Goedemorgen, Ben al weer wakker, na een onrustige nacht. Hoort erbij in het ziekenhuis. Gister hebben ze me verder een beetje met rust gelaten. Ik mocht wel eten maar er kwam niet veel in. Ik heb in totaal 2 witte broodjes gegeten en een beetje vanillevla. Het is er wel in gebleven. De internist is bij m'n bed geweest en mijn schildklier waarden waren hoog maar niet de oorzaak van mijn misselijkheid. Ook hebben ze m'n urine dubbel gecheckt op eiwitten en die had ik gelukkig ook niet. Vandaag komt de diëtiste en dan gaan ze een plan maken wat ze willen doen. Hopelijk mag ik vandaag naar huis en anders morgen. Ze willen eigenlijk eerst alles uitsluiten wat de misselijkheid kan veroorzaken voor ze sonde voeding gaan overwegen...... We gaan het zien vandaag.
Lekker slapen in een zh valt niet altijd mee. Het is wel heel goed dat er van alles gecontroleerd wordt. Gaat verder alles goed met de baby? Sterkte vandaag en hopelijk mag je snel weer naar huis
@sloppy; spannend meid. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen. @all; verder geen tijd om te reageren... sorry. Druk bezig met spullen pakken voor een weekendje centerparcs in belgie Vanmorgen nieuwe telefoon besteld (samsung galaxy s2) Krijg ik net sms dat hij niet op voorraad is... grrrr. Fijn weekend allemaal en lees maandag alles weer bij
@ Sloppy: Sorry, had gisterenavond niet goed terug gelezen.... pfoe wat heftig allemaal zeg, hoe is het met je?? hopelijk mag je snel weer naar huis ... @ Bianca: heerlijk centerparcs, daar ga ik in september ook heen, ga je naar Erperheide of naar Vossemeren? Ik mag dadelijk weer werken, ga eerst nog even langs bij mijn oma. Fijne dag allemaal en tot vanavond Liefs Chelleke
@chelleke heb je al geboekt voor centerparks in september?? ik kan de mystery weekend/midweek/week echt aanraden het is dan wel verrassing waar je terecht komt maar scheelt ook mega veel en centerparks is altijd leuk
Ff een update..... Ik mag nog niet naar huis. Het infuus heeft toch z'n werk niet gedaan. Er zitten nog steeds ketonen in m'n urine. Dit betekend nu dat ik 24uur aan het infuus moet en ik moet dan ketonen vrij zijn. Als dat zo is houden ze me nog 24 uur voor opzervatie en als mijn urine dan goed blijft mag ik naar huis. Zaalarts moet nog komen en de diëtiste ook nog.
Nou schiet mij maar lek hoor maar ze kunnen toch niks voor me doen en ik mag naar huis..... Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet hoor. Eerst zeggen ze blijven want je urine is niet goed en dan hebben ze besloten dat het toch niet uit maakt en kan ik weer gaan....... Pffffff
@sloppy das idd raar meid, want weet idd van mijn vorige x dat ik in het zh moest blijven tot mijn vocht voldoende aangevuld was en de ketonen weg waren kan me voorstellen dat dit nogal wat verwaring bij je zorgt
chelleke; oww cp is ook altijd lekker en leuk idd je kunt niet alles sloppy wat naar allemaal, wel fijn dat je nu naarhuis mag, sterkte bianca;veelplezier in cp! hier ;alles goed.... gewoon alweer 14wk hihi geniet nu steeds meer en meer van me zwangerschap!
@ Vivi:We hadden de vakantie idd al geboket, of ja wij.... mijn ouders is cadeautje voor onze verjaardagen en het slagen van mij... Maar in ieder geval wel bedankt voor de tip voor de komende keer. Liefs Chelleke
zo ben ik weer ff onwijs last van me onderrug en billen, hihi heb ik weer morgen ga ik met me mams op pad op zoek naar een regenton voor achter huis lekker makkelijk voor de plantjes water te geven fijne avond allen
Goedmorgen dames, Gister ochtend ongi geworden na 28 dagen. @Sloppy: Dat is vreemd wel blijven,niet blijven wat verwarrend. Fijn dat alles goed is met de baby, maar ik had gehoopt dat ze iets meer voor jou konden doen. Hoe is het nu met je? @Bianca: Je leest het niet meer, maar als nog een heel fijn weekend. @Wolfje: Is het gelukt met de regen ton? 14 weken al weer, het gaat hard.
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 26-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie Deze cyclus Starten 1e IUI 28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI 30-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 30juni, bespreken of ze me eerder gaan inleiden ivm HG Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
Ahhh Miranda balen van je ongi, hopelijk is dit echt je laatste geweest en komt de volgende pas over 10 maanden ofzo... Liefs Chelleke
miranda; jammer dat je ongi bent geworden meid! maar wel een nette cyclus! s6 weer all; zojuist een regenton gekocht dus het is gelukt Was net ook ff bij de juwelier waar ik vaak kom, en die wees naar me buik zo leuk dat mensen het nu zien
@miranda: Balen van je ongi!! @Wolfje: Leuk dat mensen het nu gaan zien..........op de een of andere manier ben je dan net een beetje meer zwanger. Hier vandaag een redelijke dag. Meer gegeten maar dus ook weer over gegeven. Sloppyman is nu voor me aan het koken, een lichte maaltijd in de hoop dat het blijft zitten. Drinken gaat redelijk, dus hopelijk kan ik zelf de uitdroging te baas worden. Moet het alleen niet warm worden.
sloppy idd en daar geniet ik nu zooo van fijn dat het drinken beter gaat en eten ook alleen het komt er weer uit via de verkeerde weg sterkte meid
@ Sloppy sterkte meid @ Wofje lijkt me idd geweldig als mensen gaan zien dat je zwanger bent... .geniet ervan @ all: pffff vermoeiende dag op het werk. 6 pubers die de tent op stelten zetten en agressief worden als ze hun zin niet krijgen. Zo lekker naar mijn bedje toe, moet morgen weer om 05:40 eruit :S Liefs Chelleke