo goed! Jij ook rustig aan doen dus. Ff een uitgebereider berichtje over gisteren. Ik ben echt wel geschrokken en met mn neus op de fijten gedrukt hoor. HG is ernsteger als ik had verwacht. De baby doet het wel heel goed maaaar mijn lichaam is heel langsaam aan het uitputten. De continue gebrek aan je juiste voeding put je uit en kan zelfs de bevalling op wekken. Dit had ik dus niet verwacht en zelfs ook niet eens bij stil gestaan. Vandaar dat ik dus ook een extra groei echo kreeg gister en uit de echo bleek ook dat mijn meisje al een heel eind is ingedaald dus er wel degelijk van alles aan het gebeuren is. Hier ben ik heel erg van geschokken! Ik had dus op het moment van de ctg geen weeen, ik had ze duidelijk wel gehad! Ik ga ook heel erg mijn best doen en sloppman, die het tot gisteren ook duidelijk niet serieus nam, gaat ook heel veel van me over nemen. Hij gaat 4dgn in de week werken. Wel een geluk dat dit kan. Veder probeer ik er ook weer niet te veel bij stil te staan omdat stress ook weer niet goed is. Xxx sloppy
ow sloppy, das idd even schrikken zeg. Ik hoop echt dat de rust je goed gaat doen en jullie kleine meid tenminste nog 5 weekjes blijft zitten...... doe rustig aan. Dikke knuffel Chelleke
@sloppy jeetje das zeker schrikken geweest meid, luister nu echt heel goed naar je lichaam meid!!!! die kleine meid van jullie moet echt nog even blijven zitten een weekje of 4 a 5 zeker nog
Hallo dames, Miranda fijn dat je naar me vraagt.... Hier de laatste tijd veel meegemaakt en lees altijd nog met jullie mee maar heb niet veel energie om te schrijven. Eerst dus het bericht van ons meisje dat ze een nier afwijking heeft,2 weken later kwam mijn oudste ermee dat ze bij haar vader wil wonen en die woont 50 kilometer verderop dat deed mij wel heel veel verdriet en kreeg ook nog es ruzie met vriendlief erbij. Ze woont nu sinds 6 weken bij haar vader en komt om het weekend bij ons,tja echt een puber van 13! Het pinksterweekend is mijn vriend opgenomen in ziekenhuis met een acute longembolie en dat op zijn 31e heeft 5 dagen in ziekenhuis gelegen en gaat nu weer redelijk goed. Afgelopen maandag weer naar UMCG geweest en daar kregen we eindelijk eens een keer na een lange tijd positief nieuws haar niertje was weer aardig goed bijgetrokken en als we voor het eerst waren geweest hadden ze zich er nog niet zo veel zorgen om gemaakt Heb dinsdagochtend nog gewerkt en daarna ben ik helemaal in ziektewet gegaan hou het gewoon niet meer vol heb dan ook een megabuikmeesten denken dat ik met de laatste loodjes bezig ben haha... Verder gaat het aardig goed met me maar ben wel uitgeput er overvalt mij steeds een enorme moeheid zelfs als ik stil zit dan word alles in me lichaam zwaar en moe een heel naar gevoel en word er onrustig van maar duurt gelukkig ong 5min en dan trekt het weer weg. Nu heerlijk tot rust aan het komen en met de babykamer bezig En dames lees echt alles en vind het mooi hoe jullie elkaar proberen te steunen! Liefs Bibaatje
@Bibaatje: Zooo heftig zeg allemaal!! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel rustig om je heen word. En de babykamer maken is altijd leuk!
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 01-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20, 11 mei HSG gehad 02-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 08-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 7 na laparoscopie 1e IUI op...??? (deze week??) ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 30juni, bespreken of ze me eerder gaan inleiden ivm HG Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 29 juni vk controle ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,10 juni termijnecho, vk 17 juni, 27 juni controle gyn Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
@Bibaatje: Ik zag je onder in de balk staan dus ik dacht laat ik eens vragen hoe het met je gaat. Wat heb jij een heftige tijd achter de rug. Fijn dat het nu alles in orde is met de baby. Wel minder dat je nu zelf niet zo goed voelt. Ik hoop dat je vriend snel weer opknapt. 13 zijn is geen makkelijke leeftijd,maar ik snap dat het je verdriet doet dat je dochter weer bij haar vader wil wonen. En ook vervelend dat ze 50 km verder op woont. Dat betekend dat je voor het halen en brengen weer een eindje moet rijden. Sterkte met alles en rust goed uit nu je thuis bent.
@Sloppy: Ik wist niet ook niet dat HG zo'n aanslag op je lijf kon zijn. Maar het klinkt nu wel logisch. Als je zo weinig eet dan ga je je vanzelf wel heel slap voelen. Gelukkig neemt Sloppyman het ook serieus en heeft hij een extra vrije dag geregeld om je te helpen. Sterkte met de laatste loodjes! @Vivi: Jij ook rustig aan doen!
@miranda thanks meid, ik doe mijn best maar met een peuter van 3 jaar is dat niet altijd even makkelijk
vandaag ga ik vast wat poetsen zodat ik maandag en dinsdag bijna niets hoef te doen met dat warme weer hahaha dan zet ik morgen het badje op en doe ik niets dan relaxen heb al wat tijdschriften in huis gehaald vriendlief mag straks het terras in de schaduw klaar maken
@Viviat plan heb ik ook in mijn hoofd. ik heb gister al de boodschappen gedaan een wagen vol vlees, sla, salade en stokbrood. Zondag lekker een BBQ en de rest van de warme dagen sla en stokbrood eten. Ik ga ook het badje opzetten, zondag komen er ook 2 kinderen mee kunnen ze lekker in het badje zitten. En vandaag schoonmaken het is toch rot weer.
Kijk 2 zielen 1 gedachte alleen dat bbq staat er nog niet op maar dat komt nu hahaha. Straks eens overleggen
Hellow ladies. Idereen heeft de zelfde gedachte zeg.... ik ben ook aan de poets zodat ik morgen niks hoef te doen.... maar maandag en dinsdag moet ik werken de hele dag tot 22:00u, hoezo het is niet eerlijk hahahahaha. Ik wil ook zwanger zijn, dan kan ik mijn eigen rooster bepalen............ Zo, ik ga weer verder, dadelijk ff op de koffie bij mijn ouders.... altijd gezellig. Liefs Chelleke
@miranda das nu idd goed excuus zal hij ook niet erg vinden @chelleke das idd niet eerlijk he meid hoop dat he je snel mag toevoegen bij ons zwangere
@Sloppy, poeh, ik kan me voorstellen dat het dan wel ineens heel dichtbij komt. Hopelijk doet de rust je goed en blijft de kleine meid nog een paar weken zitten. Rustig aan!!! @Bibaatje, jeetje wat een verhaal zeg. Hoezo alles komt tegelijk?! Kan me voorstellen dat het je allemaal opbreekt. Nu lekker met de babykamer bezig zijn, geeft misschien weer wat energie en de komende dagen lekker buiten zitten/liggen. @Poetsen, hihi hier hetzelfde, morgen komen er vrienden barbecueën en ook hier moet ik helaas werken. Kan ik er 's avonds misschien nog even van genieten. @Miranda, oh nee, voel je het nu al aankomen? Dat zou een beetje heel erg jammer zijn. Hier voel ik nog niks aankomen maar ik ben wel heeeeel erg moe en af en toe doen mijn borsten op een rare manier zeer. Maar haha het moet wel een heel groot wonder zijn als ik zwanger zou mogen zijn. We zien wel. Ik hoop dat het bij jou niet doorzet maar zelf had je er ook al een hard hoofd in he?! @Chelleke, en...... zijn je schoolspullen al naar zolder? Lekker is dat he?! @Vivi, ook jij dus rustig aan doen. Best lastig als er nog een kleintje om je heen loopt te rennen en te vliegen. Succes en ik hoop dat je niet nog meer kwaaltjes krijgt.
lieve meiden, vanaf maandag ben ik weer wat meer van de partij thuis gaat het weer goed, of in ieder geval stuk beter! Alleen heb nu tot en met morgenavond 2 oppaskids en me oma is logeren tot en met maandag... dus erg druk... voel me verders goed...alleen zal blij zijn woensdag bij de vk als ik het hartje weer gehoord heb knuffels voor jullie allen
Fijn dat iedereen vandaag zijn huis heeft gepoetst! En dan morgen lekker genieten van het mooie weer. @Wolfje: Gelukkig is alles thuis weer alles redelijk in orde met de familie. Sterkte met de drukte de aankomende dagen en tot maandag. @Sunshine: Ik voel het al aankomen, eigenlijk wel logisch want ik had haast geen kans deze maand. Gelukkig is het bij jou nog rustig.
Goedemorgen dames, Als ik hier naar buiten kijk, kan ik het mij nog niet voorstellen dat het 24/25 graden gaat worden. Alles is hier nog nat. Hier helaas al weer vroeg wakker. Fijne dag allemaal