Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Wauw Bibaatje... Die kamer is echt heel erg mooi. Heb je dat echt helemaal zelf gedaan????? Echt heel gaaf!!!!

@ Sloppy: af en toe hoop ik idd ook dat dat gene dat ik voel positief is, voel me zoveel anders dan anders, maar ik weet ook dat dit door de pregnyl komt. ik denk ook dat je een week voor NOD nog niks kunt voelen van een evt zwangerschap toch??? maar anderzijds de pregnyl is met 10 dagen uit je lichaam en ik zit nu op dag 8 dus eigenlijk zou ik toch bijna niks meer kunnen voelen van die pregnyl????
    Ik wordt hier zo onzeker en ongeduldig van he....

Liefs Chelleke

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    BTW Bibaatje, wil je je zelf even in ons lijstje zetten ( zie vorige pagina) volgens mij is er iets misgegaan, je staat er namelijk niet (meer) in.

3. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    25-07-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie 1e IUI gehad op 11-07-2011
    28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI
    30-07-2011: Miranda , 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    ??-?? -????: MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 10 juli, HG hoe lang moet ik nog? Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    11-09-2011; Bibaatje, 37 jaar 3e kindje, meisje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

4. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Wolfje;Heb mij we weer tussen gezet hoor!
    Heb de babykamer samen met mijn vriend klaar gemaakt en daar zijn wij heel trots op aangezien wij beide niet zulke klussers zijn! Zo hebben we ook de kamer voor mijn jongste op zolder samen gedaan:)

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Oh Bibaatje: ook al zo mooie kamer.... kan ik je t.z.t. inhuren??? hahaha:)
    btw ik ben Chelleke, niet wolfje;)
    Liefs Chelleke

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
  7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden, ik mis jullie zo:x

Hier alles goed, vandaag inmiddels 17wk zwanger...
    Morgenochtend naar de vk... dan oma naar huis brengen en dan naar de zwaluwhoeve, had gratis kaartjes gekregen;)

Dinsdag als een gek me kleren pakken en die van sem... en huis schoonmaken...

woensdag laatste boodschapjes halen, oa broodjes voor onderweg en rond een uur of 14.00 gaan we:)

Dan komen de 13/14de aug terug... en 15aug dan savonds de 20wk echo...

Hopelijk krijg ik in die week me laptop ook terug, morgenvroeg brengt ML heb weg...

Dus meiden als er iets gebeurd, doe me dan aub pb...

Hele dikke knuffel van mij en meiden, ik denk aan jullie:D

xxx

8. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Whahaha dat krijg je he met die hormoontjes Chelleke I,m sorry:)

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Geeft niet hoor, tis je vergeven.
    Gisteren knipte Miranda mijn NOD er ook al af, dus jullie moeten mij deze dagen wel echt hebben he;)
    Alsof ik het niet al zwaar genoeg heb.......:p

xxx

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

@Chelleke: Nog een weekje en dan is het zover. Heb je nog last van krampen? Wat rot al die onzekerheden.
    @Bibaatje: Wat een ontzettend mooi kamertje.
    Wat zijn jullie creatief. En ook de kamer op zolder ziet er heel mooi uit.
    @Vivi: Leuk om zelf een geboorte krans te maken, op de site is inderdaad van alles te koop. Ook al zo creatief bezig. Ik heb dat helaas niet in de vingers.
    @Wolfje: Klinkt als een drukke week zo vlak voor de vakantie.
    Wij missen jou ook. Nogmaals een fijne vakantie en tot over een paar weken.

11. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Mrt hoe gaat het met je ?, ondertussen met verlof.
    Het is bijna 8 Augustus:$

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

hier een hele drukke week voor de boeg dus zal hier niet vaak zijn...
    Mijn broer en szus met nichtje zijn gister aangekomen in nederland.
    Tot woensdag zitten we vol met voorbereidingen voor ons huwelijk. En daarna hebben we 2dgn niks geplant.
    Iedereen wil ons nu een beetje clamen en dat is wel irritant!
    Ook staat iedereen voor aan in de rij om Megan mee naar huis te nemen wat ik helemaal niet wil maar iedereen blijft maar zeggen: dan heb je ff rust.
    Als of ik rust heb als ik mijn meisje mis!

Maar goed het is goed geboeld allemaal.

Zal blij zijn als het zaterdag is :D

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ sloppy: ohhh ja zo'n laatste week voor je bruiloft is echt slopend, heel veel te doen en iedereen "wilt"je helpen..... allemaal lief bedoeld maar het liefste riep ik toen gewoon "laat me met rust !!!!!" geniet van de laatste voorbereidingen en probeer neit te veel te stressen...

@Miranda: hahaha ik heb last van van alles hahaha. krampen zijn echt dagelijks meerdere malen, met momenten echt een weeïg gevoel in mijn maag, last van mijn borsten en honger honger honger.
    Dit alles heeft denk ik te maken met pregnyl, al zou dat morgen uit mijn lijf moeten zijn, lijkt me sterk dat je al een week voor je NOD last krijgt van symptomen.... we zullen zien.
    Ik vind het echt spannend worden nu.
    Het voelt eigenlijk als mijn 1e officiële kans, maar ik ga er vanuit dat deze het niet wordt....

Liefs Chelleke

14. sandra

sandra Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal!!

Sorrie voor mijn lange afwezigheid, dat is niet netjes van mij. Zal vanaf nu weer lekker meeschrijven (als het nog mag)
    Heb een klein beetje terug gelezen:

@Chelleke: Ohhh de eerste IUI spannend, ik hoop zo voor je dat het raak is.

@Miranda: Voor jouw ook spannend meid, mijn duimen draaien

@Wolfje: 17 weken alweer, wow de tijd vliegt.

@Sloppy: Zaterdag trouwen, veel plezier!! En het gaat voor jouw echt opschieten, ik was al bevallen toen ik zover was als jij!!
    Nog even volhouden en het is zover.

@Meyke: Jeetje meid wat ontzettend vervelend en natuurlijk heel zielig voor jullie meisje. Hopelijk komen ze er achter wat ze precies mankeert.

@Bibaatje: Wat een mooie babykamer.

@Vivi: Bij jouw gaat het ook al opschieten!

Hopelijk ben ik niemand vergeten? Heb niet alles terug gelezen hoor.
    Kon niets terug vinden over MissQ, weet iemand hoe het met haar is?

Hier gaat alles supergoed, Lucas is zo'n heerlijk mannetje. Slaapt al een hele tijd door. Hij lacht en je krijgt steeds meer contact met hem.
    Het gaat wel snel hoor, ik mag maatje alweer opruimen, vind dat altijd wel moeilijk.

Hier nog een foto van Lucas:
    Bekijk bijlage 167771

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    ohhh Sandra wat een heerlijk Ventje zeg... en gelukkig dat alles goed met je gaat.
    Maakte me al een beetje ongerust vandaar dat je een PB stuurde...

Wat betreft MissQ, we hebben daar al denk ik een maand niets meer van gehoord. Ze trok t even niet meer en begrijpelijk natuurlijk.
    Hopelijk komt ze ons snel goed nieuws brengen!!!!

Liefs Chelleke

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Oh oke hopelijk komt ze snel met goed nieuws.

Wij gaan trouwens zaterdag met de caravan naar Duitsland, het plaatsje Saarburg, zo mooi daar. Lucas zijn eerste vakantie!

17. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal!
    Ook ik ben al een tijdje niet meer geweest en heb (nog) niet alles teruggelezen... Maar idd, het schiet al aardig op! Helaas niet meer bij de VK maar in het ziekenhuis omdat mij gal/lever waardes aan de hoge kant zijn.. Met als gevolg ENORME jeuk en dan onder je voeten en in je handpalmen.. je weet wel van die plekken waar je niet kan krabben... Brrrrrr.. Nu medicijntjes en het gaat gelukkig al een stuk beter. Sinds gister wel enorme last van mijn rug en bekkenbodem....Wie weet komt het toch nog eerder!! Moet zeggen dat ik het wel heel zwaar vind hoor, ook nog met zo'n kleine erbij van net 2... Pfffff!!
    Maar gelukkig wonen mijn ouders in de buurt, zitten ook alle 2 in het onderwijs en gaan maar al te graag met die kleine op stap.
    Ik zag ook iemand zijn babykamer 'spammen' (Bibaatje?!?!!? ) Leuk!
    Zelf hebben we gister de laatste hand eraan gelegd. En zie hier het resultaat:

18. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    en nog een close-up van de wieg. Bij de eerste was alles rood/wit en nu hebben we gekozen voor groen wit. Het zelfde wiegje, kastje , schilderij etc.. Alles even aangepast en hup, de nieuwe kamer was klaar!! Afgemaakt met diep donker paarse gordijnen! ben er zelf erg trots op...

19. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ mrt,Wat een leuk kamertje zeg. duurt echt niet meer lang he, je bent er bijna :)....
    Spannend... Liefs Chelleke

20. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Bibaatje, wat ontzettend gaaf zeg. En jij zegt dat je niet creatief bent:p

@Wolfje, succes nog even de laatste dagen en maak je niet te druk. Wel een beetje uitgerust op vakantie gaan he?! Geniet er heel erg van en tot over een maand;)

@Chelleke, oh ik vind het ook zo spannend voor je en ik duim nog steeds heel hard dat het raak mag zijn. Ik moet wel een beetje uitkijken voor blaren hihi:D

@Mrt, ook al zo'n gaaf kamertje, nog heel even geduld, jij bent de eerste als het goed is.

@Sloppy, oh dat is zoooo herkenbaar en soms ook zoooo niet leuk, maar ja, het is allemaal goed bedoeld. Geniet van de laatste voorbereidingen. Ik duim voor mooi weer!!

@Sandra, wat een super schattig ventje, wat gaat het dan alweer snel he?!

Deel Deze Pagina