Pink ladies, deel 3!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sloppyslayer, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bibaatje: Wat fijn dat de operatie dit keer wel is door gegaan, maar wat een tegenvaller weer met de koorts. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Sterkte.

@Bob: Wat een mooi gebaar van je schoonmoeder om een beeld te maken en ja het zou natuurlijk fijn zijn als het in je woonkamer past.
    Zo ben ik ook. Maar daar zal ze toch wel rekening mee houden.
    Hoe is het met de kleine man zijn zijn bultjes alweer verdwenen?

2. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra: Wat een prachtige foto van Lucas op de vorige pagina.
    Wat een knapperd!!

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ MIssQ: Fijn dat je meteen met die meds kunt beginnen en idd spannend weer een echo :):) geniet ervan meid.. Hoe voel je je verder?

@ Bibaatje: He gassie koorts erbij gekegen... hopelijk zakt die snel weer... idd wel fijn dat de operatie nu door is gegaan..

@ Sandra: Jippie 1e schooljaar in the pocket... nog 3 te gaan;)

@ Miranda: Spannend zeg.... nog maar een paar weken en dan is jullie meisje er :) oh tis zooo leuk een meisje;)

@ all: pfff hier echt te druk heb sinds ik ben begonnen met werken op 11 juni pas 3 dagen vrij gehad.... kids hebben nu vakantie dus breken de hele tent af op de groep........
    Riep gisteren al tegen mijn man, wordt tijd dat ik weer zwanger word, dan kan ik weer uit zorg en boventallig gaan werken ;).... dat beviel me best goed hoor....... ( ik wil natuurlijk nu nog niet zwanger worden hoor.... eerst genieten van mijn mupke)

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Miranda, het is toch erg mooi geworden, zal wel es kijken of ik er straks een foto van kan maken. Sil heeft nog steeds last van de bultjes, denk dat het echt met de warmte te maken heeft.

@Chelleke, het gaat goed. Iedere keer bij het afvegen wel kijken of er geen bloed te zien is. Denk dat dat zo wel zal blijven...

Sil is vandaag bij mijn ouders, en als het goed is blijft ie daar ook slapen (hij is niet zo van het logeren, maar wilde het nu toch zelf weer een keertje gaan proberen!). Zo met manlief de honden uitlaten en dan lekker genieten van het zonnetje en elkaar!!!

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Chelleke: 3 dagen vrij vanaf 11 Juni is ook niet veel.
    Heel begrijpelijk dat je even een dipje hebt.
    Misschien een idee om binnen de instelling uit te kijken naar een andere functie en anders maar weer zwanger worden;)

@Bob:Het zullen inderdaad wel warmte bultjes zijn, ik heb ze soms ook op de vingers zitten. Als het maar niet jeukt.
    Ben benieuwd naar het beeld.
    Heerlijk genoten van jullie avond samen?
    Hier wel, de zon kwam nog goed door

6. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Wij zijn weer thuis!
    Chelsey heeft wel keelontsteking en daardoor nog steeds koorts maar we mochten naar huis gelukkig....en ook eigenlijk dankzij Chelsey zelf!
    Ze heeft gisteravond haar infuus met glucose en morfine er zelf maar even uitgetrokken en ging sindsdien met sprongen vooruit!

Lekker weer in mijn eigen bed vanavond heerlijk!!

7. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    In haar ziekenhuisbedje.

Bijgevoegde bestanden:

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bibaatje: Wat is Chelsey toch een ondeugd zomaar haar infuus er uit trekken;);)
    Wat fijn dat ze weer mee naar huis mag en dat je weer lekker in je eigen bed kan slapen. Is toch altijd beter dan in een ziekenhuis.
    Hopelijk knapt ze thuis weer wat op.
    En een schattige foto!

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!

Om 20:50 ging mijn foon, man en ik zeiden al, we zullen Sil wel op moeten gaan halen, en ja hoor, Sil aan de telefoon. "Mama ik wil WELTERUSTEN ZEGGEN" !!!!!!!!!!!!! Waaaaaaaaa, hij heeft vannacht voor het eerst sinds lange tijd bij mijn ouders geslapen. Wat ben ik blij! Voorheen wilde hij bij iedereen blijven logeren, maar niet blijven slapen (in zijn koppie hield dat dus in dat hij ergens lang mocht spelen...). Benieuwd hoe laat hij vanochtend wakker is!

Ik begin vandaag om half 8 met werken, ben ook een uurtje eerder klaar en zie ik Sil weer sneller!

Euhh.. Miranda, waarom was jij al een half uur geleden op de pc????

10. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob:Wat knap van Sil! Applaus! Wat heerlijk dat hij een keertje ergens kan gaan logeren. Hopelijk zet het door en wil hij niet anders.
    Wat doe ik zo vroeg op zp? Ja dat vraag ik mij ook af.
    Ik ben elke keer zo vroeg wakker en heb geen idee waar door het komt.
    Misschien van de fluitende vogels. Uitslapen zou ook wel eens lekker zijn. Of misschien moet ik mijn middag tuk maar eens over slaan.
    Succes met werken vandaag

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Arme Miranda! Wellicht iets korter in de middag tukken?!

Ik heb net via Groupon een kortingskaart gekocht voor een doe-boerderij in Oirschot. Ziet er heel leuk uit! Gaan we lekker in de vakantie eens een dagje heen. Silvester is gek op dieren, dus dat komt wel goed denk ik. En ik ben erg trots op hem dat is echt is blijven slapen!!!!!!

Het werken gaat helemaal goed komen, is giga druk, dus vervelen hoef ik me niet. Om half 10 een afspraak met IT en tussen de middag lunchen met een collegaatje. Is denk ik al wel een klein jaartje geleden dat ik ben wezen "uit-lunchen" :) Al met al heb ik er zin in!

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Snap alleen mijn banner niet helemaal... die loopt een dag achter. Ben vandaag toch echt 10 weken! Wellicht kan hij er niet tegen dat het nog zo vroeg is ;)

13. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Wees maar lekker trots op Sil en beloon hem ook maar.
    Het is toch een hele prestatie.
    Je dag klinkt goed gevuld, ik ben jaloers op uit-lunchen!
    Mijn lunch zal vandaag met de schilder zijn.
    Mijn middag tukkies duren gemiddeld 3 uur, ik denk dat daar het probleem zit.

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hellow ladies, ik wil eff spammen... mag dat??
    Mila 4e maand..jpg

Welk speelgoed moet ik toch kiezen....
    Mila 4e maand.jpg

15. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Mooie foto's Chelleke, en spammen mag altijd.
    En ze kunnen geen speelgoed genoeg hebben

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ff weer een snel berichtje uit spanje.

@ bibaatje: fijn dat alles goed gegaan is! Balen van de keel ontsteking hopelijk knapt ze snel weer op!

Hier ook in de lappenmand.....megan heeft ontstoken keelamandelen. Ze heeft nu 3dgn antibiotica en ibiprofen gekregen en daarna moeten we haar bij de kliniek laten beoordelen of het geholpen heeft anders moeten ze er waarschijnlijk uit :(
    Ze is goed ziek en drinkt en eet nauwelijks. Wel ijs en heel koud water wil ze kleine beetje hebben. Ze plast nog wel maar met 30graden vind ik het doodeng!
    Veder slaapt ze heel veel wat er voor zorgt dat we niet echt van het park af komen. Gelukkig all-inclucief geboed dus we verrekken niet van de honger maar jammer is het wel.

Xxx uit het zonnige spanje!

17. bibaatje

bibaatje Actief lid

8 okt 2010
    189
    0
    0
    Bij de ALDI
    drenthe
    Och slop het zal jullie ook nooit eens voor de wind gaan he!
    Wat zielig voor die kleine Megan en al helemaal vervelend dat je dan ook nog eens in het buitenland zit!
    Hier begint Chelsey gelukkig wel weer wat meer te eten en te drinken wel is ze nog heel pips en snel verdrietig.

Beterschap voor jullie!

18. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Beterschap voor Megan, en wat vervelend dat dit tijdens jullie vakantie moet gebeuren. Hopelijk knapt ze gauw weer op.

19. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

18 aug 2010
    2.058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Bob: Sterkte met de echo vandaag. En we gaan er vanuit dat de kleine uk weer goed gegroeid is

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Sloppy, hoe gaat het nu bij jullie?

@Miranda, gek genoeg heb ik zin in de echo!!!!

Deel Deze Pagina