@Meijke; Van harte met jullie dochter Nienke.. Geniet van elkaar! @Sandra; wat een plaatje, die Lucas.. Echt een prachtig ventje.. @Chelleke; Balen... Had het je erg gegund om zonder IUI zwanger te zijn... Maar goed, schouders eronder en gaan! zoals je zelf zegt, op naar de IUI!! @all; Hier een flinke peuterpubertijd met bijbehoordende gilpartijen tot gevolg!! Volgens mij heb ik intussen al een flinke gehoorbeschadiging op gelopen.. Wat kan die kerel hard en hoog gillen zeg, niet normaal! iemand nog tips???
chelleke:x:x:x dikke knuffel meid! mrt; ff met woedebui ergens neer zetten waar je het niet horen kunt haha
@chelleke probeer al hele middag smsje naar je te sturen maar om een of andere reden krijg ik hm niet verstuurd. Dikke knuffel voor jou meid!!!!!
@Chelleke He nee meid wat zonde Maar probeer het positieve gevoel vast te houden! Je gaat nu hulp krijgen! @Mrt Duct tape?
@mrt die peuterpuber heb ik hier ook zitten kon hem vanmorgen wel achter het behang plakken grrrrrr ben toestraks naar de gyn geweest, cyste werd kleiner dus die moest vanzelf weggaan en de buikpijn zei ze dat het bandenpijn was wel hele erge moest maar goed naar mijn lichaam luisteren en zolang het niet ging rustig aan blijven doen. Denk dat ik wel aangeef op kantoor te kunnen gaan zitten ben ik ook weer onder de mensen
@Chelleke, oh balen zeg. Toch een teleurstelling. Hopelijk is de eerste IUI meteen raak. Dikke knuffel. @Mrt, oordopjes @Vivi, fijn dat de cyste wat kleiner is geworden. Lijkt me ook wel lekker om ff tussen de mensen te zijn, gewoon ff je eigen ding doen.
Hoi dames. Dank je wel voor jullie lieve berichtjes. HEt gaat alweer wat beter, kan er toch niks aan veranderen, op naar de volgende kans. Baalde enorm vanmorgen en had de uitslag niet verwacht vandaar dat ik gewoon even moest mopperen, sorry daarvoor. Weet ook wel dat sommigen hier al langer bezig zijn en ik niet moet klagen, maar als je moet wachten dan duurt iedere maand te lang. Momenteel niets te bespeuren van naderende ongi maar te vroeg getest lijkt me niet.... Op naar de ronde in juni. Liefs Chelleke
Dank voor de tips!! Het ergste is eigenlijk jezelf niet gek laten maken.. Ik kon hem wel wat doen, vanmiddag... We leggen hem nu elke keer consequent op de mat neer en zeggen daarbij; Als je klaar bent met gillen mag je weer gaan staan. En op zich werkt dat wel.. Hij stopt dan snel.. Maar als je hem net in een autostoeltje aan het zetten bent, of je loopt in de supermarkt en hij wil NU een koekje, en hij zet het dan op een gillen... Das een beetje jammer... We hopen maar dat het een fase is... Chelleke; zet um op! Vivi; fijn dat de cyste kleiner is geworden.. En goed blijven luisteren naar je lijf! Assje; Duct tape... hihihi! Sunshine; Oordopjes, zou kunnen... Maar ik weet nooit wanneer hij 'afgaat' hihi
Thnks Mrt, het gaat alweer beter met me, ergste boosheid, gif, verdriet is alweer verdwenen, ben me al helemaal aan het inlezen over de IUI hahahahaha. xxx
Officieel gaan we ronde 1 in Vanochtend ben ik ongi geworden na een cyclus van 26 dagen. Dat is een paar dagen eerder dan verwacht. Wel fijn van die korte cyclussen. @Chelleke: Voel goede moed aan de IUI! Lekker een potje janken dat goed. @Bianca: Gecondoleerd met je vriendin. Wat een heftige week heb je achter de rug. Wel heel fijn dat je haar in de laatste week hebt kunnen verzorgen. Beterschap, sterkte voor je zus, wat een akelig nieuws. @Vivi"Fijn dat de cyste kleiner wordt.
Dankjewel meid. Voor me vriendin wel een hele bevrijding, ze was zo ontzettend ziek. De dag voordat ze overleed heeft ze me ook gezegd dat ze niet meer kon. Dus het is goed zo. Van me zusje is weer een ander verhaal, maar we houden moed!! Het kan niet zo zijn dat een meid van 21 jaar al overlijdt. Dat kan gewoon niet. Wat spannend dat je ronde 1 in gaat . Ik vind het echt ontzettend leuk om te horen hoe jullie weer verder gaan. Het verdriet van jonas vergeet je niet, dat zal je in je volgende zwangerschap ook zeker meenemen, maar je mag ook zeker doorgaan met je leven. Knap hoor. @chelleke; wat ontzettend balen meid, goed dat je nu weer gaat inlezen in de IUI. Het gaat gewoon goedkomen met jullie. Het moet wel haha. @mrt; tja het is wat lastig zo'n peuter in de supermarkt hahaha. Misschien net als die reclame ook gewoon op de grond gaan liggen en mee gillen??
@bianca; Hihihi!! ik zie mezelf daar al liggen!! Maar eh, inderdaad heftig wat je allemaal meegemaakt hebt de laatste tijd.. Pfoei... Petje af hoor! @Miranda; Joepie de poepie! Ronde 1!!! De duimen gaan weer draaien voor je! En idd heel knap hoe jij/jullie er mee omgaan.. Het zal best heftig zijn om weer zwanger te zijn straks.. Ik zit ook steeds terug te denken aan de vorige zwangerschap.. Rond deze tijd (27, 28 weken) vorige keer, ben ik twee keer geopereerd aan de baby.. en al die onzekerheid toen.. Gelukkig zijn geen twee zwangerschappen gelijk en gaan we nu uit van het positive! Succes deze ronde!! @All; De stukadoor is de hele da al bezig met de babykamer en de kamer van de puber.. eh.. peuter! hahah Het begint eindelijk wat te worden... Nu een weekje drogen en dan kunnen we gaan schilderen en inrichten!!! Kan ik eindelijke de babyspulletjes weer tevoorschijn gaan toveren! Weet niet eens meer wat ik allemaal heb?!?! Nou ja, goed reden om weer te gaan shoppen, hahah! Toedeloe, ik ga de tuin in.. Even van de zon genieten voordat ik morgen weer moet werken!
Heel veel succes Miran, knap dat jullie zo snel al weer doorgaan! Hier gaat alles zijn gangetje, ik spuit netjes op tijd en nu is het afwachten tot donderdag, ik wou dat het al zo ver was!!!! Dikke knuff voor jullie allemaal!
Wat is het rustig hier. @bianca: wy gaan positief deze ronde in. Maar we hebben natuurlyk ook onze angsten. @chelleke: wordt het IUI of ben je inmiddels ongi? @wolfje: wil jy my op het lystje zetten? NOD 5 Juni
@MissQ:Gelukkig is het bijna donderdag! Ik duim voor een enorme joekel van een folikel. Wat is de volgende stap na de meeting? @mrt: Wat heerlijk dat de kamer af is en veel plezier met inrichten