Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Chelleke, gefeliciteerd! Wat een reus :D. Onze dochter is al bijna 2 maanden en nog niet zo zwaar en lang ;).

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wilde jullie niet jaloers maken hoor ;)
    We hebben dit app. ook gekocht op het uitzicht. De rest kon ons eigenlijk niet meer schelen.

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Pff iemand interesse in peuterpuber! Er heeft er hier net eentje 10 min zitten schreeuwen dat hij ijsje wil p$ffffff

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Meijke: Megan was ook veel kleiner nog met 2mnd hoor. Ik geloof dat ze toen net 52cm was :D

5. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hihi Vivi, het is toch ook mooi weer:p

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Oepsssss das niet zo leuk!
    Megan lust geen ijs gelukkig.......hahahahaha das gemeen.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sunshine is zeker mooi weer en ik gaf hem een maar die was niet goed en werd op grond gesmeten en toen had ik zoiets van dan krijg je niets
    @sloppy op dat uitzicht mag je toch ook super trots zijn! We komen gewoon deze zomer allemaal langs

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @vivi: dat mag hoor :D En ik zou ook geen 2de ijsje gegeven hebben hoor. Het graag of niet en er word niet met eten gegooid.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@sloppy; ben benieuwd wat ze vrijdag zullen zeggen meid, maar je hebt prachtig uitzicht:p ohhh vind het zelf in de zomer niet veel aan, ga er het liefst heen met keiharde storm hahahaha

@chelleke; fijn dat met iedereen alles goed gaat!

@vivi; leuk krijsende peuters zeg:D
    ach dan zet je de tv/radio maar ff iets harder;)

@all; hier gaat het goed:) morgen dagje slagharen dus erg veel zin in:) knuffels en fijne avond!

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke: Gefeliciteerd met je neefje en wat een leuke naam (zo heet de mijne ook).
    Morgen weer prikken voor ei?

@Sloppy:Wat een waanzinnig uitzicht!!!
    En je bent ook lekker snel op het strand.
    Denk vooral aan de leuke dingen die komen gaat, dan ga jij het wel redden tot na de bruiloft. En ook erg lief van de buren om hun hulp aan te bieden.

@Wolfje:Fijne dag morgen in Slagharen.

@Sunshine:Ik ben altijd 2 dagen pissig om de ongi en daarna ga ik weer vrolijk verder. Ik ben pas net begonnen dus ik mag nog niet ongeduldig worden.

@Vivi:Wat een drukte om een ijsje, de kleine man hier kan soms ook behoorlijk driftig zijn en gooit dan ook met zijn eten .
    Beetje bij gekomen van je beroerde nacht.?

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @miranda tja hij zit echt midden in zijn peuter puber tijd maar dit had ik nog nooit meegemaakt hij bleef maar schreeuwen. Toen hij eindelijk rustig werd ben ik ook heel goed mrt hem babbelen.
    Heb me hele dag nog wat gammel gevoeld maar wel wat beter ga ook zo mijn bed opzoeken

12. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Lieve dames.
    Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties.
    Nog even geduld en morgen mag ik m zien :)

Morgenvroeg om 08:00u bloed prikken en om 14:00u de uitslag. hopelijk is die positief en kan de 1e uitgangsecho gepland worden...

@ Sloppy: ik ben echt HEEL erg jaloers !!!!!!!!!!!! GRRRR. ;)
    @ all: Dames al lang niks van Sandra gehoord... is die op vakantie???
    @ Vivi: Ik wil Bryan wel lenen hoor;) breng hem wel weer terug :)

Liefs Chelleke

13. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @vivi:Even rustig praten helpt meestal wel.
    Het is heel irritant maar het hoort er allemaal bij.
    Slaap lekker dan kun je er morgen weer tegen aan.

@Chelleke:Spannende dag morgen voor jou eerst ei en dan Tom.
    Ik kom morgen avond even lezen voor de uitslag.

Ik duik er ook in, ben hondsmoe!

14. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Geen idee waar Sandra is.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@Sandra & MissQ: waar zijn jullie? Alles goed??

@chelleke: spannende dag zeg! ik ga voor je duimen :D

@vivi: heerlijk zo'n peuterpuber. Megan wil het ook wel eens doen hoor maar ik negeer haar dan volledig, ze heeft dan echt ff vettepech :D En dat helpt bij haar heel goed. En als ze uit nijt met haar beker gooit of iets anders dan gaat ze een paar min. in de gang. Als ze dan weer in de kamer mag vertellen we haar dat ze niet mag gooien met haar beker en dan is het meestal voor een paar dgn over.
    Even een andere vraag: jij was maar 3kilo aangekomen bij je mannetje. Hoeveel was er na de bevalling af? zeg 3wkn later of zo....
    En voelde jij je ook zo draaierig?

Hier toch maar weer dapper op de weegschaal gaan staan en ik zit nu nog maar 900gr boven mijn start gewicht. Het lijkt nu wel of het 2x zo snel gaat met mn gewicht.......
    Die kleine zal wel mega aan het groeien zijn of zo.
    Mijn urine begint helaas weer heel naar te ruiken dus ik ben bang dat het weer niet zo heel goed gaat.
    Voel me redelijk, niet zo naar als vorige week, en ik probeer het uit te zingen tot vrijdag bij de HA.
    Als dat niet gaat dan maar naar de gyn bellen.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sloppy de dag na mijn bevalling was er alweer 6kilo vanaf want bryan alleen al woog 3880gram en dan nog de placenta en het vruchtwater
    aantal weken erna geloof ik een kilo of 10 moet zeggen dat ik neit echt veel op de weegschaal sta
    toen ik zwanger was voelde ik me zeker draaierig helemaal in de periode dat ik veel deed overgeven en ketonen in mijn urine had dat kost gewoon super veel van je lichaam
    lieverd heb het zo met je te doen he!!!!!
    heb er toevallig vanmorgen opgestaan en zit nu 4 kilo boven mijn start gewicht dus das nog niet zoveel, moet ook laatste tijd weer regelmatig overgeven.

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen dames.
    Vanmorgen al wezen bloedprikken. eindelijk eens iemand die mij niet blauw prikte hahahaha.
    Vanmiddag om 14.00u kan ik bellen voor de uitslag.... ben benieuwd.

Tegen 11.00u sms ik even naar mijn neef over hoe laat ik kan komen.... oh meiden kan echt niet wachten.......
    Spannende dag vandaag....

Liefs Chelleke

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke mag ik je advies geven sms ff wat eerder want van 12 tot 15 houden de meeste van mijn collega's rustuurtje aan misschien willen ze graag dat je smorgens al komt ;)

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ok dan sms ik wel om 10:00u. had gisteren al gezegd dat ik tegen 11.00u zou smsen, maar ach ik mag toch best wel heel nieuwsgierig zijn he;) xxx

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    tuurlijk mag dat en als ze geen tijd hebben reageren ze vanzelf wel wat later
    veel plezier he!!

Deel Deze Pagina