Poeh Bianca, toch heftig alhoewel je dat achteraf pas beseft denk ik. Daar gebeuren zeker wel meer ongelukken dan? Ik heb zaterdag de eerste test gedaan en die was nega, net als op zondag. Gister dus posi en vandaag weer nega. Ik doe morgen nog wel een testje. Vind het een beetje spannend ivm de IUI volgende ronde. Zit vandaag gewoon niet lekker in mijn vel en alles is dan teveel. Heb alleen geen idee hoe het komt. Ga gewoon vroeg mijn mandje in, dan is het morgen hopelijk voorbij.
@Sunshine: Vroeg naar bed gaan doet wonderen en wellicht voel je je morgen weer wat beter. Een mens kan soms van die dagen hebben. @Bianca: Ook nog in aktie geweest dat is helemaal een bijzondere ervaring. Die jongens mogen inderdaad van geluk spreken dat ze nog leven. Daarom doe ik nou altijd een riem om. @Chelleke: Fijne dagen in Center Parcs. Wat bijzonder dat jullie ook werken op locatie om het zomaar even te zeggen.
sunshine; de 20ste gaan we op vakantie dat oma komt is gezellig maar ook erg vermoeiend met een mens van bijna 80jr hihi je zit soms te lang bij elkaar op de nek en gaat je dan irriteren... ze wil zich soms ook overal mee bemoeien om gek van te worden... duimen draaien meid miranda; ja heb van sem nog rompers neutraal en stuk of 8 neutrale pakjes die ga ik wassen en in de commode pakken. van me ouders heb ik een lief pakje gekregen met knuffel zelf nog niks gekocht lekker gegeten? zo internet is mega sloom, ga zo op tijd naar bed...
@ Sunshine: Ik denk dat jij het zelfde hebt als ik heb ... een hele snelle LH- piek. Ik zette zaterdag mijn pregnyl zonder een posi ovu-test, en zondag had ik mijn ei al... geef dit even aan bij je gyn, dan zullen ze de IUI 24uur na de pregnyl laten plaats vinden ipv 36-48uur. Echt doen hoor meid !!! @ Miranda: ja is idd wel leuk om op locatie te werken. Deze cliënt heeft hier wel flink voor moeten betalen hahaha, maar het was dan ook erg leuk, maar erg vermoeiend.... Ik duik snel mijn bedje in, morgen weer om half 6 eruit. @all: dank je wel voor jullie lieve berichtjes, slaap lekker en tot morgen xxx Liefs Chelleke
Goedemorgen allemaal, Hier nog steeds moe,lag er toch weer te laat in. De buurvrouw kwam langs voor een drankje...drankjes. Aangezien het toch regent vanmiddag maar een tukkie doen. @Wolfje:Wat leuk dat je een kadootje hebt gekregen van je ouders. Hebben jullie nog veel baby kleertjes nodig? Ik heb vrij veel bewaard van de kleine man. Succes met oma en denk maar zo ze is al oud en ze bedoeld het goed.
25-07-2011 Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie 1e IUI gehad op 11-07-2011 28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI 30-07-2011:Miranda , 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 ??-??-????; MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 10 juli, HG hoe lang moet ik nog? Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
hier heeft manlief gisteren de babykamer leeggehaald (voorlopig staat nu alles bij bryan beetje rommelig maar goed) en gaat hij deze week beginnen aan het plafon wat erin komt, daarna schilderen en dan kan mama eindelijk gaan inrichten jeeeeeee dan moeten we wel nog een kast voor bryan uitzoeken dan kan ik helemaal los gaan hahahahaha
miranda; wat oma betreft, 3dg gaat het goed, maar daarna moet me echt inhouden hihi, maar komt goed kleren tja heb alleen voor de kraamweek, en daarna willen we toch gaan shoppen voor stoere (of roze?) kleren haha.... dus komt goed en jij nog steeds gestopt met roken... goed hoor ML de 25ste 6jaar gelukkig vivi; heerlijk vooruitzicht dat je dan lekker bezig kan op de baby kamer wordt vast prachtig! chelleke; zo vroeg opgestaan meid, hopelijk gaat alles goed met je! All; hier alles goed... alleen wat een rotweer zeg, bah! en wat wil sem nu...krijsen omdat meneer buiten wil spelen vanmorgne op de fiets de boodschappen gedaan en vind het nu wel goed, hihi
@Wolfje, hihi het is ook best lang. Kan oma niet even oppassen dat je even lekker de stad in kan ofzo? Scheelt misschien ook weer. Veel plezier en succes met je oma. Je hebt trouwens de kleren van manlief dan vroeg in de caravan liggen haha. @Vivi, oh fijn zeg, dan gaat het eindelijk gebeuren. Als we hier zo ver mogen komen moet het kamertje ook leeg, maar het staat vol met computer-spullen enzo van manlief. Mag nu wel vast beginnen om dat te vertellen haha @Chelleke, oh dat zou heel goed kunnen ja, hoef alleen nog geen pregnyl te spuiten bij de eerste IUI. Maar ik zal het in ieder geval even aangeven ja, thnx. Poeh wat moet jij vaak vroeg op zeg, wel leuk dat je af en toe ook even ergens anders naar toe kan om je werk te doen, leuk die afwisseling. Wat moet je doen dan? Als je bv op zo'n park bent? Het is echt niet leuk buiten. Kom pas net mijn bed uit maar voel me nog niet veel beter, en dan zit je ook nog verplicht binnen. Nou ja, ik verzin wel wat. Pfff, hoop dat dit snel over gaat zeg.
@Miranda, haha ja het is echt weer voor een tukkie vanmiddag. En gister was het zo lekker. Nederland is echt raar hoor. @Sloppy, hoe is het met jou? Hou je alles nog een beetje binnen?
sunshine; ja vroeg haha, maar ja dan is dat gedaan... en hij heeft nu toch meeste zijn werkkleren aan haha dus ach nee oma past niet op... durft ze niet, sem is een doerak...klimt overal op en onder...ze is veel te bang dat als ik weg ben hij iets breekt ja echt rot weer he? nou ik ga de deur ook niet uit, vanavond haalt ml oma op scheelt mij weer
Goedemorgen, @Vivi:Eindelijk wat meer rust in je hoofd nou je man is begonnen met het kamertje. Het weer is er ook echt naar. En als het grove werk is gedaan mag jij helemaal los gaan. Lekker kleertjes kopen ed. @Wolfje:Willen jullie het geslacht weten? (ik denk een jongen) Knap hoor van je man al 6 jaar gestopt met roken, misschien dat ik dit keer ook wel zo ver ga komen. Ben al goed op weg. @Sunshine: Mocht het bij ons ook weer zo ver komen dan moeten wij een kamer uitruimen waar uitsluitend computer spullen staan. Ik heb 5 slaap kamers waarvan er bijna 3 bezet zijn met computer spullen. Het moet niet gekker worden. @regen: Bah! Wat een honden weer zeg. Dat wordt vandaag weer binnen blijven. Gister middag een heerlijke middag dut gedaan van 1.00-16.00! Vanmiddag lukt dat niet want ik ga met de kleine man naar een vriendin. Maar eerst mijn nieuwe boeken kast in ruimen, heeft mijn man gister voor mij gekocht heb zo ontzettend veel boeken. Fijne dag allemaal
@miranda; jij hebt bijna je jumper. Al goed geklust?? Wat een hondenweer he. Vind het dan wel altijd heerlijk om binnen met een kopje thee op de bank te zitten haha. Alleen poes baalt. Die is altijd graag buiten, maar hij past vandaag toch even haha.
oja, mijn echo's zijn gisteren over de post gekomen. Ze zijn gewoon nog hartstikke goed. Zal straks even een foto spammen Het is zoooo schattig (vind ik natuurlijk)
Hey ladies. Vanmiddag diploma uitreiking gehad. nu officieel mijn bachelor behaald. Wel erg confronterend want maar liefst 9 klasgenoten bleken zwanger en al vrij ver gevorderd. heb ze natuurlijk vanaf januari niet meer gezien dus das wel al even..... ( zaten in een klas met 23) tja... en dan de vraag, en jij dan???? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik nog niet !!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha, sorry moest er even uit.... Vewrder wel goede cijferlijst. 11x 7 en 15x 8 en 6x 9 Liefs Chelleke
@Miranda, HELP mijn man heeft een hobby!!! Hier heeft hij van de week eindelijk ruim 100 kilo aan kabels weggebracht. Helemaal naar Tilburg, maar goed kregen wel 2 euro per kilo, dus dat is dan wel weer lekker. Ieder zijn hobby zullen we maar zeggen hihi Staan je boeken al in de boekenkast? Heeft ie daar ook ruimte voor moeten maken? @Bianca, wat goed dat je ze binnen hebt en nog veel beter dat ze er ook gewoon nog hartstikke goed uit zien. Geniet ervan. Het is inderdaad hondenweer, brrr. Als je zegt dat het oktober is, geloof je het ook. Gelukkig hebben we morgen een mooi dagje, even goed van genieten voordat het het weekend weer heel slecht is. Bah, niks aan, verplicht binnen zitten.
Poeh Chelleke, dat is even slikken. Heb je het er over gehad? Jij bent ook snel aan de beurt hoor! JIPPIE, nu is het echt officieel en wat een super cijfers zeg, gefeliciteerd.
neeeeee het is geen oktober!!!!! daar ben ik nog niet aan toen hoor hahahahahaha chelleke jeeeee nu is het officieel!! kan me voorstellen dat dat heel confronterend was meid
Meiden, ik lees mee, maar het gaat hier nog steeds niet zo goed... We hebben medicatie tegen Reflux maar die helpen niet. Aanstaande maandag wordt ze nu voor maximaal een week opgenomen in het ziekenhuis :x. Dit om haar te observeren zodat ze gericht onderzoek kunnen doen. Het lijkt iets met haar maag te zijn, of het is toch de Reflux, maar dan een zware vorm.. We gaan het zien. Pff het lijkt me ontzettend moeilijk haar weg te brengen maandag, maar ergens kijken we er ook naar uit. Want hopelijk kunnen we dan haar verder helpen. En ons zelf. Ze is zo verdrietig, krijsen echt en in elkaar krimpen van de pijn? misselijkheid? We weten het niet... Ik hou jullie op de hoogte!
Wat spijtig om te horen dat het nog steeds niet beter gaat met het kleine meisje. En wat moeilijk om haar straks weg te brengen, ze is nog zo klein. Wat moet dat moet helaas, en hopelijk vinden ze iets. Dan weten jullie tenminste waar je aan toe bent. Sterkte en hou ons op de hoogte.