Pink ladies, deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Zeepaardje, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Ach lieve Chelleke, het is ook gewoon allemaal heel erg veel wat er gebeurd. Met je studie, het zwanger worden, op je werk, de verhuizing. Het is niet zo gek dat je het af en toe niet meer ziet zitten hoor. Kan het me heeeeeel goed voorstellen. Hele dikke knuffel voor jou en ik hoop dat je positief mag testen maar dat weet je. Hou je taai en ooit komt alles goed en af en toe even lekker klagen mag. Ik duim dat het snel zondag is.

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Lieve Chelleke,
    Ik heb ook van die dagen dat ik denk ja het is raak en andere dagen denk ik weer het gaat mij nooit meer lukken. Dus ik vind het niet zo vreemd dat je je even rot voelt. Je heb er alle recht toe!
    Maar vergeet niet dat de strijd nog niet gestreden is, de rode vlag gaat nog niet uit.
    Ik wil je graag opbeuren, maar weet eigenlijk niets te zeggen dan houd de moed er in hoe moeilijk dat ook voor je moet zijn.
    Balen van de werkdruk op je werk, ik ga nog harder duimen voor een posi test.

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Ik weet het lieve dames.
    Ik mag en moet eigenlijk ook niet klagen, maar ik wordt met momenten zo onzeker..... ik zal moeten afwachten, dat weet ik maar soms is dat gewoon zo moeilijk...

Liefs Chelleke

4. sunshine81

Natuurlijk mag je even klagen, het leven is soms ook zo moeilijk en oneerlijk. Dan weet je gewoon even niet meer wat je moet, wilt en kunt doen. Probeer moed te blijven houden hoe moeilijk het soms ook is. Ga zo lekker je bedje opzoeken, misschien even lezen om je gedachten te verzetten en dan gaat het morgen vast een stuk beter. En inderdaad, wachten is zooooooo moeilijk.......
    Je mag me ook altijd PB-en he?! Dikke knuffel

5. sandra

sandra Fanatiek lid

@Chelleke:Elke maand dat je moet wachten op een zwangerschap is te lang als je graag zwanger wilt worden.
    En jij (en Sunshine en MissQ) moeten veel te lang wachten, dus het is niet zo gek dat het je soms allemaal teveel wordt.
    Ik hoop zo voor jullie (alle nog niet zwangere) dat het heel snel gaat lukken.
    Dikke knuffel van hier.

6. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Een hele fijne dag voor iedereen!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

@chelleke: na de behandelingen duren die wachtwkn inderdaad een eeeeeeeeuuuuwwwwigheid! Ik duim voor je dat je dit maar 1keer hoeft mee te maken, maar het is wel zo dat je er steeds beter mee om leerd gaan.

verder nog steeds heel druk met de voorbereidingen van ons huwelijk.
    Helaas was er niemand zo leuk die voor ons verziering wilde doen dus hebben we gister nog even balonnen geregeld.
    Wel hadden vrienden het idee voor een vrijgezellen feest maar dat wilde wij niet ivm mijn zwangerschap.
    Nu gaan we met de familie uiteten op vrijdag avond. Helaas moesten we mn schoonouders ook uitnodigen........daar had ik echt geen zin in. Vooral mn SM is echt een ramp tijdens dit soort gelegenheden. De hele avond klagen en doen dat ieriteerd mij mateloos. Ik ben zelf helemaal niet zo, zelfs niet als ik alle reden tot klagen heb.
    Als ik dan bijvoorbeeld zeg dat ik zo last van mn ribben heb, had zij het 1000x erger tijdens haar zwangerschap. En zij was ook zooooo misselijk geweest een paar wkn terug, nee ze wist psis hoe dat was. En dan kan ik alleen maar denken: dat kan je niet maar goed ;)

Verder ben ik gister bij de gyn geweest en ik hoef pas over 2wkn terug te komen of 3 augustus............hoop zelf eerlijk gezegt dat ik het of niet haal of dan al bijna mag bevallen.
    Sorry maar ik ben er echt klaar mee met zwanger zijn en overgeven en de hele bups.....

Vandaag de proef foto's met de foto graaf en de ambtenaar van de burgelijkestand komt langs voor het gesprekje :D
    Woendag mijn nagels en mn wenkbrouwen.........
    En dan is het al bijna zo ver :D

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Vervelend zo"n s moeder die het altijd erger heeft.
    Hopelijk houd ze zich vrijdag een beetje in zodat het toch nog een leuke avond wordt. Leuk idee omdat te doen ipv een vrijgezelle feest.
    Ik hoop dat er snel een einde aan je zwangerschap komt, maar dan wel na de bruiloft.

9. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Hallo allemaal,
    Willen jullie nooit meer zoveel kletsen in 1 avond/ochtend? Kan het bijna niet bijbenen haha.
    Ik ga mijn best doen op iedereen te reageren.

@mrt; Wat verschrikkelijk balen van je jeuk zeg. Men zegt wel is dat jeuk erger is dan pijn. Gelukkig werken de pillen wel. En wat is het kamertje mooi zeg. Zo heerlijk simplel, ik hou daar echt van. Dat wiegje is ook gewoon echt super schattig (ben jaloers ;))
    Het gaat voor jou ook al opschieten zag ik. 37 weken alweer (Ik zou zeggen, eruit poepen dat kind als je het zo zat bent).

@chelleke; meid, ik kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zit. Het wachten kan dan ook zooo lang duren. Terwijl aan de andere kant, wat is nou een week? Maar als je iets heel graag wil, dan duurt een week eeuwig. Iedereen die bezig is met zwanger worden heeft z'n up's en downs. Ongeacht hoelang ze bezig zijn. Het ene moment denk je dit gaat goed en het andere moment geloof je er niet meer in. Ik heb zelf de dag voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was nog flink doorgezakt (schaam, schaam)
    Ik weet dat het in jou situatie nu extra moeilijk is, omdat je al zolang bezig bent. Niemand kan jou een kindje beloven. Daarvan ben je te afhankelijk van moeder natuur. Maar meid, houdt de moed erin. Je hebt nog zoveel opties (gelukkig) en ik duim heel hard mee, dat je die opties niet nodig zult hebben.

@sandra; wat een ontzettend schattig mannetje, hij is toch al flink gegroeid he. Toch jammer dat je maat 56 al uit de kast heb moeten halen, vind dat altijd zo'n leuk schattig maatje haha. Maar ze moeten nou eenmaal groeien. Mooie caravan hebben jullie gekocht trouwens. Leuk dat stapelbed ook, zullen de andere kids wel blij mee zijn denk ik?

@sunshine; je eerste IUI komt nu wel heel dicht bij he. Maar er is nog steeds hoop dat je dat heel niet nodig hebt. Ik ga heeeeel hard voor je duimen :D

@miranda; ook bij jou schiet het op zie ik. Spannend hoor. Ik ga hard duimen dat iedereen op roze staat deze maand :D.

@sloppy; wat een drama dat iedereen megan ineens mee wil nemen zeg. En altijd leuk zo'n schoonmoeder die alles erger heeft meegemaakt. Heb je niet de neiging om haar is flink op d'r nummer te zetten? Ik ben zelf namelijk zo'n trut die dat dus echt wel doet. Het liefst dan ook in bijzijn van anderen (Sorry haha). Maar gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder, dus ik hoef dat bij de mijne niet te doen.
    Heel veel succes met de voorbereidingen en ik wens je zaterdag echt een hele leuke dag toe. Lekker van genieten!

@wolfje; fijne vakantie
    @bibaatje; wat een super leuke kamer, heel creatief :D

Zo, heb ik nu iedereen gehad? Wat een verhaal zeg haha.

@all; ben net weer bij de verloskundige geweest. Baarmoeder is goed gegroeid en het hartje klopt stevig. Ben weer helemaal blij

10. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    25-07-2011: Chelleke, 26 jaar,1e kindje, ronde 8 na laparoscopie 1e IUI gehad op 11-07-2011
    28-07-2011: Sunshine, 29 jaar, 1e kindje, ronde 22, augustus starten IUI
    29-07-2011: Miranda , 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    ??-?? -????: MissQ, 31 jaar, 2e kindje, 1e IVF poging mislukt

Zwangeren:

08-08-2011; Mrt, 33 jaar, 2e kindje, wat het wordt is een verrassing!!!
    18-08-2011; Sloppyslayer, 37 jaar, 2de kindje, VK/gyn controle: 10 juli, HG hoe lang moet ik nog? Meisje
    07-09-2011; Assje, 25 jaar, 1e kindje
    11-09-2011; Bibaatje, 37 jaar 3e kindje, meisje
    19-10-2011; Vivi, 30 jaar, 2e kindje, 30 mei 20wk echo, 1juni controle vk
    25-12-2011; Wolfje22, 2de kindje, 18 juli vk controle, 20/08 20wk echo
    ??-12-2011; Vlinder, 1e kindje, vk 26 mei
    22-01-2012; Bianca87, 1e kindje, 15 aug vk

Bevallen:

25-04-2011 - Sandra - Lucas - 35wkn 1dg
    06-05-2011 - Meijke- Nienke - 37wkn

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @bianca: Je ik zou haar eht liefste achter het behang willen plakken. Ik heb het haar al een paar keer gezegt hoor maar ze heeft zo'n bord voor haar kop dat ze er gewoon overheen lult........
    Maar goed SM is weer eens te ziek dus ze komt vrijdag avond lekker niet :D:D:D
    Fijn dat alles goed was bij de verlos :D

12. sunshine81

@Sloppy, haha toch weer een geluk bij een ongeluk. Dat weet ze trouwens wel vroeg dat ze dan nog niet beter is:D Komt ze dan wel op de trouwdag zelf? Zal wat zijn hihi.
    Spannend he, het komt nu zo dichtbij, voor je het weet is het weer voorbij. Geniet er nog even van.
    En wat goed dat je pas over twee weken terug hoeft te komen.

@Bianca, dank je wel. Ik hoop ook dat het niet nodig is maar ja. heb wel goede pendels hihi. Geloof er eigenlijk nooit zo in maar toch leuk. Wat fijn dat alles weer in orde is. Lijkt me zo speciaal om het hartje te horen?

@Chelleke, hoe voel jij je nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en er is weer een dag voorbij:D

@Miranda, bij jou al iets te merken? Hier niks, noppes, nada.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo weer een dag om he, hahahaha hier eigenlijk niet veel gedaan we hadden vandaag een hangdag, op mijn dooie gemak wat opgeruimd en gepoetst maar niets speciaals.

14. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @sloppy; het is toch erg als je blij bent dat je SM ziek is haha. Kan het me heeeel goed voorstellen. Sommige mensen zullen het gewoon nooit gaan inzien. Hoe vaak je ze er ook op aanspreekt.

@sunshine; ik geloof er ook niet in, maar hij klopte toch echt haha. Waarschijnlijk toeval, maar ik vind het niet erg. Het is zeker heeeel speciaal het hartje te horen. Zo onwerkelijk dat het dan uit mijn buik komt. Zeker omdat je verder nog niet ziet/voelt. Mijn onderbuik is wel hard nu, duidelijk de baarmoeder. Maar een buikje is er nog niet haha.
    Nog 1,5 week en dan weet ook jij of het gelukt is of niet. Maar snap na al die rondes heel goed, dat je er niet in gelooft. Maar weet ook, hoop doet leven.
    Ik ben dan lekker op vakantie, maar zal het via mijn phone even in de gaten houden wat de uitslag is :D

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hey ladies.
    Mentaal voel ik mij eigenlijk best wel goed vandaag, gisteren even van die emo buien hahaha, die had ik op het werk ook bij mijn beste vriendinnetje, maar lichamelijk voel ik me lichtelijk horrable (of zo iets hahaha) vanmiddag echt heel erg misselijk, en de rest van de dag enorme ongi krampen die afgelopen dagen ook aanwezig waren maar echt steeds heviger worden en al ruim 5 dagen enorme steken bij mijn schaambeen zeg maar waar ook de BM ergens zit denk ik ...... borsten zijn gegroeid en ik ben heeeeeeeeeeeeeel moe.... en heb de hele tijd rommelende darmen....maar..... het zijn eerlijk waar geen dingen die ik me verbeeld of graag wil voelen, maar voel me echt zo.... maar anderzijds al voel ik me nog zo lamlendig..... ik ga er nog steeds niet van uit dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik weid het nog steeds aan de pregnyl...

WE zullen zien.

Liefs Chelleke

16. sandra

sandra Fanatiek lid

@Sloppy: Ohhh wat vervelend zeg die opmerkingen van je schoonmoeder:( Hopelijk houd ze zich vrijdag een beetje in.

@Bianca: Fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap!! Ben jij eigenlijk misselijk (geweest?)

@Chelleke: Ik hoop zo dat die kwaaltjes bij een zwangerschap horen.

Wij hebben vandaag de caravan opgehaald. Helaas ben ik door een misstap gevallen en door mijn enkel geklapt. Echt ik ben een brokkenpiloot zeg pfffff.
    Toch maar even naar de dokter geweest want ik kan er niet meer opstaan (lekker handig als je zaterdag op vakantie gaat)
    Ze denk een zware kneuzing, maar als het morgen niet minder pijnlijk wordt, moet er een foto gemaakt worden.

Maar goed de caravan staat voor de deur en hij is zo mooi, ben helemaal blij!!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hoi Lieve meiden.
    Ik kruip lekker mijn bedje in, ben heel moe.
    Morgen weer een dag dichter bij de testdag.
    Zondagmiddag gooi ik er een testje tegenaan mocht ik nog niet ongi zijn..... dan kan ik maandag ook met een gerust hart de bloedtest ingaan en is de teleurstelling minder groot mocht het niet zo wezen.....

Dikke knuffel voor jullie allemaal en slaap lekker

Liefs Chelleke

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: Ik hoop zo voor je dat je zondag een streepje zal zien op je test!

hier is net de ambtenaar weg, er leuk mens hoor! Heel gezellig en jong. Past helemaal bij ons.
    Ze heeft nog een hulp middel, een olie op natuurbasis, tegen de misselijkheid. Dat brengt ze morgen even langs in de hoop dat het wat extra verlichting zal geven. Omdat je al senuwachtig bent en dat kan weer een tricker zijn voor misselijkheid. En voor de cerimonie proberen te eten..
    Heel fijn, zij had het zelfde gehad als ik nu dus ze wist waar ze het over had.

Zo nu gaan we ff relaxen :D

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Hoi dames! Ik laat me weer even zien.

Het gaat hier van kwaad tot erger, ik heb gisteren een paniekaanval gehad op een voorlichtingsavond over bevallen :( Mijn gezondheid is nog altijd slecht, ik kan straks door medicijnen hoogstwaarschijnlijk geen borstvoeding geven (want het ziet er naar uit dat ik moet verdubbelen i.p.v. afbouwen) en mijn angst voor de bevalling wordt met de dag groter. Het vloog me ineens aan! Gelukkig was mijn eigen vk daar en is er direct actie ondernomen, ik ga volgende week voor een gesprek in het ziekenhuis. Ondertussen is de enige die nergens last van heeft de baby, gelukkig!

Door mijn gezondheid ben ik een tijdje weinig online geweest, steeds maar heel even. Ik ben de draad hier dus helemaal kwijtgeraakt :) en ben gaan deelnemen in een topic voor mijn eigen regio, dat ietsje rustiger liep. Mijn concentratie is nog heel slecht, dus ik vind het moeilijk om veel te volgen. Vond het heel erg gezellig met jullie, heb er veel steun aan gehad en ik kom hier ook nog regelmatig even spieken, maar echt volgen gaat me gewoon niet goed meer lukken. Wilde dat toch even laten weten. Ik hoop dat wanneer ik hier even langs kom dat ik alleen maar positieve verhalen van jullie mag lezen! :)

20. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bianca: Fijn dat alles weer goed was bij de vk.
    Altijd weer heel bijzonder om een kloppend hartje te horen en ja dat komt echt uit jouw buik,ook al is je buik nog niet dik. Moet zeggen dat ik dat altijd wel wat vreemd vond.

@Sunshine: Hier nog steeds niets. En bij jou gelukkig ook nog niets.

@Sloppy: Ik ben blij voor je dat s moeder niet mee gaat, misschien wel een beetje jammer voor sloppyman. Als ze er zaterdag maar wel bij is.
    Wat lief van de ambtenaar om wat voor je langs te brengen, hopelijk gaat het helpen.

@Chelleke: Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    De spanning wordt steeds groter naar mate het zondag wordt.
    En ik geef je groot gelijk om eerst zelf thuis te testen.
    Dan ben je al een beetje voorbereid.

@Sandra: Dat is inderdaad niet handig een val partij zo vlak voor de vakantie.Had mij ook zo kunnen gebeuren ben ook een echte brokken piloot. Hopelijk valt het allemaal mee en is het niet gebroken. Heb je er veel pijn aan?
    Wel fijn dat de caravan er is, geeft toch weer een extra vakantie gevoel.

@Vivi: Heerlijk hoor een dagje niets doen. Daar knapt een mens van op. Heb je al wat meer rust in het koppie gekregen?

@Assje": Ik schrik enorm van jouw berichtje.
    Waar raakte je precies van in paniek? Misschien kunnen we je een beetje geruststellen. Ik vind het echt heel akelig dat je je zo rot voelt. Gelukkig doet je baby het goed! Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de laatste periode. En laat af en toe eens wat van je horen als je daar behoefte aan hebt tenminste.

Ik ga mij maar eens aankleden en naar het werk.
    Het is niet heel druk maar moet toch extra werken deze week ivm vakantie's van collega's.

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina