Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

@Sloppy: Fijn dat Sloppyman voor je heeft gekookt,hopelijk hou je het ook binnen. De komende week wordt het niet heel warm dus dat valt weer een beetje mee. Nog even volhouden het eind is in zicht.
    Ik heb het wel enorm met je te doen!

@Wolfje: Mooi dat het gelukt is met de regenton, ik dacht dat je gister er al voor op pad was geweest. En ook leuk dat iedereen kan zien dat je zwanger bent, dat geeft toch weer iets extra"s.

@Chelleke: Werk ze vandaag. Moet jij ieder weekend werken?
    Ik heb namelijk het idee dat je ieder weekend moet werken, en dat lijkt mij helemaal niet leuk.

Deze maand moet wel een goed klusmaand worden,mijn is in ieder geval niet in het buitenland dus dat moet goed komen.
    Ik doe mee aan 9 maanden geen ongi!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Miranda: Dit word jullie maand hoor! Ik voel het :D

Ik heb besloten om me niet meer druk te maken over mijn gewicht. Ik was vanmorgen weer verder afgevallen en dat is echt niet gek. Ik eet veel minder als iemand die een dieet volgd en dat met een baby in mn buik. Dus kijk er niet gek meer van op als ik op start gewicht eindig.
    Ik zit nu op +1,5 en ik val gemiddeld 300gr. p/d af.
    Vanmorgen muslie met melk en dat zit al dwars maar het blijft er in.
    Door het vocht tekort en slechte drinken gaat mijn ontlastig erg moeisaam en ik had al last van aardbijen dus dat is niet zo handig.
    Ik neem ook een 1/2 kopje koffie in de hoop dat dit helpt.
    Mijn energie is ook weer beter als gister en vind ik wel een goed teken. Ben wel slap maar ik kan niet alles hebben :D

Vandaag zouden we Marcel's verjaardag vieren maar helaas hebben we dat afgezegt omdat het ziekenhuis vond dat ik nog moest blijven.
    Misschien vanmiddag toch ff naar het strand toe, kan megan ff met d'r vader spelen en ik kan lekker ff zitten.

Fijne zondag allemaal!

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goed zo Slop,probeer het naast je neer te leggen, dan maar niet te veel aan komen. En probeer zo veel mogelijk vocht binnen te krijgen.
    Geniet van je middag met man en kind.
    En laat je niet gek maken!
    Ik ga ook lekker genieten van man en kind vanmiddag.

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Miranda: Nee ik werk in principe niet ieder weekend maar gemiddeld om en om, maar helaas de afgelopen maanden vrij weinig weekenden vrij gehad. Werk in de zorg en momenteel zijn veel zieken, zwangeren of andere oorzaken waardoor er personeelstekort is. regelmatig vallen mensen uit i.v.m. agressie op het werk. Ik moet zeggen dat het momenteel wel erg zwaar is zo weinig vrij te hebben, maar goed als ik dadelijk eenmaal zwanger ben dan heb ik 8 maanden werken volgens eigen planning want ik moet er dan meteen uit. ga dan therapeutisch werken i.v.m. agressie. Hopelijk mag ik voor de feestdagen al zwanger zijn, dan hoef ik kerst en oud en nieuw lekker niet te werken :)...
    Maar ach ja, ik heb voor het vak gekozen, maar ik werk gewoon te veel.

Liefs en een fijne zondag.

Michelle

PS: ik wil proberen deze maand mee te doen aan 9 maanden geen ongi:):)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

miranda; ik zou zaterdag kijken voor een regenton en dat is gelukt zaterdag:)
    nou jij dus lekker aan de klus met je mannetje:)

sloppy; last van aardbeien:( pf bedoel je aambeien:p:p
    onwijs vervelend meid en pijnlijk allemaal!Fijn dat je energie iets beter is nu!

@all; vandag naar wonderwereld geweest was ontzettend leuk en op de terugweg hadik zin in een frietje, dus bij een snackbar aangegaan... met 4 frietjes kon ik niet meer op... oh schaamde me kapot, dat terwijl het erg lekker was!

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

@Wolfje: 4 frietjes dat is wel heel weinig.
    Werd je misselijk of was er geen plaats meer in de buik.

@Chelleke: In de zorg hoort het er bij dat je ook op zon en feestdagen werkt, maar ik vond het gewoon zoveel. Dan wordt het inderdaad tijd voor een zwangerschap lekker geen weekenden meer en geen feestdagen.

Fijne dag allemaal

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal

Hier een kooten nacht gehad, diarree ebbc overgeven pffff pas vanaf 3 uur slaap kunnen vatten dus nu nog best moe. Vanmiddag maar dutje doen

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: Balen zeg van die rot nacht!! En overgeven en diaree.........heel naar. Ik hoop dat je snel opgeknapt ben.
    Ik vind aardbeien leuker klinken.........hihihi ik denk dat ze ook komen van het overgeven helaas want mijn ontslating is redelijk tot goed gelukkig.

@wolfje: oehh das nie veel meis!

@chelleke: ik hoopte al dat je snel zwanger mocht zijn maar nu nog meer hoor ;)

hier vanmorgen weer helemaal mis.......
    nou ja eigenlijk vanaf gisteravond al. Ik lag heerlijk te slapen en toen kwam het eten omhoog. En nu dus al weer 2 keer overgeven helaas.
    Sloppyman gaat het ziekenhuis vandaag bellen om toch nog even een uitleg te horen van hun. Of het gebruikelijk is zoals het gegaan is.
    Wel denk ik dat ik inmiddels wel weer redelijk in vochtbalans ben. Ook heb ik gister van mn dietiste nog 3 potten pillen gekregen met vitaminen om op de been te blijven. Waaronder ook probiotica.

Verder was ik gister op een afscheids feestje van een van de medewerkers van het hotel waar we wonen en daar waren ook heel veel buren van ons.
    Die vonden allemaal dat ik er zo slecht en mager uitzag.........dat vond ik wel erg confronterend. Er zijn wel heel veel buren die hulp hebben aangeboden om voor Megan te zorgen of mn was te doen of eventueel boodschappen of zo. Dat was wel heel erg lief!
    Door dit lieve gebaar hebben we wel weer heel veel mensen extra op ons huwelijk uitgenodigd :D:D

Dat is wel iets wat me nu op de been houd.........dat ik iets onwijs leuks heb om naar uit te kijken en als ik dat gehad heb komt ons kleintje al bijna :) Dat maakt dat deze laatste 4 á 5 wkn snel voorbij zullen zijn. Grootste doel is om niet in het ziekenhuis meer te belanden.

xxx sloppy

9. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @sloppy; vind het ook wel een beetje vreemde gang van zaken zeg. Waarom ineens zo op stel en sprong naar huis. Dan hadden ze je net zo goed niet op kunnen nemen. Niet meer over sondevoeding gesproken? Heeft sloppyman het ziekenhuis al gesproken?

@chelleke; ik ben lekker naar de erperheide geweest. We hebben ons er heerlijk vermaakt. Wat een leuk park. Vooral voor kindertjes.

10. Zeepaardje

@miranda; misselijk niet, zat ineens vol terwijl ik niks gegeten had... de geur en smaak stond me gewoon ineens tegen ook...

@vivi; beterschap meid

@sloppy fijn dat er mensen bereid zijn om bij te springen, sterkte meid

@all; morgen ga ik met sem en me ma naar slagharen toe:)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @bianca: Er is wel gesproken over sonde voeding maar dat vonden ze toch te ingerijpend om te doen. Ook zitten er nadelen aan, alleen weet ik niet welke want daar is niks over gezegd.

Ik heb de arts vandaag nog aan de lijn gehad en ze hebben het verhaal nu helemaal veranderd.....
    Ik was niet opgenomen ivm de uitdroging of te wel de ketonen in mijn urine maar omdat ze me verdachten op zwangerschapsvergiftiging :(
    Ze vertelde me dit donderdag 's avonds dat ze eiwitten in mijn urine waren gevonden, dit bleek helemaal niet waar te zijn was van een andere patient........toen hebben ze mijn urine gecheckt en die was negatief voor eiwitten.
    Dus er is nooit sprake geweest van zwangerschapsvergiftiging, dat beruste op een misverstand.
    Het is in het VU normaal dat je iemand met +1 (je hebt ook +2 en +3 dus het was echt mild nog) niet opneemt in het ziekenhuis.
    Of te wel de eerst arts had te voorbarig gehandeld.......maar snappen doe ik het steeds minder hoor :(

Ik hoor bij het HG topic dat in groningen +1 meer als voldoende is om je op te nemen tot je negatief test........dus....

Ik heb nu voor vrijdag een afspraak bij mijn huis arts staan om het door te spreken. misschien kunnen ze mijn urine dan nog een keer testen.

Het is nu zo, vandaag dan, als ik eet kan ik niet drinken en als ik drink kan ik niet eten........maar doe eten is volgens de gyn niet belangrijk dus kies ik maar voor het drinken en niet eten.

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo lieve meiden.
    Gisterenavond om 22.35u ben ik trotse peettante geworden van een super knap ventje.
    Zijn naam is Tom en is 56 cm en weegt 4205gram.

Ik ben helemaal gelukkig, morgen ga ik er lekker naar toe. Mag ik het frummeltje na al die tijd eindelijk vasthouden.:)

Liefs Chelleke

13. Zeepaardje

chelleke gefeliciteerd met die kleine grote vent!!!:D
    Veel plezier morgen en ik hoop dat met tom en zijn mama alles goed gaat!

14. Zeepaardje

sloppy wat tegenstrijdig zeg:(

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dank je wel Wolfje.
    Met vader, moeder en zoon gaat het super goed, zijn uiteraard erg heel erg moe, maar alles is super snel en goed verlopen. Heb gisterenavond al een foto door gestuurd gekregen via sms, maar helaas kan ik die niet op ZP zetten. kan geen foto's uploaden van telefoon naar PC.

Liefs Chelleke

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: GEFELICITEERD!! Dat is een behoorlijke baby geworden zeg :D

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zeg dat wel. Ik heb voor vrijdag een afspraak bij de HA gemaakt, dan zullen de gegevens van het VU ook binnen zijn en dan kan een onafhankelijk persoon een oordeel geven of er goed gehandeld is of niet.

Het gaat hier nu redelijk. Alleen als ik nu naar een winkel ga dan sta ik al te tollen op mijn benen.
    Dus ik ben heel erg veel binnen. Ach het is lekker weer mijn balcon deur staat open en ik zal zo ff een foto spammen van mijn uitzicht :D

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoe vervelend kan het zijn ;)

19. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh dat is nog een voordeel hihi, beter dan het uitzicht uit een ziekenhuiskamer. Pfff, wat een gedoe zeg, op een gegeven moment weet je toch ook niet meer waar je aan toe bent. Ik hoop dat je het zo een beetje vol kan houden en lekker naar je bruiloft kan toeleven.

@Chelleke, GEFELICITEERD PEETTANTE, wat een grote jongen hihi. Geniet ervan morgen.
    Wanneer moet jij trouwens weer naar het z'huis? Volgende week?

@Miranda, balen dat je ongi bent geworden. Ookal verwacht je het niet, het valt toch weer ff vies tegen. Op naar de volgende ronde en ik doe met jullie mee, 9 maanden niet ongi.

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy ben jaloers op jouw uitzicht hoor wauw echt mooi!

Deel Deze Pagina