@Chelleke: Dat een goed nieuws!! Het gaat redelijk. @Vivi: Klinkt als nesteldrag......en dat gevoel van voor de 37wkn bevallen had ik ook. Ik hoop ook dat je voorgevoel geen gelijk gaat krijgen hoor. Balen dat de sandaaltjes nog niet binnen zijn. Hier heeft sloppyman even flink gekneld bij de babywinkel ivm het bed en ze hebben hem net gebracht en zelfs in elkaar gezet Helemaal happy want nu is de kinderkamer ook helemaal klaar. Als de kleine dan tevroeg komt is mijn huis in ieder geval klaar. Zal straks weer ff foto's in mn album zetten. Mijn buikje van deze week staat er ook in
@Chellekeat is mooi 2 eitjes, meer kans. Fijne avond en lekker drinken nu het nog kan. @Viviat is niet een fijn voor gevoel en dat je er rusteloos van wordt is ook niet prettig. Je moet het helaas toch afwachten en probeer zoveel mogelijk de boel af te maken. @Sloppy: Dat is fijn en dat ze het in elkaar hebben gezet is helemaal mooi. Mocht de baby wat eerder komen dan is het kamertje klaar. Gaat Megan vanavond in haar nieuwe bed slapen? Ga even naar boven rennen om mijn beddengoed van het balkon af te halen,want volgens mij gaat het regenen!
wie had er ook alweer de babydoos bij babydump gehaald?? was het de moeite waard?? ik ga vrijdag met mijn ouders naar eindhoven en misschien dat ik er dan ff langs rijd
@Vivi: Ik heb hem opgehaald en ik vond het zeker de moeite waard. @Miranda: Ik denk dat ze Megan nog maar even in haar eigen bed laten slapen en pas over laten gaan als ze in het grote bed mag. En deze baby gaat dan in haar bedje slapen. De foto's staan in mn album
JIPPIE Chelleke, wat een goed nieuws. Hihi zul je zien, ben je straks eindelijk zwanger, is het een tweeling Op naar vrijdag. Veel plezier vanavond!!! @Sloppy, gave kinderkamer zeg! Fijn dat ze vandaag toch nog zijn gekomen. En nog in elkaar gezet ook Nog ruim twee weken en dan is het al zover, wat gaat het ineens snel he?! @Vivi, balen van je sandaaltjes, dat is ook best een lange levertijd zeg!!! Ik hoop dat het in ieder geval tot 37 weken blijft zitten en dat je voorgevoel niet klopt deze keer. @Miranda, en was je nog op tijd? Hier heeft het de hele middag geregend en het was gisteren zo lekker. Maar ja, toen moest ik werken, grrrrr. Ben je al van je ongi af? Ik ben nu gewoon al 8 dagen ongi, pfff, ben het nu wel eens zat. Kunnen we weer aan de "klus" @Assje, MissQ, Sandra, hoe is het met jullie???
@Sunshine: Nee ik was net niet op tijd, wel met de dekbedden maar niet met de was. Droogt wel weer op. Het begon hier lekker met een zonnetje maar is nu wat afgekoeld na de regenbui. Ongi is zo goed als over. En de bedden zijn schoon dus hier kan het klussen weer beginnen
@Sloppy: Je ziet er goed uit, mooie buik en je draagt het van voren. En je hebt inderdaad geen grammetje vet op de rest van je lichaam. Kinderkamer ziet er erg gezellig uit, fijn dat het af is. @Vivi: Vorig jaar heb ik ook de doos bij de Babydump gehaald en vond het wel de moeite waard. Er zat toen ook een leuk zee hondje in, wat lepeltjes en plastic tuitbekertjes. Wat er nu in zit weet ik niet
@Miranda: Thanks, bij Megan droeg ik ook zo mooi van voren. Ik ben ook echt wel super trots op mijn buikje hoor.
Dat mag hoor Slop! En wat een rust hier bij mij thuis Mijn man is met de kleine man een stuk aan het fietsen en ik natuurlijk weer gauw aan de huishouding begonnen. Dan hoef ik morgen lekker niets te doen en kan ik lekker naar het zwembad. Wie gaat er nog BabyBoom kijken?
Ik heb wel gekeken en terwijl een enorme berg strijkwerk weg gestreken. Ik zal er niets over zeggen aangezien je nog moet kijken
Wat een rustig dagje hier!!! Ik heb ook gekeken Miranda, jammer dat het volgende week de laatste aflevering is. En dan in Afrika, ben benieuwd. Wel confronterend daar denk ik, als je ziet hoeveel er hier medisch mogelijk is.
pfff heb last van nesteldrang ongeloofelijk had niet verwacht dat dat zo vroeg zou toeslaan, ik wil alles klaar hebben liever vandaag dan morgen word knettergek van al die dingen in mijn hoofd die nog moeten. heb deze week hele huis al gepoetst alle ramen gewassen, morgen wil ik de laatste babykleertjes (althans noodzakelijke rest koop ik toch wel hahahaha) gaan kopen en als martijn dan aan kamer begint hoop ik dat er wat rust in mijn hoofd komt
Het is hier erg rustig geweest vandaag Ik ben vandaag overdag niet op ZP geweest, lekker een heerlijk dagje met de kleine man. @Sunshine: Volgende week laatste uitzending, erg jammer. Ik heb el een klein voor stukje van Afrika gezien en dat vond ik al erg confronterend , wij hebben hier zoveel en zij zo weinig. Hoe is het met de ongi? Al over? @Vivi: Flink Martijn achter de vodden zitten mbt de kamer des te eerder heb jij rust in je hoofd. Maar je bent al heel goed bezig. En probeer een beetje rust te houden
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 26-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie Deze cyclus Starten 1e IUI 28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI 30-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 30juni, bespreken of ze me eerder gaan inleiden ivm HG Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
Hoi dames. Ook hier vandaag lekker genoten van het weer. Morgen wordt t ook zo lekker. Morgen vroeg weer voor een echo om 08.30u, ben benieuwd. vind het extra spannend, want ik weet dat de eitjes groeien, maar hopelijk weet ik morgen ook wanneer de 1e IUI plaats vind. Uiteraard krijgen jullie hiervan morgenvroeg verslag. Liefs Chelleke
@miranda ben martijn zeker achter de bidden aan t zitten haha maar als t t warm is is het op die kamer niet te doen de zon staat er vol op bovendien is hij hele week laat thuis En rust tja doe mijn best verplicht mezelf smiddags samen met bryan te gaan liggen en dat werkt tot nu toe
Goedemorgen, @Chelleke:Succes met de echo deze ochtend.....spannend je eerste IUI gaat er aan komen. @Vivi: Een tukje iedere middag is al heel goed. En met het kamertje komt het ook wel goed zodra er wat minder zon is gaat je vriend er mee aan de slag. Moet er eigenlijk veel aan gebeuren? Fijne dag allemaal.