bryan ligt heerlijk te slapen geloof dat ik nog maar ff wat ga doen hier in huis. alles wat gedaan is hoeft morgen niet meer he hahahaha. Bryan gaat na de schoolvakantie 3x naar de creche ipv 2x hij ging nu 2 morgens en dat werd veranderd naar 1 morgen en 1 middag dus nu heb ik geregeld dat hij 2 morgens en 1 middag gaat dan word hij goed voorbereid op school want op woensdag gaat hij ook nog naar kdv dus uiteindelijk is hij 4 dagdelen weg denk dat dan de omschakeling naar 3volle en 1 halve dag niet zo groot is, het is gewoon een manneke wat structuur nodig heeft
Bedankt meiden! Heel lief. Ik zit nu op mijn ziekenhuis bedje aan een infusje. Als alles mee zit mag ik morgen wel weer naar huis hoor. De arts komt zo bij me kijken en dan hoor ik meer.
vivi ja goed idee... voor sem zal de overgang wel groot zijn.. nu 24/7 bij mij en in april naar school... sloppy s6 meid, hopelijk morgen lekker naar huis knuf
@wolfje das idd een van de redenen waarom bryan destijds naar het kdv is gegaan, hij was eigenlijk altijd bij ons of bij opa en oma en ik vond het wel goed dat ie ondere de kinderen kwam ook omdat hij xyy heeft dus een achterstand kan ontwikkelen. @sloppy hoop dat je morgen weer lekker naar huis mag meid
viv; ja bij mij komen er regalmatig oppaskids over de vloer, dus dat is toch anders en zelfs dat hoeft van hem niet altijd, hij zoetk dan een rustig speelplekje op hij vind het al gauw te druk!
@sloppy; wat vervelend zeg. Je zal denk best wel opknappen van wat extra vocht. Hebben ze het nog over sondevoeding gehad?
Ik heb de zaalarts nog niet gesproken, het is weer eens heel druk. Dankzij het infuus moet ik al wel weer meer plassen De sonde voeding hebben we het nog niet over gehad, dat hoor ik straks van de zaalarts. Mijn eten komt nu.......mocht gelukkig wel proberen te eten
Oh nee Sloppy, ik hoop dat je morgen weer naar huis mag! Nog iets kunnen eten om 17.00u? Sterkte. @Vivi, ja sorry, was inderdaad voor Wolfje bedoeld. Ik zat met je sandaaltjes in mijn hoofd denk ik hihi. @Wolfje, mooie foto's hoor!
Sloppy sterkte! En lekker even bijtanken van het infuus en ziekenhuis. Ik hoop zo dat ze je ergens mee kunnen helpen. @Vivi: Beetje voor bereiding treffen kan nooit geen kwaad. Het is toch heel wat voor zo'n klein mannetje om naar school te gaan. @Wolfje: Hoe is het bij jou?
Nee nog steeds niet. Ik baal er ook van. Maar het voelt nog steeds als of het ieder moment kan komen.
miranda; hopelijk ben je of zwanger of wordt je snel zwanger hoe het hier gaat... tja wel goed... voel me nu een stuk zekerder ben erg blij dat alles goed is... en 2dg voor ik op vakantie ga nog even hartje luisteren, dat stelt me gerrust, en als we terug zijn nog 2dg dan de 20wk echo Dus allemaal leuke vooruitzichten @all gaan jullie nog op vakantie; waarheen en wanneer?
Fijn dat alles goed is Wolfje. En hartje luisteren is altijd leuk zeker voor de zenuwen. Het gaat al lekker opschieten al bijna 15 weken. Ik ga de eerste 2 weken van Augustus op vakantie naar Spanje, we hebben daar een sta caravan gehuurd. Heb er nou al zin in.
miranda ; echt wel lekker waar ergens in spanje vakantie; ben vergeten te vertellen wat ik doe, hoezo blond wij dus 20juli weg tot 13aug. naar palamos, costa brava spanje met de caravan
Ha Dames. Wij gaan een weekendje weg dit jaar, pas huisje gekocht dus kunt niet alles. We gaan naar Centerparcs in peer van 9 t/m 12 september. Verder alles prima, vanavond tupperware gehad bij mij thuis. weer flink wat cadeau's verdient hahaha. Ga nu lekker slapen, tot morgen weer allemaal... Liefs Chelleke