Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Haha Sloppy, ik zeg altijd maar zo : Elk huisje heeft zijn kruisje!!
    Als je verteld dat je al maanden aan het spugen bent, willen ze in een keer niet meer hoor! Aan de andere kant, zie je er dus in ieder geval nog goed uit:p
    Enne.... komt helemaal goed hoor, die bruiloft!!! We bestellen wel even mooi weer want morgen is nog lekker maar daarna wordt het echt heerlijk zomerweer:D

Hier zojuist een positieve ovulatie-test gehad. Voor mijn doen erg vroeg, dus maar goed dat ik even oefen voordat ik volgende ronde moet testen voor de IUI.

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sunshine na morgen mooi zomerweer?????????????/ dan heb ik iets gemist hoor want ze voorspellen na morgen juist minder goed weer

3. sunshine81

Hihi ja juist daarom:p

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Sunshine:
    Ja ik ben ook echt heel erg blij met mijn fertiliteitsarts. Ze is zo lief en begripvol, daardoor is de stap om wéér te gaan ook niet zo groot, ze zorgt altijd dat ik positief weer naar buiten ga...
    Ook de semen van manlief waren supergoed, na bewerking nog 88 miljoen, dat was volgens haar echt een top uitslag....
    Ondanks dat mijn gevoel niet erg hoopvol is, vind ik de komende twee weken wel erg spannend..... wie weet is er een ieniemienie kansje....

Liefs Chelleke

5. sunshine81

Er is altijd nog meer kans als zonder IUI en 88 miljoen is echt heel veel zeg. Mochten jullie trouwens wel gewoon vrijen? Of mag dat ook niet? Ik zal af en toe een kaarsje voor je branden.

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ja hoor wij mogen gewoon vrijen, en omdat het zaad van manlief zo goed is mogen we in principe vrijen zo vaak we willen;) .

Lief van je dat je een kaarsje voor mij brand, je bent echt een schat...

Liefs xxx

7. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

@Chelleke:Wat een opluchting dat de IUI is door gegaan.
    En wat fijn dat het mee viel.
    Ik ga heel hard voor je duimen de komende 13 dagen.

@Sloppy:Eerst maar eens trouwen en dan bevallen.
    En wat fijn dat ze je een paar dagen voor de bruiloft nog even willen oplappen. Maar goed dat je hebt aan gegeven dat je de bevalling zelf wilt doen. Daar zullen ze echt wel rekening mee houden.
    Volgens mij moeten je gewoon van controle tot controle leven en dan zal wel blijken of het wel of niet inleiden gaat worden.
    Sterkte!!!

@Sunshine: Mooi een posi ovulatie test. Heb je wel goed geklust?
    Met de kat gaat het een stukje beter gelukkig, ben benieuwd wat de dierenarts er van vind as vrijdag.

@Vivi: Hoe is het met de onrust? Nog wat dingetjes kunnen regelen?

@Wolfje:Vervelend veel plassen en hoofdpijn:(
    Zijn jullie al begonnen met een eventueel kamertje?

Fijne dag allemaal

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@miranda: Ja eerst maar even trouwen en daarna zien we verder wel wat er gebeurt. Ik voel me nu redelijk en dan hou ik die laatste 4wkn wel vol.
    Het is al een fijn idee dat ze me niet over de 40wkn zullen laten lopen.
    En bij Megan kwam de bevalling op 39wkn psis op gang :D

Vandaag eerst ff met sloppyman naar beverwijk nog wat halen voor de huwelijksbedankjes en daarna lekker in en op het huis

9. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Hoi dames,
    Hier is het gelukkig wat rustiger,babykamer is bijna klaar moeten alleen nog gordijnen voor en dan kom ik wel ff foto,s spammen!
    Wel krijg ik veel last van mijn schaambeen en heupen waardoor ik s,nachts slecht slaap.Over 2 weken moeten we weer na UMCG voor de kleine toch nog een echo voor ons...als ze geboren is komt ze wel gelijk aan de antibiotica dat is allemaal uit voorzorg omdat er toch iets was met haar niertjes.

Sloppy spannend de grote dag komt steeds dichterbij ik duim voor je dat je een goede dag hebt!
    Chelleke voor jou duim ik ook spannende 2 weken voor jou!

Wolfje ik zwaai terug hoor:)

Liefs Bibaatje

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Bibaatje, wat lief van je en wat leuk weer van je te horen.
    Ik vind eht ook erg spannend de komende 2 weken, maar ik hoop nergens op. De Pregnyl is precies goed zijn werk aan het doen, misselijk opgezwollen borsten etc... ach ja weet ik ook eens hoe dat voelt.... pffff.....
    Manlief vind t in ieder geval geweldig:)

@Sloppy: oh het gaat nu idd echt hard tot je bruiloft, geniet ervan he.... en ik beloof je dat je die dag geen last zal hebben van je HG, daar ga ik voor duimen.

@all: Dadelijk naar landal green parcs is Posterholt..... Helaas niet om op vakantie te gaan maar om ..... te werken.
    Een van onze kids gaat met haar moeder op vakantie en die krijgt hier extra begeleiding voor ivm gedrag.... en ik ben de gelukkige....
    Liever dit dan werken op de groep hahahaha

Tot vanavond dames.

Liefs Chelleke

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sloppy; hoop dat je trouwdag perfect verlopen gaat:)

chelleke; klinkt positief meid! Leuke werkplek;)

sunshine; duimen draaien meid, gun het je ook zo!

bibaatje; meid fijn even wat van je te lezen... na de antibiotica, wat gaan ze dan doen, of is dat afwachten?

miranda; kamertje; weet je we hebben alles van sem nog, die slaapt nu een jaar in een andere kamer op een 1pers. bed dus de babykamer is al opgeknapt, wat kleine dingen bij verven en hoeft alleen nog maar ingericht te worden:)

all; hier alles goed, manliefs kleren liggen al in de caravan, dat scheelt;) voor mij en sem komt de laatste dag pas:)

verder nu ff relaxen en morgen ochtend huisje schoonmaken en in de middag me oma ophalen die blijft tot maandag, dus dan ben ik er minder;)

12. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Wolfje: Als ze 10/14 dagen is moeten we naar UMCG en gaan ze kijken hoe het met haar niertjes is en als het dan goed lijkt kunnen we stoppen met de antibiotica,eerst maar de 26e afwachten hoe de echo er nu uitziet toch wel spannend elke keer!

13. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij (de 2e al, maar de 1e ging mis haha). Ik zit nu in de nachtdienst en slaap super slecht. Daarom ben ik maar ff op de laptop gegaan.

@chelleke; Jippie... De eerste IUI is een feit :D. Nu lekker op het wachtbankje.
    @sunshine; 1 posi ovutest zou genoeg moeten zijn haha. Goed geklust? Op naar een wondertje voor jou!!
    @bibaatje; voor jou zijn de laatste loodjes nu toch ook wel bijna aangebroken. 31 weken alweer. Wat gaat de tijd toch hard.
    @sloppy; fijn dat je je nu wel weer redelijk voelt. Goed op jezelf letten!
    @all; ben gebeld door de vk praktijk. De politie heeft mijn echo's bij hun afgegeven :D:D:D Ben echt zoooo blij. Ze worden nu opgestuurd. Ben alleen benieuwd hoe ze eruit zien, het regende namelijk.

14. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Oja, toen ik zondagochtend naar huis reed vanuit mijn nachtdienst had ik ook weer is wat leuks. Groot ongeluk gebeurd. Ik was ter plaatse nog voor de hulpdiensten. Omdat ik verpleegkundige ben, moest ik er dus bij blijven tot alle slachtoffers waren afgevoerd. Ik heb ook altijd van die rare dingen haha.

RTV Utrecht: Afrit A12 De Meern afgesloten na zware crash

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bibaatje spannend meid, hopelijk is het goed te verhelpen:)

bianca;fijn dat je de echo's op kunt halen, toch wel een mooi bezit:)

16. sunshine81

@Bianca, wat fijn zeg dat ze gevonden zijn, ik hoop dat ze niet te verregend zijn voor je.

Thnx voor het duimen meiden, wie weet gebeurd er een heel groot wonder. We hebben goed geklust ja, morgen nog even voor de zekerheid. Manlief had nachtdienst dus dat was echt een moet moetje, maar ja, alles voor ons grote wonder.

@Wolfje, wanneer gaan jullie op vakantie dan? Wel gezellig dat je oma komt, of is het ook heel vermoeiend? Het is best lang namelijk. Gaat het weer helemaal goed met haar?

17. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sloppy: Ze gaan je goed in de gaten houden en ik heb een gevoel dat je nu weer met 39 weken spontaan gaat bevallen!

@Wolfje: Altijd leuk om iets aan de kamer aan te passen en natuurlijk de baby de spullen van Sem, het is toch zonde om alles weg te doen. Leuk dat oma weer komt en we begrijpen best dat je er dan wat minder bent.

@Bibaatje: Gaat het weer een beetje beter met je?
    Lekker aan de slag met het kamertje en we zijn benieuwd naar de foto"s. Wel spannend je echo volgende week.

@Bianca: Wat fijn dat je foto;s weer terecht zijn dan heeft iemand toch de moeite genomen om ze op te rapen en er wat mee te doen. Mocht je nog in aktie komen bij het ongeluk?

@Chelleke: Hopelijk krijg je niet te veel last van bijwerkingen van de medicijnen. Maar grote borsten zijn altijd leuk.

Ga maar eens wat eten klaar maken, want ik barst van de honger

18. sunshine81

Even een raar vraagje misschien. Gister had ik een positieve ovu-test en vandaag een negatieve. Betekend dat ook dat mijn eisprong al geweest is? Ik dacht namelijk dat je je eisprong hebt na 24-48 uur na een positieve test. Ik zit me nu al zorgen te maken dat ik dan wel op tijd ben als ik met IUI mag starten.

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Rare vragen bestaan niet;)
    Volgens mij is je eisprong geweest, maar heel veel verstand heb ik er niet van. Ik denk dat Chelleke het weel weet.

20. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @sunshine; de keren dat ik de ovutesten gebruikte en hij was daarna weer negatief, dan had ik inderdaad mijn eisprong gehad. Heb jij gisteren voor het eerst een ovutest gedaan, of de afgelopen dagen ook al

@miranda; ik moest ook in actie komen ja. Moest helpen met stabiliseren en planken enzo en ze op de brancard tillen. Was wel apart. Die jongens hebben veel te hard gereden en hadden geen gordel om. Dat die er levend uit gekomen zijn, mag een wonder heten

Deel Deze Pagina