@ Sloppy: idd, kunnen ze dat niet even nasturen? @ MissQ: Wauw meid tuurlijk zijn dat zenuwen... heel normaal, maar geniet straks maar weer van het mooie moment.... @ all: Vandaag weer werken pff heb geen zin. moet ook nog alleen staan.. bah..... dadelijk de babyfoon eff ophalen , die is gemaakt gelukkig en dan weer aan het werk tot 21:00u..... Iedereen een hele fijne dag., @ Miranda: Is er voor jou al enig uitzicht op naar huis mogen???
Ik heb het hartje gehoord vanmorgen!!!! Ukkie is gegroeid van 9.1mm naar 17.6mm!!! Over 2 weken een nieuwe afspraak.
@Chell, ik ben iets geruster nu! Mocht zelf kiezen wanneer ik mijn volgende echo heb en heb gekozen voor over 2 weken......! Wil me er toch een beetje bij neer proberen te leggen dat het nu goed gaat, ondanks dat het toch nog steeds onwerkelijk is. @Miran, hoe is het met je? Liggen jullie nog steeds in het ziekenhuis? @Sloppy, hoe is het met je knie?
Goedemorgen, En ik heb goed nieuws! Nog een nachtje slapen en dan mag ik naar huis. Daar ben ik echt zo blij mee @Bob:Wat een goed nieuws weer. Ik ben zo blij voor jullie. En over 2 weken is de kleine uk vast weer enorm gegroeid. @Sloppy: Ben je nog achter dat wiel aan gegaan?
@ Miranda: Yes, wat een super nieuws... eindelijk weer lekker naar huis. daar zal je zoontje ook wel heel blij mee zijn, kan ie weer lekker bij mama liggen..... @ MissQ: Gelijk heb je meid, neem t er van met die extra echo's hopelijk krijg je daardoor zelf meer rust en vertrouwen dat het goed komt...... ik zeg in ieder geval dat t dik in orde komt en dat t een meisje wordt... ( gok ik)
@Miranda: Ohh wat fijn!! Eindleijk meis rustig aan en geniet van het thuis zijn (als het zo ver is) @MissQ: Ohh wat een geweldig nieuw! @wiel: tja.......ik denk dat ze er bij het in de doos stoppen achter kwam dat het wiel niet goed was...want er word gezegt dat hij in de doos zat. Het eerste wat ze vroeg: was de doos niet open geweest? Nee zeg ik maar de doos was wel geschadigd (niet zo dat het wiel er doorheen kon) maar goed.........lang verhaal. Het wiel krijg ik via haar niet..punt Ik heb nu 2nieuwe wielen gekocht en klaar. Verder heb ik gister besloten dat mijn verzekering me moet gaan helpen! Ik heb, door die aanrijding 2wkn terug, toch een whiplash. En zo erg dat mijn fysio niet eens wil behandelen zonder dat ik pijstilling neem voor de behandeling. En dan nog kan hij nog nauwelijks wat voor me doen. Ik heb hoofdpijn en mijn linkerarm functioneerd niet goed. Tintelen en zwaar gevoel. Veel pijn tot overgeven aan toe. Dus de fysio vond dat ik de verzekering maar moest bellen om hulp te vragen. Dus als alles mee zit krijg ik na de vakantie thuis hulp Ik zou dit nooit doen en nooit toe geven dat ik het een beetje moeilijk heb, maar omdat het een gevolg is van de aanrijding en ik er voor verzekerd ben pak ik de hulp met beide handen aan! Als ik een beetje hulp in de huishouding krijg kan ik lekker voor mijn meiden zorgen en doen hun de rest. Ze kunnen ook eventueel naar dag opvang maar daarvoor ben ik niet thuis om dan mijn kinderen maar het huis uit te zetten als mijn man aan het werk is. Dus hopelijk is er iemand die mij een paar dgn in de week komt versterken. BIJNA op vakantie!!
Goedemorgen, Naar huis vandaag Ik ben er zelfs vroeg wakker van. @Sloppy:Ik denk dat ze het wiel er gewoon niet in gedaan heeft. Misschien omdat het kapot was, maar om nou te beweren dat iemand het uit de doos gehaald heeft. Klaar is klaar! Je hebt inmiddels al een nieuwe. Ik vind het helemaal niet raar dat je thuiszorg hebt aangevraagd. Jij hebt ook niet om deze situatie gevraagd. En om voor 2 kinderen te zorgen terwijl je nekklachten en een slecht arm hebt, dan zou ik ook erg blij zijn met een hulp. Goed gedaan!
Wat fijn Miranda!!! Ik heb gisteren een telefoontje gekregen van mijn vriendinnetje die met 24 weken in Veldhoven was opgenomen vanwege bloedverlies (het bloedverlies had ze al vanaf week 6 en vanaf week 18 zat er een scheurtje in haar vliezen). Ze is met 28 weken bevallen van een zoontje. Hij is 1185 gram. Zijn longetjes zijn niet goed ontwikkeld omdat ze door het scheurtje in haar vliezen weinig vruchtwater had. Ik hoop dat ik er straks langs mag gaan. Het blijft kritiek voor het mannetje. Pfffff.
Wat heftig zeg Bob. 28 weken is nog zo vroeg, maar ze kunnen tegenwoordig ook weer zo veel. Ik hoop dat ze nog wat aan longrijping kunnen doen. Sterkte voor je vriendin!
Thx. Zijn saturatie zat gisterenmiddag op 40 (wat rond de 97/98% moet zijn). Daarna hebben ze met meds geprobeerd het omhoog te krijgen en zat hij op 95%. Maar ze zeiden wel dat het ieder uur anders zou kunnen zijn. Ik ben erg benieuwd hoe hij de nacht door is gekomen. Ze zou me rond 10 uur bellen.
Ohh missQ wat een naar nieuws zeg! Hoe is het nu met haar mannetje? sterkte!! Dit zal je wel heel erg raken nu!
Ik trek het mezelf gelukkig niet aan, het lukt me op een wonderbaarlijke manier toch om me ervoor af te sluiten (stukje zelfbescherming denk ik). Ze hebben gisteren een kamer geboekt in het Ronald McDonaldhuis langs het ziekenhuis. Op zich gaat het met mijn dinnetje best goed. De kleine maakte ook al kleine stapjes vooruit. Zo kreeg hij nog maar 35% zuurstof toegediend in plaats van de 100 toen hij net bevallen was. En ik hoorde de papa vertellen dat ze een slangetje uit zijn naveltje hebben gehaald en na een paar mislukte pogingen ergens anders hebben geplaatst en hij daaronder stabiel is gebleven. Ze leven nu van dag tot dag, dus best heel heftig. Ik kreeg een mailtje van mijn verloskundige om ons te feliciteren met onze zwangerschap! Zo super lief van ze! Ze hadden van mijn gyn een brief gekregen. @Miranda, hoe gaat het nu met je? Lekker in je eigen bedje mogen slapen? @Slopp, wanneer krijgen jullie de rest van de uitslagen?
Ik ben er nog hoor, en lees ook altijd mee. Maar heb het erg druk met mijn studie dus niet altijd de puf om te reageren. Het gaat wel heel erg goed, haal goede cijfers en ook van de praktijk krijg ik niets anders dan positieve feedback, dus ik ben superblij. @MissQ: Nog gefeliciteerd met je zwangerschap, ben echt heel erg blij voor je!! @Miranda: Jeetje schrikken dat je naar het ziekenhuis moest, gelukkig ben je nu als het goed is weer lekker thuis. @Chelleke: Alweer aan het werk, de tijd vliegt gewoon. @Sunshine: Hoe gaat het met jou? Voor de rest allemaal een dikke knuffel, ga nu echt proberen weer wat vaker mee te schrijven. Met Lucas gaat het super, hij loopt aan de hand, brabbelt er lustig op los en hij is heerlijk vrolijk. Alleen het eten is een probleem, hij eet geen brood, en alles moet fijn gepureerd zijn, als er maar een stukje in zit hoeft meneer het niet. Ik probeer me er maar niet te druk over te maken. Hij eet wel koekjes/ eierkoeken/ hele bananen dus aan zijn moteriek ligt het niet. Nog twee weken en dan gaan we heerlijk op vakantie, twee weken naar Duitsland en een week naar Zuid Limburg (valkenburg).
Goedemorgen, En weer heerlijk geslapen in mijn eigen bed. Wat is het toch weer fijn om thuis te zijn. Ik heb toch zo'n leuk welkom thuis gehad en de kleine en grote man zijn zo blij dat mama er weer is. Vandaag 30 weken, dat is toch een hele mijlpaal. @Bob: Hoe is het met je vriendin en de kleine? @Sandra: Wat fijn dat de studie zo goed gaat. Het lijkt mij behoorlijk pittig allemaal,kinderen, huishouden en een studie. Ik neem het je niet kwalijk dat je er niet veel bent geweest. Wel leuk dat je weer wat komt mee schrijven. Ik heb ook een nichtje wat alleen maar gepureerd eten wilde hebben, uiteindelijk is het goed gekomen. Goed van je om je er maar niet al te druk over te maken. Sommige houden gewoon niet van stukjes. Ik prak trouwens nog steeds mijn aardappels.
hihi! miranda, wat ben je toch een lolbroek! "ik prak nog steeds mijn aardappels.." lol! Fijn dat je weer lekker thuis bent! Geniet ervan mop! en gefeliciteerd met de 30 weken! Sandra; haai! respect hoor, studeren, werken, huishouden, gezin! wat fijn dat je mooie cijfers haalt maar belangrijker nog de porsitieve feedback uit de praktijk, want daar draait het immers om! Ik had trouwens toen ik op de kraamafdeling lag zo'n onaardige zuster!! ze was, zo bleek later, nog maar stagiaire, maar ik had mijn beklag gedaan bij de hoofdzuster... Hebben ze haar toch later een negatief studieadvies gegeven en heeft ze de opleiding moeten afbreken... Niet alleen door mij hoor, er waren nog meer klachten binnen gekomen... Zo zie je maar, praktijk is echt HEUL belangrijk! Succes! Hier lekker rustig weer gelukkig.... Morgen grote onderzoeken met Julian in het Sophia, dus dat wordt weer spannend! En Lotte, daar is gewoon geen pijl op te trekken! hahah! Die gaat echt geheel haar eigen gang en als je haar maar laat, dan gaat het maar probeer haar niet op bed te leggen als ze niet wil.. Dat heeft echt geen zin.. Pas als ze heel moe is wil ze zich overgeven... Haar tanden en kiezen komen trouwens ook in een hele rare volgorde... Boven heeft ze nu 3 tanden, 1 vd 2 middelste is er nog steeds niet, onder zitten er 4, links onder zit een joekel van een kies en rechtsboven komt er nu ook 1 door! Het lijkt wel of ze een fietsen rekkie heeft! geen gezicht! Zal ff een foto zoeken..
@MRT: Ahhh wat een schatje, en wat lijkt ze alweer groot zeg! Spannend morgen de onderzoeken bij Julian. En wat naar zeg zo'n onaardige zuster, ik snap niet waarom je dan verpleegkundige wilt worden @Miranda: Heerlijk dat je weer thuis bent, nog een week of tien, echt aftellen nu. @MissQ: Hoe is het met de kleine van je vriendin, hopelijk is het allemaal goed.
Even een zwaai en knuffel voor alle lieve meiden hier.... ik ga lekker bank hangen met mijn schatje..... sinds ik weer werk zie ik m amper ( lang leve de avonddiensten) Met ons mupke gaat t super... mevrouw vertikt het alleen om op haar buik te liggen ze wil gewoon niet en begint meteen te jengelen??? is dit/ kan dit normaal zijn en wil niet iedere baby dit of is hier wat anders aan de hand???? Ik probeer me niet te druk te maken, maar als moeder bent beginnen de echte zorgen pas hahahahahahaha
@Chelleke: Ik denk dat er niets aan de hand is,maar dat ze het gewoon prettiger vind om op haar buikje te liggen. Ze heeft gewoon een voorkeurshouding. Blijf vooral proberen om haar op de zij of op de rug te leggen. Heerlijk hoor even met manlief op de bank soms is het nodig om ook even tijd aan elkaar te besteden. @Mrt:Ik vind het een schattige foto! Sterkte vandaag met Julian in het ziekenhuis. Staan er bijzondere onderzoeken op het programma?