@Sandra: Wat leuk om weer eens wat van je te horen en natuurlijk mag je gewoon blijven mee kletsen. Wat wordt Lucas al weer groot! Leuke foto. Lekker genieten van jullie vakantie in Duitsland. Moet je al weer snel aan het werk, ik kan mij herinneren dat je behoorlijk lang verlof had. @Mrt: Jeuk !!! Om gek van te worden lijkt mij. Gelukkig helpen de medicijnen. Gaat het verder goed? Is de nesteldrang al toe geslagen? Kamertje ziet er ontzettend leuk uit. Nog een paar weekjes en dan is het zover. @Sloppy: Drukdrukdruk, logisch zo vlak voor de grote dag. Probeer je rust te pakken met of zonder Megan. Ik kan de kleine man ookniet zo lang missen @Chelleke: Je eerste kans kan raak zijn natuurlijk. Ik hoop het zo voor jullie. @MissQ/Bob: Ik denk dat ze een tijdje afstand heeft genomen, het is ook zo;n nare tijd voor haar geweest.Ik hoop dat het goed met je gaat. Volgens mij gaan jullie volgende maand weer beginnen met IVF.
25-07-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie 1e IUI gehad op 11-07-2011 28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI 29-07-2011: Miranda , 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 ??-?? -????: MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt Zwangeren: 08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!! 18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 10 juli, HG hoe lang moet ik nog? Meisje 07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje 11-09-2011; Bibaatje, 37 jaar 3e kindje, meisje 19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk 25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei 22-01-2012; Bianca87, 1e kindje,8 juli nekplooimeting, 19 juli vk Bevallen: 25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg 06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn
Jaloers!!! Ik had zo graag nog een stukje willen fietsen, maar helaas. Hoe is het verder? Nog geen rare dingen mbt de ongi? Hier nog niets en dat wou ik graag zo houden
Nog steeds droog hier Ik voel helemaal niks, was alleen gisterochtend even misselijk toen ik aan het ontbijten was, maar ga er vanuit dat het slaapgebrek was. Zou trouwens ook veel te vroeg zijn maar ik ben echt nooit misselijk. Moet ook nog ruim een week. Ik wil het ook hierbij laten maar als het positief mag zijn heb ik er best een paar kleine kwaaltjes voor over
Misselijkheid kan wel komen door zwangerschap al hoe wel het wel heel vroeg zou zijn. Maar vanaf de innesteling maak je al kleine beetjes HCG aan dus wie weet. Blijft allemaal gokwerk. Voorlopig maar droog zien te houden en dan zien we volgende week wel weer.
Pfff wat een rot dag, heb een lastiger peuter en dan ben ik nu emo wrak jan huilen om niets en kan al helemaal niets hebben. Komt mijn vriend ook nog met jut humeur thuis heb het echt gehad hoor
@Miranda: Ik hoef pas 1 november weer aan het werk, officieel verloopt mijn verlof op 8 augustus, maar met nog 6 weken vakantie en 2 maanden overuren ben ik voorlopig nog vrij @Sunshine: Ik hoop voor je dat je test volgende week positief is. Hier vandaag maar gewinkeld in het alexandrium (rotterdam) dat is lekker overdekt, je moet toch wat met dit weer. Heb vorige week de ikea ook al gehad.
@Sandra, thnx ik ook. Dan heb je het zo te horen ook verdiend na al het vele werken. Lekker zeg. Nu moet alleen het zonnetje nog even tevoorschijn komen. Heb je veel leuke dingen gekocht?
@Sandra:Je moet inderdaad iets met dit rare weer, de hele dag zitten vind ik niet zo leuk. Wil er graag iedere dag even uit. Lekker hoor zo"n mega lang verlof dan kun je iedere week wel naar een ander winkel cenrum gaan. @Vivi:Je hormonen zullen je ook wel wat extra emo maken maar een lastige peuter kan behoorlijk op je zenuwen werken en daarop nog een vriend met een rot humeur ja daar wordt ik ook niet vrolijk van. Kop op! Lekker vroeg naar bed en morgen weer fris en fruitig op staan. Een lekker potje janken kan ook goed helpen. Even zonder gekheid ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen Hoe staat het met kamertje?
@Sunshine: Ik heb weer veel teveel gekocht, en er komt morgen ook een bestelling van kleertjes.com binnen, dus mijn man is weer blij met mij haha Heb gisteren trouwens maatje 56 uit de kast van Lucas gehaald, het pat niet meer, gaat veel te snel
Haha Sandra, dat is altijd zo, vooral als je niks nodig hebt Toch lekker om jezelf af en toe te verwennen. Heb je nog iets voor je man meegenomen om te compenseren? Pff, wat gaat dat snel zeg, al maatje 56 wegdoen. Het gaat zo hard he?!
Nee helaas voor mijn man niets meegenomen. Hij mag morgen zijn cadeautje ophalen (de nieuwe caravan). We hebben een paar weken de vouwwagen ingeruild voor een caravan, hij zo supermooi. En morgen kunnen we hem ophalen. Dit is hem: Bekijk bijlage 167940
Bah dames... ineens slaat de onrust weer toe dat het misschien deze ronde wel niks is..... daar ben ik al die dagen vanuit gegaan en ineens voelt dat toch helemaal niet leuk... Sorry moest t eff kwijt... ik weet dat ik nog lang niet zo lang aan het wachten ben dan sunshine en MissQ maar ik voel me gewoon eff niet lekker in mijn vel nu. Net zware avonddienst gehad met flinke calamiteit en dan hoop ik zo vurig dat ik binnenkort lekker de rust in mag als boventallige,,,,, ook als iik nu al de stress zie rondom het kerst en oud en nieuw rooster dan wens ik dat ik dan zwanger mag zijn, dan hoef ik me daar niet druk om te maken...... Bwehh.... was het maar zondag, want dan wil ik graag testen mocht er nog geen ongi zijn..... en dan maandag de bloedtest in het ZH...... Liefs Chelleke
sorry voor mijn ego bericht trouwens.... @Sandra wat een mooie caravan zeg. @Sunshine, ik hoop zo dat je de IUI niet nodig hebt, want je voelt zooooo veel en daar wordt je zo onzeker van.... @ Vivi: oh meis toch, tijd voor binnenkort weer een bakkie te doen?? @Miranda: jij bent ook al zo lief net als alle anderen... @ iedereen,jullie zijn schatten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Chelleke