Dat is een goed teken Bob. Echo's moeten ook een beetje leuk zijn. Ik ga vanmiddag weer een paar uurtjes werken. Eens kijken hoe dat gaat. Voordeel is dat ik in de airco kan zitten
Hier gaat het redelijk. Helaas kan Megan niet eten of drinken als ze de ibuprofen niet krijgt en is het na de 3dgn ab nog niet weg. We gaan vanmiddag hier naar een KA en dan weten we hopelijk meer. Het kan zijn, heeft de arts maandag gezegt, dat ze er dus uit moeten. Gelukkig hebben we een goede verzekering, ook reis verzekering, en kan ze door een prive cliniek geholpen worden en dat geeft wel een rustig gevoel. De anwb regeld hier alles voor ons ook met betrekking tot betaling en eventueel langer blijven. We hopen natuurlijk dat alles mee valt maar als zij nu nog niet normaal kan eten zonder pijnstilling belooft het niet veel goeds. We houden rekening met het ergste en dan kan het alleen maar mee vallen. Hoe dan ook we hebben zeker het idee in goede handen te zijn en hopen op het beste vanmiddag. We moeten er om 16.10 (17.10 nederlandse tijd) zijn en ik laat jullie zo snel mogelijk wat weten. @bob: veel plezier bij de echo! @miranda: fijn dat je ff naar je werk kan! Lijkt me ook wel ff goed voor je om te kunnen werken. Xxx slop Ps: ondanks de zorgen om Megan genieten we wel van de vakantie hoor!
Het werken vanmiddag ging heel goed, ondanks de warmte. Ik ben met het UWV overeengekomen om 6 weken van te voren te stoppen met werken en om tot die tijd halve dagen te werken. Aangezien ik nog steeds buikklachten hou. Al met goed opgelost. @Sloppy: Wat fijn dat jullie in goede handen zijn dankzij de verzekering en de ANWB. Dat kunnen anders ook nog bijkomende zorgen gaan opleveren. Geniet dankzij Megan toch maar wel lekker van de vakantie en misschien is het maar goed dat de keelamandelen er maar uit gaan. Ze hebben er vaker minder last van als ze zo klein zijn. Maar leuk is het niet. @Bob: Alles goed bij de echo?
Super nieuws MissQ..... geniet ervan!!!! @ Sloppy: T zit jullie ook niet mee he........ hopelijk knapt MEgan snel op... germ en dat ook nog in die hitte in Spanje..
Hey meiden, Hoe staat het er hier voor? Met mij gaat het niet goed. Ik heb een postnatale depressie en me relatie is verbroken. Rosan doet het wel goed!! Heb wel last van enorme schuldgevoelens naar haar toe.
Bianca????????? Dat meen je niet..... wat verschrikkelijk erg voor je.... oh meid ik wens je enorm veel sterkte in deze verschrikkelijke tijd.... ... Hoe komt het zo allemaal???? en relatie verbroken?? meid ....pfff weet niet wat ik zeggen moet.... Gelukkig gaat het met Rosan wel goed, daar kun je vast wel enige troost bij vinden en je krijgt enorm veel liefde van haar... Is het allemaal ineens zo begonnen of was het al langer dat je je niet goed voelde?? Je moet je niet schuldig voelen ( makkelijk gezegd) Je kunt er toch niks aan doen dat het zo loopt.... Rosan krijgt er nog niks van mee denk ik, dat is iig al een klein rustpuntje..... maar ik kan je gevoel super goed begrijpen.... Heel veel sterkte lieverd.... Dikke knuffel
Ohh bianca wat erg meis! Als ik thuis ben zal ik wat uitgebreider reageren. Maar moest ff laten weten dat ik dit heel erg voor je vind. Xxx en sterkte!
En die schuldgevoelens horen ook bij de posnatale depresue. Mijn vriendin heeft dit ook gehad en dat schuldgevoel had zij ook heel sterk.
@Bianca: Jeetje meid ik schrik hiervan, en dan ook nog je relatie verbroken, arme jij. Gelukkig gaat het met Rosan goed. @MissQ: Jippie wat fijn weer een goede echo. @Sloppy: Jeetje een pech hebben jullie zeg, beterschap voor je meisje. @Miranda: Fijn dat het werken goed ging, nog een paar weekjes werken en dan begint je verlof al. Wij gaan morgen op vakantie, de caravan is ingepakt, dus morgenochtend vroeg rijden we naar Duitsland. Heb er helemaal zin in. Ik weet niet of we daar internet hebben, over drie weken zijn we weer thuis!!
@Bianca: Wat verschrikkelijk zeg een 5 maanden oude baby, depressie en man weg. Ik krijg er de rillingen van. Wat fijn dat Rosan het goed en logisch dat je je schuldig voelt. Heb je mensen om je heen die je steunen en of helpen? Of met wie je kunt praten? Ik wens je heel veel sterkte. @Bob: Echo weer goed en weer goed gegroeid. Moet toch weer een enorme opluchting zijn. @Sandra: Fijne vakantie in Duitsland. @Sloppy: Hoe is het met Megan? Al aan de betere hand? Beterschap.
Hier is het met megan nog steeds het zelfde. Ze slaapt veel en wil niks. Eten en drinken gaat matig maar wel iets berer als donderdag. Vandaag gaan we naar een ander hotel toe. Dit was gister al de bedoeling maar kukt niet ivm het inpakken van de spullen en megan die helemaal op tilt ging toen we weg wilde gaan. Vandaag gaan we de verhuizing langsaam aanpakken. We mogen hier tot 14.00 nu blijven dus we kunnen het rustig aan doen. En dan in een vlucht van 22.00 met een aankomst tijd van 4.15.... hopelijk gaat dit goed! We hebben al wel besloten dat we het nooit meer op deze manier boeken! Ik ga liever korter zodat ik extra kan betalen als met 2 kleine kinderen om deze tijd te vliegen! En nu dan ook nog met een ziek kind. Tot snel in nederland!! @bianca: ik vertekde het aan mijn man en due was ook compleet verbeisterd! Xxx
Sterkte met de terug reis Sloppy. Wat een raar tijdstip om te vliegen,midden in de nacht. Hopelijk gaan de meiden slapen, en kom je de reis een beetje goed door. Beterschap voor Megan, hopelijk gaat het snel beter als ze weer thuis is.
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Het is wel echt heel pittig. Af en toe even de masker opzetten, om toch normaal boodschappen te kunnen praten tegen mensen etc. Tja en de relatie? Het is heel moeilijk. Ik neem het hem erg kwalijk dat hij hiervoor wegloopt. Maar snap het ook wel weer. Ik ben onuitstaanbaar en is voor hem erg zwaar.
@Bianca: Het is ronduit een klote situatie waar jullie inzitten. Het is voor allebei de partijen niet makkelijk. Ik hoop echt dat jullie er uit komen en dat jij je beter gaat voelen. Sterkte
Goedemorgen allemaal, Vandaag alweer 32 weken! Ik vind het nu allemaal wel heel spannend worden. @Sloppy: Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad en liggen jullie nu heerlijk in je eigen bed te slapen.
@Bianca, heb je iemand waar je over je depressie kunt praten, die je ermee kan helpen? Wat een K situatie zeg, dat je vriend/man hierdoor bij je weg is. Heel veel sterkte. @Sandra, weet niet of je dit nog leest, maar een hele fijne vakantie!!!! @Sloppy, hoe is de terug reis gegaan? Zijn jullie weer veilig thuis? @Miranda, hoe gaat het met werken? Donderdag weer controle! Alles gaat het goed hier. Laatste weekje werken en dan 4 weken vakantie. Af aan het tellen tot volgende week maandag en dan de nekplooimeting en als die goed is gaat Sil de dag erna mee naar de echo!!!!! Eindelijk kunnen we het hem dan gaan vertellen In mijn hoofd druk bezig met vanalles voor onze caravantrip. Wat moet er allemaal mee, wat moeten we nog regelen, ik kan het beter opschrijven, want vergeet de helft! Gisteren een dagje Baarle-Nassau/Baarle-Hertog gedaan, was erg leuk! Nog een klein koelkastje gescoord, een inklapbare vergiet en een lampje voor op de camingtafel. Kleine heeft "eindelijk" zijn t-shirt van Angry birds waar hij al een tijdje over aan het vragen was.
@Miran, je was me net voor met je berichtje! Hier wakker door de wekker hoor Sil mag vandaag en morgen naar mijn moeder omdat ik en manlief nog moeten/mogen (!) werken. Over een half uurtje vertrekken we al richting Den Bosch, vandaar Wat is jouw "excuus"?!!! Edit: Wat een heerlijke mijlpaal heb je al weer bereikt **beetje aan het dromen dat ik zover zou mogen komen**
@Bianca; Pfff, das niet niks, mop! Sterkte.. Veel praten, evt een psycholoog.. Helpt wel hoor! Dat gevoel dat je onuitstaanbaar bent, ken ik... Ben blij dat mijn negen-maanden-af er weer opzit... Ik had daar echt enorm veel last van.. Fijn dat Rosan het lekker doet.. Kopop! Hier gister naar de HAP geweest met on-uit-staan-ba-re pijn in mijn rug... Blaasontsteking of spit.. Vanmiddag de uitslag van de urine kweek.. En Lotte snapt het slapen nu volgens mij.. Ligt nog steeds te maffen! hahaha! Overdrijven is ook een vak.. Slop, ga je in Ned ook nog langs de arts met Megan? Hoest nu met dr? Oh, miranda het gaat schieten hoor! Fijn toch? Bob; Nog even en je bent ook zo ver! #wachtmaaraf... Sun; hoest met je? Dikke knuf En natuurlijk ook een voor jullie allemaal!