Waarom geen banner meid??? Je bent hartstikke zwanger... en wel of geen banner zal daar niets aan veranderen.... Snap wel hoor dat je wat angstig bent na de afgelopen keren, maar ik heb alle vertrouwen erin dat 3x ECHT scheepsrecht is en alles dik in orde komt.... er is een broertje of zusje op komst voor Sylvester... Wanneer ben je uitgerekend?
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey goed zo MiisQ....... heb er hoe moeilijk ook vertrouwen in... die banner staat je super goed en echt het komt helemaal goed, ik voel het gewoon.... Dikke kus
@miranda: wat een geweldig nieuws! ik hoop dat je snel lekker naar huis mag en dat alles nu normaal blijft tot aan de bevalling! @missQ: ik ben het met chel eens! En die banner staat je goed! Je bent hartstikke zwanger en een banner gaat daar geen verandering in brengen. Ik duim voor je dat we vanaf nu alleen nog maar goed nieuws krijgen! Hier een heerlijk weekend gehad! Alleen is het voor mensen wel extreem moeilijk om een baby met rust te laten. en wat is dat met eten geven?? Ze kreeg gewoon een kaasstengel! punt 1: ze is pas 10mnd! en punt 2: ze heeft een melk allergie! Pfffff. Oma had het gedaan en die heeft met de gebakken peren gezeten........zoooo! We waren op het strand ivm onze verjaardagen en hadden een klein groepje met mensen uitgenodigd. Om een uur of 18:00 moest Suzannah echt naar boven. Ze was al een poosje onrustig maar ging nu huilen. Dus ik en mijn mam's naar boven en haar in bed gelegd. Toen voelde ik al dat ze gespannen in haar lijfje was en ze wilde haar melk niet drinken. Dus mijn moeder bleef boven bij Suzannah omdat ze binnen 30min wel weer wakker zou zijn voor de rest van haar melk.... En ja hoor! het gekrijs en gegil begon. Maar oma kreeg haar niet slik, wat mij overgens ook niet lukt als ze zoveel pijn heeft, en oma was volledig in paniek! Dus mijn vader gebeld......en die ging kijken en die is vervolgens mij weer gaan halen want ze zaten met de handen in het haar. Zo: hadden ze eindelijk gezien wat ze al 9mnd lang elke dag deed! En door haar eigen schuld ook nog eens. Voor Suzannah niet leuk maar dat had ik niet kunnen voorkomen maar voor oma een hele goede les! Ik zeg elke keer ze mag geen melk en dan geeft ze haar een plakje kaas of zelfs fristi.......ja zegt ze dan das toch geen melk?? Pfffff oma's! Maar goed we hebben weer tot 22.00 met een huilende Suzannah gelopen en we hebben haar bij ons op de slaap kamer gehad want we wilde Megan niet wakker maken. Maar voorlopig ga ik geen provocatie test met haar doen! Voor mij is het echt wel duidelijk als ze van 3kruimels al zo heftig reageerd is het voor mij bewezen genoeg! Zo nu ga ik ff koffie zetten
@Sloppy: Wat een verhaal weer! Gelukkig hebben ze het nu een keertje van dichtbij gezien en denken ze de volgende keer wel beter na als ze haar iets geven. Fristi met 10 mnd zou ik nooit doen. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen, hopelijk hebben jullie het nog leuk gehad op het strand. @Bobie banner staat je goed! Je bent zwanger dus waarom niet. Voel je je verder goed? Al weer nerveus voor de volgende echo? @Chelleke: Hoe bevalt het werken tot nu toe? @Mrt: Helaas doen baby's niet altijd wat te ouders willen. Wel moe zijn en niet gaan slapen. 6.00 uur is wel erg vroeg om de dag te beginnen. Hopelijk is het eenmalig.
Helaas... vandaag was het weer bal... En eh... 6.00 lijkt wel haar biologische wekker! Jammer voor mama... Maar goed, ik vertrouwde het toch niet helemaal en ben naar de dokter geweest voor dr oortjes.. En jawel, oorontsteking! Nu AB kuurtje en neusdruppeltjes, naar bed met een paracetalmol, en hopen dat het snel gaat werken... Mama neemt ook even pauze..
Hallo dames hier ben ik ook een keertje weer MissQ van harte met je zwangerschap! Miranda hoop dat het gauw weer helemaal goed met je gaat en je weer heerlijk thuis kunt genieten van je zwangerschap! Sloppy wat een hoop ellende komt er ook steeds op jou pad dat mag nu eindelijk wel eens voorbij zijn! Chelleke wat een heerlijk meisje heb jij en heerlijk van genieten hoor! Mrt beterschap met je meisje. Hier ook weer een ziek meisje....ze had allang geopereerd moeten worden maar is al tot 2x toe niet doorgegaan omdat ze ziek was...vorige keer had ze keelontsteking en nu moet ze volgende week heen voor de operatie en vanmorgen weer koorts blijkt ze weer keelontsteking te hebben...nu een kuurtje en maar hopen dat ze voor volgende week woensdag weer helemaal beter is en dat de operatie eindelijk door kan gaan!! Moet er weer vandoor kleine ligt op bed maat heeft er geen zin in!
Wat is dat toch met al die baby's die niet willen slapen. Als ze ziek zijn is het ook wel logisch. Sterkte weer Bibaatje, al weer 2 keer afgezegd dat schiet ook niet op. @Mrt: Ook weer lekker vroeg dag voor jullie, beterschap voor de kleine
@Miranda, ik ben erg benieuwd naar de volgende echo, vind het leuk om te zien hoeveel hij straks weer gegroeid is! Hoe is het verder met jou? Nog steeds in het ziekenhuis? @alle zieken, van harte beterschap met jullie kleintjes. Hier vandaag een klein feestje, manlief is 35 jaar! Lekker kip uit de oven met zelfgebakken frietjes en salade. Straks heerlijk samen op de bankhangen. Merk wel dat ik erg snel moe ben. Hebben jullie enig idee hoelang dat duurt, is dat in het tweede trimester een stuk minder?
@MissQ: Ik was de hele zwangerschap door dood moe, alleen de laatste 5 weken kreeg ik 's avonds een enorme energie boost.. ging dan poetsen, strijken, wassen en tot na middernacht tv kijken hahahahah
@Bob:Ik ben nog steeds in het ziekenhuis, maar de toestand is stabiel. Ik mag eindelijk wat meer mijn bed uit en hoef nog maar 1x per dag aan de CTG. Ik baal wel dat het vandaag zulk lekker weer is. Gefeliciteerd met je man en je maaltijd klinkt heerlijk! De moeheid had ik in het begin ook heel erg, soms wordt het wat minder in het tweede trimester. Andere blijven er hun hele zwangerschap last van houden.
@miran: pff nog steeds in het ziekenhuis! Fijn dat je nu wel rond kan lopen. Hoe doet je kleine mannetje het? Megan vind het vrezelijk als ik weg ben. @Bibaatje: dat schiet bij jou ook niet op zeg! Pffff Ik hoop dat ze snel geopereerd kan wordne hoor. Als je weet dat het moet kan je er beter zo snel mogelijk van af zijn. Dit is echt niet leuk meer voor jullie. Sterkte meis! @Mrt: 6uur is wel iets te vroeg! Ik heb nu het probleem dat Suzannah wel doorslaapt maar ik nog niet.......denk elke keer om 6uur ohh ik heb mn meisje niet gehoord.........hmmm slaapt ze nog lekker He balen van de oorontsteking! Hier gister een quinny zapp gekocht via mp Marktplaats.nl > quinny zapp oranje compleet met adaptors maxi cosi - Kinderen en Baby's - Buggy's Voor 50euro, vond het een mooie prijs. Nu maar hopen dat ze hem a: opstuurd en b: hij net zo mooi is als op de foto's Maar goed het is een buggy voor in de auto en mee naar de stad en zo dus mooi is niet belangrijk. De prijs is prima! Nu hopen dat ik hem voor weinig compleet kan maken met voetenzak en boodschappenmandje en ik ben weer blij
Goedemorgen, @Sloppy: 50 euro klinkt als een prima prijs en hij ziet er mooi uit. Wij hebben ook een buggy en ik moet zeggen dat ik het ideaal vind. De kleine man had het de eerste dagen wel moeilijk mee dat ik niet thuis was. Maar nu vind hij het heel spannend om naar het ziekenmuis te komen. Ik kijk er wel weer naar uit om naar huis te gaan. Gistermiddag voor het eerst weer naar buiten geweest met een paar vriendinnen, dat heeft mij wel goed gedaan.
@miranda: fijn dat je even buiten bent geweest. Was ook heerlijk weer ervoor. De buggy is binnen gekomen.....was de verkoper een wiel vergeten er bij te stoppen! Dus toch meer geld kwijt als ik had gehoopt. Maar de bekleding is echt nog heel mooi dus voor een auto buggy helemaal goed.
@Sloppy, stuurt hij die niet alsnog toe?? Straks echo, ik was om 6 uur al wakker..... toch een beetje zenuwen?!!!
@Sloppy: Balen van dat wiel, ik zou toch even mailen of bellen om te vragen of ze het nog op kan sturen. @Bob: Ik denk dat het de zenuwen zijn, vind ik niet meer dan logisch. Sterkte vandaag