Goeie morgen dames. Vanmorgen bij gyn geweest. Eitje was 14,7mm eigenlijk iets te klein voor de meting van 13 mm 2 dagen geleden. Morgenvroeg weer terug voor een echo en als eitje dan 17mm is mag ik morgenavond de pregnyl spuiten. is hij nog te klein, dan moet ik zondag avond de pregnyl spuiten. in ieder geval heb ik of maandag, of dinsdag de 1e IUI. Het andere eitje was helemaal weg waarschijnlijk verschrompeld. Gyn zei wel dat als eitje deze cyclus niet tot behoren uitgroeid ze toch volgende cyclus wil beginnen met stimulatie mocht dat dan nog nodig zijn. Ze was echt heel medelevend. verdorie zegt ze: nu mag jij sinds vorige maand eindelijk en dan is er geen eisprong en dan kunnen we deze cyclus starten en doen je eitjes zo gek. het is nu wel mooi geweest. Vanaf september ben ik super regelmatig geweest..... maar ze had toch nog alle hoop hoor voor deze ronde..... spannend.... Liefs Chelleke
@chelleke: dat is jammer zeg, maar is er nog hoop en de eerste poging is nu heel dicht bij!! Spannend! Wel heel fijn dat je een empatische gyn hebt. Is wel prettig als een arts een beetje mee voelt. @ all: ik heb zo de nekplooimeting. Spannend hoor!!
@Bianca: Spannend, hopelijk is alles goed, maar dat zal toch wel Ben idd ook heel blij met mijn fert.arts lieve meelevende vrouw. Morgen weer een andere gyn die dienst heeft gelukkig ook een vrouw, moest ook een hele leuke zijn, is collega op OK van mijn nicht... Liefs Chelleke
@Miranda, yep, ongi is eindelijk over. Kunnen we weer beginnen met klussen. Ik ga vanaf morgen ovu-testen gebruiken omdat dit ook moet voor de eerste IUI. Kan ik er weer ff aan wennen. @Chelleke, spannend. Jammer dat je nu niet meer duidelijkheid hebt maar het komt nu toch wel heel dichtbij, je eerste IUI. En hoe fijn dat je zo'n meelevende arts hebt zeg. Succes morgen, ik duim voor een goed ei!!! @Bianca, succes met je meting!!!
@all; ff snel een berichtje. Moet zo weer weg. Echo was goed. Nekplooi was ook prima. Super leuk om zo'n klein mensje te zien bewegen. Ik ben alleen weer super stom geweest. We hadden gewoon iets van 10 foto's meegekregen. Onderweg naar de auto regende het en heb ik de envelop ff snel onder mijn jas gedaan. eenmaal in de auto de envelop in de tas gedaan. Toen ik thuis kwam, waren de echo's weg!!!! Een lege envelop in de tas. Ik snap er werkelijkwaar helemaal niks van. Ik ben teruggereden. Heb overal gekeken en gevraagd, maar nee hoor. BAH!!!!
binaca; fijn dat alles er goed uitzag, maar wat balen dat je de foto's kwijt bent!:x chelleke spannend meid de eerste iui is in zicht! all; aantal dagen niet geweest, laptop is niet in orde... nu doet hij het redelijk... vandaag super verwent door me man had afspraak geregeld voor me bij de voetpedicure daarna lekker wezen fietsen en nu lekker thuis fijne dag allemaal
Goedemorgen dames, @Chelleke:Wat doen je eitjes opeens raar, kom op zeg graag een beetje door groeien Ben benieuwd hoe het er vandaag mee staat. @Sunshine:Succes met de ovulatie testen, ik hoop dat je je eitje snel vind. En fijn dat de ongi eindelijk over is. @Bianca:Wat raar foto's weg. Misschien weg gewaaid er stond gister een klein windje of iemand heeft ze bij de receptie afgegeven. Wel ontzettend jammer. Fijn dat de nek plooi meeting in orde was. @Wolfje: Wat lief van je man om je te verwennen. Zijn je voeten lekker opgeknapt? @Sloppy: Hoe gaat het met je?
Ik ga zo met de de kat naar de dierenarts,hij heeft zich ergens aan opgehaald en heeft nu een snee in zijn hals. Is gister al gebeurt, maar na een belletje naar de dierenarts hoefde we niet gelijk te komen maar was morgen ochtend vroeg genoeg. We hebben overigens wel een half moeten bellen naar een spoed nummer waar niemand opnam. Stel je voor dat we echt een spoed geval hadden dan was hij nu wel dood geweest.
Oh Miranda, lekker spoed-nummer is dat zeg. Hopelijk is het niet al te ernstig en ben je snel weer thuis met de kat. @Bianca, fijn dat de meting goed was, maar ontzettend balen van je foto's. Weet je zeker dat ze erin zaten? En niet daar achter gebleven zijn? Misschien kan je anders nieuwe opvragen of kan dat niet? Heb hier nog geen verstand van. @Sloppy, hoe is het met jou? Hou je het een beetje binnen? @Wolfje, super lief van je vent zeg!! Kan me voorstellen dat je er erg van genoten hebt.
Goede morgen lieve meiden. Vanmorgen bij de gyn geweest Eitje was echt mega gegroeid was nu 19mm bij 15mm. Mag vanavond om 22:00u de pregnyl spuiten en maandag om 12:00u heb ik de 1e IUI Ik ben echt heel erg happy. Zeg ik tegen de gyn. ik hoop toch wel dat het eitje niet voor maandag al springt... begint ze te lachen nee hoor zegt ze, het is nog een ovaal eitje dus maandag is perfecte timing.... Dames..... het gaat nu echt gebeuren.... ben zoooooooooooooo blij. Sorry van mijn ego bericht. @ Miranda: Hoe is t met je kat?? arm beestje hopelijk niks ergs. Liefs Chelleke
Goede morgen! Hier gaat het heel goed Ik heb al 2dgn alles binnen gehouden! Wat knap je dan op zeg. Helaas blijft mijn gewicht wel dalen omdat ik niet voldoende kan eten nog.........maar goed. Ik ben nog wel heel erg moe. @chelleke: Balen dat hij niet goed doorgegroeid was. Moet je nu zondag de pregnyl spuiten? @Bianca: Wat raar zeg, ze kunnen toch niet zomaar weg zijn? Fijn dat alles goed was. @Miranda: raar zeg dat je zoveel moeite hebt moeten doen om de dierenarts te pakken te krijgen! Hoe is het nu met je kat? @wolfje: klinkt heerlijk zeg! Hier gister via de Mail mijn boeket voor het trouwen geregeld. Ik kan gewoon niet naar die winkel toe, dan geen auto en dan te moe er komt elke keer wat tussen. Maar ik had een hele goede foto dus dat komt wel goed. Nu alleen nog de huwelijksbedankjes binnen krijgen, pak van sloppyman vermaken en mn jurk korter maken en we zijn klaar.
miranda; me voetjes zijn goed opgeknapt wat naar dat je een half uur belt met de spoedlijn en niemand neemt er op, hopelijk heelt de wond goed! chelleke; spannend maandag je eerste iui! sloppy fijn dat het eten 2dg binnen blijft, beterschap verders meid hier gaat alles goed erg druk momenteel...fijn weekend allen knuffels
Hey ladies. Zometeen mag ik de pregnyl spuiten... spannend... heb jaren voor mijn werk gespoten, maar nu ik het bij mij zelf moet doen is dat ineens best eng..... Gelukkig kan manlief het ook, heeft ook enige tijd moeten spuiten. Dus hij gaat me lekker op mijn vingers kijken..... laat jullie wel weten dadelijk hoe t ging.... Liefs Chelleke
Zo die zit er in... bibberen joh.....manlief heeft me geholpen, durfde die ampulletjes niet door te breken hahaha. spuiten ging goed, alleen nu voel ik wel wat.... ga zo maar lekker slapen dan is morgen vast wel alles over.... En nu maar hopen dat mijn ei niet springt voor maandagmorgen 12:00u Liefs xxx en slaap lekker Chelleke
@Chelleke: Spannend hoor die eerste spuit! En dan Maandag je IUI, ik ga duimen hoor. En je eitje had echt ff een spurtje gemaakt Hier had sloppyman gister een personeelsuitje (hij had het georganiseerd) en het was bij ons voor de deur dus ik ben ook even langs geweest en heb mogen mee eten en drinken. Megan heeft heerlijk op het strand gespeeld en ik heb hele mooie foto's van haar gemaakt. Wel heel intensief omdat ik nu alleen voor haar moest zorgen omdat sloppyman immers aan het werk was. Helaas ook gisteravond alles er weer uit gegooit, dus het was weer even gedaan met de pret. Ik had vlees gegeten en dat gaat niet. En toen alles eruit was had ik 2 creakers genomen maar mijn maag was inmiddels al weer zo van streek dat die er ook weer uitkwamen. Helaas, we gaan het vandaag weer op nieuw proberen. Maandag weer naar de gyn.
Tip voor het lijstje! Als je een bericht plaatst en je ziet dat je als eerste op de nieuwe pagina staat... kopier van de pagina terug even dit lijstje en plaats hem opnieuw...zo blijft hij altijd bij de hand en kun je hem makkelijker wijzigen! NOD lijst: 26-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie Deze cyclus Starten 1e IUI 28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI 30-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 10 juli, HG hoe lang moet ik nog? Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn ik heb ff mn datum van controle aangepast
Goedemorgen, @Sloppy:Vervelend dat gister je eten er weer uit gekomen is. Maar je kan toch terug kijken op een leuke dag/avond. En je hebt groot gelijk als je niet naar de winkel kunt dan maar online dingen bestellen. Wat ga je als eerste eten als je straks bevallen bent? Of heb je daar nog niet over na gedacht? @Chelleke:Morgen de eerste IUI wat moet dat spannend zijn voor jullie. Gelukkig heb je de spuit helemaal zelf kunnen zetten....stoer! Als je dat nou niet zelf kunt doen..moet je dan naar het zh om het te laten doen? @All: Ik ben gister heel erg druk geweest met van alles en nog wat. En met de kat gaat het helemaal niet goed. Hij heeft een flinke wond in zijn nek. Geen idee hoe het daar gekomen is maar de dierenarts denkt dat het is opgebroken door een abces. Dus het is niet gehecht, want alles moet juist naar buiten kunnen komen. Ook is de rechterkant van zijn hals dik en opgezet. De dierenarts heeft daar geen goed gevoel over. We moeten vrijdag weer terug komen en dan gaat hij de hals verder onderzoeken. Ik moet 2x daags een antibiotica tablet geven, 2 x daags een pijnstiller en 2 x daags zalf in de wond smeren. Dus ik ben nu net een verpleegster.
Wat ik het eerste wil eten.........het liefste Friet met frietsaus Maar vandaag liep ik bij de AH langs de appelvlappen en die zijn ook zo mega lekker. En schuimtaartjes......of een pizza Uhh als ik lost ga dan kan ik echt wel 100dingen opnoemen die ik zooooo graag wil eten. Dognuts, chips, koek, een hele reep chocola maakt niet uit welke smaak, broodje gezond ham/kaas, tosti kaas/tomaat Croquetten, friekandellen, een berehap sate, Bami met kip sate... Oke ik ga nu stoppen, dit zijn de dingen die boven aan mijn lijstje staan
@Miranda: Dat heeft mijn kat ook een keer gehad in haar oksel. Zat in ene een groot gat. Bij haar hebben ze het toen wel gehecht. De dierenarts vertelde dat zo'n abses al kan komen van een heel klein wondje. Ik hoop dat het gat snel weer genezen is hoor. @Vivi: goed idee ik ga een lijst maken voor sloppyman