Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Jeetje miran! Ik schik heel erg hier van! Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de ab snel zijn werk doet en he weer naar huis mag! Xxx sloppy

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Miranda, hoe gaat het nu met je?

3. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Goedemorgen,

Het gaat al en stukje beter met mij en met het kleine meisje gaat alles goed. En dat is wel heel heel belangrijk.
    Ik krijg goede pijnstilling.
    Tot overmaat van ramp zit ik ook nog helemaal verstopt, ook daar krijg ik wat voor.
    Dus voorlopig nog een paar dagen blijven.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Fijn om te horen dat ze goed voor je zorgen! Ik duim dat je nsel naar huis mag hoor!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik hoop ook dat ik snel weer naar huis mag.
    Morgen krijg ik een medicijn die het verstrijken van de baarmoedermond tegen gaat.
    Verder gaat alles met ons meisje nog steeds goed.

@Sloppy: Sterkte met Suzannah. En mijn hart zou ook breken als mijn kind pijn had. Hoe gaat het nu met haar?
    @Bob: Ik denk aan je! Nog een paar dagen en dan is het zover

6. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjee, Miranda! Wat lees ik nu?!?!?! T gaat ook allemaal niet vanzelf, he?
    Succes en laat goed voor je zorgen! En natuurlijk voor je kleine meid.. Kop op!

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ miranda: Nog niet thuis??? pfff meid, waarom zijn er altijd mensen waarbij het steeds niet van zelf gaat en de mensen waarvan je af en toe denk grrrrrr die krijgen maar alles wanneer en hoe ze t willen...... Hopelijk ben je snel thuis.. iig fijn te horen dat met de kleine meid alles goed is, hoe erg voor jou ook alles nu moet zijn, iig is het belangrijkste dat de kleine het goed maakt, maar jij moet nu ook snel thuis komen hoor....

@ Sloppy: Hoe is t nu met Suzannah???

@ MissQ: NOg 2 dagen.... je voelt je nog steeds zwanger toch? NOu die echo kan niet missen en weet je...... donderdag zie je gewoon 2 kloppende hartjes want die andere had zich verstopt om je nog even in spanning te houden.......

@ all: Ik ben gisteren weer begonnen met werken en dat viel best wel tegen, meteen 2 overuren gemaakt hahaha Maar.... ik was wel apetrots op mijn ventje toen ik thuis kwam want hij had met MIla op de speel mat gespeeld, hij had met haar gewandeld, hij had de flesjes gegeven en waren ook nog helemaal op ( mijn ventje is wat ongeduldig op het gebied van de fles geven) en had haar ook nog netjes in bedje gelegd op haar zij slaap kussen...... Hoe trots kan een moeder zijn????

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: Het gaat gelukkig weer goed met onze Suz! Ik merk wel dat ik erg emo ben door vorige week. niet dat ze ziek werd maar dat het onderzoek zoveel pijn heeft gedaan en dat we 4uur op de eerste hulp hebben gezeten.
    Verder komt het vast allemaal wel goed. Ze slaapt, als dat nog kon, wel veel meer :D
    Spannende dag dus zo'n eerste werkdag. En mijn ervaring is ook dat Mannen wat minder geduld hebben met flesjes en luiers.........hahahaha Maar heel fijn dat alles goed gegaan is!

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Sterkte vandaag, ik denk aan jullie.

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    We hebben het hartje zien kloppen!!!! Hij is van 2.3 mm vorige week naar 9.1 mm deze week gegroeid, we zijn zo blij :)

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!! Wat een prachtig nieuws :D

12. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Gefeliciteerd!!!!!!
    Wat een enorm goed nieuws.
    Ik ben ontzettend blij voor jullie,

13. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEPIE DE POEPIE!!
    Olé, Bob, dat goede nieuws konden we wel gebruiken!
    Heel fijn, zeg! mooi....

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx voor jullie lieve reacties!!! Volgende week weer een echo, gelukkig houden ze me nu goed onder controle :)

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ MissQ: YESYESYEsYESYESYES...... oh meid ben zo blij voor jullie.... Dit komt het helemaal goed!!!!! een broertje of zusje voor Sylvester is in aantocht:D:D:D:D

@ all: Dames, sorry dat ik jullie verwaarloos, maar de laatste week is Mila erg onrustig. huilt erg veel en ik weet gewoon niet waar t vandaan komt. de flesjes gaan er moeilijker in ( komt altijd maar net aan haar minimum van 825cc...) is dit normaal zo'n periode en moet ik hier doorheen???? pffff zwaar zeg...
    Gelukkig gaan de nachten nog steeds goed... van 23:00u tot 09:00u....

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chelleke: kan heel goed dat ze even niet zo lekker in haar vel zit. Is ze ook verkouden? Fijn dat ze de nachten wel goed slaapt. Suzannah is standaard rond 6uur aan het piepen. Soms slaapt ze toch door maar soms maakt ze Megan ook wakker en begint de dag gewoon om 6uur :)
    Ik hoop nu maar dat ze weer in slaap valt want dan kan ik ff douchen.

Hier gister bij de fysio geweest nav mijn aanrijding van vorige week. Ik had wel steeds hoofdpijn maar dacht het gaat wel over. Maar sinds donderdag geef ik ook over en dat is niet goed.
    Wat blijkt nu......en staan meerder werfels heel erg scheef! Maar omdat het te pijnlijk is kon hij het niet behandelen en moest ik zwaardere pijnstilling aanvragen bij de huisarts. dus die heb ik gekregen. Maandag bellen en hopen dat ze wat met mijn nek en rug kunnen doen.

17. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke: Er zijn ook periodes's dat baby's wat meer huilen dan anders.
    Misschien is ze niet zo lekker of wat onrustig,zo lang ze nog drinkt is het goed. Wel fijn dat de nachten lekker gaan, zo kunnen jullie de dag toch uitgerust beginnen.

@Sloppy:Wat vervelend weer van de aanrijding en de wervel klachten.
    Hopelijk slaan de zwaardere medicijnen beter aan en heb je wat minder pijn.

Hier is de toestand stabiel, er gebeuren geen gekke dingen meer.
    Gelukkig maar want de schrik zat er goed in.
    Mocht ik de aankomende week stabiel blijven dan is mijn huis weer in zicht.

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik hoop dat alles stabiel blijft Miran en je weer lekker naar je eigen huis mag. Sterkte lieverd!

@Sloppy, heel veel beterschap.

19. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jakkie, slop.. Das balen zeg! hopelijk verdwijnt de pijn snel met de medicijnen.. Bah..

Miran, fijn zeg, als het goed is lekker snel naar huis..

Chellek; Hier is het op dit moment ook huilen met de pet op... Madam wilde gister avond niet slapen. Dan denk je, dan zal ze wel uitslapen... NEE!! 6.00 wakker en dan denk je, die gaat om 9.00 wel weer slapen... NEE!! *zucht* af en toe zwaar irritant.. Want zodra je dr op bed ligt gaat ze huilen, laat je je neus om de hoek van de kamer zien, is ze stil...

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @Mrt: Heel begrijpelijk.. gelukkig was t hier maar van korte duur en is ze alweer een stuk rustiger. De flessen gaan een stuk beter. ze heeft nu 200cc in een kwartier op.... is dat te snel of niet? Oh trouwens de 1e en laatste fles op een dag drinkt ze nooit leeg altijd +- 50 tot 70 cc over... kan dat kwaad?? die andere 3 drinkt ze wel volledig 200cc...

@ Sloppy: Hoe gaat t met je ? veel pijn nog van het ongeluk..?

@ MIranda: Wow goed nieuws, hopelijk ben je snel weer thuis... pff bah ik was na 1 nacht ZH al blij dat ik thuis was..

Deel Deze Pagina