Nou, dat zal toch wel moeten lukken dan he!!!! Vannacht de kleine getempt omdat hij zo warm aanvoelde, zit ie op 39 graden heb hem een koude washand door zijn gezichtje en over zijn lijfje gegeven, tshirtje aan en een laken ipv een dekbed gegeven. Paracetamolletje erin en nu heeft hij nog steeds hele rode wangen..... hij zegt zelf dat het wel goed gaat maar ik twijfel of ik hem naar school moet doen, wie heeft tips?!
@MissQ: Is hij echt ziek? Persoonlijk zou ik hem een dagje thuis houden. Als een kleintje koorts krijgt is er vaak wel wat aan de hand en kan school erg vermoeiend zijn voor zijn zieke lijfje. Met een beetje geluk is hij er vanmiddag weer vanaf. Onze huisarts zegt dat een temp van 39 hoog is maar ook een goed teken dat zijn afweersysteem goed werkt. Pas als de koorts boven de 41 komt dan is er reden tot zorgen maken. Sterkte meis! Ik hoop dat de koorts snel zakt xxx
Thx voor je snelle reactie Slopp, hij zegt dat hij zijn eigen goed voelt. En dat hij ECHT naar school wil... toch maar naar school laten gaan? Hij heeft vandaag maar een half dagje en ik woon op 2 minuten van de school vandaan, dus mocht het niet gaan dan ben ik er zo....
Ik zie je berichtje nu pas, ik moet megan naar het kdv brengen. Maar als hij zich goed voeld en naar school wil dan gewoon laten gaan. Megan had laats ook 39.5 en de HA zei dat je gewoon naar buiten kan met een kind met koorts als ze geen zieke indruk maken. Geen probleem. En je kan hem altijd weer ophalen als het niet gaat.
Hij is naar school gegaan en dat is goed gegaan. Hij is nu alleen stront vervelend, dus ik denk dat hem wel wat dwars zit. Maar eens kijken of ik hem na zijn boterham op bed kan leggen.....
Dank je wel lieve Sloppy! Ik heb gisteren een tabletje Oxazepam ingenomen voor het slapen gaan en ik heb me toch heeeeeeeeeeerlijk geslapen Nu nog 2 uur en een kwartiertje en dan zijn we aan de beurt. Om 7 uur MOET ik ontbijten van de gyn en tezamen mag ik dan 2 paracetamol en een tabletje Oxazepam slikken. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat straks. Jullie horen van me! xxx MissQ.
Pffff, het valt niet mee om te ontbijten als je dat normaal ook niet doet Moest het nu vanwege de medicijnen doen... Ga me maar eens aankleden en dan naar ons mam om de kleine weg te brengen. xx
@MissQ: Heeeeel veel succes vanmorgen met de punctie ( sorry ben laat wakker dus wellicht heb je m al gehad) Ik denk aan je. @Miranda: Ehm iets leuks..... ik heb gisteren personeelsfeestje gehad was om 02:00u thuis en zonder alcohol was ik samen met een paar collega's en mijn leidinggevende (vrouw) het gekste stel van de avond. Heb geloof ik wel 5x de vraag gekregen of ik eens wilde stoppen met drinken want ik moest nog rijden.... eeehmmm..... ik was gewoon nuchter. Dadelijk weer werken, bwehhh geen zin ben echt nog moe Liefs Chelleke
@MissQ: Als het goed is heb je het nu allemaal achter de rug. Ik hoop zo voor je dat het mee gevallen is! @Miranda: Nee niet echt wat te melden op het moment...........is ook wel eens goed
@Chelleke: Dan wil ik jou wel eens zien met alcohol op. Dat doe je zeker nog gekker. Leuk dat je een fijne avond hebt gehad, en laat dit dan gelijk de laatste maand zonder alcohol zijn. @Sloppy: Fijn dat het lekker gaat, je hoeft ook niet altijd iets te melden te hebben. Hier lekker gewinkeld, zo meteen aan de poets. Morgen een dagje naar Scheveningen.
@missq; Hoe is het gegaan vandaag??? @all; hier net een testje ertegenaan gegooit. Niet dat ik me zwanger voelde ofzo, maar normaal heb ik 2 dagen voordat ik ongi moet worden al hele taaie afscheiding en is dan al beige. (sorry voor details). Nu dus echt spierwitte afscheiding en echt heel veel. Nu heb ik dus een heel vaag rose lijntje op de test. Ik durf nog niet te hopen, maar zal het dan toch? Vorige keer met de vmk was hij ook zo licht. Maar toen hadi k niet veel gedronken en nu wel. Ga vannacht de nachtdienst in en als ik morgenmiddag wakker wordt, ga ik er nog 1 proberen als ik dan nog niet ongi ben.
@sloppy; Ja duim maar heel hard haha. Ik hoop het ook zo erg. maar wie weet houdt ik mezelf weer voor de gek. We wachten ff af
@Bianca87:Een vaag/licht streepje is al heel wat, en wie weet is het streepje morgen al wat donkerder. Ik ga heel hard voor je duimen!!!! @MissQ: Hoe is het gegaan vandaag?
@Bianca: Ohhhh spannend, dat roze lijntje komt er natuurlijk niet voor niets, nu hopen dat hij donkerder gaat worden!! @Hier: Het gaat super goed. Lucas is zo'n heerlijk lief rustig mannetje. Vannacht mochten we hem laten liggen, dus we hoefde hem niet wakker te maken elke drie uur voor een voeding. Om 24:00 uur zijn laatste voeding gehad, en toen is gaan slapen tot 4:00 uur en daarna weer gelijk verder gaan slapen tot vanmorgen 8:00 uur. Verder vind hij het heerlijk om bij je te knuffelen, maar hij ligt ook rustig even in de box of in de kinderwagen te slapen. Vandaag voor het eerst een stukje gewandeld, we zijn echt aan het genieten nu. Bekijk bijlage 150970