@Sloppy: Ik hoop ook dat het gat weer snel dicht gaat want ik kan hem echt nog niet missen. We hebben hem al 8 jaar. We zullen wel zien, misschien valt het wel mee. Dat is een hele lijst! En het leuke is dat na het opeten het allemaal gewoon in buik blijft zitten. @Chelleke: Sterkte voor morgen! En ik ga duimen voor een hele goede afloop.
@Miranda: Bij Nala is het helemaal goed gekomen en die is nu al bijna 16jr Ja en weet je wat ik ook zo fijn vind, dat als het er in blijft dat mijn maag niet mega pijn doet. Ik heb nu elke keer het idee dat het in mn slokdarm blijft steken.
Hoi Lieve dames. Willen jullie inderdaad aub heel hard voor mij duimen..... heb namelijk het sterke vermoeden dat ik mijn ei NU heb.......... Heb echt last van ei-pijn zoals ze dat zeggen... ben echt heel erg bang dat de 1e IUI naar de kl*te is........... Hoop zo dat het niks is.... dit kunnen we er ook nog wel bij hebben....... ik zei het gisteren nog tegen de gyn.... Of is dat normaal dat je ei pijn krijgt door de pregnyl??? Liefs Chelleke
Geen idee Chelleke....ik heb er geen verstand van. Misschien van de Pregnyl..om het op te wekken of te stimuleren. Maar ik hoop dat het niets te betekenen heeft
@chelleke; fijn dat ML je kon helpen met spuiten meid, samen sta je sterk Meid duim voor je!!! @sloppy heerlijk naar het strand geweest, jammer dat je het eten niet verdragen kon, s6 maandag bij de gyn! @all; hier gaat alles goed, nu alleen erg hoofdpijn en veel plassen hihi alweer 16wk zwanger, voor mijn gevoel gaat de tijd snel nu knuffels en fijne avond!
Hallo meiden. Denk dat ik morgenvroeg maar bel naar het Zh of ik niet voor 9u nog een echo kan hebben. ML moet om 10 uur zijn zaad inleveren en wil dan wel weten of het nodig is. Wil de poging iig niet weggooien als mijn ei al is geweest... Loop al de hele avond te huilen... vind dit zo niet eerlijk..... mogen we eindelijk en dan dit weer..... alsof t niet gegund is.... Ga nu maar naar bedje toe, voel me echt verschrikkelijk..... Liefs Chelleke
chelleke meid, wat rot voor je!!! dikke knuffel en ik duim voor je dat het ei groei pijn is meid! heel veel sterkte met de nacht door te komen, xxx
@Chelleke": Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. Mag je eindelijk beginnen krijg je dit soort dingen. Maar misschien valt het allemaal mee en moet je ei nog komen. Ik ga heel hard duimen voor het laatste. Sterkte!!!
Dit kan inderdaad van de pregnyl komen hoor! En zelfs als je van de voren een echo hebt dan kan het heel goed zijn dat je eitje net gesprongen is en dus niet meer in je eierstok zit maar al in je eilijder. Dat kunnen ze je dan ook niet meer vertellen. Het is nu allemaal zo klein dat ze je geen zekerheid meer kunnen geven. Lieverd ga ervan uit dat ze dit al heel vaak hebben gedaan en echt wel nagenoeg psis kunnen uitrekenen wanneer de beste kans is voor de IUI. Probeer een beetje te ontspannen, hoe moeilijk het ook is, je hebt het vanaf dit punt niet zelf meer in de hand en zal je moeten vertrouwen op de artsen. Geloof me ik weet echt hoe moeilijk dit is! Een hele dikke knuffel voor jou en ik ga duimen hoor voor je vandaag!! xox
Lieve schatten Ben vanmorgen ( zonder te bellen) naar het ziekenhuis gereden, eb verteld wat ik vermoedde aangezien mijn pijn. Nou mocht meteen plaats nemen ze propte me wel even ertussen voor een echo. Kom bij mijn fert. arts. ik helemaal in tranen uitgebarsten... pfff had het niet meer.... ze maakte me wel weer meteen aan het lachen om het feit dat de pregnyl goed zijn werk deed hahahaha (hormonen). Samen gekeken en wat ik inderdaad vermoedde klopte. heb mijn eisprong gehad. Maar aan het baarmoederslijmvlies te zien was dit vannacht of zelfs vroeg in de ochtend geweest en moet ik als nog om 12:00u komen voor de IUI. eitje is namelijk niet na 6 uur al dood zoals de meeste fabeltjes zeggen. Ik vertrouw erin dat ze gelijk heeft, ze zal wel weten wat ze doet, en ach iedere procent is er een meer kans dan dat het was afgeblazen... Ze vond het in ieder geval heel goed van me dat ik gekomen was... moest aan mij zelf denken en niet aan haar, zij kreeg er toch voor betaald. Liefs Chelleke
Hier ben ik weer. Net terug van het ZH. 1e IUI is een feit. Ze gaf al meteen aan dat ze nog voldoende helder slijm (sorry dames) zag dus dat het eitje nog leefde.... IUI stelde niks voor, mocht ook nog 15 minuten blijven liggen. Die gyn was zo aardig he. Heel meelevend en positief opbouwend. Zij had alle vertrouwen in een goede afloop middels IUI bij ons.... verder denken moesten we zeker nog niet.... Spannend 25 juli mag ik bloed prikken, we zullen zien... Liefs Chelleke
@Chelleke: Klinkt heel positief allemaal nu maar duimen dat de natuur z'n werk gaat doen! Bij de gyn was alles goed. Ik moet nu elke week komen en ze vond het heel goed dat ik mijn urine in de gaten hield met de stikkies. Als er maar een +1 komt moet ik bellen en gaan ze me toch weer opnemen. Een hele gerust stelling. Volgende week maandag weer een nieuwe afspraak staan ook als laatste controle voor mijn huwelijk. als ik dan namelijk ketonen heb dan moet ik 2dgn aan het infuus om zo te zorgen dat ik de bruiloft goed door kan komen. Ik had ook aangegeven dat ik het idee had dat ik vorige keer te snel naar huis gestuurd was en dat ik daardoor nog een hele week me naar gevoeld heb terwijl ze dit hadden kunnen voorkomen........daar moest ze me toch gelijk in geven. Maar helaas kunnen ze dat niet terug draaien als alleen maar beloven dat ze me op de been houden tot aan mn trouwen. Over inlijden wilde ze nog niks zeggen. Pas vanaf 38wkn gaan ze het overwegen en de grens is toch het liefste 39wkn tenzij het echt niet anders kan. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik echt de bevalling zelf wil doen en dat ik heel bang ben dat ik daar straks te zwak voor ben als ze me door laten lopen tot 39wkn. Dat begreep ze en ze gingen me nu nog scherper controleren en eventueel eerder opnemen om het tot die 39wkn te kunnen rekken. Dit heb ik nog maar niet tegen mijn man gezegd wat ik heb nu zo iets dat zien we dan wel weer.
Thanks Slop: ben zelf nog beetje huiverig maar durf een heel klein beetje hoop te hebben. Wat fijn dat ze je nu zo goed in de gaten houden zeg, maar van de andere kant lijkt het me ook verschrikkelijk om zo je zwangerschap te moeten voldragen. Ik denk aan je . Liefs Chelleke
25-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie 1e IUI gehad op 11-07-2011 28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI 30-07-2011:Miranda , 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 10 juli, HG hoe lang moet ik nog? Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn Heb even mijn NOD aangepast, was 1dagje eerder
@Chelleke, wat spannend zeg en wat moet een mens doorstaan he voor zo'n grote wens. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen!!! Succes met het lange wachten, pfff. Wat heb jij trouwens een super lieve arts, zo een wil ik er ook wel hihi. @Sloppy, fijn dat ze je nu beter in de gaten houden en dat ze ook naar je luisteren en er iets mee doen. Ik hoop dat je de bruiloft nog gewoon goed kan meemaken. We gaan ervan uit toch?! Nog 12 dagen @Miranda, arghhh wat zielig voor jullie kat. Gaat het nu al iets beter? Ik hoop dat ze er snel geen last meer van heeft.
@sunshine: ohhh ja nog 12dgn en ik heb nog zoveel te doen Oja ik had net bij het kinderdag verblijf jaloerse blikken op mijn buik en mn slanke lijn. Dat hadden hun ook wel gewild.... ze moesten eens weten hoe graag ik die 12kilo had willen aankomen!